Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-09-13 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
GONG CAFE este o mica si cocheta cafeanea care se afla in centrul Bucurestiului si ofera clientilor cafea de specialitate si produse de calitate premium. Oamenii care ne trec pragul sunt atat localnici cat si foarte multi turisti din toate colturile lumii, iar misiunea noastra este, pe langa de a le oferi o cafea excelenta, de a le face cunoscuta ospitalitatea noastra, romaneasca, deja renumita la nivel international. RESPONSABILITATI - Prepararea si servirea cafelei si a altor bauturi (fresh, limonada, etc.) - Incasarea platii din partea clientilor - Mentinerea curateniei a zonelor de lucru si a echipamentelor - Mentinerea in ordine a produselor expuse la raft ABILITATI - Abilitati excelente de comunicare - Cunostinte de serviciu pentru clienti - Cunosterea limbii engleze cel putin la nivel conversational - Organizat - Punctual Te vei potrivi echipei noastre daca esti o persoana cu o atitudine pozitiva, comunicativa si responsabila. Din partea noastra vei primi tot sprijunul necesar pentru a te dezvolta si iti garantam un mediu de lucru in care vei fi respectat si apreciat. Este necesara o experienta de barista la un loc de munca precedent. Salariu de la 3000 lei net, sistem de bonusare,plus tips.
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Sovata, Strada Primăverii, nr. 58 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Descriere Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare si finalizare; - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !
-
Salon Infrumusetare Bucuresti sector 1 , angajeaza personal calificat, salarii si conditii de lucru atractive. Salonul are activitate si clienti de peste 7 ani, asteptam CV-uri pe numarul de tel din anunt wats up sau pe mail
-
MAGAZINUL DE VINURI ISI MARESTE ECHIPA ! Căutam o persoana serioasă , amabila și muncitoare care își dorește un loc de munca stabil pentru o perioada îndelungată . Cunoștințele despre vin nu sunt necesare, in schimb amabilitatea fata de client și dorința de a învață sunt necesare. CV-urile se depun pe adresa de mail sau relații la nr .
-
firma de contabilitate angajeaza contabil bun cunoscator al programului saga, program 8 ore (08:00-16:00 sau 09:00-17:00)
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
Firma cu traditia in domeniul firelor de matase angajeaza personal necalificat. Pachet salarial atractiv, conditii bune de lucru, transport asigurat.Incurajam o vizita in firma, intre orele 8-17 zilnic. Informatii suplimentare la tel.
-
Service Auto angajează mecanic auto . Avantaje: mediu de lucru si ambient plăcut utilaje și scule noi echipă unită salariu motivant bonusuri de performanță lunare Mai multe detalii la numarul de telefon afisat in anunt.
-
Ex amenajări interioare, gresie, faianță, parchet, zugrăveli, decorativă pensulata, termice și sanitare, glet, rigips. Pentru cei interesați pot lăsa mesaj privat numai în Craiova și împrejurimile sale
-
Pheonix Security Sisteme angajează dispecer centru alarma în condițiile legii, Convinge-te de toate acestea! Te așteptăm în echipa noastră! Îți vor fi alături colegi cu experiență, care te vor susține în procesul de învățare Program flexibil Salariu 2900-3300 Ron
-
Firma de transport marfa angajam șofer profesionist pe comunitate. Se lucrează la prelata , singur pe cabina . Se pleca și se vine camionul in țara. Aparat unic de taxare pt toate țările. Dispecerat 24 din 24. in limba ROMANA Tari De, Benelux, Fr Fără schimb de paleți remorci Nu se lucrează cu Amazonul. Cerinte: - permis de conducere C+E; - atestat marfa - card tahograf - aviz medical psihologic - cazier judiciar auto - adeverinta medicala(apt de munca - salariu pentru soferi cu experienta pe comunitate 80 EUR ZI plus salariul pe tara
-
SC COMA CONSTRUCT SRL SEBES ANGAJEAZA STIVUITORIST CU EXPERIENTA -Scopul general al postului presupune conducerea, intretinerea si supravegherea utilajelui destinat pentru transportul si manipularea marfurilor conform comenzilor primite. -Asigurarea transportului mărfurilor de încărcare / destivuire i descărcare /stivuire în codi ii de siguran maxim . -Descarcă mărfurile cu ajutorul dispozitivului de manipulare i le depozitează în locurile indicate în comand . -Încărcă mărfurile i le pozi ionează respectând normele privind sarcina pe osie (ax ), gabaritul i stabilitatea în timpul deplasării -Fixeaza sau ancoreaza marfurile cu dispozitivele speciale din dotare, pentru cresterea sigurantei in timpul deplasarii. -Executa transportul pe rutele si traseele indicate, eliminand intreruperile nejustificate. -Adapteaza viteza de manevra la restrictiile impuse de spatiu, de timp, de conditiile atmosferice, de gabaritul si tipul marfii manevrate. -este responasbil de buna functionare a utilajului
-
