Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Persoane Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-02-19

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Proiectant Mobilier Serie

    Candidatul Ideal: Esti pasionat(a) de design si proiectare mobilier si iti doresti sa te alaturi unei companii in cadrul careia poti sa inveti si sa cresti? Noi, la Prod Alcar, cautam colegi motivati si ambitiosi pentru departamentul nostru de proiectare. Vei fi intampinat de o echipa entuziasta si bine pregătita, a carei prioritate va deveni dezvoltarea ta personala si profesionala. Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Ne dorim ca tu: Sa fii comunicativ si dornic de a invata lucruri noi in fiecare zi; Sa ai abilitati de organizare, planificare și coordonare; Sa ai un spirit dezvoltat pentru a lucra in echipa; Sa ai o atitudine pozitiva, proactiva si orientata catre obtinerea de rezultate; Sa ai bune cunostinte teoretice in domeniul absolvit; Sa ai experienta in proiectarea de mobilier; Sa cunosti utilizarea unui program de proiectare CAD (ex: AutoCAD); Responsabilitatile tale vor fi: Proiectarea produselor de mobilier; Elaborarea desenelor tehnice specifice fiecarei etape din flux; Implementarea si supervizarea produselor noi; Relationarea cu clientii persoane fizice; Planificarea comenzilor; Iti vom oferi: Pachet salarial motivant si tichete de masa; Transport decontat, fie ca este efectuat cu un mijloc de transport public sau personal; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Inductie si pregatire profesionala de specialitate; Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic, alaturi de o echipa bine pregatita; Posibilitatea de avansare profesionala; Descrierea companiei: Suntem o afacere de familie înființată în anul 1995 din dorința de a aduce în casele oamenilor mobilier de calitate la prețuri competitive. Producem mobilier în serie din PAL melaminat pentru sufragerii, dormitoare, camere de copii și tineret, birouri, bucătării și holuri. Piesele de mobilier sunt vândute dezasamblate în cutii, fiind însoțite de scheme și instrucțiuni clare de montare și de accesoriile necesare. Am început cu o echipă de 6 persoane și un spațiu de producție de 100 m2, iar astăzi ne mândrim cu o echipă de 100 de persoane specializate în toate etapele procesului de producție, ce dispune de un spațiu de 15.000 m2 și dotările tehnice necesare pentru a răspunde oricărei cerințe. În urmă cu 4 ani am lansat haaus.ro, magazinul online cu ajutorul căruia produsele noastre ajung direct la clientul final. Ce ne-am propus: Piața în care acționăm se află în ascensiune, și odată cu aceasta ne dorim să creștem și noi. În perioada următoare ne-am propus să investim în oameni și în utilajele pe care le folosim. Astfel, vrem să angajăm oameni motivați, care apreciază calitatea, munca în echipă și care își doresc să crească odată cu noi. Nu ezita să ne contactezi dacă ai nevoie de informații suplimentare și ajutor în procesul de recrutare.

  • 38

    Angajam Operator Sala de Jocuri

    Care vor fi responsabilitatile tale? Supraveghere permanenta a modului de desfasurare a acitivitatii in sala de joc; Informarea clientilor referitor la modul de functionare al aparatelor de joc; Servirea clientilor cu produse din protocol; Intocmirea incasarilor zilnice si predarea gestiunii; Alte atributii specifice jobului. Cerinte: CV cu poza; Studii medii (12 clase finalizate); Cazier curat. Oferim: Salariu atractiv si competitiv pe piata; Sistem de bonusare in functie de performante; Tichete de masa; Perioada de training si acomodare; Echipa tanara si dinamica; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Companie in plina dezvoltare.

  • Ing Proiectant structuri rezistenta

    Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice si Structuri beton sub coordonarea șefului de proiect Modelare 3D structuri metalice (Autocad, Advance Steel) si calcul structuri (Graitec Advance Design si Sap2000) Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Calcul de dimensionare si verificare pentru structure, fundatii, rezervoare, silozuri, suporturi, recipiente, inclusiv cele sub presiune, si elaborare documentatii de proiectare; Proiectare suporturi susţinere conducte si recipiente sub presiune; Elaborare breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini si liste de material pentru procurare si montaj; Elaborare modele 3D Asistenta tehnica in santier Asistenta tehnica la reglare suporturi susţinere conducte; elaborează breviare de calcul, planuri coordonatoare, fişe tehnice, caiete de sarcini pentru procurare şi montare, planuri de execuție si montaj; elaborează documentaţii de proiectare la faza de: studii de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de execuţie pe parte de constructii Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta minim 1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu avansat (vorbit + scris), inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o Autodesk Advance STEEL, Graitec nivel mediu; o Advance Design, SAP2000 nivel mediu; o MathCad nivel avansat; o NavisWorks, Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară și în străinătate pentru asistență tehnică relevee proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente

  • 3

    Oportunitate- -Afacere la cheie ,,Broker in Asigurari ,,

    Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr ZERO SAPTE PATRU OPT OPT SASE CINCI SAPTE PATRU NOUA

  • Angajez Vanzatoare

    Angajez vanzatoare pentru magazin imbracaminte si incaltaminte, in Complex Jackson Bazar, minim 18 ani, program Luni-vineri 9-17, sambata 9-13, full time, salariu 2500 lei in mana.

  • Contabil

    Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).

  • 1

    Angajez contabil

    Angajez contabil. Relatii ;CV

  • 16

    Angajare Reprezentant vanzari Casier pariuri Stanleybet Bucuresti Sector 1

    Ne căutăm colegi in Sectorul 1! Dacă îți dorești să începi o carieră în Vanzari, la STANLEYBET avem job-ul perfect pentru tine. Aplică acum și bucură-te de cel mai tare pachet de beneficii din industria pariurilor! CE AȘTEPTĂM DE LA TINE: Să fii orientat(ă) către client și să ai o atitudine prietenoasă și pozitivă; Să ai studii medii finalizate; Să te descurci cu calculatorul; Să fii atent(ă) la detalii și să îți asumi reponsabilitatea pentru succesul agenției tale. CE VEI FACE: Vei opera intr un sistem specific de pariere; Vei emite si vei valida tichetele de pariere; Vei incasa banii pentru vanzarea serviciilor si produselor specifice si vei acorda castigurile; Vei gestiona zilnic incasarile. CE OFERIM: Singura casa de pariuri in care nu este nevoie sa inveti CODURI de pariere; Recunoastem vechimea ta in domeniu si acordam bonusuri pentru aceasta; SALARIU competitiv, majorat in functie de experienta in domeniu; Program de FORMARE profesionala si TRAININGURI de specialitate platite; Loc de munca aproape de casa; Decont transport pentru agentiile deschise pana la orele 24:00; BONUS conduita 250 lei ce creste anual cu 50 lei; BONUS performanta incasari pariuri; BONUS recomandare 400 lei; BONUS ANIVERSAR in functie de vechime; Ajutoare evenimente familiale 2.500 lei; TICHETE de masa 40 lei tichet - 800 lei 840 lei; Pachet servicii medicale Clinicile Regina Maria; ORE suplimentare platite, zile libere legale platite; Prime sarbatori; Cadouri copii de 1 IUNIE si Mos Craciun; Oportunitati reale de PROMOVARE si dezvoltare; Program de lucru in ture - 2 zile cu 2 zile libere, cel mai intalnit tip de program; Contract perioada NEDETERMINATA; Mediu de lucru placut. Cine suntem noi? Suntem unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata locala a jocurilor de noroc. In acest moment, suntem prezenti atat in retail, in peste 300 de agentii, cat si in online. Ne ghidam intreaga activitate in baza a trei piloni principali: clienti, inovatie si produse de inalta calitate. Stanleybet in Romania, parte a grupului Game World, numara peste 1200 de angajati care gandesc, lucreaza si actioneaza in linie cu nevoile clientilor. Ataseaza un CV sau ne poti suna direct!

  • Recrutor personal - responsabil HR

    Candidatul Ideal - Studii superioare finalizate - Minim 5 ani experienta in domeniul administrarii de personal (nice to have) - Cunostinte avansate de utilizare a aplicatiilor Microsoft Office (word, excel) - Cunostinte foarte bune ale legislatiei muncii in vigoare - Abilitati foarte bune de organizare, comunicare, prezentare si relationare cu oamenii; - Atitudine proactiva si increzatoare. - Spirit de observatie si capacitate de a face analiza comportamentala; Descrierea jobului - Intocmirea si administrarea dosarelor de personal ale angajatilor in conformitate cu procedurile de lucru: * Contracte de munca * Fise de post * Documente specifice securitatii muncii * Acte aditionale * Documente pentru suspendari * Documente de incetare * Adeverinte - Preluarea apelurilor telefonice si pre-selectia candidatilor. - Desfasurarea proceselor de recrutare, selectie si inductie a personalului; - Identificarea si administrarea canalelor de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Conceperea si postarea anunturilor de recrutare pe baza discutiilor cu sefii de departamente; - Selectarea candidatilor pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Capacitatea de a urmari si solutiona mai multe proiecte de recrutare selectie în paralel; - Contactarea candidatilor selectati in vederea programarii interviurilor; - Administrarea si actualizarea bazei de date cu candidati. - Intocmirea si transmiterea diverselor raportari periodice; Beneficii: - Salariu atractiv - 4000 - 7000 lei. - Activitatea se va desfasura la birou. - Program de luni pana vineri 09-17. - Conditii de lucru bune si un colectiv tanar, dinamic si antrenant.

