Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport
-
Promovat
Partener direct BRINGO cu cea mai buna taxa de livrare de pe piață. Se livrează din magazinele Carrefour VIVO și Auchan cât și magazinele partenere. (peste 50 de magazine partenere) Se face contract de munca Sau contract colaborare dacă aveți societate (PFA srl srl-D ii) aici castigurile sunt mai mari. PLATA PER COMANDA INTRE 18-45 DE LEI, IN FUNCTIE DE KM, și se pleacă cu 2-3-4 comenzi pe livrare. Plata este la zi, la 8-12 ore lucrate, minim 300 de lei până la 500 la zi in funcție de ore. Oferim 10% decontare combustibil și piese auto. Multiple bonusuri pe săptămână. Weekend boost la taxa de livrare per comandă! Tarif extra in funcție de greutatea comenzii si distanță! Pregătirea comenzilor (picking-ul) nu este obligatorie, dar dacă doresti sa îți pregătești singur comanda vei fii plătit in plus! Comenzile se ridică din același loc! Program Flexibil, lucru fără stres! Oferim echipei constant pe durata zilei de munca suport și asistenta! Se lucrează pe aplicație, ceea ce face modul de lucru sa fie foarte comod și ușor de învățat! Se poate lucra și part time sau doar în weekend. Cerințe: Mașina personala Telefon cu android Punem mult accent pe seriozitate și promptitudine. Nu necesită experiență! Training-ul și modul de lucru îl veți primi atât la început cât și pe toată durata activității. Programul este flexibil, ne adaptăm după timpul tău. Programul la comenzi este de la 08:00-22:00, iar aici alegem împreună orele în care vei fi activ. Te așteptăm in echipa noastră, și cu siguranță vei fii mulțumit de munca depusă prin câștigurile acumulate
-
Promovat
angajez șofer basculantă 8x4, articulată, cifa și buldoexcavator zona București și Ilfov (Bragadiru, Cornetu)
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Pentru o companie din nordul Olandei căutăm muncitor în sere de flori. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale de aprox. 20 C, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică etc. Locul de muncă este foarte activ și NU este sezonier. Se cere: vorbirea limbii engleze posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la telefon.
-
Atelier specializat in productie si montaj la comanda, angajeaza tamplar cu experienta pentru atelier productie mobilier din PAL MDF. Mediu de lucru placut. Contract de munca pentru perioada nedeterminata Salariu motivant, flexibilitate, seriozitate.
-
Tehnician service echipamente fiscale si non fiscale . Trebuie sa cunoasca produsele vandute, sa le poate instala si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare bune aptitudini tehnice si bune cunostinte de operare PC. Instruirea se va face la firma si pe teren in perioada de proba de 30 zile. Va conduce masina firmei - deci va trebui sa fie un sofer responsabil . Responsabilitati : - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia; - intocmire documentatie fiscalizare si pentru alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc; - transport echipamente si marfa de la sediu la clienti; - instalare software la sediul clientilor; - suport tehnic oferit clientilor. Avantaje dupa perioada de proba : - masina de serviciu ; - laptop de serviciu ; Candidatul ideal : Permis categoria B fara inscrisuri in cazierul auto . De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Stie sa lucreze cu un calculator si este dispus sa invete lucuri noi - produsele comercializate le instalam ulterior la clientii finali . Capacitate de munca in conditii de stres . Dispus sa lucreze intr-o companie care este exact opusul unei multinationale .
-
SC SAVALEX IMPEX SRL, este in cautarea unui gestionar magazin pt punctul de lucru din Bucov ( Prahova ) Cerinte: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor și a stocurilor minim 2 ani ( constituie avantaj ) Abilități excelente de comunicare Cunoștințe de operare PC (Word, Excel,etc) Dacă sunteți o persoană organizată, orientată spre rezultate și căutați o oportunitate de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe WhatApp la nr afisat sau solicitati adresa de mail in mesaje. Responsabilități principale: Recepție marfă: Verificați calitativ și cantitativ produsele primite. Gestionarea Stocurilor: Supravegheați și coordonați toate activitățile legate de stocuri, asigurându-vă că produsele sunt înregistrate și stocate în mod eficient. Inventariere: Înregistrarea și evaluarea precisă a tuturor stocurilor Planificarea Livrărilor: Organizare eficientă a comenzilor pentru a asigura livrarea promptă și corectă a produselor. Atentie la cerintele si detaliile oferite de catre clienti pt a identifica cat mai rapid si corect cerintele lor Beneficii: Salariu fix Bonuri de masa Bonusuri in functie de rezultate Telefon serviciu Oportunitati de avansare invatare Descrierea companiei: Suntem lideri in jud.Prahova si imprejurimi in domeniul pieselor de schimb pt utilajele agricole si nu numai. Activam in acest domeniu din anul 2008. Suntem o echipa tanara cu ambitii mari si mereu ne dorim sa ne atingem obiectivele atat pe plan profesional cat si personal.
