Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Promovat
Societate partenera Bolt Food cu flote pe, Bucuresti,Cluj, cautam curieri seriosi chiar si cu deficiente de auz si vorbit pentru livrare mancare in urmatoarele conditii: Cerinte: Varsta minima 18 ani, se poate livra cu masina, scuter, bicicleta. Comisionul firmei este de 8% + 15 lei contabilitate + carte de munca. Platile se vor face saptamanal cash sau card. Nu raspund la sms uri, mail-uri sau mesaje si whatsapp Multumesc!!!
-
Promovat
Descoperiți Serviciile Personalizate de Îngrijire Vârstnici la Domiciliu oferite de SLS Helping Hands SRL- Calitate si Preturi Imbatabile! Suntem aici pentru a vă oferi sprijinul și îngrijirea de care aveți nevoie pentru cei dragi din viața dumneavoastră, chiar în confortul propriului cămin! SLS Helping Hands SRL este compania pe care vă puteți baza pentru a asigura o îngrijire de înaltă calitate și personalizată pentru vârstnicii dumneavoastră. Îngrijire Personalizată: - Asistență Completă în Îngrijirea Personală: Incluzând asistență în baie, inclusiv spălarea și îmbrăcatul, și igiena orală, asigurând confortul și igiena adecvată. - Prevenirea și Tratarea Escarelor: Aplicând metode preventive și tratamente adecvate pentru a preveni și trata escarele, contribuind la menținerea integrității pielii. - Administrare Corectă a Medicamentelor: Oferind administrare precisă și conformă a medicamentelor, urmând strict instrucțiunile prescrise de medicul curant. Suport Social și Emoțional: - Sprijin Emoțional și Social: Implicându-ne în activități care promovează bunăstarea fizică și mentală a clienților noștri, oferind suport emoțional și social pentru a îmbunătăți calitatea vieții. Asistență Nutrițională și Alimentație: - Pregătire și Servire a Meselor: Asigurându-ne că clienții primesc alimentația corectă și echilibrată, adaptată nevoilor dietetice specifice ale fiecăruia. -Ajutor Specializat în Alimentație: Oferind asistență activă în servirea și hrănirea meselor, respectând nevoile dietetice și preferințele individuale. Mobilitate și Transfer: -Asistență pentru Mobilitate și Transfer: Furnizând asistență activă pentru transferul clienților între pat și scaun sau scaun cu rotile, utilizând echipamente și tehnici adecvate pentru a asigura confortul și siguranța în mișcare. Mediu Curat și Sigur: - Mentenanță a Mediului Curat și Sigur: Prin implicarea noastră în sarcini de menaj și respectarea riguroasă a procedurilor de control al infecțiilor, ne asigurăm că mediul în care locuiesc clienții noștri este mereu curat, sigur și propice pentru vindecare și recuperare. Echipa noastră dedicată este aici pentru a vă oferi îngrijirea și suportul de care aveți nevoie, cu profesionalism, empatie și respect.
-
Promovat
Caut medic veterinar in vederea unui parteneriat pentru extinderea activității ( cazare animale de companie) cu alte servicii : cabinet veterinar, cosmetică, vânzare produse de uz veterinar etc.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
M-ar interesa ca și muncă: curățenie, depozitare ambalaje îngrijire bunici, ca și program 8 ore cu 2 zile pe săptămână libere, 12 cu 24 sau24 cu 48 pentru salar și celelalte cerințe se vb personal mulțumesc anticipat
-
CTC construct angajează muncitori calificați și necalificat im domeniu construcțiilor.Urgent pentru Tencuială mecanizata pe șantier programul de luni pana vineri de la 8-17,salariu este 6000 calificat și 4500 necalificat.Pentru detalii sunati la nr de telefon .Cu stima Marin Mihaela.
