Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-01-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Candidatul ideal: are experienta in domeniul alimentar in hala de productie la impachetare si etichetare . Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Nu ezita să ne scrii un mesaj în privat pentru informații suplimentare sau sună direct la numărul din anunț ca să afli tot ce ai nevoie. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Pentru mai multe detalii si depunerea candidaturilor asteptam apelul dumneavoastra cu mare drag! Telefon si WhatsApp Email
-
Promovat
Angajăm șoferi curierat: cat.B și cat.C1E UPS Germania Cerințe: -permis de conducere cat.B, obligatoriu -experiența in domeniu nu este necesară dar constituie un avantaj -limba germană nu este obligatorie -vârsta cuprinsă între 20-45 ani -apt de muncă fizică -responsabilitate,seriozitate, implicare Condiții: -program de lucru full-time, Luni-Vineri (Sâmbătă și Duminica nu se lucrează ) -cat.B: numărul zilnic de stopuri undeva cuprins între 70-90, in funcție de zona de livrare -cat.C1E număr zilnic de stopuri + - 10 stopuri -2 săptămâni de școlarizare (plătite normal)alături de un coleg profesionist -contract de muncă german, la firmă 100% germană ,fără intermediari,cu o perioadă de probă de 6 luni, și pe urmă in funcție de aptitudine, se face sau nu nedeterminat -concediu conform legislației -echipament de lucru -bonusuri de performanță -cazare contra-cost, 320 Euro lună -salariu motivant: cat.B : începând de la 1900 Euro Net lună, cu posibilitate de creștere pana la 2300 Euro Net lună ( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul) cat.C1E : începând de la 2400 Euro Net lună cu posibilitate de creștere pana la 3000 Euro Net lună( asta depinzând de implicarea și profesionalismul de care dă dovadă angajatul și clasa de impozitare) Responsabilități: -livrare colete pentru firma UPS Germania. Pentru mai multe informații sau alte nelămuriri vă rugăm să ne contactați telefonic. Sorin: Luni-Vineri 09:00-17:00 Vă mulțumesc pentru timpul acordat anunțului !
-
Promovat
Ce cerem: - Experiența obligatorie in montajul ușilor: de interior, de intrare casa si apartament, multifuncționale, rezistente la foc, etc.. - Abilitați tehnice, capacitatea de rezolvare a problemelor si atenție la detalii - Seriozitate si profesionalism - Capacitatea de a lucra eficient in echipa si de a respecta termene limita - Cunoștințe solide despre prelucrarea lemnului si a echipamentelor utilizate - Atenție la siguranța si respectarea normelor de lucru - Ideal permis de conducere categoria B, dar nu este o cerința obligatorie Descriere post: - Asamblarea si montajul ușilor la sediul clienților, având grija la aspectele tehnice - Manipularea ușilor - Răspunde de lucrarea efectuata, montajul trebuie sa fie efectuat corespunzător in parametri, se vor efectua modificări si retușuri, daca sunt necesare Ce oferim: - Salariu negociabil in funcție de experiența - Tichete de masa 40 lei zi lucrătoare - Prime cu ocazia sărbătorilor - Decontare transport
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Oportunitate Exclusivă: Muncitori Calificați pentru Mobilier de Lux** Suntem o companie de renume în sectorul mobilierului de lux din nordul Italiei și căutăm muncitori calificați pentru a se alătura echipei noastre. Oferim o carieră plină de satisfacții, cu posibilități de creștere și un mediu de lucru excepțional. *Responsabilități:* - Montaj de mobilier de lux conform specificațiilor - Utilizarea echipamentelor și mașinilor de șantier cu precizie - Finisaje de înaltă calitate și respectarea standardelor de siguranță *Cerințe:* - Experiență demonstrată în montajul de mobilier - Cunoștințe avansate de tâmplărie - Dedicație pentru calitate și atenție la detalii - Capacitatea de a lucra eficient în echipă *Oferim:* - Salariu competitiv și beneficii superioare - Contract de muncă pe șase luni cu posibilitate de prelungire - Mediu de lucru modern și bine echipat *Aplicați acum!* Trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la [adresa de email contact]. Alăturați-vă echipei noastre și construiți o carieră remarcabilă într-un domeniu de elită!
