Anunțuri
Locuri de munca Persoane Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
McDonald s nu este doar un job, este o familie! Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspeti la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampina si ii ofera informatiile de care are nevoie. Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament medical și acces la telemedicină; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru (in ture, norma de lucru intreaga 8 ore - sau partiala - 4 sau 6 ore); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Promovat
Vino în echipa noastră din Timișoara! Angajăm Controlori Calitate! Ești candidatul ideal dacă: Ai dorință de învățare și îndemânare. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Tichete de masă 35 lei zi lucrată; Transport decontat; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Contract pe perioadă nedeterminată; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Ne cautam un coleg in cadrul departamentului de Vopsitorie, care sa pregateasca piesele care trebuie vopsite in camp electrostatic. Ne dorim sa colaboram cu o persoana onesta si harnica. Program de lucru 5.45 - 14.15 - primul schimb si 13.45 - 22.00 - al doilea schimb, de luni pana vineri. Tichete de masa - 30 lei/zi Asigurare medicala privata, pensie privata Decont transport Bonus de performanta si marire anuala
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Angajez muncitori calificați necalificați în construcții pe următoarele posturi: Zidar Zugrav Muncitor necalificat Salariu concurențial! Vă stau la dispoziție pentru orice informație suplimentară la numărul de telefon . Vă mulțumesc anticipat!
-
Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.
-
Editare pe calculator, navigare internet, primirea si trimiterea de diverse informatii. Salar si conditii de munca avantajoase
-
Cunostinte de de desenare in programe spacifice. Experienta constitue un avantaj, insa cu un bagaj bun de informatii, pot fi angajati si persoanele fara experienta, ani terminali la facultate. Program flexibil discutabil la interviu. Salarizare avantajoasa.
-
Firma de construcții, angajează zidari, finisori și muncitori necalificați in construcții cu CM.La deplasare se asigura cazare și masă.
-
Luxury Car Wash ( Nord, vis-a-vis de Kaufland) angajează personal ( fete și băieți) pentru spălătorie auto. Se oferă: Contract de muncă 8 ore pe perioadă nedeterminată Condiții de muncă foarte bune Bonusuri in funcție de implicare Pentru mai multe detalii vă rugăm să ne contactați la nr. de telefon: sau pe adresa de Facebook a paginii ( Luxury car wash).
-
Oferta colaborare transport 3.5T Firma de transport caută colaboratori pe bază de contract pentru transport internațional, care pot îndeplinii următoarele condiții: Să asigure mijloace de transport în perfectă stare de funcționare pentru transportul expres pe comunitate, DUBA sau PRELATA, 3.5 TONE; Să asigure mijloacele necesare de comunicare cu dispeceratul (Telefon Smartphone conectat în permanență la o rețea de date mobile); Să dețină un sistem de monitorizare GPS activ a mașinii, să dețină licența de transport și ASIG. Marfă minim 30.000 euro. Putem asigura următoarele : Dispecerat 24 7 în limba română Se asigura prin contract minim 15.000 km pe o perioadă de 30 de zile calendaristice. TOȚI KM SUNT PLĂTIȚI!!! INCLUSIV KM PE GOL!!! Km dislocați sunt plătiți la aceeași preț. Ajutor curse pentru ajungere întoarcere pe comunitate ! Tarife : Van Dubă : 0.40 euro km+TVA Prelată : 0.45 euro km+TVA Plati: Plata factura 60 de zile. Posibilitate plata rapida : la 7 zile cu SCONTO DE 7% la 15 zile cu SCONTO DE 5% la 30 zile cu SCONTO DE 2%
-
Barber Kiosk, un nou concept de frizerie in Romania, cauta frizeri ite cu experienta in domeniu, pentru locatia din AFI Cotroceni (sector 6) Condiții: - Experienta in frizerie; - Diploma de Calificare (obligatoriu); - Disponibilitatea de a lucra in ture, program adaptat unui centru comercial; - Comportament si tinuta agreabile, potrivite locului de munca; - Spirit de echipa, punctualitate; Responsabilitati: - Servicii excelente si complete de frizerie; - Recomandarea produselor disponibile in salon; Beneficii: - Salariu fix - Lucrul in cadrul unei echipe de profesionisti - Conditii de munca excelente, cu produse profesionale premium - Concedii platite, posibilitatea achitarii zilelor de concediu ramase la final de an Pentru informatii suplimentare, te rugam sa ne contactezi.
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Lucrător comercial vitrină carne brânzeturi în Magazin alimentar Programul este în două schimburi, 8 ore cu două libere pe săptămână .
-
Angajam lucrator comercial - operator xerox in cadrul magazinului Piata Romana nr. 9, (la coloane), Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la sau depune-ți CV-ul online pe Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.
