Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-08 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SPALATORIA AUTO CORA BRATIANU SI CITY PARK MALL, ANGAJEAZA SPALATORI AUTO CU EXPERIENTA SI SEF TURA CU CARNET DE CONDUCERE CATAGORIA B.SALARIU ATRACTIV +BONUSURI. PROGRAM DE LUCRU FLEXIBIL
-
Promovat
Cerințe: Experiență anterioară în aplicarea pardoselilor epoxidice și poliuretanice, constituie avantaj; Experienta in executie lucrari de finisaje in constructii; Experienta in lucrul cu utilaje speciale (masini de frezat, slefuit, sablat, aspiratoare industriale, etc.); Abilități de lucru în echipă și capacitatea de a respecta termenele limită; Disponibilitate pentru deplasari la lucrari in tara. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Salariu intre 5000 lei-8000 lei in functie de experienta; Se ofera cazare, diurne si transport; Activitate permanenta. Responsabilități: Pregătirea suprafetelor suport pe care se vor aplica pardoselile (prin slefuire frezare aspirare, procedee specifice) si amorsarea suprafetelor cu primer special in vederea aplicarii pardoselilor; Acţionează cu precizie, îndemânare şi corectitudine la prepararea materialelor şi la aplicarea acestora respectand fisele tehnice ale acestora si standardele de calitate; Respectarea instrucțiunilor de siguranță la locul de muncă și a normelor de protecție a mediului. Elite Surface Systems SRL este o companie specializată în aplicarea pardoselilor epoxidice și poliuretanice de înaltă calitate în diverse industrii și medii comerciale și industriale. Suntem în căutarea de aplicatori cu experiență pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți abilități în aplicarea acestor tipuri de pardoseli și sunteți dornici să vă alăturați unei echipe profesioniste și dedicate, vă invităm să aplicați pentru această poziție.
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Promovat
Suntem în căutarea a 4 persoane pasionate și dornice să muncească la cel mai nou concept de burgeri din Timișoara! Dacă ai experiență în prepararea burgerilor și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică, te așteptăm să te alături noului nostru proiect. Cerințe: Experiență în prepararea burgerilor Abilitatea de a lucra în echipă Atitudine pozitivă și dorința de a învăța Oferim: Mediu de lucru plăcut și modern Oportunități de dezvoltare profesională Pachet salarial foarte atractiv Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul celui mai nou concept de burgeri din Timișoara!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam șofer cat.B si C. Program de lucru Luni - Vineri de la ora 8 - 17.
-
Angajam muncitori la fabrica de mezeluri barbati si femei(cupluri) fabrica de carton(barbati) sunt si alte oferte...contract,salariul atractiv... 4917674167048 viber...Eugen...
-
Promovat
Pentru intarirea echipei noastre de service cautam : CONSILIER CAROSERIE - DAUNE -RECEPTIONER CLIENTI SERVICE. Sarcini : preluare clienti, deschidere fisa de lucru, identificare si comandare piese auto de la furnizori, participare la intocmirea dosarelor de dauna. Ne gandim la cineva care nu doar sa aiba pregatire tehnica de specialitate ci sa doreasca permanent sa raspunda pozitiv dorintelor clientilor nostri. Entuziasmul permanent, dorinta de a invata, corectitudinea, dorinta de a ajuta si spiritul de echipa, sunt ceea ce dorim de la persoana care se alatura echipei noastre. Firma noastra ofera conditii bune de lucru, oportunitati de dezvoltare personala si stabilitate intr-un colectiv tanar . Daca este interesat pentru dumneavoastra si aveti : 1. diploma de bacalaureat; 2. experienta in relationarea cu clienti; 3. cunostinte tehnice in domeniul auto, va rugam sa trimiteti CV ul ( office (at) autoserv.ro ). Punctul de lucru este in Bucuresti, sectorul 6, b.dul Timisoara, nr. 76A. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, cunostinte AUDATEX, experienta minima in domeniu. Salariul poate creste, in functie de realizari si de volumul de lucru realizat. Program de lucru 08:00-17:00. Daca este cazul, o sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00. Relatii suplimentare la punctul de lucru. Contact pentru un scurt interviu : .
