Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Carnet conducere: B Disponibil din: 2020-12-06 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm șoferi curierat: cat.B și cat.C1E UPS Germania Cerințe: -permis de conducere cat.B, obligatoriu -experiența in domeniu nu este necesară dar constituie un avantaj -limba germană nu este obligatorie -vârsta cuprinsă între 20-45 ani -apt de muncă fizică -responsabilitate,seriozitate, implicare Condiții: -program de lucru full-time, Luni-Vineri (Sâmbătă și Duminica nu se lucrează ) -cat.B: numărul zilnic de stopuri undeva cuprins între 70-90, in funcție de zona de livrare -cat.C1E număr zilnic de stopuri + - 10 stopuri -2 săptămâni de școlarizare (plătite normal)alături de un coleg profesionist -contract de muncă german, la firmă 100% germană ,fără intermediari,cu o perioadă de probă de 6 luni, și pe urmă in funcție de aptitudine, se face sau nu nedeterminat -concediu conform legislației -echipament de lucru -bonusuri de performanță -cazare contra-cost, 320 Euro lună -salariu motivant: cat.B : începând de la 1900 Euro Net lună, cu posibilitate de creștere pana la 2300 Euro Net lună ( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul) cat.C1E : începând de la 2400 Euro Net lună cu posibilitate de creștere pana la 3000 Euro Net lună( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul și clasa de impozitare) Responsabilități: -livrare colete pentru firma UPS Germania. Pentru mai multe informații sau alte nelămuriri vă rugăm să ne contactați telefonic. Sorin: Luni-Vineri 09:00-17:00 Vă mulțumesc pentru timpul acordat anunțului !
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Promovat
Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport
-
Promovat
Pentru mai multe proiecte cu activitate in Timis,Arad,Bihor, angajam Șef de Echipă și personal Compania noastră de construcții, lider în domeniul construirii de clădiri rezidențiale și comerciale, are nevoie de niște mâini pricepute în echipa noastră! Căutăm zidari și dulgheri talentați, cu o pasiune pentru construcții și un ochi pentru detalii. Dacă ai experiență în acest domeniu și îți place să vezi cum proiectele prind viață, atunci ai ajuns la locul potrivit! Ideea e simplă: dacă ai minim 3 ani de experiență în zidărie sau dulgherie și îți place să muncești bine și sigur, ești candidatul perfect. Dacă ai și niște certificate sau calificări în domeniu, e și mai bine, dar cel mai important e să ai talentul și dedicarea necesare. Oferim un pachet salarial competitiv, beneficii și posibilități de dezvoltare profesională. Dacă ai întrebări, nu ezita să ne suni la nr de telefon afisat in anunt. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Haaner Gebrauchtmöbel C.D.D. - firmă mutări goliri cu sediul în Germania oferă 2 job-uri - muncitori necalificați. Oferim seriozitate și cerem seriozitate. Cerințe: PERMIS DE CONDUCERE, Abilitatea de a învăța lucruri noi, Motivație și spirit de echipă. Beneficii: Cazare asigurată Contract de muncă conform legislației germane. Asigurare de sănătate și contribuție la pensie acoperite. Suport cu autoritățile locale. Tel. detalii
-
Esti o persoana dinamica, sociabila si orientat catre cele mai bune rezultate? Iti doresti independenta financiara? Noi iti oferim un loc in echipa noastra. Cautam colaboratori in domeniul imobiliar ! Avem nevoie de energie mai multa in echipa si cautam un coleg nou pentru postul de agent imobiliar! Inovativ Imob Concept este o agentie imobiliara, dezvoltata din dorinta de a livra cele mai bune servicii pe piata imobiliara si cele mai bune conditii pentru agentii imobiliari. Experienta in domeniul imobiliar nu este necesara, dar daca o ai cu atat mai bine. Noi iti oferim tot suportul pentru ca tu sa reusesti. 