-
-
Dau spațiu în chirie pt coafeză frizerie, pedichiurist si masaj la salon înfrumusețare ... Sa fie cu PFA... Salonul este situat în zona Decebal (Oradea) Mesaj privat sau tel:
-
Buna! Numele meu este Andra, am 22 de ani, iar de curând am început să creez postari și sa învaț abilități de marketing. Menționez că am avut o colaborare tip barter cu un brand de parfumuri, deci sunt la început de drum. Prețurile sunt stabilite în funcție de complexitatea postării! creez conținut pentru social media (tik tok, instagram) Sunt liberă pentru colaborari noi, aștept mesajele în privat. Zi frumoasă!
-
Avocat asigur consultanta, asistenta si reprezentare in vederea indeplinirii formelor legale pentru angajare a imigrantilor. Obtinere Avize de munca, permise de sedere pe teritoriul Romaniei pentru cetateni straini, formalitati premergatoare. Activitate completa, Seriozitate
-
Porniti afacere Metabond Reprezentant autorizat METABOND Bucuresți România, vă transmit oferta de a vă inscrie in rețea , cu posibilitățile pe care vi le pot oferi in vederea achiziționării acestor produse SUPER performante, colaborarea cu rețeaua se poate face foarte simplu și anume : Deci caut colaboratori (oameni motivati) in toata tara pentru a dezvolta reteaua de distributie METABOND la nivel national. Produsele Metabond sunt de super calitate cu certificate recunoastere internationale si nationale. Deveniți Partener Metabond Contractul de Partener ferm, se face prin achitarea taxei de înscriere în valoare de 170 RON și achiziționarea de produse Metabond la alegere din lista actuală de produse în valoare minimă de 150 de puncte, la preț de partener. ( Ex: Metabond Spirit are 167 de puncte, preț achiziție 164 lei/flacon 250 ml, preț reomandat vânzare 213 lei ) Taxa de partener se platește o singura dată. Din acel moment poți deveni Partener la Metabond. Practic achiziționezi produse cu - 30% si le vei valorifica cu prețul de listă. Documentele necesare contractului de înscriere ca partener : -carte identitate, foto whatsapp; -adresa validă , dacă este alta decat cea din C.I.; -număr de telefon de contact; -recomandarea unui partener vechi Metabond la înscrierea inițială în vederea siguranței și facilităților de procedură. Avantajele de a fi partener Metabond: - Retea gata formata de clienti SERIOSI (va pot ajuta in acest sens) - Cumparare cu reduceri de pret de 30%+la fiecare comanda puncte = bani - Comisioane lunare atractive atat in bani cat si/sau produse (castig/luna 200-1000 euro , functie de numarul clientilor arondati se poate depasi chiar) - Pornire o afacere fara nevoie de capital, depozit, angajati, spatiu comercial, pricepere, timp de lucru fix Asistenta tehnica GRATUITA. Studii de specialitate deci ,NU EZITATI SA MA CONTACTATI pentru orice nelamurire. Mai multe detalii, prin telefon sau e-mail. Predare personală în Bucuresti.Mai multe detalii la telefon Ofer garantie ! Pentru comenzi la ambalaje mai mari, vă rugăm să specifica i în sec iunea mesaj al comenzii.
-
-
Firma de paza angajează urgent 4 agenți de securitate pentru un Obiectiv din Jud. Ilfov, Com. Ștefănești de jos , Sat Ștefănești de sus.
-
Suntem în căutarea unei persoane dedicate și meticuloase pentru curățenie part-time în apartamente operate în regim hotelier. Acest rol este ideal pentru cineva care doreste un venit suplimentar si un program flexibil Responsabilități: Curățarea și pregătirea apartamentelor între închirieri; Asigurarea unui standard înalt de curățenie și ordine; Schimbarea lenjeriilor de pat și prosoape; Verificarea și reîmprospătarea inventarului de consumabile. Oferim: Program flexibil, ideal pentru cei care doresc să își ajusteze orele de lucru; Plată competitivă raporatata la nr ore lucrate Dacă sunteți interesat de această oportunitate vă rugăm să ne contactati.
-
Cautam persoana cu experienta pentru ingrijire doamna (76 ani, imobilizata, constienta). Atributii : ingrijire, supraveghere; Program: 8 ore zi ( luni-vineri) Salariul: 4000 lei luna tel. sau
-
-
Caut frizer canin pentru angajare sau colaborare ,urgent! (zona centrala cu multe patrupede) Detalii la Nr din anunț.
