Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2020-05-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Esti in cautarea unei persoane care sa aiba grija de cineva drag tie? Agentia Eda din Brasov vine in ajutorul tau! Printr-o selectie riguroasa de personal, iti poate recomanda o persoana de incredere cu experienta in domeniile: ingrijire varstnici, bona, menajera Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon / www.recrutarebrasov.ro Email:
-
Promovat
Angajam lucrator depozit-ingrijitor curti contructii ,responsabil cu descarcarea marfii,sortare,etichetare ,inventariere,pregatirea marfii si ambalare in functie de comenzi, curatenie si ordine in curte si in depozit. Cerinte: -sa fie dornic de invatare -implicare -efort fizic -cazier curat Program de lucru :8 ore :8.30-16.30 intr-un schimb Oferim initial venit lunar brut 5000 ron . Daca doriti sa lucrati in cadrul unei echipe bine motivate ,va rugam sa ne contactati la nr de tel .
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Te invităm să te alături echipei noastre la noul local Ted's Coffee, care urmează să se deschidă în centrul orașului Pitești (Piața Muntenia). Căutăm persoane pasionate de cafea și de servicii de calitate, pentru a ocupa pozițiile de Barista, Barista Junior. Dacă îți place să lucrezi într-un mediu dinamic si te descurci excelent în interacțiunea cu clienții, aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine. Responsabilitățile tale vor include prepararea băuturilor de cafea și a altor produse din meniu, interacționarea cu clienții pentru a le oferi o experiență plăcută și satisfăcătoare, menținerea curățeniei și a ordinii în zona de lucru. Oferta noastră: - Salariu de pornire începând de la 2700 lei, plus comision din vânzări - Training și instruire pentru a-ți dezvolta abilitățile în arta preparării cafelei și în oferirea unui serviciu excelent clienților - Programul de lucru va fi discutat în detaliu la interviu - Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu prietenos și dinamic, alături de o echipă pasionată de cafea Pentru a aplica, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de email HC069 @ accor.com sau lasă aici un mesaj. Vom lua în considerare fiecare candidatură și te vom contacta pentru a stabili un interviu în cazul în care profilul tău corespunde cerințelor postului. Alătură-te echipei noastre și fi parte din povestea Ted's Coffee! Mulțumim și așteptăm cu interes să te cunoaștem!
-
Candidatul ideal: - Experienta in domeniu. - Cunostinte operare - MS office - Curs inspector in domeniul securitatii si sanatatii in munca - 80 ore - Capacitate de adaptare la situatii noi, seriozitate profesionala si disponibilitate la program prelungit - Abilitati de comunicare - flexibilitate, dinamism, rapiditate in adaptarea la cerintele companiei Responsabilitati: - Coordoneaza si monitorizeaza toate activitatile de prevenire si protectie din santier, in conformitate cu legislatia in vigoare - Realizeaza instructaje periodice in domeniul sanatatii si securitatii in munca pentru firmele ce lucreaza in santier - Elaboreaza, actualizeaza si gestioneaza documentele specifice prevazute de legislatia in vigoare - Efectueaza controale in cadrul santierului, informeaza conducatorii locurilor de munca cu privire la neconformitatile identificate si adopta masuri imediate pentru corectarea acestora Beneficii: - Pachet salarial atractiv si bonusuri pentru activitate suplimentara - Mediu de lucru pozitiv, intr-o companie in crestere rapida, intr-o industrie provocatoare si inovatoare - Colaborare pe bază de contract prestări servicii pentru cine are SRL / PFA Descriere companie HSES SRL este o firma specializata in prestarea serviciilor de coordonare SSM pentru santiere de constructii pentru clienti importanti din intreaga tara, majoritatea firme multinationale.
-
Angajez inspector autorizat RAR, pentru statie ITP. Salariu atractiv, bonusuri, condiții excelente de lucru. Mai multe detalii la telefon.
-
Hello, Suntem în căutarea unor persoane dornice să se alăture echipei noastre tinere și dinamice! Dacă vrei să începi o inițiere în lumea vânzărilor și să aprofundezi taina acestui domeniu, aceasta este șansa ta! Activitate de teren de luni pana vineri Comision din vanzari Bonus de vechime Tichete de masă Salar fix Telefon si abonament de serviciu Training-uri gratuite care te ajuta sa-ti dezvolti creativitatea in vanzari Trimite un CV și te voi contacta in cel mai scurt timp!!!