-
Firmă de pază și protecție angajază agent de vânzări. Candidatul ideal: -să poți lucra în echipa- buna relaționare cu oamenii -ușurință în comunicare -sa fii orientat spre rezultate Ce trebuie sa faci: - sa identifici noi clienți -să menții relația cu cei existenti -sa promovezi produsele din portofoliul firmei - sa realizezi oferte pentru clienții potențiali - sa negociezi și să închei contracte de vânzare cu clienții -să menții o evidenta strictă a documentelor cu care lucrezi Beneficii: telefon, laptop, ulterior, mașina de serviciu. Mai multe detalii la telefon!
-
Angajam Agenti si soferi pentru firma paza București, CAMINE STUDENTI MEDICINA.Soferi trebuie sa aibă domiciliu islaz sau Tr.Magurele.Pentru detali la telefon.
-
-experiența în domeniu -abilități de a lucra în echipa -punctualitate pe program - lucrări de execuție în afara santierelor - salariu atractiv, bonusuri și prime -Permis categoria B -Program Luni-Vineri 8:00-17:00 Rugam seriozitate maxima în raport cu cerintele expuse în anunț!
-
Angajez tamplari mobilier PAL-MDF cu experienta relevanta pentru lucrul in atelier si montaj pe teren. Experiență de minim 2 ani; Responsabilitate, seriozitate, implicare. Atenție la detalii, concentrare pe calitate. Program de lucru Luni-Vineri 8:00-16:30 Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Oportunitate de promovare si dezvoltare profesionala functie de implicare si abilitati; Ore suplimentare platite; Prime de sărbători; Bonusuri de performanță; Salariu motivant , în functie de experienta si productivitate.
-
Promovat
Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.
-
OakSmoke Bakery Angajăm urgent brutari cu contract full-time pe termen lung în Dublin Irlanda. Munca poate include și schimb de noapte. Salariu atractiv și motivat în funcție de vechime și experiență. Nu asigurăm cazare.
-
Societate comerciala angajeaza conducator auto in conditii avantajoase.
-
Util Construct Automacarale anagajeaza automacaragiu si mecanici cu experienta. Firma se afla in Otopeni se poate oferi și cazare www.e-macarale.ro
-
Angajam sofer distribuitor produse alimentare Osorhei(Oradea). Se cere - Seriozitate ,responsabilitate si continuitate -Permis de conducere categoria B ,(experienta minim 2 ani ca sofer ). -Llivreaza marfa catre clienti , conform comenzilor in judetul Bihor -Participa la incarcarea descarcarea marfurilor -Plecare din Osorhei ( necesita deplasare in Osorhei) la ora 5 DIMINEATA se lucreaza de luni pina vineri ,sambata si dumineca liber Experienta in conducerea de autoutilitare (dube) constitue un avantaj Seriozitatea si responsabilitatea constitue cerinte obligatorii Se ofera: Pachet salarial motivant ( 4 000 net ,negociabil in functie de ce are angajatul de oferit dupa perioada de proba) Pentru alte informatii sunati la tel intre orele 8-13
-
Ceres Interim, firma franceza prezenta in piata de profil de peste 20 de ani, angajeaza in perioada urmatoare 2 echipe de cate 2 fierar-betonisti pentru un atelier situat in zona Chambery. Noii colegi se vor ocupa de confectionarea armaturilor conform specificatiilor din planul tehnic. Experienta anterioara in domeniul este obligatorie. Candidatul trebuie sa cunoasca plan tehnic si sa asambleze prin punct de sudura CO2 diferitele elemente necesare. CE CAUTAM - Persoane serioase, muncitoare, in cautarea unei colaborari pe termen lung - Apt medical pentru munca in atelier - Permis de conducere - OBLIGATORIU -Cunoasterea limbii franceza, nivel conversational CE OFERIM -Contract de munca francez -Program de lucru de 35 de ore/saptamana + ore suplimentare, platite in plus -Cazare oferita (contra cost -350 de euro) de intreprindere -Masina de serviciu pusa la dispozitie de intreprindere (combustibil platit de membrii echipei care o folosesc) -Salariu : 1800-2000 euro net/luna (dupa plata chiriei) + ore suplimentare. Nu se percepe comision. Contact : (L-V, 9h00-18h00) sau
-
Societatea Euromilling RS își extinde echipa și este în căutarea unui Ospătar dedicat și entuziast pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: Preluarea comenzilor de la clienți și servirea acestora într-un mod profesionist și prietenos. Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți prin oferirea unui serviciu de calitate. Menținerea curățeniei și a ordinii în zona de servire. Colaborarea eficientă cu echipa de bucătărie și restul colegilor. Informarea clienților despre meniul restaurantului și oferirea de recomandări. Cerințe: Experiență anterioară în rolul de ospătar într-un restaurant sau cafenea. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Capacitatea de a lucra într-un ritm rapid și de a gestiona mai multe sarcini simultan. Atitudine pozitivă și spirit de echipă. Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj. Oferim: Salariu competitiv și pachet de beneficii. Oportunități de dezvoltare professionala. Mediu de lucru plăcut și dinamic. Program de lucru flexibil. Dacă ești pasionat de ospitalitate și dorești să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău la adresa de email [] sau să ne contactezi la numărul de telefon [ ]. Euromilling RS așteaptă cu nerăbdare să te cunoască!
