Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-06-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Prodimar Instalatii SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. Bogdan Voda, Nr. 12, Sector 1, ANGAJEAZA INSTALATORI. Cerinte: -cunostinte tehnice in domeniu - seriozitate si implicare Oferim: -salariu atractiv si la timp -program de lucru 8 ore de luni pana vineri
-
Promovat
Esti un om serios, implicat si cu spirit Spartan? Pe langa o gasca de oameni faini iti oferim si un post la restaurantul Spartan Tom Dedeman. Unii spun ca oferim cazare gratuita intr-un complex rezidential, altii ca decontam transportul, dar nu ii crede pe cuvant. Suna-ne sa iti confirmam noi. Dam masa gratuit, dar si bonuri de masa ca suntem oameni. Si mai punem si niste bonusuri lunare la bataie sa avem de buzunar. Lucram in ture: 15 zile munca, 15 zile distractie. Castiga-ne respectul ca sa iti creasca salariul; Posturi vacante: - Casier - Preparator - Ajutor Bucatar - Brutar pizzar - Manager
-
Promovat
Firma de constructii dumuri angajeaza inginer CFDP cu experienta pentru doua lucrari de poduri in judetul Sibiu. Se asigura cazare la punctul de lucru si masina de serviciu. Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic. Salariu motivant pe masura calificarii si a portofolilului de lucrari anterioare.
-
Promovat
În cadrul magazinului din Oradea, Str. Ștefan Octavian Iosif nr. 3A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Disponibil online
Reprezentant Oriflame!
Alătură-te echipei noastre Oriflame si experimentează bucuria succesului alături de noi! Suntem în căutarea unor fete noi, motivate și pasionate să facă parte dintr-o echipă puternică și dedicată. Oferim oportunitatea de a câștiga venituri suplimentare și de a te bucura de fiecare moment alături de noi. Nu trebuie să ai experiență, doar dorința de a reuși și de a crește împreună. Împărtășim fiecare victorie și ne susținem reciproc în fiecare etapă a drumului nostru către succes. Dacă ești pregătită să îți transformi visurile în realitate, contactează-ne astăzi pentru mai multe detalii și să începem această călătorie împreună! #Succes #Oportunitate #EchipăPuternică" https: ro.oriflame.com business-opportunity become-consultant?potentialSponsor=2286101
-
VitraQ (Termovest Prod SRL), unul dintre principalii producători și exportatori de tâmplărie din pvc și aluminiu din România, caută reprezentanți vânzări cu experiență. Rolul presupune dezvoltarea parteneriatelor cu clienții din regiunea alocată, în vederea vânzării și promovarea produselor din oferta companiei. Candidatul ideal: Persoană sociabilă, confortabilă cu vânzarea directă; Bune abilități de comunicare, persuasiune și capacitate de organizare și planificare; Abilitați dovedite de vânzare și negociere; Auto-motivat, având capacitatea de a atinge obiectivele și termenele; Orientare către client, înțelegerea nevoilor, ascultare activă; Atitudine proactivă și pozitivă, integritate și onestitate; Persoană ambițioasă, perseverentă și dornică să performeze; Cunoştinte PC; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în zona alocată - permis de conducere cat. B, obligatoriu; Experiență în vânzări de minim 1 an; Responsabilități: Dezvoltarea portofoliului de clienți prin valorificarea lead-urilor primite; Prospectarea pieței pentru identificarea de noi oportunități de bussines; Menținerea portofoliului de clienți și creșterea volumului de vânzări; Propunerea, negocierea ofertelor de vânzare și încheierea contractelor comerciale; Atingerea obiectivelor de vânzări în regiunea alocată. Desfășurarea de vizite periodice la clienți pentru a construi relații pe termen lung; Colectarea de informații referitoare la clienți, concurență, prețuri, servicii, tendințe și analiza evoluției pietei; Promovarea unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Pachet beneficii: Salariu fix + comision din vânzări, în funcție de vânzările realizate; Bonus depășire target; Cazare și diurnă decontată pentru deplasări; Telefon, laptop, autoturism de serviciu; Oportunitate de a lucra într-un mediu dinamic și în dezvoltare. Dacă dorești să faci parte din echipa noastră trimite un CV aici: www.vitraq.ro Hai în echipa VitraQ!
