Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-03-28 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Angajam sofer profesionist ,categoria CE, PENTRU TRANSPORT INTERNATIONAL -diurna 85euro zi+ contract si salariu pe tara -transport din Romania asigurat,analize anuale decontate -experienta in domeniu -necesar toate actele valabile atestat , card tahograf etc -se lucreaza pe comunitate, prelata -MAI MULTE DETALII LA TELEFONUL AFISAT
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; lucru pe casa de marcat; au studii liceale sau scoala profesionala; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48 (ore zi noapte); doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. Responsabilitati: Respectarea regulilor de servire; Cunoasterea meniului; Preluarea si servirea comenzilor; Satisfacerea cererilor clientilor prin standardele solicitate de companie; Verificarea termenelor de garantie a produselor conform procedurilor; Realizarea incasarilor. Beneficii: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Avem posturi de lucru disponibile la frizerie și coafor. Salonul are vad comercial, locuri de parcare în vecinătate. -strada Sovata, zona PENNY MARKET Sovata. -program în ture -regim PFA
-
Promovat
Oferim salariu motivant, contract colectiv de muncă, prime sărbători, salariu se negociază la interviu Solicitam seriozitatea! Mai multe detali la numărul de telefon sau în locația din 1 decembrie județ Ilfov. Sunt 4 posturi disponibile pentru cele doua locați
-
Cofetaria Les Gateaux Glamour isi mareste echipa! Cautam ajutor de cofetar, cu experienta de min.1 an, pentru a se alatura echipei noastre. Cofetaria se afla in Strada Strabuna nr 5 (cartier Bucurestii Noi, langa statia de metrou Jiului).
-
Firma de construcții din București angajează electricieni și ajutoare de electrician. Program 7:30-17, luni-vineri, salariul începând de la 150 lei zi.
-
Cerinte: - Competente tehnice - Abilitatea de a invata cu viteza lucruri noi, dorinta de dezvoltare personala - Disciplina personala si capacitate de organizare Responsabilitati: - Pregateste locul de munca si materia prima - Incarca si descarca utilajul de presare - Urmareste mentinerea in parametri a utilajului de presare - Controleaza vizual calitatea produselor pe care le executa - Efectueaza intretinerea zilnica a preselor Oferim: - Calificare la locul de munca - Loc de munca stabil - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Salariu variabil in functie de performanta individuala - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare Program de munca: 3 schimburi (luni vineri) Baia Mare, str. Topazului Nr 4
-
Daca iti place sa prajituresti si adori sa aduci bucurie in vietile oamenilor cu un desert delicios, te vrem in echipa noastra! Cautam vanzatoare, pentru locatia din Strada Strabuna nr 5 (cartier Bucurestii Noi, langa statia de metrou Jiului), .
-
Cerinte: - Indemanarea de a utiliza unelte de mana (pila manuala) - Disciplina personala si capacitate de organizare Responsabilitati: - Efectueaza operatiuni de curatare si debavurare a componentelor din plastic pentru tablouri electrice Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Loc de munca stabil - Salariu variabil in functie de performanta individuala - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare Program de munca: 06:00 14:40 (luni vineri) Baia Mare, str. Topazului Nr 4
-
Kungfu Pizza mărește echipa cu următoarele posturi: Șoferi livratori, Bucătari, Ajutor bucătari, Vânzătoare linie calda, Grataragiu, dacă vrei să muncești, cu siguranță găsim ceva. Zona Crângași Giulești. Detalii telefonic
-
S.C.Forest Champ SRL angajeaza operatori productie frize pentru parchet. Posturile nu necesita experienta,se solicita seriozitate,atentie,dexteritate.Manipuleaza si aseaza pe dimensiuni,pe palet frizele. Se ofera salar atractiv,contract de munca pe perioada nederminata,tichete de masa,asigurare medicala. Program de lucru 7-16,din care 1 ora pauza de masa. Informatii si programare la interviu de Luni pana Vineri interval orar 8-16 la tel.: .