-
SC Frigonet Logistics SRL, cu sediu in Bucuresti, angajeaza 2 soferi, pentru punctele de lucru Cluj-Napoca si Bacau, pe camionete de 3.5 t, pentru transport si distributie alimente congelate. E necesara experienta in distributie marfa, carnet de conducere cat. B si C. Salariu: motivant, tichete de masa (30 lei zi) bonusuri, diurne. Relatii suplimentare la tel. sau . Va multumim si va asteptam in echipa noastra.
-
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Societatea Pick Up, prezentă încă din anul 2004 ca producător și importator de accesorii pentru segmentul auto OEM (original equipment manufacturer) și AM after market, angajează Reprezentant vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare, SUV uri! Ce oferim ? Know - how ul unei companii naționale (de 18 ani) construită de oameni curajoși, cu inițiativă. Seriozitatea unei companii, furnizor de accesorii OEM pentru un important grup auto autohton Posibilitatea de a fi cel mai bun dintre cei mai buni, prin introducerea și utilizarea diferitelor sisteme de management al calității ISstandarde auto IATF, standard de sustenabilitate EcoVadis etc O perioadă de acomodare și introducere în comunitatea noastră, în care te pregătim și ne pregătim să facem lucruri mari! Un mediu de lucru plăcut și modern, unde se încurajează acțiunea. Oportunitatea de a crește atât profesional cât și personal, Într-o colectivitate dinamică și prietenoasă! Ce trebuie să faci? Înveți produsele și serviciile oferite, iar dacă ai idei mai bune le poți pune și în practică. Încurajam ideile noi și spiritul de inițiativă. Promovezi și vinzi produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezinți clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectezi piața și identifici noi potențiali clienți; Îți urmărești zilnic obiectivele de vânzări pentru a le atinge Menții permanent legătura cu clienții existenți și participi la fidelizarea acestora; Prezinți și promovezi direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Elaborezi oferte unice de vânzări Pui în aplicare strategii de vânzare și negociere cu clienții Ce avem nevoie de la tine? Disponibilitate de adaptare la programul de lucru și la cerințele postului: (zilnic, de obicei de la ora 8:00-17:00, cu pauză de masă de 45 minute) Capacitate de a promova și explica diferitele produse și servicii clienților, într-o manieră convingătoare și reală Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere Diplomație, proactivitate și orientare către client Spirit de echipă Spirit de observație și inițiativă Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; (Automechanika Frankfurt/Dubai/Moscova, BSDA București etc.) Disponibilitate pentru deplasări la cliențiii de pe teritoriul tarii; Dacă dorești să te ocupi de export, atunci sunt incluse deplasări la clienții din domeniul auto din Europa Cunoștințe PC, pachet Office Permis de conducere cat. B Cunoașterea limbii engleze și germane constituie un avantaj Cunoașterea standardelor / procedurilor IATF reprezintă un avantaj Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selectie. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională Mediu de lucru plăcut într-o echipă tânără Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Posibilitate de a conduce ultimele modele de utilitare pick-up și mașini 4x4 unice/ accesorizate Posibilitatea de a participa la expoziții internaționale din domeniul auto. Posibilitatea de a vedea ideile proprii implementate în cadrul organizației.
-
Postul de munca vacant - contabil Cerinte: - Studii economice cu licenta, cunostinte in domeniul contabilitatii; - Experienta de lucru in programul de contabilitate WinMENTOR; - Cunostinte bune de operare a pachetului Office (word, excel); - Program de lucru - 8 ore zi; - Experienta in domeniu - minim 3 ani; - Cunoasterea legislatiei si a documentelor financiar-contabile; - Persoana cooperanta, echilibrata; - Seriozitate, punctualitate; excelente abilitati de comunicare, atentie la detalii, spirit de echipa. Responsabilitati: - Introducerea tuturor documentelor contabile in programul de contabilitate (incasari, plati, facturi emise, facturi de achizitie, intocmirea registrului de casa si a jurnalului de banca, etc); - Efectuarea operatiunilor de inchidere lunare, trimestriale, anuale; - Intocmirea stuatiilor financiare anuale (bilant, cont de profit si pierdere, anexe bilant, etc).