-
Serviciile noastre de îngrijire la domiciliu sunt destinate bătrânilor, bolnavilor și persoanelor cu dizabilități. Oferim servicii în funcție de nevoile specifice ale clientului. Aceste necesitati de îngrijire le vom evalua împreună în cadrul primei întâlniri (programări consultanță aici), la domiciliul clientului sau la sediul firmei. În funcție de dorințele clientului. Tel:
-
caut muncitori calificați,gresie,placări,mai multe detalii pe whatsapp la numărul afisat
-
Caut meseriași,salahori pentru diverse lucrări în țară cât și în afară mai multe detalii le discutam pe whatsapp,majoritatea lucrărilor le avem prin țară în(București,Găești,Târgoviște) dar avem și în afara(Anglia,Belgia,Germania,Spania,Italia) aștept oameni muncitori și serioși
-
Candidatul Ideal - nivel studii medii; -disponibilitatea de a lucra in schimburi; -persoana responsabila si constiincioasa; -bune abilitati de organizare si lucru in echipa; -atentie la detalii si atentie distributiva; -experienta de minim 1 an pe linii de productie constituie un avantaj; -abilitati tehnice; Descrierea jobului -operarea echipamentelor si a utilajelor si asigurarea functionarii continue a acestora; -reglarea utilajelor conform cu specificatiile primite pentru fiecare comanda; -controlarea proceselor de productie in masura indepliniii planului; -verificarea calitatii produsului executat in conformitate cu normele interne.
-
Compania Caretta a fost înființată în anul 2006.Suntem printre cei mai importanți producători de sisteme complete de acoperişuri, garduri metalice şi elemente de închidere pentru hale metalice din România. Misiunea noastră este să construim o companie automatizată, durabilă şi digitalizată, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii îşi valorifică potențialul, contribuind la satisfacția clienților şi la propria lor realizare profesională. Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B (pentru consilierii de teren) Pentru munca si implicarea ta iti oferim: Venit net intre 3000 -10.000 lei luna (salariu de baza fix+comisioane din vanzari+bonus de activitate+tichete de masa) Suport logistic necesar finalizarii vanzarii : publicitate, expunere pe piata, brand, promovare on-line; Traininguri de formare profesionala si activitati lunare interactive; Mașină de serviciu; Prime de sărbători; Zile suplimentare de concediu de odihna in functie de vechimea in companie
-
Cerinte Studii - studii medii scoala profesionala; Cunostinte de calcul matematic de baza; Descrierea jobului -preia comenzile pe care trebuie sa le produca de pe tableta -seteaza comanda pe utilaj, calculand necesarul de materie prima -preia produsele din utilaj si le trimite catre ambalare -eticheteaza produsele finale Ce iti oferim: Pachet salarial motivant: Tichete de masă; Transport decontat; Prime de sarbatori Program de lucru de L-V de la 8:00-17:00 Traininguri cursuri organizate la nivel de companie. Despre companie Compania Caretta a fost înființată în anul 2006. Suntem printre cei mai importanti producatori de sisteme complete de acoperisuri, garduri metalice si elemente de inchidere pentru hale metalice din Romania. Misiunea noastra este sa construim o companie automatizata, durabila si digitalizata, oferind un mediu de dezvoltare unde oamenii isi valorifica potentialul, contribuind la satisfactia clientilor si la propria lor realizare profesionala. Sediul societatii si sectiile de productie sunt situate in localitatea Tomesti, soseaua Iasi-Tomesti, DN28
-
Descrierea companiei Cu o istorie de peste 100 de ani in industria româneasca, Flaro Prod SA este o companie care produce componente de înalta calitate pentru industria automotive i electrotehnica. Avem în portofoliu o gama complexa de procese : injectie mase plastice, deform ri plastice la rece, prelucrari CNC, asamblare, acoperiri galvanice, tampografie. Ne dezvoltam impreuna i d m ansa colegilor sa descopere noi directii de dezvoltare. Descriere Job - Controlor calitate : Responsabilitate de baza: m surarea tuturor cotelor de pe desenul tehnic pentru piese de plastic. Cerin e: Cuno tin e bune de desen tehnic; Cuno tin e operare calculator; Cunoa terea echipamentelor de masura clasice: ubler, micrometru, ceas comparator; Atentie la detalii. Program de lucru 8 ore / zi, trei schimburi, (sau doar schimbul trei) . Ce oferim? Salariu brut plus bonusuri de performanta (productivitate, calitate) Sporuri legale conform activitatii desfasurate; Ore suplimentare platite cu un spor de 100%; Tichete masa in valoare de 25 lei/tichet; Bonusuri de sarbatori si cu alte ocazii; Majorari salariale in urma evaluarii anuale; Numar de zile concediu odihna in functie de vechimea totala in munca; Abonamente transport; Analize gratuite la angajare.
-
Bună ziua, doresc să-mi ofer serviciile de menaj și îngrijire unei persoane în vârstă. Caut sa lucrez în regim intern. Anunțul este doar pentru București. Am experienta anterioara. Mulțumesc!
