Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-05-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Constanta Sud își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 320 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie sau Pedagogie, PIPP, Sociologie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Slobozia!! Tel: Mail:
-
Promovat
Pizzeria Pulcinella angajeaza pizzar, experienta in lucrul pe cuptorul cu lemene prezinta un avantaj.
-
Promovat
angajez lacatus confectii metalice montaj hale, lucru la inaltime un avantaj, sudura un avantaj, salariu in acord
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
Cu o traditie de peste 7 ani in Timisoara in domeniul fastfood, SisKebab angajeaza personal pentru cele trei locatii din Timisoara. Ce trebuie sa faci? Vei face parte dintr-o echipa tanara si dinamica, mereu in continua dezvoltare si vei prepara cele mai gustoase shaorme din Timisoara! Asteptam cu interes sa ne contactezi si sa ne cunoastem pentru o posibila colaborare. Sunati cu incredere pentru mai multe detalii. Mult success!
-
Job Vacancy: Technician E&I Rotterdam Are you residing in the vicinity of Rotterdam and do you possess knowledge of electrical engineering? Are you eager to further develop your skills in the field of commissioning within high-, medium-, and low-voltage installations and associated equipment? Then this position of Commissioning Engineer is perfect for you! In this role, you will be responsible for conducting test activities and commissioning of high-, medium-, and low-voltage installations. Responsibilities: Independently install, repair, and maintain installations according to provided specifications and planning. Prepare, verify, and execute test activities for installations. Work independently according to specified specifications and planning. Maintain test protocols, test data, and reports of executed activities. Additionally, closely participate in the delivery of installations. Ensure adherence to specified requirements. Report any deviations during execution and also identify and monitor additional and reduced work. Requirements: Completed technical vocational education (minimum level 3) in the field of Installation Technology or Electrical Engineering, including additional courses. Experience as a technician in Installation Technology. Ability to work independently according to provided specifications and planning. Possession of a valid driver's license (B). VCA diploma is preferred. InAxtion , una dintre cele mai serioase si renumite agentii de recrutare si plasare a fortei de munca din Olanda pe domeniul tehnic angajeaza ingineri electricieni , de preferabil , cu experienta in domeniul petrochimic si sau industrial. Este serioasa deoarece "spun ceea ce fac si fac ceea ce spun", in felul acesta au dezvoltat o relatie de incredere si stabilitate cu angajatii lor astfel incat multi dintre acestia au lucrat la companie pana au iesit la pensie. Iar renumita deoarece au reusit, prin stabilitatea oferita angajatilor, sa atraga in parteneriatele lor proiecte de anvergura si jucatori de talie mondiala ca si colaboratori. CERINTE: cunostinte de limba engleza la nivel mediu permis de conducere valabil doar pentru cetateni membri ai UE BENEFICII: Salariul competitiv va fi stabilit la interviul online direct cu angajatorul olandez, contractul fiind de asemenea semnat direct cu compania. Se ofera masina si de catre companie. Exista optiunea si de a folosi masina personala pentru deplasarea la locul de munca (proiect) existand in acest sens anumite beneficii de ordin financiar. Cazarea este si aceasta oferita de companie, intr-o casa cu bucataria si baia la comun dar intotdeauna singur in camera. Programul este normal dar la unele proiecte se pot face si ore suplimentare, acestea fiind remunerate compensatoriu cu 120% si 150% in functie de cantitate sau de zilele saptamanale efectuate. Sprijin in obtinerea actelor necesare angajarii in Olanda (BSN, VCA, obligatorii pentru domeniul constructiilor conform legislatiei Olandeze) Pentru aplicare puteti trimite CV-ul la numarul afisat , de asemenea puteti suna pentru lamuriri, dar va rog adaugati prefixul +40 inaintea numarului.
-
Pentru o companie din nordul Olandei, angajăm mecanici sau ajutor de mecanici, în ateliere (stații ITP). Se cere vorbirea limbii engleze și experiență în domeniu. Permisul de conducere reprezintă un avantaj. Se oferă: - loc de muncă cu contract pe perioadă nedeterminată - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit de la cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract pe periodă nedeterminată - salarizare săptămânală direct în contul bancar. NU percepem taxe sau comisioane!
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Cautam o menajera pentru curatenie si calcat intr-o vila p+e+m, in care locuiesc 2 adulti, program 3 zile pe saptamana, luni, miercuri, vineri, 8h pe zi, Chiajna, salariu 300 lei pe zi, 3600 lei pe luna. Cerinte: seriozitate, experienta in domeniu, harnicie, maxim 58 ani Acceda, firma de plasare de personal infiintata in 2006, care nu percepe si care nu a perceput niciodata comisioane de la candidati. Apelati cu incredere!
-
Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune,importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini sunt: -introducerea facturilor de la furnizori,in contabilitate. -intocmirea de documente de aprovizionare, livrare, insotire marfa, retururi. -listarea zilnica a comenzilor primite de la agenti si intocmirea corecta a facturilor. -arhivarea facturilor,avizelor exemplarul 2 in ordinea de pe jurnale,raportarea catre conducere a eventualelor probleme (lipsa doc.,lipsa stampilei). -executarea rapoartele cerute de conducere,intr-un timp cat mai scurt,acestea avand prioritate fata de toate celelalte activitati. -participarea la procesele de inventariere. Cunoasterea programului Neomanager poate constitui un avantaj. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la depozitul firmei aflat in zona Metro si retur se face cu mijloacele de transport ale firmei. Candidatii trebuie sa posteze CV-ul in anunt.