1) Activitatile principale ale posturilor de Agent Imobiliar si Consilier Imobiliar Promovarea firmei Inovativ Imob Concept , a imaginii firmei si a ofertei imobiliare a acesteia Studiul si prospectarea pietei imobiliare, selectarea imobilelor, contactarea proprietarilor. Deplasarea la imobile, intocmirea formularelor de colaborare si dezvoltarea bazei de date a firmei. Primirea clientilor cumparatori si chiriasi, analiza cererii acestora, prezentarea portofoliului de imobile potrivite cererii, prezentarea fizica a imobilelor si negocierea preturilor. Insotirea clientilor la notar in vederea finalizarii contractelor de vanzare cumparare si intocmirea contractelor de inchiriere in cazul chiriilor. Consultanta imobiliara pe tot parcursul procesului unei tranzactii imobiliare. 2) Ce primesti? Beneficii si bonusuri. Asistenta in teren pe perioada de training. - Birou propriu . Un mediu de lucru agreabil si modern. Comision din tranzactiile incheiate cu posibilitati de castiguri nelimitate. Posibilitati de promovare personala si profesionala. Prestigiul Si reputatia de a fi un component al echipei Inovativ Imob Concept. NU SE OFERA SALARIU FIX! Daca te regasesti in descrierea de mai sus.....te asteptam ! Permis de conducere: Categoria B Telefon :
-
SC GUTIN METAL SRL ANGAJEAZA MUNCITORI PENTRU ATELIER DE CONFECTII METALICE URMATOARELE POSTURI : -lacatus (cunostinte de desen tehnic ) -stivuitorist -operator masini -muncitori necalificati OFERIM: -contract de munca pe perioada nedeterminata -salariul in functie de experienta -tichete de masa -transport asigurat decontat -concediu de odihna platit
-
Sc angajam jurist ,designer de interior , Ag Vanzari , administrator imobil domeniu activitate Constructii ,turism , administrare ,imobiliare Obligatoriu permis conducere cât B Obligatoriu experiența minim 3 ani in domeniu juridic sau Vanzari Obligatoriu competente digitale se ofera si bonusuri pt obiective realizare
-
Cautam echipa pentru montarea caselor din lemn, cautam personal priceput in lucrul cu lemnul atât calificat cat si necalificat , intre 10-25 MP construit .
-
AGENT VANZARI Detaliile postului CANDIDATUL IDEAL -Persoana sociabila; -Persoana deschisa sa inveti lucruri noi; -Persoana care are nevoie de un job full time; -Persoana optimista si care face lucruri cu pasiune; -Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; -Capacitatea de asimilare rapida, initiativa si amabilitate; -Punctualitate, responsabilitate; -Auto-motivat, orientat spre rezultate; -Permis de conducere obligatoriu; DESCRIEREA JOBULUI -Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre client; -Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; -Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; -Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; -Promovarea si prezentarea produselor/ serviciile noastre BENEFICII: -Pachet salarial motivant,telefon si masina de servici -Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa, in plina expansiune -Mediu de lucru profesional , suport logistic si tehnic
-
Persoane dinamice, pasionate de munca în natură, cu plante și verdeață. Executăm: sisteme de irigat, gazonăm, plantăm, întreținem spații verzi. Posibilă colaborare cu operator utilaje: miniexcavator, tractor japonez cu incarcator frontal, motocultor. Cerințe: permis conducere cat. B ; experiență în domeniu. Salariu negociat în funcție de aptitudini.
-
Vino alături de noi! Firma de familie, organizata, cauta coleg pentru MONTAJE CLIME (AC și HVAC) în SIBIU Program 8 ore Flexibilitate Plata bi-saptamanala sau lunara la alegerea noului coleg Pauza de masa Un singur schimb Oferim ajutor și training la începutul colaborării Te așteptăm în familia noastră!