  • 3

    Agent de securitate

    Nume Kereszteș Valentin Bună ziua sînt pensionar militar fost jandarm cu drept de munca. Dețin atestat de securitate Vîrsta 49 ani. Lucrez în domeniu de aproape anii

  • 5

    Consultant vanzari bijuterii- SABRINI - Shopping City Timisoara

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!

  • 9

    Angajam Controlori Calitate si Operatori Productie!

    Avem OPORTUNITATI de job-uri noi, in cadrul unei companii multinationale din Popesti Leordeni Judetul Ilfov: Controlor calitate (experienta in domeniu constituie avantaj); Operatori masini (experienta in domeniu constituie avantaj); Reglori masini (experienta in domeniu constituie avantaj); Operatori manuali (fara experienta). Daca esti interesat suna la: Puteti trimite CV la: Cerinte: Studii medii; Experienta pe un post similar constituie avantaj; Program de lucru: 3 schimburi (cu spor de noapte, conform legislatiei in vigoare). Oferim: Salariu motivant + tichete de masa (30 ron/zi); Beneficii: al 13-lea salariu; prima de vacanta, prima de Paste si alte beneficii, conform CCM.

  • Disponibil online

    efectuez traduceri autorizate

    Efectuez traduceri autorizate de engleză și sârbă și neautorizate de bosniacă și muntenegreana în baza legii traducătorului.

  • Consultant Financiar

    Reprezentant Companie de Asigurari Generale caut colaboratori full time sau part time. Daca ai timp liber si vrei sa-ti suplimentezi venitul, te astept in echipa mea. Chiar daca nu ai experiență in domeniu poți incerca, noi te vom ajuta. Varsta minima 18 si maxima 60.

  • 25

    Angajam vanzatoare pentru outlet incaltaminte piele italia

    OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor

  • Receptionist

    Candidatul Ideal - Persoană activă, comunicativă, amabilă și cu abilități d rezolvare a problemelor; - Abilități d comunicare și relaționare pacient; - Studii medii superioare finalizate; - Disponibilitate d lucru in ture d zi noapte, weekend; - Experiență în recepție secretariat - constituie un avantaj; - Cunoștințe limba engleză nivel mediu conversational; - Cunoștințe MS Office. Descrierea jobului: - Întâmpină, informe ză, inregistrează, progr m ază și îndrumă p cienții în clinică spit l; - Încasează contravaloarea serviciilor medicale efectuate; - Se concentrează pentru a ințelege nevoile pacientului și îi propune acestuia variantele potrivite nevoilor sale. Beneficii: - Pachet salarial compus din remunerație fixă, tichete de masă, sporuri pentru turele de noapte și weekend; - Abonament medical pentru angajați; - Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă, dedicată și dinamică; - Training-uri periodice; - Posibilități de promovare și dezvoltare profesională în domeniu.

  • 17

    Melba angajam: cameriste, barmani și ospătari. Telefon

    Asiguram transport, cazare, masa, salariul atractiv.

  • 15

    Consultant financiar full part time

    Descriere&Cerințe: Beneficii: * Program flexibil: îți poți stabili programul de lucru in funcție de tine și de clienți * Training-uri și programe de dezvoltare: va oferim un program de dezvoltare profesională concepute pt îmbunătățirea abilitaților * Câstiguri pe măsura: vei fi recompensat financiar pe măsura efortului depus Ești colegul ideal dacă: * Ești conștient de faptul ca pentru a avea succes e nevoie de perseverenta și disciplina * Ești comunicativ și deschis in a cunoaște oameni noi * Cauți un mediu armonios și colectiv plăcut * Dorești sa te dezvolți si sa-ți dai propria valoare * Ai abilitați de comunicare și îți dorești sa Cunoști oameni noi * Esti disciplinat și perseverent, deoarece sunt calități cheie in acest domeniu Condiție minima necesară: diploma de bac. Genul de job in care te afirmi, ai un program flexibil, ești remarcat și plătit pe măsura eforturilor tale. Alatura-te echipei!

Salvează căutarea