Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilitati: Realizeaza schelete pentru canapele si fotolii,prelucrare elemente de lemn masiv , calificarea ca si tamplar universal este necesara . Beneficii: Salariul atractiv si bonus in functie de perfomanta; Tichete de masa de 30 lei zi; Transport decontat daca e cazul Analize medicale la angajare gratuite; Contractul se incheie pe perioada nedeterminata (8 ore norma intreaga, se face proba). Se lucreaza intr-un singur schimb:
-
Promovat
Descriere Efectuează transport marfa pe raza judetului OLT în principal bere băuturi sucuri ape minerale produse alimentare de la depozitele noastre din Craiova către partenerii noștri ,la magazine, rețele de magazine, baruri, restaurante, en gross uri. Cerinte: *studii medii *Posesor de permis conducere categoria B,C, atestat marfa, card tahograf. Beneficii: salariu competitiv,tichete de masa,posibilitati de a promova. *Esti dinamic? *Iti place actiunea,munca in echipa? *Iti face placere sa interactionezi cu oamenii? Daca raspunsurile sunt pozitive te rugam sa ne contactezi la nr de tel: (luni-vineri intre 08.00-16.00)sau ataseaza cv ul tau.
-
Promovat
- cunostinte avansate AutoCAD 3D 2D ; - experienta in domeniu minimum 1 an; - intocmeste desenele in Autocad 3D 2D pentru proiecte tehnice aflate in executie - cunostinte MsOffice;
-
Promovat
Caut pe cineva in CLUJ-NAPOCA care e dispus sa transporte o doamna cu handicap locomotor cu masina lui de acasa la servici si inapoi. In plus, sa fie apt si dispus sa o duca si in brate pe distante scurte (are aprox. 60 kg). Detalii: -timp necesar: 2 ore zi, de luni pana vineri; 1 ora dimineata, la dus + 1 ora la amiaza dupa-masa, la intors -caratul persoanei presupune urcarea coborarea a 3 etaje (acasa), bineinteles, cu pauze, cu scaun de ajutor intre etaje etc. -la locul de munca nu este problema cu caratul: exista rampe si scaun rulant Pentru mai multe detalii, va rog nu scrieti mesaj, ci sunati direct la numarul de telefon (va raspunde doamna). Mulțumesc!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Statie Distributie Carburant Bacau, angajeaza lucrator comercial. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata , tichete de masa , spor noapte weckeend sarbatoare. Cerem seriozitatae si comunicare. CV se depun pe str Cronicar Ion Neculce nr 1, Bacau, SC SOCAR Petroleum SA. Publi24_1687239930
-
Suntem o companie de productie specializata in asamblarea autovehiculelor de transport rutier şi persoane. Cautam coleg pentru partea de asamblare a autovehiculelor (oferim șansa și suport și celor la început de drum, dornici să profeseze în domeniul automotive) Cerinte: Abilități bune de lucru manual și atenție la detalii; Condiție de munca fizica buna Reprezintă avantaj cunostințe esențiale despre mecanică auto Responsabilități: Asamblarea și montarea componentelor autovehiculelor conform instrucțiunilor tehnice Pregatirea pieselor Respectarea standardelor de lucru Colaborarea cu ceilalti membrii ai echipei pentru asigurarea unui flux de lucru eficient in realizarea obiectivelor de productie Beneficii: Conditii de muncă excelente, intr-un mediu placut, cu echipamente performante. Pachet salarial atractiv, in concordanță cu experiența și performanța Oportunitati de dezvoltare profesionala și avansare în cadrul companiei Tichete de masă
-
Certificat de calificare sau experiența anterioara in sudura; Cunoasterea dispozitivelor de sudura utilizate; Bune cunoștinte de desen tehnic; Experienta sau cunostinte de lacatusarie - constituie un avantaj; Experiența in domeniul confectiilor metalice - minim 1 an; Descrierea jobului: Efectuarea operatiilor de sudura si lacatuserie conform standardelor; Va oferim: - Mediu de lucru la standarde ridicate; - Posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniul auto; - Participarea la programe de formare interne și externe; - Salarizare în funcţie de rezultate; - Loc de muncă într-o companie dinamică.