-
Oportunitate Exclusivă: Muncitori Calificați pentru Mobilier de Lux** Suntem o companie de renume în sectorul mobilierului de lux din nordul Italiei și căutăm muncitori calificați pentru a se alătura echipei noastre. Oferim o carieră plină de satisfacții, cu posibilități de creștere și un mediu de lucru excepțional. *Responsabilități:* - Montaj de mobilier de lux conform specificațiilor - Utilizarea echipamentelor și mașinilor de șantier cu precizie - Finisaje de înaltă calitate și respectarea standardelor de siguranță *Cerințe:* - Experiență demonstrată în montajul de mobilier - Cunoștințe avansate de tâmplărie - Dedicație pentru calitate și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra eficient în echipă *Oferim:* - Salariu competitiv și beneficii superioare - Contract de muncă pe șase luni cu posibilitate de prelungire - Mediu de lucru modern și bine echipat *Aplicați acum!* Trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la [adresa de email contact]. Alăturați-vă echipei noastre și construiți o carieră remarcabilă într-un domeniu de elită!
-
Descrierea jobului Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea produselor in magazin si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Menținerea unei relații profesionale și amabile cu clienții. Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de utilizare a calculatorului; Inclinatie spre domeniul tehnic; Orientare catre gasirea de solutii; Flexibilitate in lucrul cu clientii; Experienţă in vanzari; Mai multe detalii la numarul de telefon sau CV la adresa de email
-
INGINER CONSTRUCTOR/SEF DE SANTIER Candidatul ideal: - Absolvent licentiat al unei facultati de constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole; - Prezinta avantaj cunoasterea softurilor: MS Office, CAD, Intersoft (sau alt soft de devize); - Bun organizator si coordonator, capabil sa motiveze colectivul din subordine; - Abilitati tehnice si de comunicare foarte bune; - Atentie la detalii, rezistenta sporita la stres; - Dinamic, orientat catre atingerea obiectivelor; - Permis conducere categoria B. Descrierea jobului: - Coordonarea activitatii echipelor proprii si supravegherea activitatii subantreprenorilor; - Monitorizarea executiei, din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor; - Planificarea, organizarea, coordonarea și controlul tuturor resurselor utilizate (oameni, materiale, utilaje) pentru realizarea activităților de producție alocate - Receptionarea documentelor care sosesc in santier si realizarea proceselor verbale ce privesc stadiile de executie a lucrarilor; - Mentinerea relatiei cu furnizorii, subantreprenorii si beneficiarii; - Mentinerea unor evidente pe santier, realizarea de analize; - Participa la sedintele de comandament; - Raportarea constanta a evenimentelor de pe santier; - Acorda asistenta pentru intocmirea rapoartelor de lucru / atasamentelor, documentatia cartii tehnice a constructiei. Beneficiile se vor negocia in urma interviului. Persoana de contact: Popa Catalin - Director Tehnic telefon: e-mail:
-
Descriere STAER isi mărește echipa! Daca ai EXPERIENTA în domeniul montajului de mobilă, in special bucătării, ești o persoana dinamică si responsabilă, mai ai si permis categoria B, esti candidatul ideal. Viitorul coleg trebuie sa execute serviciul de livrare si montare mobila de la A-Z, inclusiv modificarile care se impun la fata locului. De preferabil din zona FLORESTI. GILAU Oferim salariu 5000 lei in mana, in functie de cunostinte si indemanare. Pentru stabilirea salariul se da proba de lucru, impreuna cu o echipa experimentata. Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
SC. Service Mobile NonStop. Srl angajeaza mecanic, ajutor mecanic ucenic si electrician auto pentru munca in deplasare, Olanda. Cerinte: - seriozitate, - munca in echipa, - experinta prezinta un avantaj - permis cat B - limba Engleza constituie avantaj Oferim conditii excelente de munca si salariu competitiv . Reparatiile se vor face in principiu la Camioane si remorci 40t(TIR)Salar atractiv, 3 luni cu 2 sapt acasa. Telefon info. Detalii la .
-
Candidatul Ideal Bune abilitati de comunicare; Disponibilitate la program de Luni- Vineri, orele 8:30- 17:00; Operare PC: SAGA, MS Office (Excel, Word); Permis de conducere categoria B de minim 2 ani; Capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa in depozit; Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; Asigura miscarea stocurilor; Pregatirea comenzilor pentru clienti sau curierat; Participa la inventarierea produselor; Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminta; Salariu intre 2500- 3500 lei in functie de experienta; Bonusuri in functie de implicare si performanta; Descrierea companiei Echipa Sanipack Distribution SRL, cauta coleg pentru postul de Gestionar Facturare. Societatea noastra se ocupa cu distributie de materiale de curatenie, ambalaje si detergenti in domeniul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Catering). Depozitul este situat in Loc. Pantelimon, Jud. Ilfov.
