Anunțuri
Locuri de munca Persoane Carnet conducere: B Disponibil din: 2021-10-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
-
Promovat
Candidatul ideal: are experienta in domeniul alimentar in hala de productie la impachetare si etichetare . Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Nu ezita să ne scrii un mesaj în privat pentru informații suplimentare sau sună direct la numărul din anunț ca să afli tot ce ai nevoie. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Pentru mai multe detalii si depunerea candidaturilor asteptam apelul dumneavoastra cu mare drag! Telefon si WhatsApp Email
-
Promovat
Brink's Cash Solutions (RO) SRL, furnizor de servicii de transport si procesare valori - parte a Brink's Company, liderul global in gestionarea numerarului - recruteaza persoane integre, responsabile si dinamice pentru echipaje transport valori: soferi autospeciala transport valori. Locatia postului: Soseaua Nicolina, Nr. 223C, Iasi Persoanele interesate sunt rugate sa ne lase un mesaj cu CV date de contact. CERINTE POST: Studii medii; Disponibilitate de lucru in ture; Permis de conducere categ. B+C, preferabil cu atestat de transport marfa si experienta profesionala minim 3 ani; Cazier auto curat. DESCRIEREA JOB-ULUI: conducerea autoblindatei cu care efectueaza transportul de valori, cu respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne; colaborarea cu agentii de securitate transport valori din echipaj. OFERTA (bonusuri, beneficii): tichete de masa in valoare neta de 600 lei in raport cu numarul zilelor lucrate din luna; acordarea sporului de noapte in procent de 25% si spor de week-end in procent de 15% in raport cu numarul de ore lucrate; spor de fidelitate; posibilitate ore suplimentare - platite 200%. 22 zile concediu de odihna platit an; abonament servicii medicale; contract de munca pe perioada nedeterminata, plata salariului la timp; tinuta de lucru gratuita, dotare corespunzatoare in raport cu activitatea desfasurata; training de specialitate asigurat la inceputul activitatii pentru o mai buna intelegere si adaptare la sarcinile de lucru; posibilitate de promovare in cadrul echipei; posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare. Descrierea companiei Brink's Cash Solutions (RO) SRL este parte a Brink s Company, lider global in gestionarea numerarului si valorilor, prin servicii integrate de logistica securizata, procesare numerar, solutii de plata, servicii ATM. Printre clientii nostri se numara institutii financiare, retaileri, agentii guvernamentale (inclusiv bancile centrale), monetarii, magazine de bijuterii si alti operatori comerciali din intreaga lume. Reteaua noastra globala de operatiuni din 52 de tari deserveste clienti din peste 100 de tari. Cu o echipa de peste 1.800 de angajati in Romania, Brink s ofera o cultura organizationala bazata pe integritate, responsabilitate si diversitate. Avem colegi de toate varstele si cu interese diferite, pe care ii sustinem în dezvoltarea lor profesionala in cadrul unui mediu de imbunatatire continua si excelenta operationala.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
SC Euro Image SRL cu sediul in Harman, atestata ANRE in instalatii electrice de joasa si medie tensiune angajeaza Inginer instalatii electrice cu sau fara experienta Cerinte: Absolvent cu studii superioare tehnice finalizate , preferabil Facultate de instalatii , energetica sau inginerie electrica Experienta in instalatii electrice Disponibilitate pentru deplasari in tara, pentru perioade determinate de timp Gandire analitica, atenta la detalii Seriozitate, punctualitate Abilitati de organizare si gestionare a timpului de lucru Bune abilitati de comunicare Capacitate de a lucra in echipa Deține permis de conducere categ. B Atestat ANRE prezinta avantaj Descrierea jobului Activitate desfasurata in cadrul santierelor contractate de catre companie Verificare si insusirea proiectului de executie din punct de veder al functionalitatii, conditiilor particulare de instalare si al respectarii normativelor in vigoare Urmarirea și resp ctarea graficelor de executie si a proiectului tehnic Gestionarea lucrarilor de instalatii electrice Coordonarea echipelor din santier Intocmirea si lansarea comenzilor de materiale necesare echipelor de montaj Asigura asistenta si supervizeaza lucrarile subcontractorilor de specialitate Controlul calității execuției lucrărilor efectuate Participa la toate fazele determinante ale proiectului Participarea la sedintele cu beneficiarii, la sedintele cu alte departamente Participarea la intocmirea documentatiei tehnice pentru cartea constructiei precum si la fazele determinante ale proiectului Participarea la efectuarea receptiei lucrarilor cu beneficiarul Oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariul aferent postului platit intotdeauna la timp Decontare transport de catre companie masina de serviciu Cursuri de calificare autorizare Cazarea asigurata de companie pentru lucrarile din afara Brasovului (jud Harghita) Diurna pentru perioadele de deplasare Pachet de servicii medicale la o clinica privata Salariul va fi negociat fata in fata in functie de experienta si competente
-
-
Angajez șofer taxi, singur pe mașină. Dispecerat Euro 140 lei zi, 4 duminici libere pe luna
-
Angajam muncitori construcții pentru șantiere în Franța. Asiguram cazare și transport gratuit.
-
Candidatul Ideal: - Absolvent/ă studii superioare economice; - Experiența relevantă în domeniul financiar-contabil; - Cunoștințe de operare PC și MS Office; - Abilități de organizare și planificare; - Persoana dinamică, deschisă, orientată spre găsirea de noi soluții, adaptabilă la noile tehnologii. Descrierea jobului: - Înregistrarea corectă și completă a tuturor documentelor contabile, conform legislației în vigoare; - Realizarea operațiunilor de închidere de lună: (închidere venituri/cheltuieli, închidere TVA, analiza soldurilor din balanța -contabilă analitică, analiza rulajelor conturilor, calculul impozitelor, întocmirea declarațiilor lunare TVA 3 ); - Participarea la întocmirea balanțelor contabile; - Sortarea și depozitarea documentelor financiar-contabile în conformitate cu normele existente; - Utilizarea programelor informatice de specialitate pentru a introduce și înregistra datele primare precum și pentru a dezvolta rapoarte contabile și operaționale; - Operează documentele primare ale cliențiilor din portofoliu; - Înregistrarea facturilor către clienții; - Alte sarcini și responsabilități aferente departamentului financiar-contabil, în funcție de proiectele companiei și la solicitarea clienților cu care colaboreaza firma. Beneficii: - Pachet salarial motivant; - Mediu de lucru profesionist și competitiv; - Perspectivă de evoluție în carieră; - Pachet salarial atractiv; - Echipă cu bune abilități sociale, simpatică și dornică să te primească în cadrul ei; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată de timp; - Program: 08:00 - 16:30 (luni-vineri); - Sărbătoril legale sunt respectate.
-
SC Stavros Revmi SRL cu sediul in Piatra Neamt , angajeaza muncitori calificati in urmatoarele domenii : sudor ,lacatus mecanic , fierar , dulgher, pavatori , zidar finisori si necalificati cu salarii atractive si angajare iar bonusuri pt cei ce vor fi activi si dornici de munca in echipa activitatea societati se desfasoara in mare parte in deplasare asa ca acceptam si din alte judete muncitoriva asteptam la nr de telefon 756615610
-
Descriere job: Programul e impartit in 2 parti: -De la 7:00 - 11:00 preluare si sortare marfa din depozit. -De la 11:00- 15:00 livrarea coletelor la Easybox. -De luni pana sambata. Oferim: Salariu atractiv. Masina de servici + transport asigurat. Bonus de performanta. De ce ai nevoie? Permin cat. B. Atentie la manipularea coletelor. Cazier curat. Te asteptam cu drag! Contact: Alex
-
Coordonează recepţia cantitativă şi calitativă a produselor aprovizionate. Asigura conditii optime de depozitare, ordinea şi buna aşezare a produselor aprovizionate, respectiv a produselor finite. Ţine evidenţa stocurilor Recepţionează produsele finite conforme de la departamentul Producţie, ofera suport colegilor din productie cand nu are colete de trimis sau de primit. Pregăteşte şoferilor curierilor coletele pe baza comenzilor primite în vederea livrării către clienţi. In caz exceptional face aprovizionarea de produse si sau livrarea coletelor catre clienti. Administreaza, verifica si arhiveaza corespunzator documentele aferente activitatii zilnice de distributie (avize, facturi, chitante, etc) pana la inmanarea lor departamentului contabil Efectuează inventarul periodic al produselor depozitate (lunar şi ori de câte ori este nevoie). Interzice accesul persoanelor străine în depozitul companiei. Transmite către superiorul ierarhic orice reclamaţie privind expediţiile de marfă. Răspunde de cantitatea şi calitatea produselor aflate în gestiune. Efectuează transporturi de persoane: Se ocupa de întreţinerea autovehiculului Mentine curatenia si ordinea in depozitul companiei TRIMITE CV LA ADRESA : sau in platforma PUBLI24
-
Caut angajare ,colaborare in domeniul reparatii auto ,experiență mare in reparare turisme ,comerciale,lucrări complexe de restaurare autoturisme de colecție ,reparatii diverse de structuri metal și plastic,pregătire utilaje diverse Reparatii in fibra de sticla,diverse ornamente exterioare auto aplicare filler ,șlefuire fina ,mascare ,degresare in vederea vopsirii finale în cabina. Domiciliul în Timișoara.
-
-
Angajez muncitori calificați în construcții. zidărie, dulgherie. fierărie .,etc caut doar oameni serioși harnici și punctuali și fara consum de alcool in timpul programului plata 15-30 angajați . pentru mai multe detalii sunați la Nr între orele 09-18 .,doar cei interesați și serioși!
-
Firmă de securitate angajeajă:Șef obiectiv, Șef tură,Șofer intervenție și agenți de securitate, salariul avantajos.
-
Flotă Uber Bolt angajează șoferi. Comision Flota 10% din net. Flota plătește 20% din cartea de muncă. Condiții bune și noi de colaborare. Contract de munca incepand cu 2h. Doar persoane responsabile și cu chef de muncă. Angajăm DOAR CU MAȘINILE PERSONALE În Suceava și Bucuresti.
-
-
Societate de Contabilitate, cauta Contabil Junior, de preferat Full Time. Se ofera salariu fix, bonuri de masa, prime. Cerinte: Seriozitate, ambitie, capacitate buna de comunicare si interactiune sociala, buna concentrare, cunostinte microsoft office, windows. Program de luni pana vineri. Locatia: Bucuresti, Sector 1. Pentru aplicare trimiteti CV pe email:
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
SC ASCENSO SRL cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul ascensoarelor angajeaza intretinator/montator ascensoare. Cerinte: Absolvent liceu/ scoala profesionala cu specializare tehnica: mecanica, electromecanica, instalatii electrice, etc. Este necesara o experienta minima in domenii in care sunt necesare cunostinte de mecanica, electrica, curenti slabi, electromecanica, mecanica hidraulica etc. Experienta in domeniul ascensoarelor, platformelor sau a sistemelor de parcare ar fi un avantaj. Capacitatate de a lucra in echipa Disponibilitate de a se deplasa intre punctele de lucru ale companiei Apt pentru lucrul la inaltime Limba engleza la nivel incepator ar constitui un avantaj permis de categoria B ar consitui un avantaj experienta in domeniu ar constitui un avantaj dar acceptam si persoane fara experienta in domeniu dar cu cunostinte in domeniul electric/mecanic. Oferim: tichete de masa decontare de transport prima de sarbatori bonusuri in functie de exeperienta si performanta mediul de lucru placut salariu motivant
-
Cautam asistent manager, cunostinte operare PC office. Persoana implicata, responsabila, atenta la detalii. Permis cat B prezintă avantaj. Program - full 8h. Nu este necesara experienta. CV+foto pe email sau pe Whatsapp Experienta administrare birou, asistenta organizare, facturista management reprezinta un avantaj. Biroul se afla in localitatea Livada!
-
Se cauta baiat sau fata pentru lucru in curierat Salariu motivant Program L-V Auto acasa Conditii de angajare -permis minim 2 ani - cazier curat - absolvit minim 12 clase ( se accepta si fara BAC) Pentru detalii suplimentare nu ezitati sa ne contactati