Anunțuri
Locuri de munca Persoane Doar munca in strainatate Disponibil din: 2021-05-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
ELBA S.A. TIMIȘOARA, firmă de producție corpuri de iluminat, cu sediul în parcul industrial Freidorf, str. Paul Morand nr.135 recrutează în perioada următoare personal pentru activități de producție în 3 schimburi. VENIT MINIM BRUT 4650 !!! compus din: Salariu de încadrare ofertant; Spor de noapte 350 lei medie (25%); Bonus de productivitate - pana la 400 lei medie; Bonus de recomandare - 500 lei; Tichete de masă 840 lei (40 lei zi lucrată); Cadou de sarbatori - 300 lei net eveniment; Al 13-lea salariu (în două tranșe); Prime de sărbători și vacanta de vara în funcție de rezultatele financiare ale companiei; Ore suplimentare weekend plătite dublu; Ore suplimentare săptămână +75%; Bonus de fidelitate după 5 ani vechime neîntreruptă în companie; BENEFICII EXTRASALARIALE: Concediu 24 zile an Asigurare privată de sănătate; Loc de muncă asigurat cu contract de muncă direct cu angajatorul ELBA S.A.; Mediu de lucru cu spații generoase, sigure și curate; Analize medicale gratuite în vedea angajării și periodice; Asistență medicală asigurată în timpul serviciului; Echipamente de lucru și protecție gratuite; Dotări tehnologice moderne; În funcție de nivelul de pregătire se asigură acces către programe de formare internă și externă; TRANSPORT GRATUIT ASIGURAT: - pe rute dinTimișoara (plecare din zona Modern, respectiv zona Lipovei); - pe rute din jud.Timiș (Comloșu Mare-Jimbolia-Cărpiniș-Cenei-Uivar-Ionel-Sânmihaiu Român-Sânmihaiu German, Pustiniș, Otelec,Utvin,Șag, Jebel, Liebling) Candidatii interesati sunt rugati să se prezinte la interviu de LUNI până MIERCURI la ora 10:00 în parcul industrial Freidorf, str. Paul Morand nr.135. Puteți vizita și pagina noastră: www.elba.ro
-
Promovat
Angajam agenți securitate cu atestat sau in curs de atestare, salariu 2980 - 3160 lei plus 400 lei bonuri valorice pe lună. 3 posturi pentru bărbați și 2 pentru femei.
-
Promovat
angajam: - ospatar - ajutor de ospatar - ajutor de bucatar - grataragiu - pizzar - barman contact: 0741242307
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam agenti securitate pentru Santana, Zimand si Arad. Program de lucru in ture. Detalii la nr de tel. Cerinte -seriozitate -cazier curat - atitudine civilizata si responsabila
-
-
angajam operator front office (F) Vâlcea, Raureni 85A Candidatul ideal - domiciliu în Ramnicu Valcea sau împrejurimi - studii medii sau superioare - bune abilitati de relationare si comunicare scris si verbal; - adaptabilitate, rezistență la stres, orientare catre client, prezenta agreabila; - atentie distributivă, organizat a, atentie la detalii; - abilitati bune de operare PC Microsoft Office - cunoasterea limbii engleze prezinta un avantaj. - permis categoria B Detalii suplimentare la
-
Angajam vânzători sau lucratori comerciali , in casierul Alfa, Arad. Informații la tel :
-
Angajam agenti vânzări teren fara experiență. Cerinte: Permis de conducere categoria B. Ce oferim: - salariu fix + bonusuri din vanzari; - vacante platite de firma; - contract de munca pe perioada nedeterminata; - program flexibil; - posibilitatea de avansare. Detalii la telefon _Lorena Drobeta-Turnu Severin
-
