Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-09-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul ideal - Dorinta de munca; - Deschidere, seriozitate, atentie, implicare, punctualitate; - Experienta de 2 ani in domeniul climatizare si ventilatie; - Permis de conducere cat B Se ofera salariu motivant in functie de abilitati si performante incepand de la 4000 lei net. Mediu de lucru dinamic; Colectiv tanar si atmosfera deschisa si colegiala.
-
Promovat
Societate de transport marfa Sima Byby Logistic din Sannicolau Mare județul Timiș cu punct de lucru în SânNicolau Mare și Ploiesti , angajeaza dispecer transport cu sau fara experienta. Cerinte: - cunostinte avansate de limba engleza - cunostinte operare PC: excel, word, email etc. - foarte buna organizare - atentie la detalii - persoana comunicativa si energica - experienta in domeniu constituie un avantaj Responsabilitati: - organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru dube aferente dispecerului - comunicarea cu soferii - comunicarea cu clientii societatii - optimizarea rutelor - verificarea diverselor documente Informatii doar la telefon :
-
Promovat
DESCRIERE Curand Bolt Food vine in orasul tau, si te asteptam in echipa noastra !!! Societate partenera Bolt Food cu flote pe, Bucuresti,Cluj, cautam curieri seriosi chiar si cu deficiente de auz si vorbit pentru livrare mancare in urmatoarele conditii: Cerinte: Varsta minima 18 ani, se poate livra cu masina, scuter, bicicleta. Comisionul firmei este de 10% + 15 lei contabilitate + carte de munca. Platile se vor face saptamanal cash sau card. Nu raspund la sms uri, mail-uri si whatsapp Doar apel telefonic. Multumesc!!!
-
Promovat
Pentru menajul intr-o vila in Pipera, angajam persoana interna (nu barbat), nefumatoare. Plata salariului se face zilnic (250 lei), platiti in prima ora a zilei de lucru curente. Toate celelalte cheltuieli ale angajatei (locuinta in vila, caldura, curent electric, masa...) sunt suportate de angajator. Dupa 1 luna de proba oferim si carte de munca.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
firma mixta publicitate angajeaza asistent manager. Corespondenta, prezentare oferte, reprezentare, agenda zilnica. Salariul atractiv, carte de munca, ultracentral, 4000 ron
-
Firma organizare evenimente și publicitate angajează asistenta manager Recepție, salariul atractiv.
-
Firma organizare evenimente angajează tânără curățenie firma, împărțire flyere, eventual recepție.Se poate oferi cazare. Salariul atractiv, posibilitate de promovare.
-
-
-
business personal assistant position for bilingual English Magyar candidate, rewarding benefits
-
Companie cu 4 puncte de lucru in Bucuresti si Ilfov, angajeaza personal vulcanizare cu experienta. Program de lucru in ture, venituri de peste 5000 ron net, aparatura noua.
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Cautam muncitori Calificați - dulgheri , zidari , zugravi , Finisori cst si necalificați . Salariul motivant . Pentru relatii sunati la telefon
-
Angajam muncitori Calificați si necalificați pentru lucrari diverse in construcții . Lucrările sunt in localitatea Botosani si împrejurimi . Aflării negociabile in funcție de experiența fiecăruia . Cei interesați sunt rugați sa sune la telefon
-
firme de.paza angajează agenti de securitate pentru SPITUL JUDETEAN TIMISOARA. se accepta și fără atestat cu calificate după angajare. Se poate asigura transport prin asociere cu alți colegi din Lugoj Salariul la timp Se pot efectua ore suplimentare platite
-
Agenția de muncă PRV Cosal Invest SRL din Județul Prahova angajează șoferi profesioniști cat. CE pentru firmele noastre Colaboratoare din Italia. Padova, Bologna, Firenze, Modena, Parma, Piacenza, Bergamo, Milano, Torino. Cursele sunt doar intern Italia sau la cerere va putem oferi și curse internaționale. Cerințe: -seriozitate și responsabilitate - experiență minimă -Actele necesare: - Permis, - atestat profesional de marfă, -card tahograf - aviz medical,aviz psihologic si fisa de medicina muncii. SALARIZARE: în funcție de tipul de muncă pe care îl alegeți dvs. Minimul se pleacă de la 2800 euro până la peste 3000euro, salariul Ro +diurna extern = salariul net 3000euro. Pentru detalii sunați sau mesaj whtsapp la numerele : - după orele 16: Sau non stop la
-
Agenție de muncă temporară PRV COSAL INVEST SRL angajeaza șoferi profesionisti cat.C și E pentru colaboratorii noștri din Padova, Bologna, Modena, Piacenza, Bergamo, Milano, Torino. Salariul este 2800 - 3100 euro net. Se efectueaza curse intern Italia. Pentru mai multe detalii vă stam la dispoziție la nr de telefon afisat dupa orele 16: sau non stop la nr. .
