Oferte locuri de munca Arad • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal curatenie in ARAD: se lucreaza in 2 schimburi. Oferim: salarii decente+bonusuri, tichete de masa si prime de sarbatori. Daca sunteti interesati asteptam telefonul dumneavoastra: .
-
Promovat
Firma cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare în cadrul fabricii GDS din Arad, suntem în căutare de Lucrători sortatori deșeuri reciclabile. Ofertă și beneficii: - Bonus de prezență; - Bonus de performanță; - Bonus pentru recomandare recrutare colegi; - Tichete de masă (35 lei tichet); - Transport asigurat de fabrica; - Contract pe perioadă nedeterminată; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; - Se lucrează în 2 schimburi; Pentru informații suplimentare, vă rugăm să sunați a numărul de telefon din anunt.
-
Promovat
APLICĂ ACUM ca Muncitor la sortare în depozitul DPD din Oirschot OLANDA cu începere IMEDIATĂ! *Salariu atractiv* 14.38 EURO oră (indemnizație de vacanță inclusă) *Limbi acceptate* Engleză, nivel cel puțin conversațional *Industrie* Logistică *Locație* Oirschot, Olanda *Tipul de angajare* Contract pe durată determinată DPD este una dintre cele mai mari companii poștale din lume. Datorită abordării sale inovatoare, compania este în continuă creștere. Sute de scrisori și pachete sunt sortate în depozitul din Oirschot. Lucrătorul la sortare este responsabil pentru toate pachetele. Sarcinile includ încărcarea descărcarea coletelor, verificarea calității, sortarea și etichetarea pachetelor. Se lucrează de luni până vineri, în ture de după-amiază, seară și noapte; există posibilitatea de a lucra în weekend. De asemenea, ai opțiunea de a lucra part-time, în principal lunea și marțea. Primește bonusuri pentru munca efectuată seara, noaptea și în weekend. Bucură-te de pauzele petrecute în cantină alături de colegii tăi. Mediul de lucru este deschis, flexibil și confortabil. Devino lucrător la sortare și alătură-te acestei echipe prietenoase! *Oferim:* Plăți la timp Program de loialitate Salarii săptămânale Formalități de angajare online Cazare modernă Aplicația myOTTO Helpdesk 24 7 Transport la de la muncă asigurat Asigurare medicală *SARCINI UȘOARE* Încărcarea descărcarea coletelor Sortarea pachetelor Scanarea pachetelor Etichetarea pachetelor Controlul calității *CERINȚE* Aptitudine fizică Disponibilitate de a lucra în ture Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional *CONTACT:* Ești interesat? Contactează-ne și vom răspunde la toate întrebările tale! UN SINGUR NUMĂR SIMPLU +40 316 316 814 Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
SC BFV 1386 LINE SRL Angajeaza șofer profesionist pentru comunitate : ansamblu prelata 40t Mercedes Actros MP4 E6 mega (clima stationare) aparate taxat EU Card euro Mastercard decontam telefonul program lucru min. 10 săptămâni cu 1-2 săptămână acasa (optional la intelegere) tari tranzitate ES-FR , ES-DE , DE-IT , ES-DK , Cerinte : experiență pe comunitate, cazier rutier , curat ,harnic , disciplinat, mai multe detali la telefon, WhatsApp
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caută mașină taxi in regim închiriere pe timp îndelungat dețin atestat permis din 2014.
-
Ca și membru al grupului Moltiply, din Italia, FinProm oferă servicii de outsourcing pentru bănci și instituții financiare din Italia, respectiv din Luxemburg, Spania, Franta, și Germania. Compania activează în domeniul serviciilor financiar-bancare online, acoperind aria împrumuturilor ipotecare și de consum personal, a polițelor de asigurare de viață, casă, auto și moto, dar și alte servicii, cum ar fi compararea online de prețuri pentru articole vândute în peste de magazine. Pentru prelucrarea dosarelor clienților, se utilizează un sistem de gestionare a documentației digitalizate: documentele primite în format electronic sunt recunoscute, clasificate și analizate, iar comunicările și informațiile aferente acestora sunt inserate în baza de date. Cu o experiență de 17 ani în România și peste 500 de angajați, cu locații în Arad și Oradea, echipa noastră crește în continuare și dorim ca tu să faci parte din ea!