-
Descrierea jobului Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune; Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin; Expunerea produselor in magazin si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie; Servirea amabila si orientata către client; Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp; Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice; Menținerea unei relații profesionale și amabile cu clienții. Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si relationare; Cunostinte de utilizare a calculatorului; Inclinatie spre domeniul tehnic; Orientare catre gasirea de solutii; Flexibilitate in lucrul cu clientii; Experienţă in vanzari; Mai multe detalii la numarul de telefon sau CV la adresa de email
-
INGINER CONSTRUCTOR/SEF DE SANTIER Candidatul ideal: - Absolvent licentiat al unei facultati de constructii, specializarea constructii civile, industriale si agricole; - Prezinta avantaj cunoasterea softurilor: MS Office, CAD, Intersoft (sau alt soft de devize); - Bun organizator si coordonator, capabil sa motiveze colectivul din subordine; - Abilitati tehnice si de comunicare foarte bune; - Atentie la detalii, rezistenta sporita la stres; - Dinamic, orientat catre atingerea obiectivelor; - Permis conducere categoria B. Descrierea jobului: - Coordonarea activitatii echipelor proprii si supravegherea activitatii subantreprenorilor; - Monitorizarea executiei, din punct de vedere al cantitatilor, conformitatii cu proiectul, calitatii si respectarii termenelor; - Planificarea, organizarea, coordonarea și controlul tuturor resurselor utilizate (oameni, materiale, utilaje) pentru realizarea activităților de producție alocate - Receptionarea documentelor care sosesc in santier si realizarea proceselor verbale ce privesc stadiile de executie a lucrarilor; - Mentinerea relatiei cu furnizorii, subantreprenorii si beneficiarii; - Mentinerea unor evidente pe santier, realizarea de analize; - Participa la sedintele de comandament; - Raportarea constanta a evenimentelor de pe santier; - Acorda asistenta pentru intocmirea rapoartelor de lucru / atasamentelor, documentatia cartii tehnice a constructiei. Beneficiile se vor negocia in urma interviului. Persoana de contact: Popa Catalin - Director Tehnic telefon: e-mail:
-
Descriere STAER isi mărește echipa! Daca ai EXPERIENTA în domeniul montajului de mobilă, in special bucătării, ești o persoana dinamică si responsabilă, mai ai si permis categoria B, esti candidatul ideal. Viitorul coleg trebuie sa execute serviciul de livrare si montare mobila de la A-Z, inclusiv modificarile care se impun la fata locului. De preferabil din zona FLORESTI. GILAU Oferim salariu 5000 lei in mana, in functie de cunostinte si indemanare. Pentru stabilirea salariul se da proba de lucru, impreuna cu o echipa experimentata. Va rugam sa ne contactati la numarul de telefon
-
SC. Service Mobile NonStop. Srl angajeaza mecanic, ajutor mecanic ucenic si electrician auto pentru munca in deplasare, Olanda. Cerinte: - seriozitate, - munca in echipa, - experinta prezinta un avantaj - permis cat B - limba Engleza constituie avantaj Oferim conditii excelente de munca si salariu competitiv . Reparatiile se vor face in principiu la Camioane si remorci 40t(TIR)Salar atractiv, 3 luni cu 2 sapt acasa. Telefon info. Detalii la .
-
Candidatul Ideal Bune abilitati de comunicare; Disponibilitate la program de Luni- Vineri, orele 8:30- 17:00; Operare PC: SAGA, MS Office (Excel, Word); Permis de conducere categoria B de minim 2 ani; Capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa; Descrierea jobului Responsabilitati: Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa in depozit; Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare; Asigura miscarea stocurilor; Pregatirea comenzilor pentru clienti sau curierat; Participa la inventarierea produselor; Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminta; Salariu intre 2500- 3500 lei in functie de experienta; Bonusuri in functie de implicare si performanta; Descrierea companiei Echipa Sanipack Distribution SRL, cauta coleg pentru postul de Gestionar Facturare. Societatea noastra se ocupa cu distributie de materiale de curatenie, ambalaje si detergenti in domeniul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Catering). Depozitul este situat in Loc. Pantelimon, Jud. Ilfov.
-
Astoria Wines Romania, importator prosecco, spumante, vinuri angajează reprezentant vânzări pentru zona Moldovei. Ce oferim? - contract de munca pe perioada nedeterminata -salariu de baza plus comision din vânzări, incasari - autoturism de serviciu - program flexibil - mediul de lucru plăcut și dinamic Cerinte - domiciliul stabil în Municipiul Iași - sinceritate, atitudine pozitiva, dorința de dezvoltare -vârstă minima 22 ani -permis categoria B, cel puțin 2 ani -experienta în vânzări sau domeniul HoReCa reprezinta un avantaj Descrierea postului: - menținerea relațiilor cu distribuitorii parteneri existenți și dezvoltarea de noi parteneri în zonele de interes - urmarirea și atingerea de obiective trasate (vânzare, încasare) - prezentarea și promovarea produselor în locații HoReCa C.V. -urile se trimit pe adresa [email protected]
-
Pentru o companie din nordul Olandei căutăm muncitor în sere de flori. Activitățile se desfășoară în interior, la temperaturi normale de aprox. 20 C, în depozitul serei sau efectiv în seră. Este nevoie de personal pe tot procesul de producție al serei: sortat, plantat, împachetat, făcut buchete, cules, depozit, logistică etc. Locul de muncă este foarte activ și NU este sezonier. Se cere: vorbirea limbii engleze posibilitatea de a munci zilnic în picioare permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: loc de muncă într-un colectiv plăcut cazare în case, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curentă, televiziune) 100 euro săptămână persoană asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână transport gratuit de la cazare la locul de muncă identitate olandeză contract flexibil de muncă, se asigură 40 ore pe săptămână (full-time) și ore suplimentare salarizare săptămânală direct în contul bancar FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE! Detalii suplimentare la telefon.