-
Partener OFICIAL Uber si Bolt, angajam full time si part time conducatori auto colaboratori cu mașini personale ( nu avem mașini de închiriat ). Doriți o flotă serioasă care sa va îndeplinească toate obligațiile și cerințele ? NOI SUNTEM SOLUȚIA . Cerințe: Vârstă minimă 21 ani Permis de conducere - minim 2 ani Mașină personală (an 2011 minim) Cazier judiciar nu mai vechi de 6 luni Atestat transport persoane în regim de închiriere valabil Comision firmă 10% din NET ! Toate impozitele sunt suportate de către firma inclusiv TVA intracomunitar . Fără alte costuri ascunse ! Plata săptămânală in contul personal ( de pe contul firmei ) sau CASH in fiecare zi de Luni cu excepția sărbătorilor legale. Oferim: - COPIE CONFORMA SI ECUSOANE GRATIS - CONTRACT DE COMODAT MASINA GRATIS ( NOTAR ): ACTE NECESARE: CARTEA MAȘINII, TALONUL MAȘINII CU ITP FĂCUT LA 6 LUNI , CARTE DE IDENTITATE. - BONUS PENTRU FIECARE ȘOFER ADUS IN FIRMA ( SA FIE ACTIV 1 LUNA ) Carte de munca 2 4 6 8 ore, se face contract de munca cu norma întreagă. Pentru cei care lucrează cu contract in alta parte si vor face Uber Bolt doar Part-time, se face contract de muncă pe minimul de ore cu, condiția să aduceți adeverință de la locul de muncă unde activați, respectiv pe norma întreagă adică 8 ore . Tariful pentru cartea de muncă la 8 ore ( Full-time ) este de 1360 lei luna , 340 lei săptămâna. Tariful pentru cartea de muncă la 2 ore ( Part-time ) este de 380 lei luna , 95 lei pe săptămâna. SE OFERĂ TRANSPARENTA IN PRIVINȚA PLĂȚII TUTUROR TAXELOR CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ, CONTRACT DE MUNCĂ LEGAL , FLUTURAȘ SALARIAL LA FIECARE SFÂRȘIT DE LUNA.
-
Responsabilități: -verificarea suprafetelor pentru vopsit; -aplicarea tratamentelor speciale pe suprafetele ce urmeaza sa fie vopsite; - omogenizarea, combinarea si diluarea materialelor; -verificarea suprafetelor vopsite; -efectuarea lucrarilor de retusare a suprafetelor vopsite; -utilizarea: maşini de lustruit, pensule, pistoale de vopsit, spacluri, racletete, perii de sarma etc; Beneficii: Pachet salarial atractiv care se negociază in funcție de competențele profesionale! Muncă pe perioadă nedeterminată . Siguranța locului de muncă pe termen lung. Program de lucru într-un singur schimb. Instruire la locul de munca. Mediu de lucru plăcut Respectarea strictă a termenelor de plată și a drepturilor salariale Concediul de odihnă plătit Plata orelor suplimentare Cerințe: Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj. Seriozitate si profesionalism, Implicare in sarcinile de muncă Respectarea programului de muncă. Bune abilități de comunicare și lucru în echipă. Corectitudine si responsabilitate Pentru mai multe detalii sunați la numarul de tel. din anunt.