-
Manpower recruteaza Operatori productie pentru un client din Cluj, BENEFICII : - Salariu de incadrare 4000 brut, - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi, - Prima de Craciun si Pasti in valoare de 200 ron net, - Prima de 1 Iunie in valoare de 200 ron net per copil minor, - Transport asigurat din localitatile : Huedin, Izvorul Crisului, Dumbrava, Capusu Mare, Gilau, Floresti, Sarmasu, Sarmasel, Camarasu, Zorenii de vale, Mociu, Ghirisu Roman, Caianu, Apahida, Sannicoara, Dezmir, CERINTE : - Studii medii ( 12 clase ), - Experienta in domeniu : productie, industrie alimentara, controlul calitatii reprezinta un avantaj Pentru a afla mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 086 sau sa ne trimiteti CV-ul la adresa de email :
-
Recrutam personal in departamentul de logistica pentru o importanata companie producatoare de bauturi cu sediul in Miercurea Ciuc. Responsabilitati: Asigura manipularea si depozitarea marfurilor, ambalajelor, materialelor de ambalare si auxiliare pentru deservirea liniilor de imbuteliere si satisfacerea cerintelor de livrare si depozitare. Executa incarcarea-descarcarea eficienta a mijloacelor de transport cu respectarea dispozitiilor referitoare la cantitatea, sortimentatia,loturi si calitatea prescrisa conform listelor de incarcare; Alimenteaza sectia de imbuteliere cu ambalajele si materialele de ambalare corespunzatoare, preia produsul finit si il stocheaza in functie de lot si sortiment, aplicand etichete de identificare loturi; Executa sortarea, manipularea produselor si ambalajelor si depozitarea pe sortimente a eventualelor retururi de produse; Executa ambalarea, dezambalarea sticlelor cu bere destinate promotiilor speciale, transvazarea si impachetarea de sticle goale in navete conform cerintelor; Executa repararea paletilor defecti si a altor ambalaje de suport, dezmembrarea celor care nu mai pot fi reparate si asigura declasarea produsului finit neconform sau expirat; Efectueaza si raspunde de curatenia in depozite si sectoarele aferente conform normativelor; Cerintele postului: Studii medii sau de specialitate; Autorizare ISCIR pentru echipamente de ridicat; 1 an in posturi similare; Bune abilitati de comunicare; Capacitate de lucru in conditii de stress si sub presiunea termenelor limita; Bune abilitati de a lucra cu masini de ridicat (stivuitoare,transpaleti); Dexteritate si disciplina; Rapiditate si flexibilitate. Programari la interviu si detalii suplimentare la numarul de telefon: 0729800726.
-
Promovat
Recrutăm operatori în producție pentru unul dintre clienții noștri, lider pe piața Auto. Căutam candidați: - dornici de muncă; - cu disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi; Oferim: - Pachet salarial net începând de la 2700 lei lună(tichete incluse) - Tichete de masă de 40 lei zi incluse - Contract pe perioadă nedeterminată - Prime de performanță, prime de sărbători și de vacanță; Transport asigurat din: Pitesti, Tatarasti, Cornatel, Movileni, Icoana, Babana Stoborasti, Floru, Botesti , Caldararu, Draganu, Slatina, Topoloveni, Boteni Mioveni, Galesu, Berevoesti, Curtea de Arges, Stefan cel Mare, Chitani Campulung, Domnesti si din ale locatii. Telefon de contact: 0729800726
-
Promovat
Suntem in cautare de Stivuitoristi pentru unul dintre clientii nostri, companie din Industria Auto. Beneficii: - Salariu 4600 brut + tichete de masa, masa calda; - Program pe 3 schimburi; - Prime: Paste, Craciun, vacanta. -Transport asigurat din Pitesti, Mioveni, Topoloveni, Schitu Golesti, Balilesti. Cerinte: - Autorizatie ISCIR-Stivuitorist-valabila. - Experienta in domeniu reprezinta avantaj; - Persoane dornice de munca. Detalii suplimentare la numarul de telefon: 0729800726.
-
Promovat
Cerinte: - cunostinte tehnice minime in domeniu; - disponibilitate pentru a lucra pe 3 schimburi; - seriozitate. Beneficii: - 3800 RON salariul brut + 500 RON brut bonus prezenta; - tichete de masa in valoare de 40 ron pentru fiecare zi lucrata; - prime de sarbatori; - bonus vechime in companie; - spor pentru orele de noapte si pentru orele suplimentare; - transport asigurat gratuit din: Mioveni, Topoloveni, Pitesti. Detalii suplimentare la numarul de telefon: 0729800726.
-
Firma de securitate cauta agenti de securitate in Hunedoara. Program: in ture de 12 ore, program de zi. Cerinte: - cazier curat - studii: minim 8 clase - cu sau fara atestat Pentru mai multe detalii, va rog sa sunati la numarul de telefon: ..zero sapte opt sase cinci noua zero zero noua patru..
-
Promovat
Cerinte: 3 ani experienta in rol similar, injectie mase plastice Profil tehnic Descriere activitati: Asigură buna funcționare a mijloacelor de producție, colaborând constant cu departamentul de Mentenanta; Solicita operațiuni de reparații mașini ori de câte ori este necesar; Dacă este necesar, optimizează mijloacele de producție în conformitate cu standardele tehnice și de siguranță; Instalarea echipamentelor; Configurarea si optimizarea procesului de injecție. Pachet salarial: Salariu negociabil in functie de experienta; Tichete de masa 40 lei; Prime de sarbatori. Programari interviu si detalii suplimentare la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729800726">07 arata numarul</a></span>