Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unui controlor de calitate dedicat și meticulos pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană atentă la detalii, cu experiență în domeniul controlului calității și dornică să contribuie la asigurarea calității produselor noastre, vă invităm să aplicați pentru acest post. Responsabilități: Inspectarea și testarea produselor finite pentru a verifica conformitatea cu specificațiile și standardele companiei Identificarea și raportarea non-conformităților sau a defectelor de fabricație Monitorizarea proceselor de producție pentru a identifica și remedia potențialele probleme de calitate Colaborarea cu echipa de producție pentru a îmbunătăți procesele și a asigura calitatea constantă a produselor Întocmirea rapoartelor de control calitate și documentarea rezultatelor inspecțiilor Cerințe: Experiență anterioară în domeniul controlului calității, preferabil într-un mediu industrial Cunoștințe solide în interpretarea specificațiilor tehnice și a standardelor de calitate Abilități excelente de observație și analiză, cu atenție la detalii Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona mai multe sarcini simultan Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă Beneficii Salariul: 3750 lei brut majorare salariala dupa 6 luni 4050 lei brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Promovat
Angajam Operatori Productie pentru unul dintre clientii nostri, o companie care produce cele mai folosite produse pentru circuite in domeniul electronicii de putere si, de asemenea, activeaza in producția de materiale de lipire și cositorit, precum și de adezivi pentru industria electronica. Program de lucru: 4 si 3 schimburi. Cerinte: - Studii medii finalizate; - Experienta in productie; Oferim: - Pachet salarial motivant; - Bonus de Crăciun; - Al 13-lea salariu; - Tichete de masă de 30 ron; - Asigurare privată de sănătate; - Transport asigurat gratuit din Timisoara si zonele limitrofe: Cruceni, Foeni,Ionel, Otelec, Pustinis, Uivar, Cenei, Bobda, Sanmihaiu German, Sanmihaiu Roman, Utvin, Voiteg, Jebel, Padureni, Parta si Sag. - Mediu de lucru plăcut într-o companie multinațională. Te-am facut curios? Aplica si iti vom oferi toate detaliile de care ai nevoie.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BADR URB Rulmenţi S.A., cu sediul în Braşov, str. Zizinului nr. 111, angajează muncitor necalificat calificat pentru manipulare marfa, intretinere, depozitare si ambalare. Cv-urile se pot depune și personal, la Secretariat, la adresa de mai sus, intre orele 8:00-16:00.
-
DE VANZARE Accesorii salon infrumusetare Accesoriile sunt noi, nefolosite, se vând la întreg pachetul. Accesoriile sunt ideale pentru a deschide un salon complet utilat. Preț 21600 Euro Neg.
-
Patiseria Clasic (Arad, str Voinicilor) caută patiseră cu experiență. Mai multe detalii la
-
Căutăm pentru clientul nostru, o companie românească cu peste 30 de ani de experiență în servicii logistice și materii prime, specializată în import-export și distribuție de produse alimentare atât pentru magazinele tradiționale, cât și industria HoReCa, rolul de MANIPULANT MĂRFURI Locație: Iași - Popricani Program de lucru: Luni - Vineri, 2 schimburi (06: ) Nr. poziții vacante: 3 Descrierea contextului general al rolului: Gestionarea stocului de marfă, menţinerea acestuia în condiţii standard de igienă, calitate, ambalare, termen de valabilitate. Pregătirea necesară postului: - studii generale; - rezistență la efort fizic prelungit și o bună condiție fizică; - reziliență psihică în situații de stres; - atitudine orientată spre rezolvarea de probleme; - atenție sporită la detalii și meticulozitate; - abilități de operare cu diverse baze de date și fișe de produs; - gestionare eficientă a timpului; - abilități matematice; - abilități de comunicare orală și scrisă; - capacitate de a lucra în echipă; - abilitatea de a lucra la înălțime, pe scară sau diferite platforme asigurate. Responsabilități: - pregătește comenzile conform facturilor; - așează marfa în depozit în funcție de data expirării, respectând principiul FIFO (First In, First Out); - menține curățenia zilnică în depozit; - descarcă marfa de la furnizori, respectând indicațiile date de superiori; - execută calitativ și la termen sarcinile de serviciu în vederea atingerii obiectivelor stabilite de conducerea companiei; - respectă prevederile Regulamentului Intern, ale Contractului Colectiv de Muncă, Contractului Individual de Muncă, Normele de Protecție a Muncii și PSI; - menține la standardele unei bune funcționări, aparatele și echipamentele din dotare; - execută orice alte dispoziții date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal. Beneficii: - buget salarial cuprins între 2500 - 3000 lei net lună; - contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; - asigurarea transportului; - oferirea unei mese calde zi; - echipament de lucru. Te invităm să ne trimiți CV-ul tău actualizat la adresa de e-mail: Disclaimer: Train2Perform este o companie nationala, specializata in furnizarea de solutii integrate si personalizate de Resurse Umane pentru companii si persoane fizice in vederea optimizarii relatiilor interumane, acoperind urmatoarele domenii: recrutare si selectie de personal, programe de formare și dezvoltare, management strategic al resurselor umane.
-
-
Pizzerie cu specific napoletan,cuptor cu gaz,situata în sectorul 1 angajează pizzar cu sau fără experienta. Program flexibil,venit compus din: Salariu fix Bonus din vânzări Tips
-
Angajez sofer pentru transport alternativ ( UBER). Masini disponibile: Dacia Logan, benzina+GPL ATESTAT PENTRU TRANSPORT ALTERNATIV Varsta minima 21 de ani Permis auto categoria B de cel puțin 2 ani Detalii suplimentare in privat.
-
Salon Green Day Spa, situat in zona Grozavesti, sector 6, angajam tehnician unghii si stilist coafor, experienta minim 2 ani in salon, oferim salariu atractiv, si conditii de lucru intr-un mediu placut si un colectiv tanar. Program 1zi 1zi.
-
Angajez conducator auto categ C + E la prelata salariu între 5500-7000 lei se lucreaza în program!
-
În calitate de reprezentant al serviciului de contabilitate, vei face parte din echipă de asistență pentru clienți cladiri rezidențiale si comerciale, oferind servicii de contabilitate in partidă simplă. Vei combina abilități, pasiune, orientare către client, mentalitate pozitivă pentru a crește nivelul serviciilor VERTICAL ADMIN și vei contribui la fidelizarea relației cu clienții existenți și dezvoltarea unor relații comerciale noi. Ce vei face: Vei pregati situația financiar-contabilă a clienților din portofoliul alocat prin utilizarea unui soft specializat și vei gestiona solicitările clienților prin telefon si e-mail. Vei gestiona în mod sigur informațiile confidențiale în conformitate cu regulile interne. Ce trebuie sa știi: Să iți organizezi timpul și sarcinile zilnice Dacă ai cunostințe de contablitate in paridă simplă este chiar mai bine, dar nu este o necesitate Îți place să îi ajuți pe ceilalți și ești un jucător de echipă Ce iți oferim: Vei face parte dintr-o echipă formată din colegi entuziaști si prietenoși. Vei lucra într-un mediu în care deciziile se iau rapid si ideile noi sunt încurajate.
-
TRK PROFESSIONAL SRL - Angajeaza 5 posturi "manipulant marfuri" COD C.O.R 933303 - Angajeaza 5 posturi "ambalator manual" COD C.O.R 932101 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
TRK PROFESSIONAL SRL - Angajeaza 250 posturi "manipulant marfuri" COD C.O.R 933303 Relatii pentru depunerea CV-urilor la nr.de tel:
-
Prestez servicii de manichiura si pedichiura cu deplasarea la domiciliu sau la mine acasă ... Pe lîngă asta mai fac și buchetele din flori de spuma de săpun și combinații din ciocolata sau alt ceva pentru cadou .... Și mai fac surpriza la domiciliu ... Cu mult drag sunt gata să ajut pe toți cei ce vor avea nevoie de serviciile pe care le prestez
-
Absolventă a Facultății de Litere, predau interactiv limba engleză generală copiilor și adulților de toate vârstele, online și la domiciliul elevului. Experiență în meditații de peste 18 ani . Materiale și metoda Cambridge - Pregătire pentru școală, pentru examenele Cambridge, pentru job, pentru călătorii, pentru viață. (de la A1 la C1) - 150 lei 90 minute Prima ședință este online și este gratis. Hai să ne cunoaștem și să vedem dacă putem lucra împreună!!!
-
Închiriez posturi de frizerie,coafura,extensi de gene,vad foarte bun,clientela formata
-
Companie de intretinere si amenajare gradini angajeaza muncitor cu experienta in aceasta activitate.
-
Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport
-
Căutăm coleg colegă pentru: Activitati de aprovizionare, gestiune depozit, activitate de uzinare si ansamblare. Locatie: CLUJ-NAPOCA Parc Industrial Tetarom 1 Taietura Turcului nr 47 Linie de autobus pana in fata sediului CMAT Industry Automatizari Industriale Cerinte: Persoană deschisă, agreabilă. Permis de conducere cat B Dinamica si proactiva. Abilități de organizare, coordonare, evaluare, motivare. Orientate spre rezultate şi către client. Persoanele interesate sunt rugate sa trimită CV-ul la adresa împreună cu o scrisoare de intenție si așteptări la e-mail CMAT INDUSTRY este o companie din domeniul automatizarilor industriale, organizare evenimente TECH, standuri robotice și linii de producție, prin oferirea de solutii integrate la cheie. Oferim solutii complete orientate spre client de la concept, design si implementare pana la lansarea si optimizarea procesului de productie. www.cmat.ro
-
Sc Instal Electroclima angajeaza inginer referent achizitii. Candidatul Ideal - Cunostinte operare calculator: program de devize( constituie un avantaj programul WINDEV), Microsoft Office(Word, Exel, Project), AutoCAD; - Cunostinte privind legislatia in vigoare din domeniul constructiilor si instalatiilor; - Abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Capacitate de a urmari si controla eficient mai multe proiecte simultan; Descrierea jobului - lntocmeste devize si atasamente; - lntocmeste situatii de lucrari si verifica devizele de lucrari realizate de subantreprenori; - Colaboreaza direct cu compartimentul logistica-aprovizionare pentru realizarea cererilor de oferta, comenzilor, catre diferiti furnizori de materiale, echipamente, servicii; - Urmareste progresul lucrarilor pe tot parcursul derularii contractului; - Reface calculul cantitatilor de lucrari acolo unde apar diferente intre valorile inscrise in devize si in rapoartele de lucru; - Sesizeaza si analizeaza diferentele care apar intre devize, masuratori si situatia din teren; - lntocmeste documentatia pentru notele de renuntare si comenzile suplimentare pentru fiecare categorie de lucrari in parte; - Colaboreaza cu departamentele companiei pentru realizarea activitatii;
-
Infirmieră cu o vastă experiență ofer îngrijire bătrâni, bolnavi la domiciliu Infirmieră cu o vastă experiență ofer îngrijire bătrâni, bolnavi la domiciliu, toaletă generală, toaletă parțială, prepararea hranei și mic menaj cu referințe.