-
DESCRIERE Responsabilitati: Asambleaza piesele componente si formeaza ansamble; Utilizează dispozitive de masură pentru verificarea dimensiunilor; Se asigura ca toate produsele executate în proces indeplinesc condiţiile de calitate şi specificatiile tehnice; Pastreaza in bune conditii de functionare atat echipamentul tehnic pe care il opereaza, precum si sculele, dispozitivele si toate echipamentele pe care le utilizeaza; Beneficii: Pachet salarial atractiv care se negociază in funcție de competențele profesionale! Muncă pe perioadă nedeterminată . Siguranța locului de muncă pe termen lung. Program de lucru într-un singur schimb. Instruire la locul de munca. Mediu de lucru plăcut Respectarea strictă a termenelor de plată și a drepturilor salariale Concediul de odihnă plătit Plata orelor suplimentare Cerințe: Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj. Cunostinte bune de desen tehnic; Responsabilitate, seriozitate si profesionalism, Implicare in sarcinile de muncă Respectarea programului de muncă. Studii medii profilul tehnic constituie avantaj. Bune abilități de comunicare și lucru în echipă. Corectitudine si seriozitate ! Pentru mai multe detalii sunați la numarul de tel. din anunt.
-
Ne marim echipa! Oportunitate de angajare in Bacau ! Daca ai experienta in vanzari si esti pasionat de tehnologie sau te atrage concepul Smart Home, poti deveni Consilier vanzari online la Case Smart Ungaria. OkosHázak www.okoshazak.hu Ce cautam la noul nostru coleg? - sa fie vorbitor nativ de limba Maghiara - aptitudini de comunicare excelente - sa ai experienta in vanzari online sau call center - sa ai cunostinte de operare PC (Word, Excel) - Sa ai capacitatea de a solutiona eficient solicitarile si reclamatiile clientilor - Reprezinta un bonus la angajare, experienta similara la un alt magazin online Cu ce iti vei umple timpul petrecut la birou? - principala ta responsabilitate va fi : FERICIREA clientilor - vei prelua comenzile clientilor plasate pe site, telefonic sau pe chat - vei introduce si factura comenzile in programul de contabilitate Smartbill. Experienta anterioara reprezinta un plus. - vei oferi consultanta si suport clientilor. - vei solutiona solicitarile clientilor, retururile si reclamatiile - vei adauga produse noi si actualiza informatiile din platforma online a magazinului - vei promova si vei vinde produsele comercializate de companie clientilor B2B ( Arhitecti, electricieni, dezvoltatori imobiliari, etc. ) - vei intocmi ofertele si le vei trimite potentialilor clienti - vei confirma comenzi si vei oferi detalii legate de timpul de livrare, modalitati de plata cat si alte aspecte ce tin de produsele comercializate sau alte solicitari din partea clientilor. Iti vom oferi: - un mediu de lucru creativ, alaturi de colegi tineri si entuziasti - salariu fix atractiv in functie de competentele si experienta ta - bonusuri din vanzarile directe - toate instrumentele de care ai nevoie in job-ul tau - si buna dispozitie timp de 8 ore pe zi, de la 9:00 la 17:30 Suntem prezenti pe piata din Romania, Ungaria si Spania prin siteurile dedicate acestor tari. case-smart.ro casadelfuturo.es okoshazak.hu Life is short. Work somewhere awesome. Asteptam CV-urile la adresa: manager (at) case-smart.ro -- Versiunea anuntului si in limba maghiara: Álláslehetőség Bacău-ban, Romániában! Csapatunkba