-
studii superioare finalizate - drept experienta de lucru in cadrul unei societati constituie avantaj redacteaza si concepe documentele de natura juridica necesare in cadrul firmei cum ar fi: contracte diverse, norificari, comunicari, organizeaza agenda de lucru a departamentului juridic arhiveaza, completeaza si verifica teremnele dosarelor aflate in lucru pe instanta
-
Muncitor necalificat sau cu experienta în finisaje la exterior Șalariu se discuta la interviu Program 8 ore Punct de lucru: craiova Asteptam persoanele interesate cu un mesaj aici, nr telefon și veți fi contactat în cel mai scurt timp
-
Societate de constructii angajează pentru postul de secretară Poziția implică suportul echipei , activitate de birou. Cerințe: - Abilități de comunicare și lucru în echipă, capacitatea de a comunica clar și eficient cu membrii echipei - Abilități de operare PC, MS Office, MS Excel, Internet - Seriozitate, confidențialitate, punctualitate; - Abilități organizatorice, atenție sporită la detalii; - Atitudine colaborativă și disponibilitate pentru suport; Responsabilități: - Suport administrativ si secretarial; - Gestionarea apelurilor telefonice; - Întâmpinarea clienților si asigurarea protocolului și a bunei desfășurări a întâlnirilor din punct de vedere organizatoric; - Comunicarea cu clienții, furnizorii, colaboratorii sau alte persoane și instituții de contact; - Recepționarea, înregistrarea si distribuirea corespondenței; - Suport privind documentele electronice - formatare, organizare fișiere - și fizice -copiere, scanare, îndosariere, arhivare; - Administrarea agendei de întâlniri, apeluri, termene, livrări, recepții; Beneficii: - Salariu atractiv; - Condiții de lucru excelente, spații primitoare si facilități pentru pauzele de lucru; - Mediu profesional; - Oportunități de dezvoltare personală . Notă pentru candidați: - Perioada de probă este de 1-3 luni cu începere de la data semnării contractului; - Candidatul selectat se obligă să respecte confidențialitatea tuturor documentelor, informațiilor și datelor de orice tip și în orice formă. - CV-urile vor conține fotografia candidatului; - Toate aplicațiile vor fi tratate cu confidențialitate; - Doar candidații selectați vor fi contactați; - Persoanele selectate vor fi contactate în scris sau telefonic pentru interviu;
-
Candidatul Ideal - Absolvent al Facultății d Construcții; - Cunoștințe d utilizare a computerului MS Office, AutoCAD (nivel citire) - Persoană meticuloasă, atentă la detalii; - Aptitudini d conducere și coordonare a activităților complexe, cu accent pe calitate, încadrarea în termene și buget; - Cunoașterea legislației în vigoare în domeniu; - Posesor permis d conducere categoria B; - Bune abilitați d comunicare (scris și verbal); - Abilitatea d a dezvolta relații bune cu clienții și reprezentanții clienților; - Punctualitate, eficiență și asumarea responsabilității; Descrierea jobului - Planific r , organizar și monitoriz r întregii ctivități l nivelul punctului de lucru, răspunzand de r zult te, de calitat c stor și d înc dr rea în t rm n le d xecuție st bilite; - Supravegherea și coordonarea angajaților și subcontractorilor; - Coordonarea asigurării Șantierului cu utilajele si uneltele necesare, răspunzând de exploatarea și întreținerea lor; - Pregătirea informațiilor necesare întocmirii situațiilor de lucrări lunare - Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate; - Monitorizeaza executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie; - Intocmeste si sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic; - Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica si comunica orice neconformitate sau problema sesizata - Urmareste ca aprovizionarea cu materialele comandate sa se faca la timp si verifica existenta documentelor de calitate; - Isi insuseste si urmareste aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru. - Intocmeste liste cu necesarul de materiale pe baza planurilor si a altor documente din proiect
-
Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.
-
Birou-Brokeri de Asigurari din Oradea, cautam o colega cu experienta minima obligatorie in acest domeniu, pentru emiterea si vanzarea de asigurari generale, oferim si solicitam seriozitate maxima, o buna experienta in utilizarea PC-ului, atentie la detalii si capacitatea de implicare, rezolvare si dezvoltare a cunostintelor in domeniul asigurarilor cat si o prezenta placuta avand amabilitate in comunicarea cu clientii si disponibilitate pentru job full time. Pentru detalii va rugam sa ne contactati telefonic sau sa ne trimiteti un CV pe email sau whatsapp.
-
Angajam lucrator in domeniul amenajarilor cu pavaje. Se ofera salariu motivant , atmosfera placuta de lucru si training . Cautam persoane motivate in a oferi calitate in montaj . Activitatea se desfasoara in principal pe raza judetelor Ilfov , Dambovita , Bucuresti Contact la telefon : (