Anunțuri
Locuri de munca Persoane Carnet conducere: B Disponibil imediat Disponibil din: 2020-03-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Responsabilități : -coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe. - menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului - gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria - se ocupă de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantului. Program de lucru 5 zile de muncă cu 2 zile libere. Beneficii: Mașină, laptop, 3 mese pe zi Salariu fix între 1000-1500 Euro net pe lună + bonusuri legate de performanțe.
-
Promovat
Livrator bringo Cluj Căutam soferi cu masina personala pentru livrari Bringo in Cluj ! Livram cumparaturi din hypermarketuri si marketuri, farmacii, petshopuri, restaurante. Comenzile se pregatesc in 90% din cazuri de catre magazin iar dvs trebuie doar sa le livrati. Ce oferim? Plata progresiva in functie de complexitatea comenzii (kg, nr de produse, distanta) plus picking. Media fiind de 17-50 de lei. Decontam 10% carburant Mediu de lucru placut Program flexibil. Se percepe un comision unic de 10%. Full-Time part-time Ce aveti nevoie pentru angajare? Masina (dupa caz , oferim și mașina) ,permis cat. B, si un telefon cu Android. Colaboram si cu PFA, SRL sau II si oferim tot suportul necesar pe toata perioada colaborarii
-
Promovat
Fabrica de mobila pal melaminat , angajeaza personal calificat (montator pt lucru la banc si pe teren ) Program de lucru 8 ore - luni vineri . Zona Militari (metrou Preciziei ) Salariu 3500 -4600 Tel
-
Promovat
Compania MOV Electromontage SRL Angajam electriceni pentru proiecte industriale și rezidenţiale GERMANIA (De la 17 net) Cerințele postului: cunoștințe de limba germană la nivel conversațional; Obligatoriu experiență în domeniu; permis de conducere categ. B; disponibilitate de deplasare cu mașina personală; constituie un avantaj Se asigură cazare în apropierea locului de muncă în cameră dublă, cu posibilitatea singur în camera (utilitati incluse) Pentru mai multe detalii contactați-ne prin mail:[email protected] Sau la
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez sofer categoria B pentru curse locale(Arad-Timis) , pe prelata de 3.5tone, Crafter din 2011 dotata cu dormitor, AC si sirocou. Program: luni-vineri( seara acasa). Doua zile libere pe saptamana(sambata -duminica). pachet salarial 3500ron.
-
Bona de 7 ani cu experienta și mama caut copii îngrijire domiciliul meu personal zona astra Brașov. Ptr set nr tel
-
Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.
-
Firma autorizata de "Terapii Complementare" angajeaza Asistent manager (secretara), cu permis categoria B, punem la dispozitie autoturism. program de luni pana vineri 8 ore Fara experienta. Salariu minim la inceput.
-
Suntem o inca echipă tânără , dorim să ne dezvoltam și avem nevoie de colegi noi. Ce vei castiga daca alegi sa devii cel mai bun,coleg al nostru? Știm că asta te interesează pe tine! 1. Posibilitatea de a te dezvolta (nu este opțional) 2. Colegi faini-pe care te poți baza și la bine și la rău 3. Salar oky de inceput 3150lei brut (te angajam e obligatoriu) 4. Bonus obligatoriu: -Bonusuri la lucrări fiecare montaj efectuat vine cu bonus fara limita in functie de cate montaje esti dispus sa faci 5. Te trimitem pe banii noștri la diferite cursuri de pregătire 6. Furnizorii și colaboratorii organizează diferite evenimente și acolo te trimitem 7. Ai posibilatea sa devii și șef că vrei că nu vrei dacă te duce capu 8. Salariul minim ce duci acasa e de minim 4000 de lei iar maxim inca nu iti putem spune ca se mareste lunar Ce avem noi nevoie ca poti intra in echiapa nostra? Asta ne intereseza pe noi 1. Trebuie să iti placa lucrul la inaltime- pentru a știi ce să faci și să faci ce știi- de curent vorbim 2. Musai să ai capacitatea de a găsi soluții singur-Știi?! proiectele se fac în birou. 