várunk! Ha értékesítési tapasztalattal rendelkezel és szenvedélyed a technológia vagy érdekel a Smart Home koncepció, akkor online értékesítési tanácsadóvá válhatsz a Okos Házak Magyarországnál. OkosHázak www.okoshazak.hu Mit keresünk az új kollégánkban? - Anyanyelvi magyar beszélő legyél - Kiváló kommunikációs készségek - Tapasztalatod legyen az online értékesítésben vagy ügyfélszolgálati központban - Ismerd az alapvető számítógépes műveleteket (Word, Excel) - Képes legyél hatékonyan kezelni az ügyfelek kérdéseit és reklamációit - Bónusz lehet, ha hasonló tapasztalatod van egy másik online áruházban Hogyan kezeled az irodában töltött idődet? - Fő felelősséged az ügyfelek "BOLDOGSÁGA" lesz - Kezeled majd a weboldalon, telefonon vagy chaten leadott megrendeléseket - Be fogod vezetni a megrendeléseket a Smartbill könyvelő programba. Korábbi tapasztalat előnyt jelent. - Tanácsadást és támogatást nyújtasz az ügyfeleknek - Foglalkozol az ügyfélfelkérésekkel, visszaküldésekkel és reklamációkkal - Új termékeket adsz hozzá és frissíted az áruház online platformjának információit - Promótálod és értékesíted a cég által forgalmazott termékeket B2B ügyfeleknek (építészek, villanyszerelők, ingatlanfejlesztők stb.) - Ajánlatokat készítesz és elküldöd az érdeklődő ügyfeleknek - Megrendeléseket megerősítesz és részleteket adsz a szállítási időről, fizetési módokról és más termékkel kapcsolatos vagy ügyfélkérelmekről. A következőket kínáljuk: - Kreatív munkakörnyezetet, fiatal és lelkes kollégákkal - Versenyképes fix fizetést a kompetenciáid és tapasztalatod alapján - Direkt értékesítésekből származó bónuszokat - Minden eszközt, amire szükséged van a munkádban - És jó hangulatot naponta 8 órán keresztül, 9:00-tól 17:30-ig Jelen vagyunk a romániai, magyarországi és spanyolországi piacokon, az ezeknek az országoknak szentelt weboldalak révén. okoshazak.hu/ case-smart.ro/ casadelfuturo.es/ Life is short. Work somewhere awesome.
-
Promovat
angajam: - ospatar - ajutor de ospatar - ajutor de bucatar - grataragiu - pizzar - barman contact: 0741242307
-
Promovat
angajam: - ospatar - ajutor de ospatar - ajutor de bucatar - grataragiu - pizzar - barman contact: 0741242307
-
Promovat
- cunostinte avansate AutoCAD 3D 2D ; - experienta in domeniu minimum 1 an; - intocmeste desenele in Autocad 3D 2D pentru proiecte tehnice aflate in executie - cunostinte MsOffice;
-
Unitatea procesare peste si produse din peste din judetul Dambovita angajeaza: Transator Peste Proaspat: Pentru transat peste de apa dulce si de mare.Eviscereaza si portioneaza pestele in conformitate cu standardele de productie pentru fiecare specie de peste. Se ofera pachet salarial atractiv si bonificatii Program de lucru 40 ore pe saptamana
-
Esti lacatus mecanic sau iti place sa lucrezi cu piese din otel? Vino sa lucrezi cu noi. Facem confectii metalice in atelier si ne cautam un coleg. Relatii la tel
-
Pensionar singur caut doamna fara obligatii ptr ingrijire si menaj .Asigur ramanerea in spatiu cu acte legale de mostenire in conditii avantajoase !
-
Societate cu vechime in domeniu ,angajam lucrători în construcții ptr zona București, rigips, finisaje, structura, zidărie etc! Se oferă contract de munca, plata salariu săptămânală, valoarea acestuia în funcție de cunoștințe și abilitați !! Program 8 00- 17 00! Rog seriozitate, exclus consumatori alcool!!