-
Job description: Specialist Vânzări dedicat și entuziast pentru vânzarea produselor alimentare, cu accent pe fructe și legume deshidratate. Dacă aveți o pasiune pentru industria alimentară, abilități excelente de comunicare și experiență în vânzări, aceasta oportunitatea perfectă pentru a dezvolta o cariera într-un domeniu plin de potențial. Responsabilități: Identificarea și contactarea potențialilor clienți pentru a promova și a vinde gama noastră de produse alimentare, repectiv fructe și legume deshidratate. Dezvoltarea și menținerea relațiilor cu clienții existenți și identificarea oportunităților de vânzare încrucișată și de upselling. Consultarea clienților cu privire la produsele noastre, oferind informații despre caracteristicile, avantajele și modul de utilizare a acestora. Participarea la târguri și evenimente de specialitate pentru a promova produsele noastre și a identifica noi oportunități de afaceri. Monitorizarea tendințelor din piață și a comportamentului concurenței pentru a adapta strategiile de vânzare și a maximiza vânzările. Cerințe: Experiență anterioară în vânzări, preferabil în industria alimentară sau într-un domeniu similar. Experienta in negocierea contractelor cu buyerii din lanturile mari de magazine Baza de date a potentialilor clienti din domeniul IKA, TT, horeca, distribuitori nationati sau internationali. Abilități excelente de comunicare și negociere. Orientare către rezultate și capacitatea de a atinge și depăși obiectivele de vânzări stabilite. Capacitatea de a lucra independent, dar și în echipă. Flexibilitate și adaptabilitate la schimbările din industrie și la cerințele clienților. Carnet de conducere cat B Oferta noastră: Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și motivată într-un mediu de lucru stimulant. Dezvoltarea profesională și oportunități de avansare în cadrul companiei. Pachet salarial competitiv și beneficii atrăgătoare. Dacă sunteți pasionat de industria alimentară și sunteți pregătit să vă asumați un rol de lider în promovarea și vânzarea produselor noastre de fructe și legume deshidratate, vă invităm să aplicați pentru acest rol entuziasmant. Trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email
-
Candidatul Ideal Studii: superioare, profil industrie alimentara; Experienta: minim 3 ani in domeniul industriei alimentare. Experienta in sistemele de management privind siguranta alimentara (HACCP IFS ) si sisteme de management calitate (ISO 9001 și ISO 22000); Persoana organizata, atenta la detalii, orientata spre rezultat; Persoana toleranta, atenta la nevoile celorlalti, cu abilitati de comunicare;prezentare; relationare; Capacitate de organizare si prioritizare a sarcinilor; de-a conduce o echipa; de organizare si planificare a sarcinilor zilnice; Cunostinte PC : Excel, Word, MS PowerPoint, Descrierea jobului Responsabilitati: Coordonarea si asigurarea intregului proces de productie in vederea realizarii productiei planificate, in conformitate cu obiectivele si standardele de calitate ale firmei; Coordonarea si asigurarea desfasurarii ritmice a procesului de productie, urmarind realizarea la termen si in conditii de calitate si eficienta a planului de productie primit; Defalcarea planului de productie pe echipe,oameni; Lansarea inceperii activitatii conform planului de productie agreat; Se asigura de buna intretinere si exploatare a utilajelor, respectarea normelor de protectie a muncii si PSI, respectarea programului de lucru; Verificarea pontajul pentru personalul din subordine. Supervizarea activitatii de productie pe tura de care este responsabil; Urmarirea realizarii productiei din punct de vedere cantitativ si calitativ; Gestionarea personalul din subordine si medierea eventualelor situatii care intervin; Asigurarea respectarii procedurilor, completarea corecta a documentelor si a rapoartelor de productie; Responsabilitate privind respectarea retetarelor fiecarei categorii de produs finit realizat; Propunerea si elaborarea de proceduri gestionate de departamentul calitatea.
-
Firma de constructii cladiri civile si industriale cu sediul in orasul Moinesti, judetul Bacau angajeaza o inginera pentru intocmiri situatii de lucrari, devize, ofertare lucrari. Oferim salariu atractiv. Mediu de lucru placut in colectiv prietenos:) Relatii la numerele de telefon:
-
Cautam spre angajare full time part - time: Mecanic priceput și dedicat să se alăture echipei noastre dinamice pentru a întreține și repara echipamentele noastre specializate în industria alimentară. Dacă aveți experiență în domeniul mecanicii și sunteți pasionat de menținerea funcționalității optime a echipamentelor industriale, aceasta este o oportunitate ideală. Responsabilități: Diagnoza și remedierea defecțiunilor mecanice ale echipamentelor industriale utilizate în procesele de producție alimentară. Executarea reviziilor periodice și a întreținerii preventive pentru a asigura funcționarea eficientă și sigură a echipamentelor. Identificarea pieselor de schimb necesare și gestionarea stocului de piese pentru a asigura disponibilitatea acestora atunci când este necesar. Colaborarea cu echipele de producție pentru a asigura că echipamentele sunt pregătite și funcționale pentru sarcinile zilnice. Documentarea intervențiilor efectuate și menținerea înregistrărilor de întreținere pentru fiecare echipament. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul mecanicii industriale, preferabil în industria alimentară sau într-un domeniu similar. Cunoștințe solide despre funcționarea echipamentelor industriale și capacitatea de a diagnostica și repara defecțiuni mecanice. Abilități bune de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor în timp util. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona multiple sarcini simultan. Respectarea normelor stricte de siguranță și de igienă în industria alimentară. Carnet cat B Oferta noastră: Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă dinamică și motivată într-un mediu de lucru stimulant, avand un pachet salarial competitiv și beneficii atrăgătoare. Dacă sunteți un mecanic priceput și dornic să vă alăturați unei echipe dinamice în industria alimentară, vă invităm să aplicați pentru acest rol entuziasmant. Trimiteți CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email [adresa de email] până la data de [data limită].