-
Destine Holding caută colaboratori în domeniul brokerajului în asigurări! Vrei să lucrezi în asigurări? Vrei un venit în plus ? Să lucrezi de acasă fară program fix, șef sau target impus? Atunci postul de broker în asigurări este pentru tine! Aplică acum! Descrierea Postului: Intermediere asigurări de orice tip RCA, CASCO, VIAȚĂ, SĂNĂTATE, MALPRAXIS și altele, rezervări vacanțe sau intermediere credite/leasing. Colaborăm cu toate firmele de asigurări! Se lucreaza remote (de acasă), fără program fix sau target, fără șef. Remunerația este sub formă de comision din polițele încheiate. Descrierea companiei: Destine Holding a fost înființată în anul 2007 având doar un obiect de activitate și anume acela de intermediere asigurări de orice tip. În prezent, este numărul 3 în top firme de brokeraj la nivel național, iar domeniul de activarea a fost lărgit astfel în prezent poți intermedia : credite, leasing sau rezervări de vacanțe. Pentru mai multe detalii poți vizita site-ul nostru: https://destine-holding.ro/. Ce îți oferim: Platformă de lucru operaționala 24/24 Traing-uri permanente Comision în funcție de performanțe Bonusuri și premii Posibilitatea de a lucra de acasă Program flexibil Suport din partea echipei Sistem de carieră transparent Posibilitatea de a activa și în alte domenii precum: turism sau domeniul bancar. Cerințe: Absolvent minim 12 clase, examen de bacalaureat Cunoștințe operare calculator, browser, mail Dorință de învățare și dezvoltare profesională Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii ! Experința în domeniu NU este necesară.
-
Îmi măresc echipa! Ești timid și ai vrea să lucrezi din confortul casei tale? Eu îți sunt alături pentru a te ajuta să devii un om de succes! Pentru detalii mă poți contacta pe whatsapp .
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală colectivă omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri avansuri propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.
-
Renovez case Apartamente finisaje interioare și exterioare izolații termice fațade subzidiri case vechi gresie faianță parchet laminat tinci glet zugrăveli și multe altele în Lugoj și zonele limitrofe ofer și doresc seriozitate maxima!Execut la cerere și finisaje de lux!!!
-
Salon cu vad format,pune la dispoziție 2 scaune pentru închiriere frizer ,coafeză Pentru detalii la tel:
-
La Centrul Medical Dr. Aljobory, misiunea noastră este să oferim pacienților noștri servicii medicale de calitate printr-un diagnostic și tratament atent, exact atunci când este nevoie. Echipa noastră se străduiește să ofere îngrijire plină de compasiune pentru a satisface nevoile de sănătate mintală ale pacienților noștri, cu accent pe bunăstarea pe termen lung. Centrul nostru este situat în Timişoara. Căutam un medic specialist sau primar psihiatru care dorește să lucreze in contract de colaborare cu CNAS. Desfășurarea activității se va face pe baza unui contract de colaborarea de prestari servicii medicale. Avem oportunitatea de a atrage un număr semnificativ de pacienți, datorită gamei noastre vaste de specialități medicale. Clinica noastră oferă servicii în diverse domenii medicale, ceea ce ne permite să ajungem la un segment diversificat de pacienți. Acest lucru ar putea oferi medicului psihiatru un flux constant de pacienți și oportunitatea de a-și extinde practica în cadrul unei structuri de servicii medicale complexe. Ne-ar bucura să discutăm cum această dinamică ar putea influența colaborarea cu dvs. și să găsim modalități de a valorifica această oportunitate împreună. Contact:
-
Cautam persoana cu experienta, in putere, serioasa pentru ingrijire doamna ( 90 ani, nevazatoare). Program : ingrijire si supraveghere, preparat /servit masa, menaj usor al casei Salariul: 4000 lei/luna Program: intern cu 4 zile libere/luna tel sau