-
Firma taxi , angajam șofer taxi cu atestat valabil pe mașină Dacia Logan cu GPL. Trimite CV la adresa de mail [email protected] și te contactam noi. Vino in echipa noastră!
-
Angajam mecanic auto cu experienta,salariu de la 4000 lei in funcție de calificare.Contract si carte de munca, program L-V 8.30-17.30, masă de prânz asigurată prin firma de catering. Localizare:700m de la șoseaua de centura intrare Dragomirești Deal.
-
Candidatul Ideal: - Studii Medii ( Scoala profesionala / Bacalaureat) - Permis de conducere Categoria B cu experienta minim 2 ani - Experienta similara la o alta companie de profil - Cerificat de absolvire curs operator DDD constituie avantaj - Cunostiinte minime de mecanica / tehnice - Cunostiinte minime de igiena - Fara antecendente penale, disponibilitate lucrat in ture si deplasari in tara - Atitudine pozitiva si concilianta in relatii cu clienti si colegii - Domiciliu in Bucuresti Descrierea jobului - Titularul postului are rolul de a conduce autovehiculul in interesul societatii si de a efectua lucrarile de dezinsectie, dezinfectie si deratizare la sediul clientilor. - Promoveaza serviciile si produsele companiei Descrierea companiei PestControl Bucuresti ofera intreaga gama de servicii DDD (dezinsectie si deratizare) clientilor persoane fizice, juridice sau institutii publice.Companie cu o vasta experienta in sectorul DDD activam inca din anul 2010 pe piata din Bucuresti-Ilfov. PestControl Bucuresti ( Servicii de deratizare ) Adresă: Strada Vigoniei 6, București 040341 Telefon: Mai multe informatii despre companie, pe site: https://pestcontrol-bucuresti.ro/
-
Viitorul coleg va face parte din departamentul tehnic, care se ocupa de administrarea si intretinerea (diagnosticarea si remedierea defectiunilor ) echipamentelor clientilor. ADMINISTRAREA CLIENTILOR: - Consultanta acordata la achizitionarea echipamentelor; - Configurarea solutiilor necesare clientului; - Gestionarea echipamentor (evidenta lor pe fiecare client in parte). INTRETINEREA ECHIPAMENTELOR: - Instalarea echipamentelor firmei atat la sediu cat si la punctele de lucru ale clientilor; - Mentenanta echipamentelor din portofoliu atat la sediu cat si la punctele de lucru ale clientilor; - Suport tehnic oferit personalului clientilor; Cerinte: - Permis de conducere categoria B; - Rezistent la stres si efort; - Capacitate de deplasare de 50% din timpul de lucru; - Disponibilitate la program prelungit; - Cunostinte diagnosticare, depanare, service, echipamente IT si asociate; - Limba engleza nivel mediu; - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj; Oferta (bonusuri, beneficii) : - Salariu motivant; - Masina de serviciu; - In functie de evolutia in cadrul societatii si de realizari, posibilitati reale de promovare.
