Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-07-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam cu relocare operatori productie, cupluri cu sau fara experienta-cazare gratuita la Pitesti Angajam pe termen lung cu relocare la Pitesti operatori productie sau muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Pitesti unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi.
-
Promovat
Buna ziua, Dorim sa fie un absolvent studii superioare Tehnice sau cu Bacalaureat care invata repede si la care sa putem da o masina echipata, Telefon Mobil si un salariu motivant. PUNCTE Lucru Suceava, Radauti, Falticeni, Vatra Dornei, Gura Humorului, Campulung, Botosani Pentru Tehnicieni : Instalare Fibra Optica. Instalare Camere de supraveghere, Sisteme de alarma. Pentru ingineri IT : Se lucreaza la unul din cele 5 puncte de lucru. Se face deplasare si la CLIENTI
-
Promovat
Angajam Operatori productie la o fabrica din Lugoj, jud Timis. CERINTE: - minim 8 clase - domiciliu stabil in Lugoj - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 06.00-14.00 14.00-22.00 22.00-06.00 - experienta anterioara in activitate de productie reprezinta avantaj RESPONSABILITATI: - verificare vizuala a pieselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 30 lei - transport asigurat pe raza orasului Lugoj Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048 sau ne puteti trimite Cv-ul pe adresa:
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
INTERNATIONAL ALEXANDER HOLDING este grup internațional de companii din domeniul serviciilor integrate de transport si logistica, care activeaza cu succes pe piata europeana. Furnizam de peste 20 ani servicii complexe de logistica (depozitare, managementul ambalajelor) si transport (rutier, intermodal, aerian si maritim) pentru clienti importanti din toate industriile. Echipa International Alexander este mereu pregatita sa abordeze cele mai dificile aspecte ale afacerii cu profesionalism si cu dorinta de perfectionare. In spatele serviciilor noastre stau experienta, devotamentul, ambitia, seriozitatea si promptitudinea oamenilor nostrii oameni instruiti, oameni preocupati sa-si dezvolte competentele si pregatiti sa abordeze noi provocari. Acum cautam pentru Punctul nostru de lucru din Arad agent paza post control Cerinte: - Atestat de paza valabil ( curs agent de paza in derulare ) - Cazier judiciar fara antecedente; - Experienta in paza post control ( prezinta avantaj ). OFERIM: - Salariu atractiv (negociabil la interviu, in functie de competenta experienta); - Tichete de masa; - Prima de sarbatori; - Loc de munca stabil, intr-o companie de succes, cu sediu nou, dotari moderne si cu o echipa tanara dar profesionista; - Posibilitatea de dezvoltare personala si avansare in cadrul companiei. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunati, de luni pana vineri intre orele 8-17
-
SC. International Alexander SRL situat in Arad, Zona Industriala de Sud,cu o experienta de peste 21 ani in domeniul transporturilor cu peste 500 de camioane si peste 1000 de semiremorci, angajeaza SOFERI PROFESIONISTI ( cu experienta, singuri pe cabina), categoria C+E, pentru transport extern TUR - RETUR sau COMUNITATE. Cursele se desfasoara doar in Europa de Vest si nu se fac incarcari sau descarcari in Romania.Flota de camioane Mercedes Actros si MAN, toate euro 6 - Comunitate: Cursele de comunitate se desfasoara pe o perioada de o luna la lucru si o saptamana acasa sau 6 saptamani la lucru si o saptamani acasa Se tranziteaza majoritatea tarilor din Europa de Vest Se foloseste echipamentul Transics pentru scanarea documentelor si primirea comenzilor de incarcare si descarcare (pentru o mai buna colaborare cu dispeceratul ) - Tur retur: Cursele de tur retur se desfasoara pe o perioada cuprinsa intre 3 si 10 zile ( intre tur si retur exista si curse intermediare) Se ajunge la garaj in Arad la pauzele de 45h sau dupa caz 45h+ recuperare, iar soferii merg acasa OFERIM: Echipa proprie de service mobil, care efectueaza depanari in toata Europa Call center disponibil 24h 24h Dispecerat roman,disponibil 24h 24h, format dintr-o echipa tanara, dinamica si profesionista,dornica sa te cunoasca; Bonus de performanta Bonusare pentru vechime in cadrul firmei Bonus de sarbatori Un sediu nou si modern dotat cu WIFI, locuri de luat masa, masini de spalat haine si cabine de dus Aparate de taxare la bord, pentru toate tarile tranzitate Telefon mobil Card de alimentare cu motorina si ADblue Echipament Transics unde se scaneaza CMR-urile, se primesc comenzi pentru incarcare descarcare, se primeste ruta de deplasare prestabilita impreuna cu statiile de alimentare si parcarile de pe traseu CERINTE: Permis de conducere cat. C+E; Atestat profesional pentru transport marfa Atestat ADR repezinta avantaj Card digital pentru tahograf; Aviz medical si psihologic cu siguranta circulatiei ( in original ) Cazier judiciar.( doar pentru consultare ) Pentru informatii suplimentare puteti suna de luni pana vineri intre orele 08 17