-
Dacă ești o femeie cu experientâ în domeniu și îți dorești să ai grijă de o persoanâ vârstnicâ în Germania, nu ezita ! Cerinte: - limba germanâ la nivel conversational - experientâ în domeniu - persoanâ cu râbdare, serioasâ, sensibilâ, harnicâ Anunț valabil pentru toată România !
-
Firma de transport din Arad,angajam șofer pentru autoutilitară 3.5 tone - transport internațional marfă(COMUNITATE) Cerințe: - SERIOZITATE -EXPERIENȚĂ TRANSPORT INTERNAȚIONAL marfă 3.5t -cunoștințe folosire GPS -permis conducere minim 2 ani -să nu aibă interdicție în nici o țară europeană. Oferim: - contract de muncă -salariu+ diurna externa 1800EURO (30)zile -mașină în stare buna de funcționare -aer condiționat -încălzire staționară -stație radio,gps Pentru mai multe detalii ZEROZEROPATRUUNUSAPTEOPTDOICINCIDOITREINOUATREITREI
-
Promovat
Căutăm electrician industrial pentru un client din Aschbach, Germania Tipul postului Cu normă întreagă Sarcinile dumneavoastră: Depanarea defecțiunilor electrice Asigurarea conformității cu standardele și reglementările de siguranță Instalarea și adaptarea sistemelor electrice Întreținerea și repararea sistemelor electrice și a echipamentelor Profilul dumneavoastră: Mai mulți ani de experiență profesională Bune cunoștințe de limba germană (min. A2) Ce vă putem oferi? Petralog oferă un tarif orar începând de la 16 euro brut , în funcție de experiență și calificări. Petralog oferă diurnă pentru mese + costuri de cazare (40 euro pentru fiecare zi lucrată ). Petralog este membră a Asociației germane a agențiilor de muncă temporară (GVP). Petralog oferă posibilitatea de angajare pe termen lung. Petralog oferă locuri de muncă cu opțiunea ulterioară de preluare direct de către angajator. Petralog oferă sprijin individual și personal. Așteptam să ne contactați telefonic sau să ne scrieți pe WhatsApp la +49 173 4963514
-
Sc Raul Global Srl angajeaza muncitori cu sau fara experienta in domeniul -retele edilitare-apa,canal.Se ofera salariu atractiv,incepand de la 3150 lei in mana,conditii foarte bune de munca.Se asigura transport,daca este cazul,cazare. Mai multe informatii la nr de telefon ..
-
Angajam barbati limita varsa 50 ani la abator de porc din olanda cu incepere imediata la banda salarou 1700 -2000 detalii la Asiguram transport cu reţinere din primul salariu Plecare luni 10 iunie
-
Societate comerciala din Arad ,angajam drujbist din Arad,deoarece depozitul nostru este in Arad si nu asiguram nici transport si nici cazare. Se lucreaza de luni-vineri ,8 ore zi. Mai multe detalii la telefon.
-
Per progetto di espansione nel ricerchiamo IMPIEGATI ADDETTI AL TELEMARKETING per presa appuntamenti sul territorio italiano. Le mansioni prevedono il contatto telefonico diretto con aziende finalizzato alla chiusura di incontri commerciali su specifici profili aziendali. Offriamo: Contratto di assunzione full time; Bonus variabile legata al raggiungimento dei target individuali; Costante opportunit di formazione e crescita in un contesto meritocratico, dinamico e internazionale; Requisiti: Attitudine a lavorare per obiettivi e capacit commerciali; Residenza o domicilio nella zona di Arad; Sede di lavoro: ARAD
-
Salariu confidenial Oferim asistenta permanenta. Poți lucra Full Time sau Part Time, Suntem firma autorizata cu FLOTA UBER BOLT si oferim colaborare pentru soferi full time sau part Time. Oferim Suport Legal pentru obținerea tuturor actelor pentru a fi în conformitate cu legea. Cerințe minime : Varsta minima 21 ani Permis minim 2 ani vechime Cazier judiciar curat Cazier auto curat (fara inscrisuri grave. Te vom ajuta sa obtii: Atestat ( Detalii la telefon ) Copie conforma ARR ( Detalii la telefon ) Ecusoane ARR ( Detalii la telefon ) Avantaje: - program flexibil, - venit lunar peste medie - munca usoara - asistenta permanenta - plata pe card sau cash - comunicare bună (personal tânăr) - suport în obținerea documentelor - reducere combustibil - colaborări asigurari service. - carte de munca - plata saptamanala - bonusuri diverse Venitul poate varia intre 30-50 lei pe ora în funcție zile, perioada anului, orele la care se lucrează.... ( Detalii la telefon ) Nu este nevoie de experienta. Anunțul se adresează atat barbatilor cât și doamnelor care îndeplinesc condițiile. Valabil în Arad Detalii la telefon:
-
Promovat
Angajam personal curatenie in ARAD: se lucreaza in 2 schimburi. Oferim: salarii decente+bonusuri, tichete de masa si prime de sarbatori. Daca sunteti interesati asteptam telefonul dumneavoastra: .