-
VST CARGO SRL Firma de transport cu sediul in Romania, judetul Bihor - Oradea angajeaza soferi profesionisti categoriile C+E pentru a lucra in Comunitatea Europeana Esti potrivit pentru noi daca/Candidatul ideal - Ai experienta relevanta in transportul international (cel putin 1 an) - Detii permis de conducere C+E - Detii certificat de pregatire profesionala - Posesor al cardulul tahograf - Detii atestat ADR (colete)Opțional - Comunici la nivel conversational in limba Engleza - Avizul medical si cel psihologic sunt decontate de catre angajator Beneficii - Pachet salarial motivant, cu plata la data stabilita si fara intarzaieri - Oferim suport administrativ - Masinile sunt EURO 6, ingrijite si dotate corespunzator pentru confortul soferului - Aparate automate de taxare pentru toata Europa - Loc de munca stabil intr-o companie in continua crestere si dezvoltare Responsabilitati - Efectuarea transportului conform rutelor stabilite - Respectarea timpilor de conducere si a celor de odihna conform regulametului 561/2006 - Completarea documentatiei specifice transportului de marfuri - Mentinerea camionului pe care se lucreaza in conditii de curatenie atat exterior cat si interior Pentru mai multe INFORMAȚII va stau la dispoziție :
-
Ajuta la Instalarea echipamentelor de telecomunicatii;< Participa la instalari de clienti noi, dezvoltare retea, mentananta retea etc. Particiapa la lucrarile de dezvoltare si intretinere a retelei de telecomunicatii(date, TV si fibra optica); Permis de conducere categoria B este un avantaj. Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv Mai multe detalii la sau
-
Descriere Firma de constructii si mentenanta din Bucuresti sect.3 Angajam Electrician, Electromecanic, Frigotehnist, Instalator, Tehnician curenti slabi Candidatul ideal: -Studii medii sau scoala profesionala in domeniul tehnic -Experienta in activitatea de intretinere si reparatii -Permis categoria B constituie un avantaj -Disponibilitate pentru deplasari -Persoana activa, organizata, cu spirit practic -Specializarile pe domeniile solicitate constituie avantaj Responsabilitati: -Efectueaza lucrari de mentenanta pentru instalatii electrice si sanitare conform instructiunilor si procedurilor de lucru in cladiri de birouri, banci, spatii comerciale Beneficii: -Salariu atractiv -Posibilitatea de a creste profesional -Mediu de lucru dinamic -Program flexibil -Telefon, masina de serviciu Experienta in domeniu si permis de conducere reprezinta avantaje. Asteptam CV-ul cu interes
-
Tehnician service echipamente fiscale si non fiscale . Trebuie sa cunoasca produsele vandute, sa le poate instala si totodata sa instruiasca clientii in folosirea acestora . Sunt necesare bune aptitudini tehnice si bune cunostinte de operare PC. Instruirea se va face la firma si pe teren in perioada de proba de 30 zile. Va conduce masina firmei - deci va trebui sa fie un sofer responsabil . Responsabilitati : - instruire clienti in vederea folosirii echipamentelor achizitionate de acestia; - intocmire documentatie fiscalizare si pentru alte produse vandute - vi se explica cum se intocmesc; - transport echipamente si marfa de la sediu la clienti; - instalare software la sediul clientilor; - suport tehnic oferit clientilor. Avantaje dupa perioada de proba : - masina de serviciu ; - laptop de serviciu ; Candidatul ideal : Permis categoria B fara inscrisuri in cazierul auto . De asemenea obligatoriu fara inscrisuri in cazierul judiciar . Stie sa lucreze cu un calculator si este dispus sa invete lucuri noi - produsele comercializate le instalam ulterior la clientii finali . Capacitate de munca in conditii de stres . Dispus sa lucreze intr-o companie care este exact opusul unei multinationale .
-
Ai nevoie de un job? iCredit este soluția. Alătură-te echipei noastre! Candidatul Ideal Ce cautam la tine? Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune și activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing. Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix (3600 lei) si bonusuri lunare de performanta plus bonuri de masa incluse (30 lei zi) Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime. Descrierea companiei Easy Asset Management, activeaza sub brandul iCredit si este parte a grupului de firme Management Financial Group (MFG), grup ce și a început activitatea acum 12 ani, în Bulgaria, dezvoltând cu success business-ul la nivel internțional. Compania activează în 6 țări, precum: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, suntem unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est. MFG gestioneaza un portofoliu bogat de modele de afaceri de succes din domeniul creditelor de consum, imprumuturilor pentru microintreprinderi si intreprinderi mici, carduri de credit, digital business si alte produse si servicii financiare alternative. Brandul iCredit beneficiaza de experienta de peste 14 ani a MFG si ofera servicii financiare pentru mai mult de 62.000 de clienti. In prezent, in Romania, iCredit detine peste 120 de sedii si peste 1 600 de angajati. Serviciul de creditare oferit este simplu, convenabil, corect si transparent. Pentru informatii și potențiale interviuri, mă puteți contacta la numărul Aștept CV urile voastre pe adresa de mail
-
Lucram in domeniul instalatiilor electrice ,mentenanta imobile , montaj instalatie electrica pentru panouri fotovoltaice etc. Echipament protectie, telefon serviciu etc. Orar de Luni pana Vineri intre 09 si 18 cu o ora pauza de masa , Sambata si Duminica nu se lucreaza. Relatii la telefon
-
Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com
-
Cautam o persoana harnica, organizata si dornica de un job dinamic si cu un colectiv profesionist. Responsabilitati: manageriaza intreaga echipa organizeaza sarcinile zilnice, evenimente verifica personalul pt a -si indeplini sarcinile zilnice. transmitere oferte catre potentiali clienti rezerva evenimente emite facturi verifica stocurile zilnice vanzarile verifica listele de achizitii Daca te consideri potrivit pt postul de manager asteptam CV-ul tau pe adresa de mail Detalii la