Anunțuri
Locuri de munca Iasi doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru de full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma autorizata ridesharing partenera Uber si Bolt cauta soferi colaboratori. Cerinte: - Masina personala, an de fabricatie minim 2011, - Permis auto categoria B, minim 2 ani, - Varsta, peste 21 de ani, - Atestat transport persoane Ce oferim: - Contract de munca 2, 4, 6, sau 8 ore - Casa de marcat GRATUIT - Copie conforma - Ecusoane - Consultanta pentru obtinerea atestatului in cazul in care nu il detineti. Comisionul este negociabil si variabil in functie de castiguri. Nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii.
-
Cerințe: Proiectare completa si asistenta tehnica pentru constructii civile si industriale Pentru a reusi in continuare sa furnizam serivicii de calitate, cautam un nou coleg pentru departamentul de arhitectură. Condiții: Absolvent(a) al Facultatii de Arhitectura . Cunostinte de utilizare a programelor de proiectare Responsabil, organizat si orientat spre rezultat Buna capacitate de comunicare Orientare catre solutii si proactivitate Responsabilități: Participa activ la toate fazele proiectului, de la concept la executie; Ofera informații tehnice și menține relația cu clientul pe parcursul derulării proiectului; Gestioneaza si coreleaza informa iile necesare solu ionării temei de proiectare; Respecta termenele de predare stabilite; Coordonare si intocmirea Conceptelor de proiecte sau / si a Temelor de Proiectare, a Studiilor de fezabilitate, a Proiectelor Tehnice (DTAC, PTh, CS, DE): partea scrisa si partea desenata, liste de cantități, fișe tehnice; Asigura deplasări in teren pentru a realiza consultări sau/si constatări privind stadiul si situația lucrărilor proiectate si aflate in curs de realizare, recepții si neconformități; Asigura asistenta tehnica la execuția lucrărilor pe șantier si întocmirea detaliilor/documentelor necesare; Se perfec ioneaza continuu, asimileaza noută ile tehnice i legislative apărute în domeniul constructiilor. Salariu motivant!!!
-
Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Descriere post: Receptioneaza cantitativ marfurile Aranjeaza pe rafturi marfurile conform specificatiilor Întocmeste intrarile si iesirile de materiale in sistemul de gestiune Pregateste marfa pentru productie Pregateste comenzile catre clienti Verifica stocurile fizice in corelatie cu cele scriptice Raspunde de corectitudinea inventarelor Cerinte: Studii medii Experienta constituie un avantaj Cunostinte de operare PC Aptitudini de calcul matematic Atent la detalii, serios , responsabil Aptitidini de organizare Permis conducere cat.B Beneficii: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Bonuri de masa de 40 lei zi, prime de sarbători și de vacanță. Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send CV to info @ tak-automation.com
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
Se angajează angajează electricieni vorbitori de limbă germană. Cerințe: - calificare și experiență în meseria de electrician; - limba germană nivel A2 B1 obligatoriu; - disponibilitate de deplasare. Oferta: - contract de muncă german pe perioadă nedeterminată; - 17,5 euro brut oră plus o indemnizație de 9 euro net oră; - salariul lunar brut peste 2800 de euro plus o indemnizație netă de 1440 euro; - avans săptămânal din salariu; - asigurărare medicală și socială plătită de angajator; - cazare și transport organizate de firmă, dar achitate de angajat din salariu. Responsabilități: - Instalații electrice pentru case noi și renovate, conform planului tehnic. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Se angajează angajează instalatori tehnico-sanitari și de gaze vorbitori de limbă germană. Cerințe: - calificare și experiență în meseria de instalator; - limba germană nivel A2 B1 obligatoriu; - disponibilitate de deplasare. Oferta: - contract de muncă german pe perioadă nedeterminată; - 17,5 euro brut oră plus o indemnizație de 9 euro net oră; - salariul lunar brut peste 2800 de euro plus o indemnizație netă de 1440 euro; - avans săptămânal din salariu; - asigurărare medicală și socială plătită de angajator; - cazare și transport organizate de firmă, dar achitate de angajat din salariu. Responsabilități: - Instalații de apă și gaze pentru case noi și renovate, conform planului tehnic. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Locurile de muncă sunt în landul Baden Württemberg, în apropiere de orasul Stuttgart. Cerințe: - calificare în meseria de sudor; - experiență în sudură Mig-Mag; - nu sunt necesare cunoștințe de limba germană. Oferta: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Salariul începe de la 2400 euro net pentru oțel și 2800 euro net 170h lucrate pentru aluminiu + 25% spor de noapte + bonusuri de performanță (până la 500 euro). - Se lucrează în trei schimburi. - Concediu anual plătit: 24-30 zile an (în primul an 24 de zile). - Cazarea contracost, se reține din salariu. - Taxele sociale și asigurările de sănătate sunt plătite de angajator conform legilor în vigoare din Germania. Dacă îndepliniți condițiile cerute și sunteți interesat, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Vrei să lucrezi ca Biolog / Chimist / Biochimist? Vino în echipa ZenMed! Cerințe: - Studii de specialitate; - Abilități de comunicare, de organizare și planificare, atenție la detalii, empatie, orientare spre nevoile pacientului, atitudine pozitivă, promptitudine în realizarea sarcinilor, seriozitate și responsabilitate, abilități de muncă în echipă, proactivitate, implicare; - Cunoștințe MS Office - nivel mediu; Beneficii: o echipa dinamică, profesionistă, condiții de muncă plăcute, crestere salariala progresiva. CV-ul il puteti trimite la adresa de e-mail:
-
Societate autorizată ARR, cu trei ani de experiență, angajează șoferi cu atestat transport persoane și MAȘINĂ PROPRIE pentru colaborare UBER ȘI BOLT! Activitatea flotei se desfășoară în Iași. Parteneriatul se face EXCLUSIV prin: Contract de muncă (part time de 4 6 ore SAU full time de 8 ore) Contract de colaborare între SRL și PFA Ce condiții trebuie să îndeplinească automobilul colaboratorului pentru a începe activitatea pe Uber Bolt Mașină cu anul minim de fabricație 2011 Mașina trebuie să aibă 4 portiere Aer condiționat funcțional Ce acte solicităm Buletin Vârsta minimă 21 ani Permis de conducere categoria B minim 2 ani vechime Cazier auto pe ultimul an Cazier judiciar Atestat transport persoane în regim de închiriere ITP valabil Talonul mașinii Asigurarea RCA valabilă Adeverință de la medicul de familie (apt de lucru) Condițiile de lucru: Compania percepe comision între 6 și 10% din veniturile nete săptămânale în funcție de încasările tale. 6% dacă încasările tale depășesc 2600 lei sapt 8% intre 1700-2600 lei 10% sub 1700 lei sapt Program flexibil Plata săptămânală în fiecare zi de Luni cash sau card. Ce oferim noi: Obținerea rapidă a documentelor necesare (contract de comodat, copie conformă și ecusoane) + casa de marcat, asigurare persoane și bagaje. Suport pentru obtinerea atestatului de șofer Suport tehnic și asistența necesară în desfășurarea activității Serviciul de contabilitate Consultanță în activarea aplicației BONUSUL de colantare al mașinii personale va rămâne în totalitate la colaborator Vă stam la dispoziție telefonic pentru orice detalii. Ne puteți găsi și pe Whatsapp la același număr de telefon. Acceseaza boltiasi.ro
-
Promovat
în cadrul magazinului Kaufland din Iași, Str. Aurel Vlaicu, nr. 54A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4100 lei brut (pentru un program de lucru de full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Disponibil online
Economist vanzari online
Societate de comert online cu produse pentru incalzire si climatizare angajeaza personal: Responsabilități: - Gestioneaza si preia comenzile online - Emite documentele de expeditie, factura, awb - Intocmeste documentele de receptie a marfurilor, - Ofera suport clientilor prin email și telefon, intr-o maniera profesionala; - Disponibilitatea de a învăta în timp notiuni despre magazine online, administrarea acestuia, procesarea comenzilor, promovare. Abilitati necesare: - Abilitate buna de exprimare si relationare, in vederea menținerii legăturii cu clientii; - Abilitatea de a soluționa eficient problemele; - Dexteritate în utilizarea calculatorului; - Comunicare si lucru in echipa, spirit de ordine si disciplina; - Atitudine pozitiva si persuasiune, Beneficii: Salariu negociabil cu posibilitate de crestere in functie de performanta. Bonuri de masa + decontare cheltuieli de transport.