-
Candidatul Ideal: -Cunostinte de limba engleza nivel mediu avansat(prezinta un avantaj) -Aptitudini de comunicare in relatia cu clientii; -Capacitate de lucru in conditii de stress rezistenta la stres; -Capacitate de acumulare rapida a cunoştinţelor noi; -Capacitate de munca in echipa; -Comportament adecvat; -Bune abilitati de negociere; -Capabil sa respecte termenele limita; -Capacitate de coordonare, organizare si planificare a activitatii; Descrierea jobului: -Monitorizarea activitatii soferilor si a pozitionarii camioanelor; -Transmiterea detaliilor despre transport conducatorilor auto si mentinerea legaturii directe cu acestia pentru a remedia eventualele probleme ivite pe traseu; -Rezolvarea prompta a situatiilor ivite si a nevoilor soferilor; -Contactarea clientilor, ofertarea , negocierea preturilor, particularizarea ofertei de produse si servicii pentru fiecare potential beneficiar; -Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificarea noilor oportunitati; -Accesarea burselor de transport si a aplicatiilor utilizate de companie, negocierea celor mai avantajoase solutii de transport; -Optimizarea rutelor si trimiterea catre soferi a celor mai bune trasee; -Colaborarea permanenta cu ceilalti membrii ai echipei pentru a gasi cele mai bune solutii in vederea optimizarii rutelor de transport; -Evidenta tuturor documentelor necesare procesului de transport; Descrierea companiei: LUGASI TRANS SRL este o companie românească de transport, logistică și expediții cu peste 15 ani de experiență. Oferim soluții personalizate pentru a eficientiza costurile operațiunilor de deplasare, organizare și aprovizionare, indiferent de sectorul de activitate al clienților noștri. Ce oferim: Solutii personalizate de transport Incredere si comunicare de calitate Angajati competenti si politicosi Focusare pe detalii si eficienta maxima Optimizarea rutelor in functie de cerintele clientilor Colaborare cu parteneri atent selectati Timpi de transport personalizati
-
Firma de paza si protectie angajeaza agenti de securitate cu sau fara atestat in Arad. Se ofera contract de munca, salariu atractiv, scolarizare. Pentru detalii suplimentare va stau la dipozitie la numarul de telefon
-
We are recruiting a Customer Service Agent for Latvia for a new Global Business Outsourcing centre in Riga managed by a multinational IT organization in over 100 countries. Responsibilities: Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users Record case resolutions in the contact centre tool based on client communication via phone, email, chat, etc. Ensure that cases are resolved within the case life cycle, as per individual balanced scorecard Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable Communicate well with internal and external contacts Provide exemplary customer satisfaction Meet quality standards on all handled contacts Complete hours of staffed time on all rostered days Handle contacts while maintaining the targets defined for the project: response time, handle time, and resolution rate aligned with Project KRAs Additional ad hoc tasks that may contribute to a better service to the client or improvement to the KPI Requirements: Knowledge of English and German - B2 level Skilled IT user it is an advantage Previous experience in an outsourced customer service environment it is an advantage Excellent communication and customer service skills Ability to work independently and in a team We offer: Competitive salary Relocation package Health insurance International business environment Career opportunities and professional growth New and modern office in Riga, Latvia Free access to training and courses through the company's internal learning platform New challenges & experience
-