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de tehnician marketing care să se alăture echipei noastre și să contribuie la succesul operațiunii noastre. Cerinte: - studii superioare profil; - experiență de marketing ; - proactivitate și creativitate; - o bună cunoaștere a limbii spaniole scrise și vorbite; - ușurința de a obține informații; - orientare către clienții interni externi; - cunoașterea sistemelor de management - abilități de comunicare și de socializare; - abilități de redactare și de sinteză; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență; Beneficii aditionale. Dacă sunteți pasionat de marketing și doriți să vă provocați abilitățile într-un mediu industrial dinamic, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribui la angajamentul nostru față de excelență în industria chimică. Așteptăm cu nerăbdare să vă avem ca parte fundamentală a echipei noastre, lucrând împreună pentru a avea un impact pozitiv în industria noastră și în lume. Contact:
-
Firma Asevi de detergenti situata in zona Dimitrie Leonida (sector 4,in curand Branesti) este in cautare de Operator Linie Umplere Cerinte: - Functia principala a operatorului de umplere este de a realiza la timp productia planificata si calitatea stabilita. - Primeste planificarea produselor pentru umplere, cantitatile si termenele de finalizare. - Intelege si clarifica nelamuririle cu privire la planificarea productiei cu reponsabilul departamentului. - Executa operatiunile de umplere si ambalare in conformitate cu intructiunile stabilite. Competente: - Responsabil - Organizat - Metodic - Gestionarea buna a timpului Program de luni pana vineri de la 8:00 la 16:30 (cu pauza de masa). Experieta pe un post similar constituie un avantaj.
-
Firma Asevi România, producatoare de detergenți de uz casnic, căutăm un tehnician de întreținere foarte competent și motivat care să se alăture echipei noastre. Candidatul va contribui la asigurarea funcționării eficiente și fiabile a unității de producție prin întreținere eficientă și rezolvarea problemelor. Responsabilitati principale: Efectuați întreținerea și îmbunătățirile preventive și corective ale utilajelor în timp util pentru a garanta funcționarea corectă și rezolvarea incidentelor; Diagnosticați și rezolvați problemele mecanice, electrice și hidraulice în timp util pentru a minimiza timpul de nefuncționare; Colaborează strâns cu departamentul de producție pentru a oferi instruire sau asistență; Cerințe: Minim 1 an experiență demonstrată în întreținere într-o fabrică de producție sau similar; Cunoștințe solide de electricitate, electronică, pneumatică și hidraulică; Familiarizare cu sistemele automate de control și PLC-uri; Păstrați uneltele și instrumentele de lucru organizate și în stare perfectă; Abilități de rezolvare a problemelor, inițiativă și disponibilitatea de a învăța cunoștințe noi; Abilități de comunicare și lucru în echipă. Se apreciaza gradul tehnic in intretinere industriala, electromecanica sau conexe.
-
-
-
Angajam personal call center ( receptie) si vanzare produse naturiste,asistent de farmacie, abilitati calculator, zona Mall Vitan, Dristor, pentru mini clinica terapii alternative. Studii medii de specialitate( liceu chimie biologie sau cunoasterea plantelor) Salariu atractiv. Mediu de lucru curat si decent.
-
Angajam Bucătar ,ospatar pentru terasa de preferat fata tanara si ambitioasa posturile noastre sunt și pe timp de extra sezon mai multe detali la nr
-
Angajam consilier vanazari cu experiență în domeniu pentru magazin de îmbrăcăminte situat în zona Traian. *Program: Luni-Vineri: 09:00-17:00 *Pentru informații suplimentare și programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati telefonic.