-
SC VANBET SRL angajeaza mecanic,electrician si Schaffer-ist. Ne puteti trimite un CV pe adresa de e-mail : Sau ne puteti contacta la numarul:
-
SC VANBET SRL angajeaza Ingrijitor animale. Ne puteti contacta la numarul:
-
Sc Davis Transporturi Frigorifice angajeaza sofer pe camion pentru curse tur-retur Oradea-DE,AT,NL,PL,H,IT,CZ, .Cursele se fac pana la Oradea dupa care se face pauza si se iese inapoi. Relatii la tel-
-
Promovat
Green Pack SRL, societate infiintata in 2018, lider in domeniul managementului responsabil al ambalajelor din Romania, cauta sa angajeze personal necalificat pentru posturile de incarcator-descarcator manipulant marfa pentru punctul de lucru din Constanta, Jud Constanta. Oferim: DECONT transport; CONTRACT de munca pe PERIOADA NEDETERMINATA; SALARIUL platit ca AVANS si LICHIDARE; BONURI DE MASA pentru fiecare zi lucratoare; PLATA ORELOR SUPLIMENTARE. Pentru interviu va rugam sa va prezentati la depozitul nostru din Soseaua Industriala nr 9 , Constanța in fiecare zi in intervalul 10-15.00. Nu este nevoie de programare. Pentru informatii si detalii suplimentare puteti suna la nr de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0730282828">07 arata numarul</a></span>
-
Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; - Atentie la detalii; - Bune cunostinte operare calculator - Persoana activa, comunicativa, amabila Obligatii: - Preia apelurile redirectionate in receptie si ofera informatiile solicitate; - Anunta eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare al rezultatelor; - Preia pacientii si ii indruma in clinica/spital; - Introduce corect datele personale in programul informatic, conform solicitarilor si instructiunilor specifice; - Inregistreaza investigatiile efectuate de catre pacient; - Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale prestate si elibereaza bonul fiscal Beneficii: Pachet salarial atractiv (crestere progresiva, tichete de masa) Posibilitati de promovare in cadrul organizatiei
-
Angajam pentru santierele din Germania - montatori hale industriale Cerinte - calificare, persoane cu experienta (obligatoriu), dinamice, organizate si cu initiativa, disponibili pentru deplasare - obligatoriu apt pentru lucru la inaltime - respectarea normelor de siguranță și a procedurilor de lucru - organizează şi curăţă propriul loc de muncă în vederea desfăşurării activităţii montaj acoperis si fatade hale industriale(tabla trapez,casete structurale,panouri sandwich)-termoizolatie si hidroizolatie -manevrarea materialelor,ansamblelor si subansamblelor metalice -pregatirea elementelor componente pentru structurile metalice -asamblari si fixari de subansamble prin sudura, buloane, nituri, suruburi(stalpi,grinzi,rame,suporti,panouri,grilaje,etc) - folosesc in mod corespunzator sculele si aparatele aflate in dotare. - permis conducere categoria B constituie avantaj
-
Angajam pentru santierele din Germania - zidari-tencuitori Cerinte - certificat calificare, persoane dinamice, organizate si cu initiativa, disponibili pentru deplasare Respectarea normelor de siguranță și a procedurilor de lucru - organizează şi curăţă propriul loc de muncă în vederea desfăşurării activităţii - folosesc in mod corespunzator sculele si aparatele aflate in dotare. permis conducere categoria B constituie avantaj
-
Principale responsabilitati: - primire distribuire marfa in reteaua existenta de furnizori clienti; - respecta cu strictete procedurile de lucru ale companiei; - direct responsabil de distribuirea livrarea comenzilor catre clienti; Cerinte: - permis conducere cat. B; Cei interesati pot depune C.V. la adresa de mail , sau pot suna la numarul de contact afisat mai jos. Numar de contact:
-
Activitatea se va desfășura în atelierele noastre din Iași, Calea Chișinăului, nr.32 (NU COLABORĂM LA DISTANȚĂ) CERINȚĂ OBLIGATORIE - Studii liceale sau universitare de specialitate - arte plastice, decorative si design; artă sacră (patrimoniu) OFERIM: - asiguram instruirea necesara - nu solicitam experienta, - posibilitatea de dezvoltare si perfectionare a aptitudinilor artistice, -posibilitatea de crestere a salariului, in functie de viteza de executie si calitatea lucrarilor, - activitatea se desfasoara la masa de lucru, in conditii optime de temperatura, lumina, fara zgomot, - program de lucru fix, de luni-vineri, de la ora 7.00 la ora 15.30, -contract individual de munca, incheiat pe perioada nedeterminata, - postul nu presupune deplasari DESCRIERE JOB: - realizarea lucrarilor de PICTURA, dupa o imagine color - exemple gasiti pe pagina noastra web. Detalii despre companie si activitatea noastra, puteti afla accesand pagina web: www.artgeorgies.com Asteptam CV pe acest site.
-
VÂRSTA MINIMA 26 ani!!! Firma licentiata colaboratoare UBER BOLT, avem următoarele masini disponibile: - Dacia Logan 2009 - 350lei - Dacia Logan 2016 - 450lei - Dacia Logan 2020 - 500lei saptamana + 10% comision din incasari Oferim BONUSURI soferilor in functie de numarul de curse efectuat! Este INCLUS: -RCA -Asigurare pt. persoane si bunurile acestora -ROVINIETA -ECUSON -COPIE CONFORMA -CASA DE MARCAT Pentru mai multe detalii si informatii, va stau la dispozitie, SUNATI!
-
Cautam un coleg care sa ocupe postul de mecanic auto, pentru a ne completa echipa. Candidatul ideal - Studii medii în domeniul tehnic auto; - Experiența minim 1 an în activitatea de mecanica (reparatii , diagnoza) - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Permis auto; - Persoana responsabilă, dinamică, cu atitudine pozitivă și capacitate de a se adapta și a acumula informa ii noi în permanen ă; - Efectuarea repara iilor auto conform standardelor; Va oferim: - Mediu de lucru la standarde ridicate; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto; - Participarea la programe de formare interne și externe; - Salarizare în func ie de rezultate; - Loc de muncă într-o companie dinamică
-
Cerinte de baza: - calificare de specialitate; - experienta cel putin 3 ani pe un post similar; - cunostinte tehnice de tinichigerie; - seriozitate, responsabilitate si motivatie. Responsabilitati: - Efectuarea lucrarilor de tinichigerie conform cerintelor si standardelor de calitate stabilite ( demontare si montare panouri, taiere si sudare, alinieri panouri, inlocuire bari, inlocuire elemente vitrate, inlocuire parbrize, etc)
-
Cautam un coleg care sa ocupe postul de mecanic auto, pentru a ne completa echipa. Candidatul ideal - Studii medii în domeniul tehnic auto; - Experiența minim 1 an în activitatea de mecanica (reparatii , diagnoza) - Cunoștințe medii de utilizare PC; - Permis auto; - Persoana responsabilă, dinamică, cu atitudine pozitivă și capacitate de a se adapta și a acumula informa ii noi în permanen ă; - Efectuarea repara iilor auto conform standardelor; Va oferim: - Mediu de lucru la standarde ridicate; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto; - Participarea la programe de formare interne și externe; - Salarizare în func ie de rezultate; - Loc de muncă într-o companie dinamică.
-
Bună ziua, Avem o poziție faină, de IT support cu limba franceză, în cadrul unei companii cu renume pe piața românească. Dacă ești un împătimit al tehnologiei și dorești să te dezvolți pe partea tehnică, această oportunitate e cea mai potrivită pentru tine. De asemenea, dacă ești o persoană la început de carieră care este dornică să învețe cât mai mult și ești deschis spre noi provocări, te așteptăm în echipa noastră. Responabilități: - Single Point of Contact pentru oferirea de soluții tehnice prin mijloacele puse la dispoziție - Preluarea apelurilor telefonice în limba franceză (in proportie de 90%), respectiv limba engleză (în proportie de 10%) pentru utilizatorii aflați in Franța, Germania, Brazilia, Africa de Sud etc. - Înregistrarea problemelor informatice (calculatoare, servere, imprimante, telefonie, rețea etc.) și depanarea lor pe baza procedurilor de lucru - Monitorizarea tichetelor și transferul către echipele competente pentru rezolvarea incidentelor Cerințe must: - un nivel de limă franceză avansat (B2-C1) Beneficii: - Traininguri interne tehnice & soft skills - Decontarea certificărilor obținute conform planului de training și dezvoltare profesională - Bonus pentru a doua limbă vorbită - Tichete de masă - Asigurare medicală Locație: Iași, România Mod de lucru: On site Program: L-V - în ture are să acopere intervalul orar 08:00 - 21:00
-
Firma de constructii cu sediul in Iasi cauta persoana pentru a ocupa functia de responsabil HR. Pentru orice detalii va rugam sa ne contactati la:
-
Investește în calitatea coacerii tale cu utilajele Invest Gradnja! Proiectate pentru performanță și precizie, aceste utilaje de brutărie sunt soluția perfectă pentru a îmbunătăți procesele tale de producție.Caracteristici Cheie:Tehnologie Avansată de Coacere: Fiecare produs copt este rezultatul distribuției uniforme a căldurii, garantând consistență și calitate superioară.Design Modular și Eficiență: Flexibilitatea și adaptabilitatea sunt la bază, permițând personalizarea și extinderea pentru a satisface cerințele specifice ale brutăriilor.Interfață Ușor de Folosit: Controlul intuitiv și accesul la funcții digitale facilitează gestionarea procesului de coacere.Durabilitate și Fiabilitate: Construite din materiale de înaltă calitate, utilajele Invest Gradnja promit o durată lungă de viață și performanță constantă.Alege Invest Gradnja pentru a îmbunătăți calitatea produselor tale de brutărie și pentru a obține rezultate consistente și excepționale în fiecare coacere!
-
Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic și să interacționezi cu o varietate de clienți, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Ne-ar plăcea să: Ai experiență anterioară în vânzări sau într-un rol similar este un avantaj; Ai abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; Ai atenție la detalii și abilități organizatorice; Fii orientare către rezultate; Ai abilitatea de a lucra în echipă și de a se adapta rapid la schimbări. Ai studiile finalizate, minim diplomă bacalaureat. Ce implică postul de Lucrător comercial: Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării și vânzarea produselor; Vei recepționa, aranja și gestiona marfa împreună cu echipa; Vei păstra curățenia magazinului; Vei participa activ la îndeplinirea obiectivelor de vânzare; Vei participa la îndeplinirea sarcinilor administrative, cum ar fi gestionarea încasărilor și a documentelor de vânzare. Ce oferim? Salariu fix; Tichete de masă în valoare de 30lei zi; Abonament medical privat la Regina Maria; Oportunități de dezvoltare a carierei în cadrul companiei. Aurora Multimarket" este lider pe piața ucraineană de retail pe segmentul magazinelor Dollar & Variety. Aurora Multimarket" a crescut pe principiile unei culturi progresive și transparente care creează un mediu eficient din punct de vedere operațional similar companiilor de tehnologie, care distinge Compania de comercianți tradiționali . Accentul pus pe excelența operațională și obsesia de a oferi cea mai bună valoare clienților au permis lanțului să crească rapid, extinzând numărul de magazine de peste 10 ori în șase ani, atingând pragul de 1.300 de magazine până în Februarie 2024. Potrivit Colliers ExCEEDING Borders Retail Report 2021, "Aurora Multimarket" este unul dintre cei mai mari trei discounteri din punct de vedere al numărului de magazine nealimentare din Europa Centrală și de Est. Compania este condusă de un co-fondator, iar în 2021, Horizon Capital, un fond internațional de top cu peste 1,5 miliarde USD de investiții directe gestionate, s-a alăturat acționarilor companiei.
-
Candidatul ideal: Debutant in domeniul Resurselor Umane, Economie; Cursuri de specialitate: inspector resurse umane, legislația muncii (constituie avantaj) insa nu sunt un criteriu; Cunostinte operare PC (pachetul Microsoft Office); Capacitate de asumare a responsabilitatilor si de gestionare a problemelor concomitente, finalizarea operatiilor in termenul stabilit; Capacitate buna de relationare interumana, spirit de echipa; Proactivitate, eficienta, orientare catre rezultate si eficientizarea muncii; Responsabilități: Participa la asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca; Participa la gestionarea dosarelor personale ale angajatilor; Participa la intocmeste contracte individuale de munca, fise de post, acte aditionale, decizii, alte declaratii ale salariatului; Participa la centralizarea pontajelor si efectuarea calculului salarial; Elibereaza adeverinte solicitate de angajati, conform legislatiei in vigoare; Participa la urmarirea respectarii Regulamentului intern si a Contractului colectiv de munca si participa la conceperea acestora; Particpa la centralizarea si inregistrarea in programul de salarii datele de personal Intocmeşte diverse rapoarte specifice domeniului de activitate (HR); Oferim: Training; Mediu de lucru profesional într-o companie în plină dezvoltare; Pachet salarial negociat in cadrul interviului; Oportunitatea dezvoltarii carierei intr-o companie cu un obiect de activitate inovator; Program de lucru 08:00 - 16:00; Locatie centrala: Str. Republicii, Oradea Suntem o societate comerciala autorizata ca si agent de munca temporara, obiectul nostru principal de activitate fiind inchirierea de forta de munca temporara altor societati. Daca ti-am trezit interesul, te rog sa ne lasi un CV si te vom contacta noi.