Clinica Oftalmologica din Brasov cauta registrator medical . Cerințe: -Experiență: minim 1 an într-o poziție similară într-o clinică medicală (nu este obligatoriu) -Cunoștințe de operare PC (pachet Office, Internet) -Bune capacități de organizare -Persoană activă, dedicată, deschisă către dezvoltare profesională și personală -Abilități de comunicare și relaționare cu pacienții; -Nivel ridicat de seriozitate și implicare în responsabilitățile zilnice -Atenție la detalii Responsabilitati: -Intampina clientii care sosesc in clinica si le ofera informatiile solicitate, ii indruma catre cabinetul medical unde va avea loc consultatia investigatia; -Preia apelurile telefonice -Programeaza sau reprogrameaza pacientii la diferite consultatii investigatii -Incaseaza contravaloarea serviciilor medicale si completeaza facturi fiscale -Gestioneaza dosarele medicale, fisele si cererile pacientilor -Recomanda lentile si rame de ochelari pentru clientii care doresc sa isi faca comanda de ochelari
-
-
Companie cu sediul în Marea Britanie căutăm Office Admin Tax Assistant în regim full-time pentru o poziție remote. Nu este necesară experiență anterioară - se va oferi instruire. Căutăm persoane cu abilități de comunicare în limba engleză și competențe în utilizarea programelor Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și a fișierelor Adobe PDF. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră în limba engleză la adresa:
-
firma constructii angajează personal cu sau fără experiența in domeniul izolații și montaj tabla. de preferat varsta pana in 35 ani, avantaj permis conducere. necesita lucru la înălțime. salariul este atractiv, oferim beneficii.
-
Echipa Kolping se extinde ! Hotel Kolping , cu restaurant , angajeaza bucatar cu experienta . Hotelul este situat in zona Centru Vechi, str. Petofi Sandor 27, Brasov . Ne dorim un bucatar cu domiciliu in Brasov. CANDIDATUL IDEAL: - persoana responsabila, disciplinata, punctuala, serioasa - capacitatea de lucru in echipa - disponibil pentru program de lucru in schimburi - experienta minima in domeniu 1 ani RESPONSABILITATI: - prepararea produselor in conformitate cu retetele stabilite si cu normele igienico-sanitare - verificarea calitatii si prospetimii ingredientelor utilizate - asigurarea depozitarii corespunzatoare a produselor si ingredientelor - realizarea comenzilor de aprovizionare - pastrarea in bune conditii a ustensilelor si echipamentelor de lucru - respectarea normelor de igiena si securitate a muncii - indeplinirea altor sarcini atribuite de catre superiorul ierarhic, in concordanta cu obiectivele curente ale unitatii Pachet salarial: salariu + bonuri de masa + masa calda la locatie + trasport. Asteptam CV-ul ca raspuns la acest anunt sau poti afla detalii la telefon :
-
Candidatul Ideal: - Calificare de lacatus mecanic si experienta de minim 2-3 ani; - Cunostinte de baza tehnic mecanica teoretice conditie obligatorie; - Cunostinte bune de citire si interpretare scheme pneumatice si desen tehnic; - Cunostinte bune de mecanica si organe ansamblate; - Abilități de comunicare și lucru în echipă; - Atentie la detalii. Descrierea jobului: - Mentine linia de productie in parametri optimi de functionare, prin verificari zilnice mecanice. - Efectueaza interventii preventive conform planurilor de mentenanta preventive. - Efectueaza interventii corective in momentul in care linia este oprita accidental. - Comunica in timp util responsabilului mecanic, nivelul de piese de schimb din magazia de piese. - Propune imbunatatiri pe linia de productie. - Realizeaza intretinerea liniilor din fabrica din punct de vedere mecanic
-
C&A Car Route SRL angajaza Consilier Receptie Service . Cerinte minime: - Bune abilitati de comunicare; - Experienta anterioara in domeniu auto; - Cunostinte de devizare si comenzi piese; - Cunostinte de operare pe calculator pentru a putea opera in programele furnizorilor dedicate vanzarii pieselor auto; - Spirit de observatie. Responsabilitati: - Programarea si receptionarea autovehiculelor; - Intocmirea devizelor de repara i; - Deschiderea comenzilor si urmarirea procesului de desfasurare a reparatiilor; - Documentarea i identificarea pieselor auto necesare autovehiculelor în lucru; - Identificarea in programele existente a pieselor solicitate; Se ofera contract de munca pe perioada nedeterminata si salariu atractiv si motivant in concordanta cu cerintele postului si performanta obtinuta. Program de lucru L-V 09:00-18:00 cu pauza de masa 13:00-13:30. Locatia se afla in pe soseaua Vitan-Barzesti 9a, Sectorul 4. Oferim seriozitate si cerem seriozitate. Pentru detalii va rugam sa ne contactati la nr. (Costi Duica - Conducator unitate).
-
caut partener in dezvoltarea unei brutarii de-ți brutărie, magazin și câteva auto tilitare cub pentru distribuție dacă e nevoie brutăria este complet utilata și amenajată
-