-
Astoria Wines Romania, importator prosecco, spumante, vinuri angajează reprezentant vânzări pentru zona Moldovei. Ce oferim? - contract de munca pe perioada nedeterminata -salariu de baza plus comision din vânzări, incasari - autoturism de serviciu - program flexibil - mediul de lucru plăcut și dinamic Cerinte - domiciliul stabil în Municipiul Iași - sinceritate, atitudine pozitiva, dorința de dezvoltare -vârstă minima 22 ani -permis categoria B, cel puțin 2 ani -experienta în vânzări sau domeniul HoReCa reprezinta un avantaj Descrierea postului: - menținerea relațiilor cu distribuitorii parteneri existenți și dezvoltarea de noi parteneri în zonele de interes - urmarirea și atingerea de obiective trasate (vânzare, încasare) - prezentarea și promovarea produselor în locații HoReCa C.V. -urile se trimit pe adresa [email protected]
-
Pentru o companie din nordul Olandei căutăm muncitor în sere de flori. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale de aprox. 20 C, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică etc. Locul de muncă este foarte activ și NU este sezonier. Se cere: vorbirea limbii engleze posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la telefon.
-
Firma taxi , angajam șofer taxi cu atestat valabil pe mașină Dacia Logan cu GPL. Trimite CV la adresa de mail [email protected] și te contactam noi. Vino in echipa noastră!
-
Angajam mecanic auto cu experienta,salariu de la 4000 lei in funcție de calificare.Contract si carte de munca, program L-V 8.30-17.30, masă de prânz asigurată prin firma de catering. Localizare:700m de la șoseaua de centura intrare Dragomirești Deal.
-
Candidatul Ideal: - Studii Medii ( Scoala profesionala / Bacalaureat) - Permis de conducere Categoria B cu experienta minim 2 ani - Experienta similara la o alta companie de profil - Cerificat de absolvire curs operator DDD constituie avantaj - Cunostiinte minime de mecanica / tehnice - Cunostiinte minime de igiena - Fara antecendente penale, disponibilitate lucrat in ture si deplasari in tara - Atitudine pozitiva si concilianta in relatii cu clienti si colegii - Domiciliu in Bucuresti Descrierea jobului - Titularul postului are rolul de a conduce autovehiculul in interesul societatii si de a efectua lucrarile de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la sediul clientilor. - Promoveaza serviciile si produsele companiei Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice.Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Strada Vigoniei 6, București 040341 Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: https://pestcontrol-bucuresti.ro/
-
Viitorul coleg va face parte din departamentul tehnic, care se ocupa de administrarea si intretinerea (diagnosticarea si remedierea defectiunilor ) echipamentelor clientilor. ADMINISTRAREA CLIENTILOR: - Consultanta acordata la achizitionarea echipamentelor; - Configurarea solutiilor necesare clientului; - Gestionarea echipamentor (evidenta lor pe fiecare client in parte). INTRETINEREA ECHIPAMENTELOR: - Instalarea echipamentelor firmei atat la sediu cat si la punctele de lucru ale clientilor; - Mentenanta echipamentelor din portofoliu atat la sediu cat si la punctele de lucru ale clientilor; - Suport tehnic oferit personalului clientilor; Cerinte: - Permis de conducere categoria B; - Rezistent la stres si efort; - Capacitate de deplasare de 50% din timpul de lucru; - Disponibilitate la program prelungit; - Cunostinte diagnosticare, depanare, service, echipamente IT si asociate; - Limba engleza nivel mediu; - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Oferta (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Masina de serviciu; - In functie de evolutia in cadrul societatii si de realizari, posibilitati reale de promovare.