-
Promovat
Mărim echipa! Căutăm coleg sau colegă, închiriez post de lucru scaun pentru Coafor Barber sau Frizerie in Timișoara, zona centrala liniștită cu multe locuri de parcare pt clienți ,aproape de complex și fabrika de bere! Pentru mai multe detalii va stam la dispoziție !
-
Ești o persoană care are: Studii medii; Cunoștinte de operare PC - nivel minim; Îți place să relaționezi și să comunici deschis cu clienții; Ești echilibrată, responsabilă și conștiincioasă; Dar și loială, corectă și serioasă. Totul perfect, de restul ne ocupăm noi!!!! Program de lucru flexibil, cu pauză de masa; Salariu competitiv; Plata orelor suplimentare/ sărbători legale cu 175%-200%; Așteptăm să povestim mai multe în cadrul unei discuții.
-
ShinHeung Electronics is a multinational company specialized in producing electric car battery parts, stamping, plastic injection components and precision tooling for press. Responsabilitati: - Efectueaza masurarea pieselor prelucrate si stabileste individualizeaza piesele neconforme fata de piesa acceptata de client. -Asigura separarea completa a pieselor neconforme fata de fluxul pieselor conforme. -Respecta procedura de control tehnic de calitate din cadrul Sistemului de Management Integrat al Calitatii la nivelul firmei. -Efectueaza monitorizari si analize specifice in scopul cresterii calitatii productiei CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail: Pentru mai multe detalii, va stam la dispozitie la nr. de telefon: .
-
muncitori necalificati in constructii salarii incepand de la 20lei ora net muncitori calificati in constructii salarii începând de la 25 lei ora net sâmbătă se plătește dublu contract de munca transport
-
Angajez șofer profesionist C+E cu atestat marfa și Card Tahograf pentru curse interne. Aprovizionare pe timpul nopții între depozite. Salariu de la 5400 lei Mai multe detalii în privat
-
OUTLET_magazin de incaltaminte din piele cu branduri renumite made in Italy angajam urgent vanzatoare full time cu contract de munca pe perioada nedeterminata. CERINTE GENERALE: - Persoana serioasa, sociabila, prezentabila, comunicativa si cu initiativa - Domiciliul stabil in Bucuresti - Absolventa liceu cu BAC - Experienta in vanzari minim 1 an - Cunostinte minime operare calculator - NEFUMATOARE CONDITII: - Pachet salarial motivant (intre 2.000 - 2400 lei net ) cu posibilitate de majorare dupa perioada de proba. - posibilitate acordare tichete de masa - mediu placut de lucru - zona centrala stradala - cartier Aviatiei sector 1 Bucuresti RESPONSABILITATI GENERALE: - consilierea clientilor - aranjarea produselor - promovarea colectiilor - monitorizarea stocurilor
-
Angajez șofer pe comunitate cu experiența! Industriale,vagon cu prelată! Sediul firmei este in Baia-Mare,din 2006 pe piața. Camioane mega DAF Euro 6. Program flexibil,6 săptămâni cu 2 acasă sau la 8 săptămâni cu camionul acasă,la înțelegere. Dispecerat în limba Română,telefon de firma,aparate de taxare automate,card de firma. Salariu la timp! Mai multe detalii sunați la tel. Oferim seriozitate! Tel
-
Restaurantul Grill&Burgers de pe Str Republicii, angajează ajutor de bucătar . Potențialul candidat trebuie să locuiască în Braşov. Salariu competitiv și comision din vânzarea pe bucătărie .
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 20 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Locatie: Magazinul Sabrini se afla in incinta Promenada Mall (Strada Lector 1-3A, Sibiu) Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau! Pentru mai multe informatii sunati la:
-
- Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau!
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Recrutam REFERENT RESURSE UMANE, pentru clientul nostru din Biharia. Cerinte: - Studii economice; - Experienta pe un post similar; - Atentie la detalii; - Abilitati bune de comunicare; - Posibilitatea de a face naveta. Responsabilitati: - Gestionarea pontajului lunar; - Eliberarea adeverintelor si documentelor solicitate de catre angajati; - Redactareaa si centralizarea documentelor specifice departamentului de Resurse Umane; - Ofera suport pentru alte activitati administrative cu privire la operatiunile departamentului resurse umane. Beneficii: - Salariu negociabil; - Tichete in valoare de 30 ron zi lucratoare; - Tichete de vacanta anuale 1.500 ron; - Decont transport: 300 ron luna; - Premii de Paste si Craciun; - Program de lucru de luni-vineri, intre orele 09-17.
-
Societate de constructii drumuri cu santiere pe raza Judetului Bacau. Angajeaza in domeniu : -Ingineri -Subingineri -Maistri -Tehnicieni Permis de conducere Categoria B . Pentru mai multe detalii cu privire la locul de munca sau stabilirea unui interviu sunati la numerele de telefon :