We are recruiting a Customer Service Agent for Latvia for a new Global Business Outsourcing centre in Riga managed by a multinational IT organization in over 100 countries. Responsibilities: Handle phone calls with customer queries and provide resolution to end users Record case resolutions in the contact centre tool based on client communication via phone, email, chat, etc. Ensure that cases are resolved within the case life cycle, as per individual balanced scorecard Escalate priority issues per client specifications to the immediate lead as applicable Communicate well with internal and external contacts Provide exemplary customer satisfaction Meet quality standards on all handled contacts Complete hours of staffed time on all rostered days Handle contacts while maintaining the targets defined for the project: response time, handle time, and resolution rate aligned with Project KRAs Additional ad hoc tasks that may contribute to a better service to the client or improvement to the KPI Requirements: Knowledge of English and German - B2 level Skilled IT user it is an advantage Previous experience in an outsourced customer service environment it is an advantage Excellent communication and customer service skills Ability to work independently and in a team We offer: Competitive salary Relocation package Health insurance International business environment Career opportunities and professional growth New and modern office in Riga, Latvia Free access to training and courses through the company's internal learning platform New challenges & experience
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie sau muncitori necalificati (BARBATI)- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Descriere Manpower recruteaza Manipulant marfa pentru o companie de curierat Beneficii : Salariu de incadrare 4445 BRUT Bonus de performanta Tichete de masa 30 Lei zi lucratoare Transport asigurat din Arad Cerinte : Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0729 600 702
-
Manpower recrutează manipulanți marfă pentru Liderul serviciilor de curierat din România Locație: ARAD Tipul de contract: Nedeterminat Descriere: Suntem în căutarea unor manipulanți de marfă pentru a se alătura unei echipe de curierat. Lucrați într-un mediu dinamic, contribuind la receptarea, sortarea și încărcarea coletelor de mici dimensiuni în și din camioane. Munca nu este una grea din punct de vedere fizic! Beneficii: Salarizare: 2600 RON NET lunar Bonus de performanță: 200 RON (acordat la atingerea targetului) Bonuri de masă: 30 RON zi Program de lucru DOUĂ schimburi, 8 ore pe zi, în intervalul orar 09:00-21:00 Posibilitatea de ore suplimentare și lucru în weekend în cazuri excepționale - platite corespunzător Instruire la locul de muncă: Oferim instruire pentru a vă ajuta să vă dezvoltați abilitățile în domeniul manipulării mărfii. Transport asigurat: Vă asigurăm transportul la și de la locul de muncă pentru a vă face viața mai ușoară. Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un mediu dinamic Capacitatea de a respecta termene stricte Motivație și dorința de a atinge obiectivele de performanță Pentru mai multe detalii apelați la numărul de telefon.
-
Manpower recruteaza Manipulant marfa pentru o companie de curierat din Arad, Beneficii : Salariu de incadrare 4445 BRUT Bonus de performanta Tichete de masa 30 Lei zi lucratoare Transport asigurat din Arad Cerinte : Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi Contractul este pe perioada nedeterminata, pentru mai multe detalii aplelati la numarul de telefon 0729 800 086.
-
DescriereSC Lampia Rom SRL, producatoare de mase plastice, cu sediul in Arad, Str. Steagului, nr. 1 angajeaza in departamentul de magazie - magazioner stivuitorist Cerinte: - Personal calificat; - Experienta in depozit logistic; - Atestat ISCIR pentru stivuitor; - Persoana dinamica, responsabila, serioasa si punctuala; Responsabilitati: - Participa la pregatirea si ambalarea marfurilor din depozit; - Participa la incarcarea si descarcarea marfurilor din depozit; - Participa la sortarea si manipularea produselor din depozit; - Utilizeaza echipamentele in mod corespunzator; Beneficii: - Bonusuri; - Tichete de masă; - Asigurare privata de sanatate; - Munca intr-o companie in plina ascensiune; - Posibilitate de crestere in cadrul companiei. - Program de lucru: 2 schimburi de luni pana vineri. Descrierea companiei: Lampia Rom SRL ofera oportunitate de dezvoltare profesională in cadrul unei companii multinationale, producatoare de mase plastice, care ofera un mediu de lucru placut, intr-un colectiv tanar si dinamic, stabilitate si o prezenta indelungata in Arad. Doar persoanele selectate pentru interviu vor fi contactate. Publi24