Anunțuri
Locuri de munca Persoane Carnet conducere: B Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil din: 2021-0-26-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).
-
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Lucrez in timpul liber necalificat, zilier.Mutat,spart,săpat, cărat,incărcat, grădinărit etc.Adica eu,Ștefan ,lucrez in timpul liber.Nu mă mai sunați sa vă angajez sau să mă angajați.Plata la zi .
-
Efectuez Curse tur retur pt vizite turistice de 1- 3 zile sau rezolvarea unor probleme medicale inclusiv cu probleme locomotorii{tratamente)
-
Bună ziua ! Atelier de mecanica auto angajam mecanic auto în Franța cu experienta in domeniul auto reparații si intretinere ,salariu atractiv in functie de cunostinte intre 2500 si 3000 . Mai multe detalii la sediul firmei in Blanc Mesnil sau la tel.
-
Restaurantul Unique din stațiunea Mamaia este în căutarea unui bucătar șef cu experienta, dedicat si pasionat pentru a se alătura echipei noastre de gastronomie. Dacă iubirea ta pentru arta culinară este egalată doar de creativitatea și dedicarea ta pentru preparatele de înaltă calitate, atunci te invităm să aplici pentru acest post. Cerințe: Experiență solidă în domeniul culinar. Cunoștințe profunde în gastronomie. Capacitatea de a crea și inova rețete si meniuri. Abilități excelente de conducere și coordonare a echipei de bucătărie. Capacitatea de a gestiona eficient stocurile, costurile și bugetul bucătăriei. Atitudine pozitivă, comunicare eficientă și abilități excelente de gestionare a timpului. Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea noilor meniuri, rețete și tehnici culinare. Supravegherea întregului proces de preparare a mâncărurilor, asigurându-te că toate preparatele sunt pregătite conform standardelor noastre. Coordonarea și supervizarea personalului de bucătărie, asigurându-te că toți membrii echipei lucrează în mod eficient și respectă standardele de igienă și siguranță alimentară. Gestionarea stocurilor de alimente și aprovizionarea în funcție de cerințele de zi cu zi. Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat în bucătărie. Oferim: Oportunitatea de a lucra într-un restaurant de top, cu o reputație excelentă în domeniul gastronomic. Un mediu de lucru dinamic și profesionist, unde creativitatea și inovația sunt apreciate și încurajate. Remunerație competitivă, în concordanță cu experiența și abilitățile tale. Posibilități de creștere și avansare în cadrul companiei. Dacă ești gata să aduci pasiunea și talentul tău într-un mediu profesionist te rugăm să trimiți CV-ul tău actualizat. Te vom contacta pentru un interviu în cel mai scurt timp posibil. Alătură-te echipei noastre și ajută-ne să continuăm să oferim experiențe culinare deosebite la Restaurantul Unique din stațiunea Mamaia!
-
"ZERO SAPTE DOI SAPTE OPT ZERO NOUA NOUA ZERO SAPTE" Daca ai nevoie de desene pe calculator - SUNA=MA EXECUT Desene pe calculator(AUTOCAD)=execut, modific,actualizez, ,livrez format dwg , dxf sau print= =Trimite schita si fac desenul. "ZERO SAPTE DOI SAPTE OPT ZERO NOUA NOUA ZERO SAPTE" Inginer Autocad.Bucuresti.Execut,modific,actualizez desene in Autocad.
-
-
Ofer servicii consultanta sau contract prestari servicii ca si Consilier (ADR) si Manager Transport. Detin certificat Manager Transport cat si de Consilier de Siguranta ADR pentru clasele 3-6 & 8-9. Ofer informatii cu privire la transportul ADR cat si intocmirea raportului anual obligatoriu pentru raportare la Ministerul Transpirturilor si ARR. Pentru alte informatii referitoare la acest anunt nu ezitati sa ma contactati. Se poate face si contract de prestari servicii. Disponibilitate pentru orice judet din tara. Tarif negociabil in functie de flota auto.
-
-
-
2 Soferi Profesionisti Disponibili pt Angajare Din Data De 03.06 .. Detin Cat CE , DE cu Experienta la Prelata si Platforma Agabaritic . Plata Indemnizatie Diurna la Sf de Saptamana . Indemnizatie Diurna Stipulata in Contract la Angajare . Disponibilitate Delegare Detasare Maxim 6 Saptamani cu 2 Repaus de Odihna . 7 Ani Experienta Comunitate . Suntem din Suceava . Lucram si Pe 7,5 t, 12 t dar Maxim 6 Saptamani cu 2 Repaus .
-
Angajam personal cu experiență pt operator pc în domeniul sistemelor închideri terase, tâmplărie pvc, aer condiționat. Doar cu experiență în folosirea calculatorului, xl,Word și cunoștințe minime Power Point. Avantaj pentru post - Pimba engleza sau turcă - Permis conducere cat B - Design grafica 2 sau 3D Se oferă și solicita seriozitate. Salariul se negociază dupa interviu. Programul de lucru 8-16 Sâmbăta-Duminică liber Punct de lucru sector 4
-
Firma de construcții angajează electrician medii și joasa tensiune cu experiență. Oferim salariu și bonusuri de performanta.
-
Program lejer de lucru . Se deconectează transportul, contract de munca . Pensiunea are o capacitate max de 20 pers. In loc Sascut , Bacau Cei interesați vor trimite CV . Relatii
-
Descrierea jobului Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea produselor in magazin si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Menținerea unei relații profesionale și amabile cu clienții. Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de utilizare a calculatorului; Inclinatie spre domeniul tehnic; Orientare catre gasirea de solutii; Flexibilitate in lucrul cu clientii; Experienţă in vanzari; Mai multe detalii la numarul de telefon sau CV la adresa de email
-
Angajez operator buldoexcavator bligatoriu EXPERIENTA- zero sapte doi opt cinci unu opt unu sase sase lucrari in Brasov Sfantu Gheorghe sau în împrejurimi. Utilajul este un Komatsu Salariu in functie de experienta + decont motorina Ofer si ce seriozitate
-
SC angajează 1 persoană în domeniul construcțiilor care să supravegheze șantierele. Persoana respectivă trebuie să aibă o bune cunoștințe de citire a planurilor și cunoștințe temeinice de construcții.Plus carnet de conducere.Tel
-
Angajez lucrători cu experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare . Cerințe: - Limba engleză - experiență > 5 ani < - permis de conducere categoria B Salariu : 2700-3000 Euro CONTACT: