Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Persoane Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-07-02

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Loc de munca sezon estival Mamaia

    Cautam fata cu aspect placut,comunicativa care in sezonul estival 2024 sa lucreza ca PR la un club din Mamaia,jobul consta in tot ce tine de protocol,oferim cazare,masa,salariu motivant tel,

  • Disponibil online

    efectuez traduceri autorizate

    Efectuez traduceri autorizate de engleză și sârbă și neautorizate de bosniacă și muntenegreana în baza legii traducătorului.

  • 19

    Caut colaboratori in domeniul asigurarilor

    Caut persoane foarte serioase si ambitioase CU SAU FARA EXPERIENTA pentru a lucra in domeniul asigurarilor in cadrul companiei . Puteti afla mai multe despre aceasta societate direct de pe site: www.destine-broker.ro Este o companie in topul brokerilor de asigurare din Romania si cu siguranta cea mai complexa dintre toate, oferind cele mai multe produse clientilor. - . Se lucreaza de acasa, din fata calculatorului sau de la un birou. Nu conteaza daca mai aveti un alt loc de munca, activitatea in domeniul asigurarilor o puteti desfasura in paralel, in limita timpului disponibil. Nu veti avea sef sau target, veti lucra cat va permite timpul si cat doriti, insa odata intrati in echipa Destine Broker veti primi instruire continua si ajutor oricand veti avea nevoie. Este un loc de munca initial part-time, putandu-se lucra de la cateva minute pe zi, la cateva ore pe zi, devenid astfel un job full-time, insa cu beneficii mult mai mari decat daca ati fi angajatul vreunui patron pentru un program de lucru similar. Avem parte de pregatiri permanente prin seminarii on-line sau in format fizic de la experti in domeniul asigurarilor, atat manageri ale companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care nu ne plafonam, dimpotriva, invatam si ne dezvoltam continuu mai ales ca avem un sistem de cariera ce ne ajuta sa progresam si sa ne dezvoltam chiar propria echipa de colaboratori in timp. Vom putea oferi clientilor toate tipurile de asigurari: RCA, CASCO, asigurari de locuinte (PAD si facultative), asigurari medicale de calatorie, asigurari de sanatate, asigurari CMR (de marfa), asigurari de viata si multe altele! De asemenea aveti posibilitatea sa incheiati si pachete turistice in cadrul agentiei de turism DESTINE HOLIDAYS (www.destine-holidays.ro), parte a grupului DESTINE, intermedia credite sau leasing prin Destine LEASING&CREDITE sau tranzactii imobiliare prin Destine Imobiliare. Singurele cerinte legale pentru a putea desfasura aceasta activitate sunt: - sa aveti minim 18 ani; - sa aveti liceul promovat (nu este obligatorie diploma de BAC, dar este recomandata, insa este acceptata si cea de absolvire liceului); - cazier judiciar curat care sa ateste integritatea dumneavoastra sociala; Ce este foarte important si trebuie cunoscut de la inceput este faptul ca orice persoana ce doreste sa lucreze in acest domeniu trebuie sa treaca printr-o perioada de pregatire profesionala, in care va primi cateva cursuri (o teorie a asigurarilor) ce vor trebui invatate si se va sustine un examen pentru acreditare. Acest examen se sustine pe site-ul Institutului de Studii Financiare din Romania (www.isf.ro) si presupune costuri de examinare. Nu sunt costuri mari, dar trebuie luate in calcul de la inceput. Acestea sunt de 150 lei la inscrierea in cadrul societatii Destine (unde vi se va face cont pe platforma pe care veti lucra si unde veti gasi cursurile - teoria - ce va trebui invatata pentru examen) si de 320 lei pentru sustinerea examenului (cost al Institutului de Studii Financiare ce trebuie achitat de orice persoana, indiferent de la ce societate sau broker de asigurare provine). Daca ati avut rabdare sa cititi tot ce am scris si daca sunteti o persoana serioasa, perseverenta, rabdatoare si dornica de-a castiga pe masura implicarii, atunci va astept in echipa noastra. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii la numarul de telefon whatsapp: - Bogdan Stanescu - Broker Senior - Destine Broker

  • 25

    Angajam vanzatoare pentru outlet incaltaminte piele italia

    OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor

  • 43

    Casier - Vanzator - Lucrator Comercial in SUPERMARKET

    Descrierea postului SUPERMARKET ( Partener Retailer Alimentar PROFI ) din IASI, Zona BASARABI-OLIMP, Parc VOIEVOZLIOR, Cartier Alexandru cel Bun, recruteaza personal pentru postul de casier-lucrator comercial. Cerintele postului: - studii: minim absolvent de liceu ( diploma de bacalaureat constituie un avantaj ) - comunicare/relationare cu toti clientii magazinului - respect fata de colegi si fata de clienti - spirit de echipa - seriozitate - disciplina profesionala Descriere job: - lucrul pe casa de marcat ( incasare prin cash & carduri bancare & tichete valorice, etc ) - participa activ la receptiile de marfa ( cand este cazul ) - aprovizionare zilnica cu marfa in magazin in functie de prioritati - verifica/actualizeaza/asigura preturi pe sala de vanzare, asigura curatenie la locul de munca ( interior/exterior - magazin, anexe, vestiare, etc ), efectueza inventare zilnice ( cand este cazul ), verifica termene de valabilitate pe toata sala de vanzare ( conform unei planificari stabilite ), se asigura de aspectul comercial al magazinului, participa la toate actiunile si activitatile din magazin, etc ) - consiliere/indrumare clienti Se ofera: - salariu ( se discuta la interviu ) - tichete de masa ( card ) - program full time - bonus in functie de performante si realizare indicatori *CV-urile se depun doar prin mesaj aici in aplicatie sau la adresa de email *Selectia se va face doar dintre candidatii care au atasat un CV la mesajul trimis si care corespund criteriilor job-ului.

  • 17

    Melba angajam: cameriste, barmani și ospătari. Telefon

    Asiguram transport, cazare, masa, salariul atractiv.

  • 4

    Inginer electromecanic

    Locul de munca ELECTRO EUROSTAR SRL Functia ocupata INGINER ELECTROMECANIC Studii superioare Experienta 1-3 ani Cunostinte de limba romana engleza germana. Informatii tel. .

  • 8

    Asistent in asigurari

    Diverse activitati din platforma Destine

  • 70

    consultant asigurari

    Ne marim echipa! Daca ai bune abilitati de comunicare, atat online cat si offline, daca esti dornic sa oferi consultanta personalizata clientilor, sau daca esti in cautarea unui job care sa-ti aduca venituri suplimentare si posibilitatea de a lucra de acasa, hai sa ne cunoastem. Suna la tel. 0749010361 sau scrie-ne la adresa de e-mail: si stabilim toate detaliile.

  • Orieda Expert S.R.L. angajeaza economist contabil

    Societate de expertiza contabila cu un divers portofoliu de clienti angajeaza absolvent de studii superioare specialitatea Contabilitate si Informatica de Gestiune pentru postul de economist. Responsabilitati: - inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor justificative in contabilitatea clientilor din portofoliul alocat, in functie de experienta si aptitudini; - verificari fise, urmarire solduri si alte activitati specifice; - listarea si indosarierea documentelor financiar-contabile; - alte activitati specifice profesiei contabile, in functie de necesitatile cabinetului. Profilul candidatului: - persoana interesata, dornica sa urmeze o cariera in domeniul contabil; - capabil sa lucreze cu termene-limita in mod rapid si corect; atent la detalii; - cunostinte temeinice de contabilitate si fiscalitate acumulate pe durata studiilor; - atitudine pozitiva si proactiva fata de provocarile zilnice; - lucreaza bine individual, constiincios si comunicativ; - capabil sa invete in permanenta lucruri noi; - spirit de initiativa, capacitate de analiza si sinteza; - nivel inalt de integritate si autonomie, respect pentru profesie. Conditii de colaborare: - contract de munca pe durata nedeterminata; - program de lucru usor flexibil; - pachet salarial negociat in raport de performanta si nivelul de implicare; - decontare transport; - sprijin in derularea activitatilor; - posibilitati de perfectionare profesionala, participari la cursuri; - mediu de lucru placut.

  • 4

    angajez personal part time full time

    cautam persoana responsabila si organizată pentru magazinul de hrană de animale. Responsabilitati: punerea sacilor de hrană pentru animale, a conservelor si a plicurilor la raft conform standardelor magazinului. Menținerea ordinei si curățeniei in depozit. Asistență in pregatirea comenzilor și servirea clienților la nevoie. Cerințe: abilitatea de a lucra eficient intr-un mediu aglomerat; capacitatea de a ridica și transporta greutăți moderat mari (10-15kg); atitudine pozitiva si orientare către client.

  • Agent vanzari magazin online

    DESCRIERE Sarcini si responsabilitati Realizare descriere produse pentru site Realizare poze produse pentru site Incarcare produse in site Incarcare produse pe platforme de e-commerce ( emag, olx ) postare produse pe facebook, instagram, tik-tok primire comenzi telefonic si email impachetare produse, realizare awb-uri si pregatire pentru expediere expediere comenzi mentinere stoc preluare produse noi si introducere in stoc emitere facturi si documente garantie consiliere clienti Abilitatile si calificarile necesare Studii medii superioare Cunostiinte generale in comertului online Experienta in vanzari de minim 6 luni Cunostiinte de limba Engleza mediu Cunostiinte operare PC si pachet Office Abilitati de comunicare, relationare, negociere Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic Abilitatea de organizare si planificare a activitatii Salariu si beneficii Salariu net incepand de la 2500 lei, cu posibilitatea de crestere in functie de abilitatile si rezultatele obtinute Bonusuri de performanta si comision din vanzari Program flexibil - ore - 8:00 - 17:00 Loc de munca stabil, posibilitatea unei cariere pe termen lung Training si suport continuu pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniu Discounturi la toata gama de produse vandute de magazinul nostru

  • 29

    Angajăm studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator. Salariul net 2000 lei

    ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.

  • 8

    Asistenta manager vorbitoare limba engleza . salariu net lunar 2.800 ron

    Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.

  • 33

    Angajăm studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator. Salariul net 2000 lei

    ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.

  • 39

    Agent promovare on line, câștig până la 4.000 Euro lunar

    Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.

  • traducator autorizat limba franceza

    cunosc limba franceza avansat

  • 2

    sc angajeaza ing structurist metal

    sc angajeaza ing structurist metal pt firma de constructii din iasi se ofera si cere seriozitate maxima si experienta minim 2 ani ,cunostinte de uzinare si montaj structura metalica, permis cat b remuneratie 7000 net ,se ofera si masina de servici

  • 11

    front office manager

    angajam front office manager pentru hotel 3 stele din centrul Clujului. cerinte-experienta de minim 3 ani -licenta in turism -brevet in turism - cunoasterea sistemului de gestiune hoteliera Hostware -aptitudini manageriale -cunoasterea limbii engleze scris,conversational - avantaj -cunoasterea linca a unei limbi de circulatie internationala -cunoasterea metodelor de promovare si marketing in industria hoteliera -tehnici de negociere,contracte -rezolvarea problemelor ridicate de clienti -cunoasterea si promovarea serviciilor hoteliere

  • 7

    Angajez economist

    Angajez economist cu experienta in domeniu.

Salvează căutarea