-
Clinica ZenMed din Iasi cauta sa angajeze sau sa colaboreze cu un Medic PSIHIATRU disponibil pentru prima parte a zilei in regim part time sau full time. Mai multe detalii la
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Ai cunoștințe de contabilitate primară și experiență în facturare, preferabil în WinMentor dar nu obligatoriu și îți cauți o echipă alături de care să-ți petreci cele 8 ore la serviciu? Locuiesti in Iasi? Ești exact persoana pe care ne dorim să o angajăm! Ce vei face: Întocmirea documentației necesare producției: avize, documente de transport, facturi achiziții, bonuri de consum; Întocmirea recepțiilor și comenziilor pentru diferite produse; Operare în programul de contabilitate WinMentor. Ce cerem de la tine: Cunoștințe de contabilitate primară; Cunoștințe operare PC: MS Office, Internet, Email; Studii medii finalizate, cu o deschidere pentru învățare continuă și dezvoltare profesională. Domiciliu stabil in Iasi. Ce îți oferim: Încadrare pe post de contabil daca ai studii de specialitate; Reducere la achiziția de produse Misavan. Bonuri de masa de 40 lei zi. Prime de sarbatori de Pasti si de Craciun. Voucher de vacanta. Asteptam sa aplici cu CV-ul. Persoanele selectate vor fi contactate telefonic. Cine suntem noi: Cu o experienţă de 24 ani ca furnizor de produse de curăţenie, ne orientăm activitatea către mai multe direcţii business: retail, HoReCa, medical, office, diferite industrii. Portofoliul cuprinde produse de curăţenie, menaj, produse din hârtie şi plastic. Împreună #Trecem Romania pe curat!
-
Cautam studente dornice de munca si sa doreasca sa invete lucruri noi. Locul de munca Cafe Bar La Vlad Țepeș situat în Piață Dacia lingă fostul BRD sau fosta Poștă
-
Se angajează angajează asistenți medicali vorbitori de limbă germană, pentru a lucra în unități și centre de îngrijire specializate. Cerințe: - cunoștințe de limbă germană nivel A2 B1; - diplomă recunoscută în Germania; - disponibilitate de deplasare. Beneficii: - Contract de muncă german pe perioadă nedeterminată. - Tariful orar începând de la 28 brut oră + un premiu de încredere (Treuprämie) în valoare de 8000 oferit pe durata a 3 ani (1333 la fiecare 6 luni), în funcție de experiența avută în centre de îngrijire sau spitale. - Salariul variază între 4480 brut lunar și 6400 brut lunar, în funcție de specializare și experiență (asistență medicală generală, geriatrie, chirurgicală, anestezie), plus sporuri sau premii. - O diurnă de 28,00 net zi și acoperirea costurilor de transport pe KM până la 0,30 . - Cazare și transport până în Germania asigurate de firma angajatoare. Responsabilități: - Îngrijire de specialitate pentru rezidenți în unități sau centre de îngrijire specializate. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați prin apel telefonic sau WhatsApp la numărul afișat.
