Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Persoane Disponibil imediat Disponibil din: 2021-05-22

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 21

    locuri de munca pentru bucatari in Irlanda sau Olanda

    Căutăm bucătari care să lucreze în IOlanda sau Irlanda! Dacă vorbești engleză și ai cel puțin 2-3 ani de experiență ca si bucatar, te căutăm! Alătură-te nouă și devine membru al unei super-echipe! Așteptăm CV-uri cu poza ale candidatilor pentru funcțiile de bucatar, bucatar chef ( chef de partie) în următoarele domenii: Restaurante olandeze, hoteluri Restaurante și hoteluri în Irlanda Ceea ce oferim: contracte de muncă pe durată determinată (6-9-12 luni) se asigură cazare și masă ajutam sa-ti faci aranjamente de călătorie asistență în administrarea completă oportunitate de câștig: 11-13 euros oră Conditii de angajare : experiență profesională anterioară în același loc de muncă Cunoașterea limbii engleze Dacă consideri că îndeplinesti criteriile de mai sus și doresti să aplici sau pentru mai multe informatii despre aceasta oportunitate te rugam sa trimiți CV-ul la adresa : crew( arond) crew.hu !

  • 1

    Lucrator comercial manipulant marfa - zona Doraly

    Angajăm lucrator comercial manipulant marfă, cu sau fără experiență! Cerințe: - Persoană serioasă, responsabilă și cu atitudine pozitivă; - Cazier curat; - Disponibilitate la efort fizic. Responsabilități: - Pregătirea comenzilor pentru încărcare; - Incărcare descărcare marfa; - Responsabil de manipularea și organizarea mărfurilor intrate si iesite din depozit. Oferim: - Pachet salarial: 3.000 lei NET - Contract pe perioadă nedeterminată Locatie depozit: zona Doraly, Afumati. Program de lucru: Luni- Vineri: 08:00 - 16:00. Detalii Interviu la numarul de telefon afisat!

  • Ing Proiectant structuri rezistenta

    Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna

  • 4

    Desenator Autocad si responsabil intocmire depunere ridicare avize

    - cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente

  • 2

    Asistent Manager Referent achizitii

    Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.

  • 6

    Angajez

    Firmă pază angajează agenți securitate.

  • 1

    Termocolor & Pravalia de Ferestre - Personal calificat necalificat

    Grupul de firme Termocolor si Pravalia de Ferestre cauta colegi noi pentru pozitiile de Vopsitor, Lacatus, Montator Tamplarie si Personal Necalificat Cerinte: Studii medii finalizate. Diplomă de calificare profesională pentru pozitiile ce necesita aceasta certificare Seriozitate Capacitatea fizică de a răspunde la efort Capacitatea de rezolvare a unor sarcini suplimentare Desfăşurarea activităţii în condiţiile şi riscurile specificate în fişa postului (ex. lucru la înălţime, în zone cu circulaţie, în apropierea tensiunii) Disciplina în cadrul programului de lucru Vopsitor (Operator vopsire) Daca esti un vopsitor cu experiență în câmp electrostatic, indeplinesti conditiile de mai sus si ai abilități excelente în vopsirea cu pulberi și o atenție deosebită pentru detalii, te așteptăm să te alături nouă. Lacatus Pentru aceasta pozitie se solicita obligatoriu bune cunoștințe in interpretarea desenelor tehnice si experiență minima de 2 ani pe un post similar. Montator Tamplarie Noi lucram exclusiv cu aluminiu, asadar ne dorim pe cineva familiarizat cu acest material. Si pentru aceasta pozitie se solicita obligatoriu bune cunoștințe in interpretarea desenelor tehnice si experiență minima de 2 ani pe un post similar. Personal Necalificat Ne dorim o persoana dornica sa invete lucruri noi, cu bune abilitati practice. Programul de lucru este de luni până vineri, 08:00 - 16:30, iar sediul firmei se afla in Iasi, Blvd. Potiers, nr. 14, langa Siraj. Oferim un mediu de lucru plăcut, zile libere legale, loc de muncă stabil. Hai in echipa noastra!