-
Cerinte: - studii medii; - experienta de minim 1 an in departamentul de logistica depozit ; - operare PC nivel mediu; - detinerea atestatului de motostivuitorist constituie un avantaj; - Persoană cu spirit de echipă dezvoltat, capabilă să se integreze rapid, responsabilă, cu atentie la detalii; Responsabilitati: - Asigura receptia ambalajelor (cantitativ si calitativ), precum si gestiunea fizică a stocului; - Operează în stoc, in fisele de magazie mişcările de ambalaje; - Intocmeste si păstrează documentele justificative legate de stocuri; - Efectuează lunar inventarul stocului de ambalaje; - Oferă informaţii despre stocuri departamentelor firmei; - Utilizează eficient spaţiul de depozitare al ambalajelor;
-
-
Angajez agenti de paza cu atestat si fără pentru paza obiectivelor noastre în Timisoara zona Gară de Nord, Solvențu Ronat. Tel
-
Esti in cautarea unui loc de munca stabil intr-un domeniu aflat in plina dezvoltare? Titlul din anunt reflecta pregatirea ta? Atunci esti genul de coleg pe care-l cautam sa ne completeze echipa. Suntem o firma de constructii cu traditie aflata in cautare de colegi noi. Apreciem harnicia, seriozitatea si implicarea. Daca consideri ca ti-am starnit interesul, asteptam sa iei legatura cu noi.
-
Cerinte: - studii medii; - experienta de minim 1 an in departamentul de logistica depozit ; - operare PC nivel mediu; - Spirit de echipă dezvoltat, capabilă să se integreze rapid, responsabilă, cu atentie la detalii; Responsabilitati: - Buna organizare si relationare cu angajatii din surbordine si cu celelalte departamente; - Managementul documentelor ( avize, facturi, bon consum, picking list, receptie, facturi, termene valabilitate,etc); - Respectare trasabilitate Lot FIFO, importanta eticheta produs; - Intelegerea proceselor logistice de depozitare; - Manipularea, supravegherea si asigurarea functionarii echipamentelor conform instructiunilor de utilizare; - Participa la inventarierea produselor din depozit; - Raportează superiorului ierarhic orice situatie aparuta ; - Utilizarea eficienta a spaţiului de depozitare a mărfurilor;
-
Angajez : -sofer categoria B cu experienta,zona Bucuresti-Ilfov -sofer basculanta 8x4 cu experienta și atestat,zona Bucuresti-Ilfov Telefon contact:
-
Companie de productie cu sediul in Campia Turzii este in cautarea unui Operator CNC: Cerinte: Experienta de minim 1 an in domeniu Cunostinte de utilizare a calculatorului Program de lucru un singur schimb Daca rolul prezinta interes, asteptam un CV la adresa:
-
Cerinte: - studii medii superioare; - experienta de minim 3 ani in departamentul de logistica depozit ; - cunoasterea regulilor de transport si a principiilor de logistica; - abilitati excelente de leadership, comunicare si rezolvare a problemelor; - capacitatea de a lucra sub presiune si de a gestiona eficient multiple proiecte si prioritati; - cunostinte PC: MS Office si a sistemelor IT relevante pentru activitatea de logistica. Responsabilitati: - Supervizarea si coordonarea activitatilor din depozit, asigurandu-se ca toate operatiunile sunt efectuate in conformitate cu standardele interne de calitate si siguranta; - Elaborarea si implementarea planurilor strategice pentru gestionarea eficienta a lantului logistic; - Gestionarea eficienta a costurilor de transport, inclusiv evaluarea si optimizarea rutelor de distributie pentru a minimiza cheltuielile si a imbunatati eficienta logistica; - Dezvoltarea si implementarea strategiilor pentru eficientizarea procesului de transport, inclusiv utilizarea tehnologiei si a sistemelor de monitorizare pentru a asigura o planificare eficienta si o gestionare optima a livrarilor; - Dezvoltarea si implementarea procedurilor si a standardelor pentru asigurarea integritatii si sigurantei produselor in timpul transportului si a livrarii; - Supravegherea procesului de livrare si asigurarea respectarii termenelor si a conditiilor stabilite, colaborand cu departamentul de vanzari pentru a asigura satisfactia clientilor. - Conducerea si motivarea echipei logistice, asigurandu-ne ca fiecare membru isi indeplineste rolul in mod eficient si contribuie la atingerea obiectivelor. - Analiza constanta a performantei operationale si identificarea oportunitatilor de imbunatatire in procesul logistic, inclusiv reducerea timpilor de livrare si optimizarea costurilor asociate. - Gestionarea si mentinerea acuratetii stocurilor si gestionarea proceselor de inventariere - Dezvoltarea si urmarirea indicatorilor cheie de performanta (KPI-uri) pentru a evalua si imbunatati constant performanta logistica a companiei. - Identificarea si gestionarea riscurilor potentiale din lantul logistic, precum si dezvoltarea si implementarea planurilor de gestionare a situatiilor neprevazute. Descrierea companiei Artesana este un producător local de lactate, iaurturi și brânzeturi din lapte de vacă și capră din Tecuci. Produsele Artesana fac parte din categoria premium și se disting de mass-market prin procesele artizanale și non-invazive de procesare a laptelui, ingredientele naturale și rețetele tradiționale folosite.