-
GSulici instalatii srl cauta coleg de munca ,daca esti o persoana dinamica,responsabil si doresti sa lucrezi in prelucrarea lemnului..montaj parchet ,scari din lemn, terase ,deck ,etc.te asteptam la noi in echipa !Mai multe detalii la telefon
-
GSulici instalatii srl cauta coleg de munca ,daca esti o persoana dinamica,responsabil si doresti sa lucrezi in prelucrarea lemnului..montaj parchet ,scari din lemn, terase ,deck ,etc.te asteptam la noi in echipa !Mai multe detalii la telefon
-
Angajam consilier vanzari cu experiență în domeniu pentru magazin de îmbrăcăminte situat în zona Traian. *Program: Luni-Vineri: 09:00-17:00 *Pentru informații suplimentare și programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Monitorizarea nivelurilor de stoc și a gradului de acoperire a produselor finite și luarea de măsuri corective, dacă este necesar, pentru a obține un nivel optim al stocurilor. Măsurarea respectării cantităților și termenelor de livrare, în vederea inițierii unor măsuri proactive pentru optimizarea fiabilității livrărilor în timp optim. Monitorizarea datelor de livrare și expedierea pentru produsele finite în timp optim, pentru a asigura fiabilitatea expedierii la timp către client . Întreținerea datelor de bază și a datelor de referință în domeniul livrărilor, pentru a garanta calitatea datelor în toate sistemele logistice relevante. Operarea sau sprijinirea unui sistem activ de gestionare a furnizorilor prin transmiterea de informații în vederea obținerii celor mai bune performanțe din partea furnizorilor. transmiterea integrală și în timp util a informatiilor către Directorul General Administrator păstrarea în ordine a tuturor documentelor și corespondenței specifice calitatea documentelor pe care le redactează și sau transmite acuratețea datelor pe care le transmite calitatea traducerilor corespondenței pe care le întocmeste pentru managementul firmei convocarea participantilor la ședintele ocazionale transmiterea completă și corectă a documentelor către destinatarii adecvați păstrarea confidențialitătii datelor la care are acces. Un mentor vă va sprijini în preluarea treptată a propriei responsabilități după o fază de formare inițială care vă va familiariza cu produsele, instrumentele, procesele și organizarea noastră. Program de lucru: L-V de la 09:00-16:30 cu jumatate de ora pauza de masa zi. Sambata,Duminica si sarbatorile legale sunt libere. Salariu atractiv. Descrierea companiei Aqua Prestige este o companie noua pe piata, activitatea noastra principala consta in comercializarea si imbutelierea de apa minerala de izvor.Suntem o companie in plina dezvoltare iar piata noastra de desfacere se desfasoara pe plan international! Suntem o echipă tânără,dinamica și dorim să ne facem cunoscuți prin calitatea serviciilor noastre și promptitudinea cu care le prestăm. Suntem foarte atenți la detalii și ne dorim ca fiecare produs care iese din firma noastră să corespundă tuturor cerințelor clienților noștri.Te asteptam cu drag sa faci parte din echipa noastra si iti vom oferi tot spijinul necesar pentru a te integra!
-
-
11. PRINCIPALELE RESPONSABILITATI: 1. Sa curete camerele de oaspeti respectand procedurile standard. 2. Sa curete si sa mentina curatenia in locurile desemnate, atat zona clientilor cat si zona personalului urmand standardele si procedurile companiei. 3. Sa fie responsabil pentru semnarea cheilor primite si predate. 4. Sa coopereze cu superiorii si sa indelpineasca sarcinile primite. 5. Sa-si pregateasca caruciorul cu toate produsele necesare pentru indeplinirea sarcinilor. 6. Sa mentina carucioarele din dotare si oficiile de pe etaje curate si aranjate in mod constant 7. Alte atributii din fisa postului Beneficii: - Program de lucru 8h zi ; - Contract individual de munca; - Bonus anual ; - Salariu 3.700 lei ( tichete de masa incluse); - Abonament sanatate la clinica privata ; - Tichete cadou Paste ; - Prime; zi de nastere, salariatul lunii salariatul anului; - Bonusuri diverse in functie de performanta, la nivel de departament.
-
Companie germana angajeaza Montatori mobilier Ikea Venitul este de 120 Euro net zi la montaj bucatarii, si 100 Euro net zi la mobila generala Contract german, perioada nedeterminata Cazare asigurata Cerinte: experienta in montaj mobillier Locatie: Kerpen Angajare imediata Detalii la telefon: . Melania