  • 1

    Angajez

    Angajez salaor in constructii plata la 2 saptamani Brasov

  • 33

    Livrator bringo

    Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. Max, DM, Noriel, DM, English Home, Animax, Decathlon etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-16 comenzi zilnic. Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie. De asemenea îți oferim: -22-24 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră! Descrierea companiei Societate partenera Bringo Magazin.

  • 2

    Angajam tamplar mobilier la comanda, cu experienta.

    Atelier specializat in productie si montaj la comanda, angajeaza tamplar cu experienta pentru atelier productie mobilier din PAL MDF. Mediu de lucru placut. Contract de munca pentru perioada nedeterminata Salariu motivant, flexibilitate, seriozitate.

  • 13

    Dulgher Universal Franta de la 2800 euro net PARIS

    Dulgher Universal Franta de la 2800 euro net luna la un program de 39 de ore saptamana Locatie: Paris ( Linia 16 ) Incepere: 10.06.2024 ( 1 LOC ) Cazare, transport international si intern asigurat si platit de angajator. Contact: Valentin

  • 29

    Agenti de paza cu sau fara atestat

    Bronec angajeaza in conditiile Legii 333/2003 agenti securitate cu sau fara atestat. Adresa: str. Mesterul Manole nr. 1, bloc D 17, sc. 1, ap. 12, Int. 12, sector 3, Bucuresti Profilul postului: - sa asigure in conditii optime paza obiectivului deservit; - sa cunoasca locurile si punctele vulnerabile din perimetrul obiectivului; - raspunde de paza materialelor, bunurilor si valorilor aflate in raza postului; Abilitati necesare: - atenție la detalii; - abilități excelente de comunicare; - stare fizică foarte bună; - abilitatea de a evita confruntările;

  • 21

    Agent vanzari piese auto

    Angajez agent de vanzari piese auto. Domeniu de activitate: Comert cu piese auto Descrierea si responsabilitatile postului: Vanzare piese auto; Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale; Vizite clienti; Monitorizarea activitatii concurentei pe zona alocata; Prezinta si promoveaza produsele TOPRAN si MAPCO; Urmareste realizarea targetului de vanzari; Intocmeste rapoarte de vanzari. Cerinte: Experienta in vanzari; Studii medii/superioare; Cunostinte generale in domeniul auto; Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere; Cunostinte operare PC, Pachetul Office; Experienta min. 5 ani in domeniul vanzari de piese auto; Cunoasterea pietei din judetele: MS, HR, BV, SB, CJ, BN si AB; Permis de conducere cat. B minim 3 ani. Beneficii: Masina de serviciu, laptop, telefon; Contract perioada nedeterminata; Salariu fix + comision din incasari; Bonusuri pentru indeplinit target-uri, prime. Contact:

  • Angajam gestionar magazin piese utilaje agricole

    SC SAVALEX IMPEX SRL, este in cautarea unui gestionar magazin pt punctul de lucru din Bucov ( Prahova ) Cerinte: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor și a stocurilor minim 2 ani ( constituie avantaj ) Abilități excelente de comunicare Cunoștințe de operare PC (Word, Excel,etc) Dacă sunteți o persoană organizată, orientată spre rezultate și căutați o oportunitate de a vă dezvolta cariera într-un mediu dinamic, vă rugăm să trimiteți CV-ul pe WhatApp la nr afisat sau solicitati adresa de mail in mesaje. Responsabilități principale: Recepție marfă: Verificați calitativ și cantitativ produsele primite. Gestionarea Stocurilor: Supravegheați și coordonați toate activitățile legate de stocuri, asigurându-vă că produsele sunt înregistrate și stocate în mod eficient. Inventariere: Înregistrarea și evaluarea precisă a tuturor stocurilor Planificarea Livrărilor: Organizare eficientă a comenzilor pentru a asigura livrarea promptă și corectă a produselor. Atentie la cerintele si detaliile oferite de catre clienti pt a identifica cat mai rapid si corect cerintele lor Beneficii: Salariu fix Bonuri de masa Bonusuri in functie de rezultate Telefon serviciu Oportunitati de avansare invatare Descrierea companiei: Suntem lideri in jud.Prahova si imprejurimi in domeniul pieselor de schimb pt utilajele agricole si nu numai. Activam in acest domeniu din anul 2008. Suntem o echipa tanara cu ambitii mari si mereu ne dorim sa ne atingem obiectivele atat pe plan profesional cat si personal.