3. Să fii sociabil într-un an vei cunoaște foarte mulți oameni, musai să-i împaci pe toți (cumva) 4. Să fii de gască toți suntem și nu o să te simți bine dacă nu ești:) 5. Să fii dispus să înveți noi toți învățam pentru că tehnologia avansează 6. Să te îmbraci frumos salopeta ți-o dăm noi 7. Să fi organizat avem multe de aranjat 8. Să fii atent sus pe acoperis o dată greșești 9. Să îți placă să muncești la propriu vorbind... pentru că noi ne distrăm dar și muncim!... (nu prea avem când să ne plictisim) 10. Să știi să conduci în special cart-ul, dar ar fi bine și mașina 11. Să îți placă să călătoresti (vom munci în România și Ungaria) 12. Scoala nu e un avantaj sefu de echipă oricum nu are facultate: p 13. Dacă ai scoala vietii, e perfect 14. Neapărat să îți placă la înălțime nu urcăm pe munți da urcăm pe scări Ce vei face dacă vom fi colegi? Asta ne intereseză pe toți 1. Dimineața îți vei bea cafeaua cu noi daca vrei (șefu mare da cafeaua) 2. Vei face cu noi planu de bataie pentru ziua ce urmeaza 3. Vei pregăti scule, jucării, flexuri 4. Vei face necesarul de materiale pentru lucrări 5. Vei executa montaje de panouri fotovoltaice (avem și proiectant- ăla din birou) 6. Vei construi și chestii mișto șefu are idei trăznite 7. Lucru pe lângă casa atelieru e mare 8. Vei cunoaște deviza Repede și Bine 9. Vei conduce mașinile. Ți-am zis mai sus că plecăm si în deplasări 10. ... lăsăm loc liber pentru ce ne mai vine în minte pe parcurs. De când angajăm? De când găsim persoana potrivită. Nu e foarte urgent, dar vrem să găsim o persoană bună sau mai multe (persoane bune), cu ajutorul cărora să facem o echipă de montaj . Lăsând glumă, ne-ar plăcea să te avem de luna asta pe lângă noi. Dacă ai nevoie de mai multe detalii, sună la . Dacă simți că vorbim despre tine în cele de mai sus, trimite-ne un mail cu CV-ul tău la adresa: stil_electro_max yahoo.com , impreună cu răspunsul la întrebarea: De ce îți dorești să faci parte din echipa noastră? Si te programam la un interviu sa ne cunoastem personal!
-
Promovat
Responsabilități : -coordonează echipele de bucătari barmani si ospătari, stabilește ture de lucru și responsabilități. Asigură funcționarea armonioasă a întregii echipe. - menține legătura cu furnizorii de marfă și servicii, da comenzi, se asigură de bună aprovizionare a restaurantului - gestionează relația cu autoritățile statului, cu organele de control și Primăria - se ocupă de problemele administrative legate de bună funcționare a restaurantului. Program de lucru 5 zile de muncă cu 2 zile libere. Beneficii: Mașină, laptop, 3 mese pe zi Salariu fix între 1000-1500 Euro net pe lună + bonusuri legate de performanțe.
-
DHL Deutsche Post CONTRACT DIRECT Angajează Șoferi Categoria B ( femei , bărbați și cupluri) Salariul : 14,93 ora brutt, posibilitatea de a face ore suplimentare Salariul nett 1900-2200 luna Training plătit 2 săptămâni Cazare oferită contra cost (350 ) Cerințe : Permis categoria B Limba engleză și sau germana minim conversațional Lucru in echipa Va oferim posibilitatea de a avea un loc de munca sigur și de lung durata , va ajutam cu toate documentele necesare: Anmeldung Asigurare de sanatate din prima zi Alocație copii Suport pe toată perioada șederii Dvs in Germania ! ATENȚIE Nu percepem comision Detalii la.
-
Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF.
-
Angajez livratori in IASI !! Cauti un loc de munca full time sau part time? Beneficii: - Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual. - PLATA LA COMANDA ! - Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra. De ce ai nevoie pentru a face parte din echipa noastra: - UN MIJLOC DE TRANSPORT PERSONAL ; - Personalitate dinamica - Capacitatea de adaptare la munca in echipa. Te asteptam in echipa noastra !
