Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-02-17 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Promovat
Restaurant sector 4, angajam ospararita si casiera, de preferat cu experienta si sa locuiasca in sectorul 4.Programul este de 2 zile cu 2 libere, sau 1 zi cu 1 libera. Contract de munca,masa asigurata. Pentru detalii va rog sa ma contactati. Pentru postul de casiera se poate lucra si part time.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Instalez sisteme de climatizare casnice cît și industriale și semiindustriale.
-
Firma securitate angajeaza operator dispecer monitorizare video, zona Filiasi - Craiova
-
Angajez șofer camion prelata 40 tone, curse pe tara. Se circula în program, doar ziua, parcări plătite. Salariu 6000 ron
-
Nu ai experiență? Nu-i o problemă! Suntem aici să te învățăm tot ce trebuie să știi. Ce poți aștepta de la noi: - un pachet salarial între 5000 și 8000 de lei - pregătirea necesară pentru postul ales - asistență - bonusuri Program: - O zi lucrătoare, o zi pauză - peste 18 ani. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon. Așteptăm să ne suni. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angaiam soferi de tir cu experienta pentru: - transport marfuri generale pe comunitate , salariul : 2600 eur - transport intern de marfuri, salariul : 4500 lei/ luna.
-
-
Promovat
SHOP&GO (Mega Image) angajeaza LUCRATOR COMERCIAL CASIER in Bucuresti Se ofera PACHET SALARIAL ATRACTIV, in functie experienta si performante Contract de munca FULL TIME pe perioada NEDETERMINATA Programul de lucru este flexibil, in ture, iar activitatea se desfasoara intr-un mediu de lucru placut si sigur Posibilitate de dezvoltare a carierei - sanse reale de promovare pentru cei care isi doresc un loc de munca stabil si bine platit Angajatii noi beneficiaza de training si suport, in vederea insusirii procedurilor interne Experienta in domeniu constituie un avantaj!
-
-
ANGAJAM AGENTI PAZA DIN BUCUREȘTI 2 Posturi Disponibile ÎN BUCUREȘTI BMF Security, angajează agenţi securitate femei și bărbaţi cu domiciliul doar in București, pentru zona retail-magazine haine. - Oferim tarif 16 ron h - Decontare abonament STB lunar. - Ture de zi de 12 ore de la 10:00-22:00.
-
Societate comerciala din Italia angajeaza personal calificat/necalificat cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 ani in domeniul sistemelor de depozitare (montaj rafturi industriale). Candidatul ideal: -abilitati de lucru in echipa, indemanare, precizie, perseverenta; -abilitati de lucru la inaltime; -disponibilitate pentru o perioada nedeterminata; -disponibilitate la deplasari. Oferta salariala motivanta. Mediu de lucru competitiv profesional. Descrierea jobului: -Operatiuni de montaj sisteme de rafturi industriale. Mai multe detalii obtineti la numarul de telefon: .
-
Societate comerciala din Italia angajeaza personal calificat/necalificat cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 ani in domeniul sistemelor de depozitare (montaj rafturi industriale). Candidatul ideal: -abilitati de lucru in echipa, indemanare, precizie, perseverenta; -abilitati de lucru la inaltime; -disponibilitate pentru o perioada nedeterminata; -disponibilitate la deplasari. Oferta salariala motivanta. Mediu de lucru competitiv profesional. Descrierea jobului: -Operatiuni de montaj sisteme de rafturi industriale. Mai multe detalii obtineti la numarul de telefon:
-
Fabricile de produse finite din carne si preparate din care din Germania - Redha - angajeaza femei si barbati necalificati la impachetare - etichetare.-vidare - Se ofera contract de munca pe perioada de 3 luni cu posibilitate de prelungire Se ofera echipament de lucru - Salar 1650-2100 euro net / luna + orele suplimentare - Cazarea este asigurat din partea societatii angajatoare, dotate cu toate cele necesare pentru confortul muncitorului contra cost - Program de lucru 9-10-12 ore / zi ,duminica zi libera - Plecarile se fac saptamanal , limita de varsta 18-50 ani , nu se cere limba germana - Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in limita locuriilor disponibile . - Mai multe informatii va putem oferi la biroul de Resurese Umane la nr.telefon 0903760222 intre orele 9-19 !!!!
-
BURSA LOCURIILOR DE MUNCA IN GERMANIA SI OLANDA SEZONUL 2021 !!!!! Locuri de munca vacante pentru anul 2021 in Germania si Olanda pentru muncitori calificati si necalificati femei/barbati, cupluri in urmatoarele domenii : - Agricultura cules legume fructe de sezon si munca in sere !!!! - Constructii interioare si exterioare - Fabrici : Fabrica de Ciocolata, Fabrica de Conserve si Panificatie etc. - Depozit : Depozite cu produse alimentare si nealimentare - Firma de Curierat : DPD Munchen - Sofer, Stivuitorist etc. Societatiile colaboratoare ofera posibilitatea muncitoriilor romani sa lucreze pe cale legala in Germania si Olanda. Se ofera contract de perioada de 2-3-6 luni cu posibilitate de prelungire. Se ofera cazare in apartmanete sau pensiuni dotate cu toate cele necesare pentru confortul muncitorului. Se ofera transport organizat in echipe si in Agricultura transport Gratuit . Salariile variaza intre 1650 - 2100 euro net / luna depinde de orele lucrate si postul obtinut . Program de lucru zilni 9-10-12 ore , se lucreaza 5-6 zile/ saptamana . Dosarele se depun personal la sediul societatii noastre in limita locuriilor disponibile. Mai multe informatii va oferim la biroul de Resurse Umane la nr. de telefon 0903760222 intre orele 9-18 !!!
-
Descriere Esti contabil/economist si cautati unui loc de munca? Noi angajam! Beneficii Salariu negociabil, in functie de experienta si performanta Concediu de odihna Decontare transport Bonus de performanta Prima de sarbatori Cerinte Candidat Studii economice in domeniu, finalizate obligatoriu Experienta în domeniu de minim 2 ani obligatoriu Cunostinte privind legislatia si aplicarea in contabilitate si fiscalitate Cunostinte si competente de operare calculator nivel mediu Cunostinte si competente de utilizare a suitei Microsoft Office obligatoriu Cunostinte si competente de operare a programului de contabilitate SAGA obligatoriu Spirit de echipa cu capacitate de organizare si atentie la detalii Responsabilitati: Înregistrarea documentelor contabile pentru un portofoliu de clienți; Efectuarea de operațiuni specifice închiderilor contabile lunare; Pregătirea si intocmirea declarațiilor si raportărilor lunare/periodice; Pregatirea si intocmirea bilanțuri contabile anuale. Activitatea se va desfășura la punctul de lucru al societății din Șoseaua Colentina, nr. 16, Sector 2, Bucuresti.
-
Candidatul ideal ; -bune abilitati de comunicare si negociere; -bune abilitati de planificare si organizare; -cunostinte de operare pc (Word,Excel,PowerPoint); -permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare; -orientare catre rezultate,capacitatea de a asimila noi informatii; -capacitatea de a mentine bune relatii cu colaboratorii si clientii companiei. Descrierea jobului Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor comercializate de companie; -promovarea imaginii companiei catre medici si alte cadre medicale din institutii publice sau private conform planului de marketing si vanzari stabilit; -realizarea obiectivelor individuale si ale companiei; -crearea unei bune relatii cu colaboratorii,mentinerea si dezvoltarea acesteia; -participarea la evenimente,congrese simpozioane; -participarea la traininguri specifice activitatii desfasurate; Beneficii: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune; -pachet salarial motivant format din parte fixa si multiple bonusuri; -posibilitati reale si rapide de promovare pe baza rezultatelor; -masina, telefon si laptop de serviciu.
-
Sofer profesionist C CE disponibil. Caut serviciu, cursa fixa sau ceva flexibil. Cei interesați lăsați mesaj aici.
-
Caut o doamnă pentru îngrijirea mamei mele ,la schimb cu altă doamnă ,la săptămână,intern.
-
Suntem în căutarea unei fete pline de energie și harnică pentru echipa noastră de la liquor store! Dacă poți jongla cu sticlele de vin și whisky cu un zâmbet mereu pe buze, ești candidata perfectă. Aplică acum și pregătește-te să aduci amuzament și savoare clienților noștri, pentru că la noi, fiecare zi e ca o sticlă bună de vin plină de surprize și momente memorabile! Primim CV la sau la sediul magazinului
-
-
Se caută muncitori necalificați pentru Germania zona Hannover Cu contract pe Germania Salar 14e la oră brut. Atenție: Chirie =300e o suporta muncitorul Transportul este suportat tot de muncitor. Nu se percepe comisioane.