  • 2

    Sofer Comunitate

    Societatea RSM International, cu sediul in Tg-Jiu, angajează șofer profesionist pentru comunitate; se oferă training pentru începători, cursele pleacă din AT-Uk și retur. Plecarea și întoarcerea în și din România se fac cu camionul. Oferim un salariu brut începând de la 3200 lei + diurnă. Cerem și oferim seriozitate. Mai multe detalii la tel. Precizez că salariul si diurna se discută negociază în privat, în funcție de abilități. Telefon: .

  • 2

    Lucrator Bucatarie Pizza Hut Delivery Obor Kitchen Worker Pizza Hut Delivery

    Candidatul ideal Daca esti dornic de afirmare, serios, cu capacitate de a lucra in echipa, intr-un mediu de lucru placut te asteptam sa te alaturi echipei Pizza Hut Delivery. Descrierea jobului Beneficiezi de training, pachet salarial motivant, tichete de masa, program flexibil de lucru, oportunitatea de a lucra intr-un mediu placut. Descrierea companiei Pizza Hut Delivery

  • 8

    Muncitori Germania necalificati 1800-2500 EURO

    Angajam persoane pentru prelucrarea produselor din carne la abator, in Germania. Beneficii: Contract de munca in Germania - FARA COMISION! Salariul este intre 1500-2500 de euro, bani ramasi dupa retinerea cazarii, a utilitatilor si a transortului; Prelucrarea produselor din carne, cu formare la locul de munca. Concediu legal platit, 24 zile pe an; Asigurare medicala; Cazare in camere de 2 persoane + camere cupluri; Alocatie pentru persoanele care au copii minori - 250 euro copil; Echipament de lucru asigurat gratuit. Descrierea postului: Munca la banda in picioare Programul de lucru este de 6 zile pe saptamana, 8 ore zi, cu posibilitatea de a lucra ore suplimentare; Disponibilitate de a lucra pe ture (1si2); Varsta cuprinsa intre 18-55 ani. OBIGATORIU: cazier curat si adeverinta medicala! Plecari saptamanale pe traseul Brasov-Sibiu-Deva-Timisoara-Arad. Transportul si cazarea platite de firma pana la primul salariu. Pentru detalii si programari ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon

  • 14

    Angajam consultanti de credite in cadrul companiei iCredit

    Ia-ți un job acum, nu la Sfântu' Așteaptă! Te asteptam in echipa iCredit! iCredit angajeaza Consultanti de Credit in Onesti oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!

  • 2

    Asistenta manager part time - Consultanta Fonduri Europene

    Manager general angajez asistenta manager full time sau part time pentru activitate de birou, redactarea documentelor la calculator, primit si trimis mailuri, răspuns la telefon, etc. Experienta nu este necesara, se oferă training. Domeniu de activitate: consultanta fonduri europene. Sediu birou: zona Victoriei Cerinte: ușurință în comunicare, seriozitate, aspect fizic plăcut, dorința de evoluție, open minded. Se oferă: -salariu Net (în mana): 3000 - 4000 lei + bonusuri. -ore suplimentare plătite când este cazul -posibilitate cazare dacă este nevoie -masina de serviciu Va rog, trimiteți CV sau descriere pe WhatsUp sau în aplicație.

Salvează căutarea