-
-
Societatea RMG angajeaza Agenti de securitate pentru Magazine in Localitatea Cluj, Cartier Iris. Floresti Pentru mai multe informatii, sunati la numarul de telefon afisat!
-
Angajam Agenti de securitate pentru Obiective in zona Militari, Valea Cascadelor, sector 6.
-
Lidas, companie specializată înn industria panificației și a produselor făinoase, amplasată în loc. Mineri, jud. Tulcea angajează: Șofer distribuție produse de panificație și patiserie Ne bucurăm să ne cunoaștem și să faci parte din echipa daca ai: -Studii medii; -Experiența în domeniul distribuției constituie avantaj; -Permis de conducere categ. B (experiență minim 1 an); -Orientare catre client; -Bune abilități de comunicare, prezentare și relaționare. Principalele roluri: -verificarea conformității comenzilor pregătite în depozit cu documentele aferente; -respectarea zilnica a programului de livrare; -livrarea comenzilor (a produselor de patiserie și panificație) clienților de pe ruta alocată, în condiții de integritate și siguranță; -mentinerea unor relații bune cu clienții din portofoliu; -gestionarea soldurilor conform politicilor companiei. Oferim: -Contract de muncă pe durată nedeterminată; -Echipe și mediu de lucru profesioniste; -Pachet salarial atractiv. Asteptam CV-ul tau pe adresa de e-mail sau te invitam sa ne cunoastem la sediul nostru din loc. Mineri, jud. Tulcea.
-
Pregătirea salatelor și cutiilor cu fructe în OLANDA la Heemskerk Locație: Rijnsburg, Olanda Îți place să mănânci sănătos? Lucrează în producția de alimente ambalate care vor fi livrate la supermarketuri și lanțuri internaționale. Responsabilitățile tale: În această afacere de familie, materiile prime proaspete sunt procesate zilnic în mese gustoase și ușor de pregătit. Ca lucrător în producție, vei tăia, spăla și sorta toate legumele și fructele. Apoi, le vei ambala în cutii și vei verifica temeinic dacă produsul final menține un nivel înalt de calitate. După finalizarea tuturor sarcinilor, vei pregăti comenzile pentru expediere. Aceste sarcini diverse asigură că timpul de lucru va "trece pe nesimțite" și cu siguranță nu va fi plictisitor! Nu ai experiență în lucrul cu alimentele? Nu-ți face griji - vei începe cu un training intern, în timpul căruia vei învăța toate procesele! Munca se desfășoară de luni până duminică, în ture (05:45 07:00 la 15:30 și de la 15:40 până la sfârșitul producției, ceea ce îți oferă flexibilitate). Vei câștiga extra pentru serile, nopțile, weekendurile și orele suplimentare, iar după 6 săptămâni de muncă, vei avea oportunitatea de a obține un program fix. Angajatorul oferă: Tarif orar mare: 13.27 EURO brut +8.33% indemnizație de vacanță = 14.38 EURO Contract de muncă temporar sub condițiile olandeze (ore de muncă garantate) Oportunitatea de a cumpăra cutii cu alimente produse de Heemskerk pentru 1 EURO! La fața locului - coordonatori disponibili la locul de muncă, gata să răspundă la întrebări și să te ajute să rezolvi toate problemele potențiale, de exemplu, schimbări de program Atmosferă cu adevărat prietenoasă, managerul și angajații se cunosc unul pe altul după nume Alte informații utile: Cazarea la fața locului și transportul de la și către muncă sunt organizate dacă ai nevoie! Complet gratuit, oferim acces la aplicația myOTTO, Helpdesk 24 7, un program de loialitate și multe alte proiecte interesante pentru angajații noștri! Cerințele angajatorului: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate de a lucra pentru o perioadă mai lungă Disponibilitatea de a lucra în ture Capacitatea de a lucra într-un mediu rece aproximativ 8 C Interesat? Aplică și alătură-te echipei! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Societate Comercială angajează personal muncitor pentru izolații termice și căptușeli cu tabla la nave in șantierul naval de la Tulcea. Lucrarea v a fi finalizată în Norvegia. Se asigura cazare și 3 mese pe zi. Salariu motivant și după performanta.
-
Echipe Construcții - Plata la Metru Pătrat Suntem în căutarea de echipe experimentate în construcții pentru proiecte captivante. Cerem experiență în domeniu, cunoștințe solide și abilități tehnice. Responsabilitățile includ executarea precisă a lucrărilor și respectarea termenelor. Oferim plată competitivă la metru pătrat, oportunități variate și mediu de lucru colaborativ.