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:
-
Promovat
Fabrica de mobila pal melaminat , angajeaza personal calificat (montator pt lucru la banc si pe teren ) Program de lucru 8 ore - luni vineri . Zona Militari (metrou Preciziei ) Salariu 3500 -4600 Tel
-
Descrierea ofertei Cerințe: Experiență în domeniul atestat operator utilaj, Permis de conducere categoria c Seriozitate Condiții: Mediu placut de lucru Utilije de lucru moderne Contract de munca pe o perioada nederminata Tichete de masa Concedii conform legislatiei Responsabilități: Execuție săpături, întreținerea utilajului pentru funcționarea corespunzatoare
-
Compania elvețiană , angajează prin contract elvețian , șofer categoria B pe mașina mică și agenți de pază fără atestat în interior la blocuri si apartamente de vacanță Contract de muncă elvețian nedeterminat Nu se cer limbi străine . Informații telefonic de luni până duminică între orele 10:00 - 21.00
-
Societate de transport marfa, angajam șoferi categoria B cu sau fără experienta.. Program de luni pana vineri, 8 ore pe zi. Cerinte: - permis de ședere. Ce trebuie sa faci? - sa fi o persoana responsabila; - sa îți placa sa lucrezi în echipa; - sa îți placa ordinea și disciplina; - sa respecți procedurile interne. Ce oferim? - contract de munca străin,pe perioada nedeterminată; - cazare și transport asigurat ; - plata salariului se face săptămânal, și este format din salariu fix plus ore suplimentare platite în plus,în caz de efectuarea acestora. Pentru mai multe detalii, va rugam sa sunați la numărul afisat in anunt
-
Clientul nostru din kassel-germania angajeaza :sudor mig-mag ,sudor tig[wig],lacatus constructii mec
-SALAR 16-18 EURO/ORA BRUT FUNCTIE DE EXPERIEMTA , -DIURNA 29EURO/ZI -12,5-13 SALARII 30 ZILE CONCEDIU, -6 LUNI SE PLATESTE CHIRIA, -PENSIE SUPLIMENTARA DE FIRMA, -CONTRACT CU FIRMA GERMANA INFORMATIILA TELEFON:
-
Societatea are că domeniu de activitate "igienizare/curățare toalete ecologice mobile". Avem nevoie de un angajat dispus să presteze aceste servicii. Este necesar carnet de conducere.
-
Suntem în căutarea unui coleg care sa ne ajute pe depozit cu manipularea mărfurilor dedicate și responsabil pentru a se alătura echipei noastre. Procesul consta in manipularea și gestionarea mărfurilor, încărcarea și descărcarea acestora, precum și asigurarea că toate operațiunile sunt efectuate în conformitate cu standardele noastre de siguranță și eficiență. Responsabilități: Manipularea și sortarea mărfurilor conform instrucțiunilor primite Încărcarea și descărcarea mărfurilor din vehiculele de transport Verificarea și confirmarea cantității și calității mărfurilor primite Pregătirea comenzilor conform cerințelor specifice Respectarea standardelor de siguranță în timpul manipulării mărfurilor Cerințe: Experiență anterioară în manipularea mărfurilor este un avantaj Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă Atitudine pozitivă și orientare către rezultate Abilități bune de comunicare și atenție la detalii Capacitatea de a respecta termenele limită și de a lucra sub presiune Permis de conducere cat.B Beneficii: Pachet salarial discutabil la interviu Bonuri de masa Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru stabil și profesionist Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail
-
Angajam Agenti si soferi pentru firma paza București, CAMINE STUDENTI MEDICINA.Soferi trebuie sa aibă domiciliu islaz sau Tr.Magurele.Pentru detali la telefon.
-
Astoria Wines Romania, importator prosecco, spumante, vinuri angajează reprezentant vânzări pentru zona Moldovei. Ce oferim? - contract de munca pe perioada nedeterminata -salariu de baza plus comision din vânzări, incasari - autoturism de serviciu - program flexibil - mediul de lucru plăcut și dinamic Cerinte - domiciliul stabil în Municipiul Iași - sinceritate, atitudine pozitiva, dorința de dezvoltare -vârstă minima 22 ani -permis categoria B, cel puțin 2 ani -experienta în vânzări sau domeniul HoReCa reprezinta un avantaj Descrierea postului: - menținerea relațiilor cu distribuitorii parteneri existenți și dezvoltarea de noi parteneri în zonele de interes - urmarirea și atingerea de obiective trasate (vânzare, încasare) - prezentarea și promovarea produselor în locații HoReCa C.V. -urile se trimit pe adresa [email protected]