-
Suntem în căutarea a 2 vânzătoare pentru magazinul nostru alimentar din zona Tătărași. Ne dorim să angajăm pe cineva serios, cu experiență și atitudine pozitivă, pe termen lung. Salariul între 3000- 3600 RON în funcție de experiență. Rugăm persoanele interesate să ne contacteze la telefon:
-
Suntem o agentie imobiliara de renume care se mandreste cu o experienta vasta pe piata imobiliara din Iasi. Echipa noastra este dedicata oferirii serviciilor de cea mai inalta calitate, iar acum cautam sa ne extindem echipa cu un asistent de manager proactiv si organizat. Cerinte: - Studii superioare finalizate; - Experienta anterioara intr-un rol administrativ sau de asistenta manageriala; - Cunoștințe solide de MS Office, retele SOCIAL MEDIA, CRM (constituie un avantaj); - Abilitati excelente de comunicare, organizare si atentie la detalii; - Persoana serioasa, punctuala, dinamica cu spirit de initiativa. - Permis de conducere Responsabilitati: - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice si a corespondentei interne; - Emitere bonuri fiscale facturi si evidenta acestora; - Tehnoredactare contracte, documente si alte acte specifice postului; - Evidenta tranzactiilor si incasarilor in cadrul companiei; - Intocmire rapoarte de activitate solicitate de catre manager sau colegi din alte departamente; - Evidenta dosarului de contabilitate; - Suport operational echipei in activitati administrative; - Mentinerea relatiei cu alte departamente ale companiei. Beneficii: Oferim pachet salarial corelat in functie de experienta format din: - salariu fix; - tichete de masa; - bonusuri de performanata; - oportunitati de dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si inovator. Daca oferta noastra ti se pare atractiva aplica acum! Te asteptam in echipa noastra! Ne poti trimite CV-ul si pe adresa noastra:
-
Ești pasionat de cifre și analiză financiară? Ai experiență în coordonarea unei echipe? Atunci această poziție ar putea fi pentru tine! Daca iti doresti sa lucrezi intr-o echipa de profesionisti, intr-un mediu placut si modern, te asteptam, atunci, sa faci parte din echipa noastra. Te invitam sa ne cunoastem in cadrul unui interviu! CANDIDATUL IDEAL Trebuie sa aiba competente si expertize la nivel aprofundat si consolidat in urmatoarele domenii: Managementul prin bugete; Management financiar (raportare, trezorerie, analiza, planificare, investitii); Atitudine proactiva, orientata spre a descoperi si intelege in profunzime organizatiile si regulile lor de functionare; Capacitate de asimilare a cunostintelor noi si deschidere la a transmite mai departe cunostintele sale; Organizat si orientat catre implementarea si respectarea regulilor de organizare interne ale companiei; Puternic si de incredere pentru cei din jur, integru si cu abilitati de lider pentru departamentul sau; Deschis la nou si schimbare si cu abilitati si aptitudini de adaptare; Rezistent la stres si capabil sa prioritizeze astfel incat sa respecte termenele limita impuse; Analitic si orientat spre imbunatatirea continua a proceselor; Integru, cu inalta etica morala, profesionist. CERINTE: Experienta pe un post similar- MINIM 5 ANI: coordonare departament financiar contabil inclusiv controlling; Studii superioare economice finalizate; Contabil autorizat; Expert in analiza financiara si de risc financiar; Cunostinte la zi de legislatie financiar-contabilă, fiscalitate și contabilitate de Gestiune; Cunoasterea limbii engleze; Cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel si Power Point); Operarea in sistem NEXUS ERP constituie avantaj; Capacitate de analiză și sinteză, de respectare a termenelor limită, de organizare a locului de muncă și de asimilare, transpunere și adaptare la cerințe de ordin metodologic și operațional instituite prin proceduri și instrucțiuni de lucru derivate din strategia economico-financiară a organizației; Atestat CECCAR de expert Contabil constituie avantaj. ATRIBUTII: Analize economice privind structura veniturilor si cheltuielilor; Verifica activitatea si modalitatea de operarea a personalului aflat in subordine; Verificarea stocurilor de marfa; Tine evidenta incasarilor si platilor; Asigura activitatea de salarizare; Stabileste impozitele de plata si intocmeste declaratiile privind impozitul pe profit; Efectueaza inchiderea conturilor de venituri, cheltuieli, verifica si regleaza balantele de verificare lunare; Asigura determinarea, evidenta si urmarirea datoriilor fata de bugetul statului, bugetele locale, furnizori, salariati; Actualizeaza si verifica zilnic soldurile in lei si in valuta; Efectueaza platile conform termenelor indicate de administrator; Analiza indicatorilor: lichiditate, rentabilitate, viteza de rotatie a stocului; Prezinta Directorului General la fiecare final de luna, sau ori de cate ori este nevoie, in termen util rapoartele si analizele financiar contabile stabilite Participa la analize economice complexe initiate de Directorul General; Face propuneri de componente bugetare (obiective, venituri, cheltuieli, rezultate) pe centre de gestiune. SE OFERA: Pachet salarial motivant; Reale posibilitati de dezvoltare profesionala intr- o echipa interactiva si plina de entuziasm; Mediu de lucru placut. Locatie centrala