Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 79

    Call Center

    Agenția de publicitate și marketing angajează doua fete pentru postul de operator call center in limba romana. Avem nevoie pentru program full tine -8 ore și pentru program part time - 4 ore, Luni -Vineri Salariu: 3500 - 4000 lei in mână + comision. Cerințe candidatului: vorbit fluent limba romana, seriozitate, atenție, corectitudine, abilitatea de a lucra în echipa. Se oferă training gratuit, nu e nevoie de experiență anterioară Acceptam și studenți. Domeniul de activitate: -producția, vânzarea și promovarea produselor publicitare (pliante, flyere, agente, calendare, roll-up, bannere, mash-uri, afișe, cărți de vizită, broșuri, reviste, etc) -promovare online și offline -distributie de materiale publicitare - producție de grafica &design Trimiteți CV sau descriere pe mail sau pe What's Up.

  • 2

    Asistenta manager part time - Consultanta Fonduri Europene

    Manager general angajez asistenta manager full time sau part time pentru activitate de birou, redactarea documentelor la calculator, primit si trimis mailuri, răspuns la telefon, etc. Experienta nu este necesara, se oferă training. Domeniu de activitate: consultanta fonduri europene. Sediu birou: zona Victoriei Cerinte: ușurință în comunicare, seriozitate, aspect fizic plăcut, dorința de evoluție, open minded. Se oferă: -salariu Net (în mana): 3000 - 4000 lei + bonusuri. -ore suplimentare plătite când este cazul -posibilitate cazare dacă este nevoie -masina de serviciu Va rog, trimiteți CV sau descriere pe WhatsUp sau în aplicație.

  • Studente pentru internship sector marketing. BONUSURI pana la 3100 lei

    Studente pentru internship sector marketing in Bucuresti zona piața Unirii. Se oferă adeverință, program 3 ore pe zi. Program luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 15 - 18. Zona piata Unirii. Oportunitate de internship cu potențial de angajare ! DOAR IN BUCURESTI BONUSURI de la 1550 lei pana la 3100 lei. Nu necesita experiență. Trimiteți CV în limba română. Publ

  • 13

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 14

    Angajam consultanti de credite in cadrul companiei iCredit

    Ia-ți un job acum, nu la Sfântu' Așteaptă! Te asteptam in echipa iCredit! iCredit angajeaza Consultanti de Credit in Onesti oferind venituri atractive si stabile! Indiferent de varsta, specializare sau experienta, daca ai un spirit independent, stii sa lucrezi singur, dar si in echipa si iti place sa castigi pe masura eforturilor, ALATURA-TE ECHIPEI NOASTRE!

  • 1

    ne ajutam cu omenie

    Eu as putea oferi apartamentul din Craiova si mese zilnice.M-am rasucit brusc,pe scari,cu o greutate mare,nu ma simt prea bine si as avea nevoie de ajutor

  • ne ajutam cu omenie

    Eu as putea oferi apartamentul din Craiova si mese zilnice.M-am rasucit brusc,pe scari,cu o greutate mare,nu ma simt prea bine si as avea nevoie de ajutor

  • 1

    ne ajutam cu omenie

    Eu as putea oferi apartamentul din Craiova si mese zilnice.M-am rasucit brusc,pe scari,cu o greutate mare,nu ma simt prea bine si as avea nevoie de ajutor

  • 13

    Ca in familie !

    Caut o familie intre 35 -50 ani legitim casatoriti din Bucuresti pentru a ma ajuta la menaj , la medici cand e cazul si nu pot eu . Eu 68 ani operat de cancer si alte boli , pentru ajutor sunt dispus printrun act notarial cu clauze sa las garsoniera me de 43 m p in sector 5 . Pot fi contactat zilnic intre orele 9 -17 . Costel !

  • Agent comercial împărțit ziare si reviste

    Angajan Agent comercial împărțit ziare și reviste în Oradea. Activitatea se desfășoară aproximativ între orele 1 și 5 dimineața. Obligatoriu carnet de șofer categoria B cu vechime. Se lucrează de Luni pana Vineri și este liber în sărbătorile legale.

  • 26

    Angajare administrator asociatie locatari

    Angajam cu timp partial de lucru administratator asociatie locatari, pentru un imobil care cuprinde un numar de 40 apartamente si 120 (membri asociatie / locatari).

  • 4

    Angajam persoana resurse umane part-time

    Fade Consulting, firma de contabilitate angajeaza persoana pentru resurse umane. Prezenta fizica la sediu este obligatorie. Este necesara experienta. Zona Piata Iancului, sector 2. Cv-ul se poate transmite la adresa de email inscrisa pe site-ul societatii.

  • 17

    Organizari Evenimente - hostess, call center, asistenta manager

    Suntem o agentie de organizari evenimente si dorim sa angajam fete pentru urmatoarele posturi: asistenta manager, hostess, call center. Nu e nevoie de experienta, oferim training. Posibilitate de program part time sau full time. Salariu: 6800 lei + comision sau se negociaza la interviu. Biroul firmei este in zona Unirii. Acceptam si studente. Posibilitate de cazare pentru o perioada de doua- trei luni. Cerinte: serioasa, inteligenta, atenta la detalii, open minded, deschisa la oportunitati. Va rugam sa trimiteti un CV sau o descriere + numar de telefon.

  • 18

    Distributie pliante, promoții - hostess

    Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.

  • 1

    Consultant Credite iCredit

    Datorită dezvoltării rapide angajam consultanti de credit in JUDET ILFOV, PANTELIMON, CERNICA, BRANESTI, ISLAZ, TANGANU ! Program 4 6 8h zi in functie de disponibilitate , poate fii considerat si job secundar ! Ce vreau de la tine? - bune abilitati de comunicare, - abilitati de convingere, - orientare catre client, Experienta in vanzari constitie un avantaj ! Ce oferim? - training gratuit, - un portofoliu de clienti deja existent care produce venit între 1000-4000 lei - suport pentru dezvoltarea portofoliului existent, - bonusuri si alte cadouri in functie de performanta, Responsabilitati : - mentine relatia intre clienti si companie, - oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit, - colecteaza ratele la creditele acordate; - Informează permanent clienții cu privire la noile oferte de creditare Puteti suna sau trimiteti CV pe Whatsapp.

  • 15

    Asistenta Manager - Secretara

    Agentie imobiliara angajeaza Secretara sau Asistenta manager cu sau fara experienta. Program flexibil part time sau full time, Salariu full time: - 6800 lei Salariu part time: se negociaza la interviu. Echipa tanara, dinamica, sediul in zona Pietii Universitatii. Se cauta fata inteligenta, responsabilă și orientată catre cerintele clientului, aspect fizic placut, open minded. Aptitudini de lucru în echipă Program: Luni -Vineri

  • 2

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 6

    Asistentă manager

    Caut o tânără pe un post de asistentă personală manager, open minde,deschisă la oportunități noi cu un program flexibil și part time, disponibilitate pt eventuale delegații ocazionale. Ofer remunerație peste medie. Rog cv aici in mesagerie sau whatsapp.

  • 4

    Economista/contabila

    Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu

  • 6

    Începe acum!

    Incredibil! Nu trebuie sa atingi un anumit nivel pentru a câștiga din comenzi online! Poți opta chiar și pentru varianta FĂRĂ COMANDĂ PERSONALA CERE DETALII!

Salvează căutarea