-
In calitate de Manager Operatiuni Produs coordonati activitatea din depart. operatiuni, productie, logistica. Este necesara o experienta de 10-20 ani in industrii similare. Studii superioare. Asigura managementl intregului proces de operatiuni din productie si dezvolta la nivel stratefic proiecte operatiunale alaturi de echipele de achizitii, depozite, productie directa , calitate si siguranta alimentara, logistica . Asigura managementul unui mediu performant orientat catre clienti, dedicat furnizarii unor produse de cea mai intalta calitate pentru clienti. As the director of operations within the food industry, you'll take full ownership over the entire operations. You will take a hands-on approach and deliver strategic operational leadership across all aspects of operations including food production, warehouse management, picking, logistics, factory management and everything in between. What you'll bring: 5-7+ years of manufacturing experience in food (catering, ready to eat, cooked food is a major plus). Experience with managing a large scale teams and operations. Experience in negotiation and collaboration with third parties. Continuous improvement mindset and consistently identifying and applying cost reduction projects. An authentic leader, who s able to build strong relationships, clearly communicate and motivate, and drive accountability in all levels. An effective collaborator, who empowers and enables others to share ideas, raises awareness, gets buy-in, and and delivers fast and well-rounded solutions to complex problems. An analytical mind who s willing to get into the weeds of data and make decisions accordingly. Energy, enthusiasm, and getting things done mindset. Used to working in a high pressure, fast paced, and constantly changing environment . What you'll do: Lead the entire operations with a team of warehouse, production, kitchen, picking, logistics and Q&S managers. Build a high-performing customer-focused environment committed to delivering the highest quality product to our customers. Ensure and control that factory process flows are driven by Food Safety and Health & Safety procedures Responsible for target setting and maximizing on-time delivery, food quality and consistency, labor and production efficiency, picking accuracy and speed. Promote, monitor and perform continuous improvement and automation to enhance efficiency, food quality, and customer satisfaction. Map out, drive and continuously improve the day-to-day operations in a hyper-growth environment, effectively engaging, motivating and directing the team to ensure on-time and accurate delivery of customer orders. Collaborate closely with the sales & marketing department, to deliver ambitious and innovative projects for the end consumer. Negotiate, finalize, and manage contracts with 3rd party vendors. Develop a mindset across the entire team of identifying opportunities, facilitating root-cause analysis, implementing corrective actions, and delivering positive and focused change. Perform people evaluation, sustain the collaborative & feedback culture and empower the leading team. Full ownership over the P&L of the facility, and analyze shift performance to identify operational opportunities, trends, and potential cost-saving improvements. Provide cross-functional leadership from the front lines and immerse yourself in the trenches to optimize productivity, promote growth, problem solve anomalies, encourage innovative ideas, and create an excellent culture. Develop an incentive bonus program for all employees to increase productivity by linking reward to performance. Analyze shift performance to identify, develop, roll out, and manage standard operating procedures, visual tools, and checklists to ensure we are a process-driven operation. Collaborate with authorities and ensure that all processes specific to the activity are in accordance with the applicable regulations. Oversee building maintenance, ensure facility cleanliness, and manage the maintenance of facility and utilities equipment, prioritizing safety and operational efficiency.
-
Angajez muncitori calificați și necalificați în construcții
-
Angajez,urgent muncitori calificați și necalificați ,rog seriozitate
-
-
Restaurantul La Ceaun, unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov (https://laceaun.com/about-us) este în căutare de ajutor de bucătar Ce oferim Posibilitatea de a lucra pentru unul dintre cele mai bine cotate restaurante din Brașov; O echipă frumoasă, formată din colegi profesioniști; Pachet salarial atractiv; Stabilitate și posibilitate de creștere; Profilul căutat Dorința de a se dezvota in domeniul bucătăriei; Rigurozitate în regulile de igienă în alimentația publică; Atitudine plăcută și pozitivă; Atenție la detalii; Dacă spiritul de echipă, inițiativa și puterea de muncă îți sunt familiare, așteptăm să ne contactezi
-
Dorim sa ne mărim echipa,așa că suntem în căutare de mecanic auto! Persoana ideala: are experiență în domeniul auto este capabil sa folosească instrumente de diagnoza prezinta interes în a învăța și evolua în domeniu are o atitudine responsabilă și atenție la detalii efectuează lucrări și operații de mecanica pentru care își asumă răspunderea participa la evaluarea și stabilirea necesarului de piese asigură utilizarea corectă și menținerea sculelor și echipamentelor din dotare este o persoană ordonată, responsabilă și dinamica Ce oferim: oportunitatea de a învăța și dezvolta abilități noi suntem o echipa tânără și dinamică,ne bucuram sa primim oameni noi salariu motivant in funcție de cunoștințe și experiență program de lucru de L-V între 08-17 Dacă ești pasionat de mecanică și ai abilitățile necesare pentru a repara și întreține autovehicule,atunci nu ezita sa ne contactezi! Happy Rebicar este un service auto cu experiență,unde orice problema ai avea la mașină ,la noi găsești soluția! Detalii la numărul zero șapte doi șapte noua zero cinci opt cinci trei