-
IRMA PREF CONSULT SRL recruteaza candidati pentru ocuparea pozitiei de OPERATOR INCARCATOR FRONTAL pentru Statiile de betoane din Bucuresti. RESPONSABILITATI: - Opereaza incarcatorul frontal pentru incarcarea si descarcarea materialului - Conduce, intretine si supravegheaza utilajul - Intretine statia de betoane CERINTE: - Experienta in operarea cu incarcatorul frontal - Atestat masinist terasamente - Abilitati tehnice solide - Cunostinte sau interes pentru a invata operare statie betoane, prelevare probe laborator - prezinta avantaj
-
IRMA PREF CONSULT SRL cauta candidati pentru postul de Operator Statie Betoane din Bucuresti. Sarcini si responsabilitati: -Productia betonului, respectand programul zilnic de livrari -Introducerea retetelor de fabricatie in sistem pentru produsele din comanda primita -Intocmirea avizului de expeditie -Furnizeaza persoanelor in drept informatiile referitoare la activitatea instalatiei -Participa la verificarile tehnice zilnice si la intretinerea instalatiei conform registrului de mentenanata -Efectueaza curatarea utilajelor la terminarea programului de lucru Educatie -Studii medii Cunostinte si abilitati - cunostinte interes pentru cunoasterea altor atributii din cadrul unei Statii de Betoane -Abilitati tehnice -Abilitati de comunicare -Abilitati de organizare -Abilitati foarte bune de lucru in echipa -Capacitate de analiza -Gandire structurata -Cunostinte operare PC (Windows), Microsoft Office
-
Echipa Eurosanclinic te cauta! Esti asistent medical si doresti sa lucrezi intr-un mediu profesionial si armonios, alaturi de noi si pacientii nostri?! Contacteaza-ne! Clinica Eurosan este situata in Cluj-Napoca, str. Aleea Nectarului nr. 8, si este o clinica privata de Recuperare Fizica si Psihica. Daca sunteti interesati va rugam sa trimiteti Cv-ul dumneavoatra pe adresa de e-mail: sau sa sunati la numarul de telefon 0364.267.902/ 0773.996.048.
-
-
- sortat oua si pui carne de o zi - Program de lucru 8 ore pe zi, prin rotatie se lucreaza sambata - Salariu 3100 - 3200 de lei net + bonuri de masa - Transport asigurat din Salonta, Ciumeghiu, Avram Iancu, Ghiorac, Boiu
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală colectivă omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri avansuri propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.
-
Daca esti o persoana talentata, pasionata si dornic ă să faci parte dintr-o echipă de succes , te asteptăm cu drag sa aplici pentru această pozitie ! Echipa prietenoasa oferim un mediu placut si relaxant intr-un salon modern si elegant cu oportunitati de dezvoltare si formare profesionala ! Alăturăte echipei The Colorist !
-
Suntem în căutarea unui Tehnician electrician cu experienta în întreținerea și repararea echipamentelor industriale, cu abilități solide în electrică, automatizări și mecanică. Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de întreținere și reparații pentru echipamentele și mașinile din fabrica; Diagnosticarea și remedierea problemelor electrice, de automatizare și mecanice; Asigurarea funcționării optime a echipamentelor pentru reducerea întreruperilor de producție; Colaborarea cu inginerii pentru implementarea și adaptarea echipamentelor la noile procese de producție; Participarea la proiectele de îmbunătățire a proceselor și a echipamentelor. Cerințe: Experiență în întreținerea și repararea echipamentelor industriale; Cunoștințe solide în electrică, automatizări și mecanică; Abilitatea de a citi și interpreta diagrame electrice și mecanice; Abilități bune de comunicare și de lucru în echipă; Disponibilitate pentru lucru în ture și prezenta la apeluri de urgență.
-
Beneficii: -salariu motvant, tichete de ,masă -contract de muncă permanent -mediu de lucru plăcut și profesional Suntem în căutarea unei persoane serioase, comunicative, responsabile, cu atitudine pozitivă și flexibilitate. Detalii la telefon:
-
Angajez brutar cu experinta , masina transport , brutaria se afla in jilavele , ialomita
-
Alatura-te echipei noastre! Vino in lumea parfumurilor D&P! Cautam lucrator comercial pentru standul din: -DN1 Value Center,Corbeanca-Balotesti Salariul de început 2400 lei + Comision
-
Angajăm lucrători comerciali pentru supermarket, zona Timpuri Noi, femei și bărbați, fără limită de vârstă, contract de muncă, bonusuri în funcție de performanță. Experiența in domeniu constituie un avantaj. Cerem seriozitate si stabilitate, calitati pe care le oferim si noi la randul nostru. Program de lucru 17-21 sau 18-22. Sunați acum și programați un interviu!
-
Angajez muncitori construcții,calificați si necalificați,salariu motivat,cât.B