-
Firma italo-romana in expansiune cauta personal cu experienta in activitatea ascensoristica. Relatii suplimentare la numarul de telefon
-
Firma noastra angajeaza barbati pentru sectie de productie jaluzele. Program luni vineri 8:30-17:00. Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu fix plus tichete de masa. Firma este situata in cartierul Bucurestii NOi, sector 1. Relatii la tel:
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii superioare finalizate sau în curs d finalizare; 2. Cunoștințe d limba engleză la nivel mediu; 3. Cunoștințe d operare PC (pachetul MS Office) experiența cu platforma iStoma constituie avantaj; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Capacitatea de a gestiona situații tensionate sau dificile cu profesionalism și calm. 6. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 7. Punctualitate si responsabilitate; 8. Disponibilitate de lucru în ture. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajez sofer intern Ro ,se lucreaza pe masin daf euro 6 ,masina intreținută doar la program Salariu 6000 ron Detali la telefon
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Studii: medii, postliceale sau superioare în specialitate; 2. Membru al OAMGMAMR și vizat pe anul în curs; 3. Abilități bune de organizare și gestionare a timpului; 4. Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă; 5. Punctualitate și responsabilitate; 6. Disponibilitate de lucru în ture. Responsabilități si Atribuții: 1. Pregateste cabinetul înainte de fiecare pacient (dezinfectarea tuturor suprafețelor, pregătirea pe masa de lucru a tuturor instrumentelor și a materialelor în funcție de necesitate); 2. Pregăteşte pacientul prin tehnici specifice pentru consult, investigaţii și proceduri, în funcție de specificul cabinetului de care aparține; 3. Asistă nemijlocit medicul stomatolog; 4. Raspunde de instrumentarul și de stocul materialelor în cabinetul în care lucrează; 5. Analizează și raportează zilnic stocul materialelor instrumentarului; 6. Sterilizarea instrumentelor stomatologice. Beneficii: 1. Program de lucru full-time 12:00-21:00 cu 60 minute pauză de masă. 2. Oportunitatea integrării într-un mediu excelent pentru desfășurarea activității, un spațiu de lucru elegant, nou si ultramodern; 3. Acces la serviciile stomatologice Urban Smile Clinic, conform politicii interne; 4. Training-uri specializate; 5. Salariu atractiv cu posibilitatea creșterii acestuia în funcție de performanța rezultatelor obținute. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Firma de distribuție căutam operator PC (cunostiinte IT+Corel) pentru întreținere website, webshop etc. - Program: Luni-Vineri 08:30-17:00 - Salar motivant + BONUS Avem rugămintea sa ne Trimiteți CV-ul dvs. Pe adresa de mail
-
Companie de distributie consumabile si echipamente pentru industrie,angajam personal pentru postul de gestionar depozit. Ce vei face la noi ? Sarcini si responsabilitati pe linie profesionala: 1. Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa; 2. Opereaza in stoc miscarile de marfa; 3. Pastreaza documentele justificative legate de stocuri; 4. Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa; 5. Participa activ la operatiunile de incarcare/descarcare a marfii la/din magazia firmei; 6. Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic; 7. Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei; 8. Respecta legislatia de gestiune a stocurilor; 9. Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; 10. Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii; 11. Efectueaza receptia fizica a marfii la intrarea in magazia firmei; 12. Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazie; 13. Verifica documentele vamale la introducerea NIR-ului si semnaleaza eventualele neconcordante; 14. Inregistreaza, prelucreaza si pastreaza informatiile referitoare la situatia stocurilor; 15. Raporteaza lunar rezultatele activitatii de gestiune a stocului; 16. Utilizeaza eficient spatiul de depozitare a marfurilor; 17. Asigura miscarea stocurilor; 18. Efectueaza transferurile de marfa din stocul central in substocuri si retur; 19. Pastreaza evidenta documentelor de transfer emise, cu semnaturile de predare/primire la zi; 20. Emite avize de expeditie pentru marfurile ce parasesc firma, in conditiile prevazute de lege; 21. Urmareste ca marfa introdusa in stocul central sa fie sigilata; 22. Urmareste completarea de catre clienti a documentelor fiscale conform legislatiei; 23. Listeaza documentele fiscale ce insotesc marfa si le transmite clientului; 24. Preda marfa catre client conform documentelor emise; 25. Expediaza marfa catre clienti; 26. Ambaleaza si securizeaza marfa in vederea livrarii; 27. Intocmeste necesarul de materiale folosite pentru expeditia marfii; 28. Transmite catre superiorul ierarhic orice reclamatie privind expeditiile de marfa; Ce asteptam de la tine? - Studii medii absolvite; - Cunostinte tehnice; - Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani; - Cunostinte medii de operare programe de gestiune; -Limba engleza mediu -permis de conducere cat. B - Persoană serioasă, organizată, meticuloasă, responsabilă, fără cazier judiciar; - Aptitudini de comunicare si integrare. Ce beneficii oferim? - Pachet salarial motivant si competitiv + tichete de masa în valoare de 300 Ron (15 Ron/zi lucratoare) in plus fata de salariu. - Set complet de echipamente de lucru (calculator,telefon) - Mediu de lucru motivant, tânar, orientat spre realizari - Oportunitati de dezvoltare profesionala, cu posibilitati de avansare.
-
- angajam muncitor in domeniul tamplariei din PVC ( confectionat si montat articole din PVC ); - program de lucru de luni pana vineri, - salariu se stabileste in functie de abilitatile fiecaruia. - persoana de contact Pavel Aurel - toate detalille le veti afla la numarul sau la sediul nostru din strada Combustibilului nr 2 Tulcea
-
angajez sofer personal firma serioasa angajez sofer personal cat b pentru mai multe detali la nr de tel
-
sudura MMA , mig mag ,tig wig , polietilena, reparatii și întreținere confecționare porți, garduri, sudura pe teava sudură aluminiu, fonta, otel, cupru, inox. mă deplasez la domiciliul clientului in caz de urgenta . reparatii și întreținere în orice domeniu , pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Companie multinațională cu renume in industria anvelopelor (zona PIPERA) CERINTE: -MECANIC AUTO (MIN 2 ANI experienta) -Persoana organizata (își organizează atelierul) -Persoana sociabila (placut in fata clientului si colegilor) -Persoana comunicativa (ne dorim un coleg la fel ca noi) -Persoana implicata (se implica în cadrul companiei și da dovada de interes vis- -vis de fiecare constatare auto) -Cunostinte de geometrie auto. -Cunostinte pentru folosirea aparatului de freon. -Seriozitatea conteaza cel mai mult -Atitudinea face diferența -Ofera ce am scris mai sus si vei avea cel mai bun loc de munca. BENEFICII: -Salariul fix (trecut în contract) -Comision (trecut în fluturasi) -Concediu 25 zile -Zile libere nationale. -Asigurare medicala plătită de companie(REGINA MARIA sau MEDLIFE) -Tichete de masa (30 ron) -Portofoliu de clienți format. -Prima de Crăciun pentru copii. -Team buildinguri organizate de companie. -Achiziție de produse cu preturi preferențiale și servicii gratuite pentru angajații companiei. -Alte beneficii care se vor discuta în cadrul interviului. SERVICE AUTO COMPLET (ROTI, MECANICA, GEOMETRIE, FREON etc)COMPANIE MULTINAȚIONALĂ PARTE DIN GRUPUL MICHELIN
-
Dezvoltator imobiliar, angajam secretara cu carnet de conducere categoria B Aveti posibilitatea de a intermedia vanzari, ceea ce va genereaza un procent din apartamentele vandute, pe langa salariul de baza Salariu 3500 lei + comision vanzare.
-
-
Candidatul Ideal - Student sau studii superioare tehnice; - Cunostinte Software Metrolog, PC DMIS, Polyworks sau alt soft pentru control 3D - constituie un avantaj; - Dispus la plecari frecvente in strainatate; - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Atitudine pozitiva; - Persoana atenta la detalii, cu gandire analitica, dinamica si autonoma; - Spirit de ordine si disciplina; - Limba engleza - nivel avansat; - Limba franceza - constituie un avantaj; - Permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Masuratori si control 3D in domeniul Automotive si Aeronautic; Citirea și interpretarea desenelor 2D, modelelor 3D și a sistemelor carteziene la nivel avansat; Masuratori utilaje linii automatizate in uzinele auto sau aero in intreaga lume.
-
Responsabilitati: Executarea lucrarilor de intretinere preventiva si corectiva la echipamentele si masinile industriale; Repararea si inlocuirea componentelor mecanice defecte sau uzate; Asamblarea, demontarea si reglarea echipamentelor si masinilor conform specificatiilor; Cerinte: Disponibilitate pentru deplasari in tara si in afara tarii Permis de conducere Capacitatea de a lucra eficient atat independent cat si in echipa Beneficii: Slariul fix + cazare + diurna
-
Angajez un muncitor necalificat. Salariu începând de la 150-200. Valabil doar pentru București. Pentru mai multe detalii sunați la
-
Șofer categoria B+C,caut loc de muncă pe dubă sau prelată de 3.5 tone,curse interne sau tur -retur. Sunt din Oltenița -Calarasi,iar ca experiență,am lucrat 2 ani pe Sprinter,în curierat la Amazon -Germania
-
Vreau sa ma angajez ca supraveghetor agenti paza mentionez lucrez si in prezent agent paza dețin atestat paza din anul 2008 ,detin permis conducere din anul 2002 locuiesc în București sec 6 daca se poate tot sectorul 6 pt cal cunosc tot ca aici locuiesc pt ca am permis de conducere m-am hotărît să plec de la firma unde lucrez in prezent pt a face si altceva exemplu sa merg in control pt a verifica agenti daca sunt in regula in posturi cred ca am suficientă experiență dea face asta pt ca lucrez in domeniul de nul timp