Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2020-06-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
caut 2 Tencuitori cu experiență în tencuială decorativă siliconica pt a lucra în Londra pe o perioadă de 3 Luni cu posibilitatea de prelungire salar: 120 zi cazare inclusă plata se face săptămânal program de lucru de la 9-5 orele suplimentare se plătesc extra ! rog seriozitate ! începătorii să se abțină! mai multe detalii la nr de mobil sau pe what's app start imediat!
-
Promovat
Societate comerciala , angajeaza muncitori , finisori in constructii ,program normal de lucru , perioada nedeterminata , salar atractiv.Informatii :tel. .
-
Promovat
Responsabilitati: > aprovizionezi rafturile cu produse si verifici termenul de valabilitate al acestora >te asiguri de corectitudinea preturilor si afiselor Asa ca,pune-ti pe lista avantajele >pachet atractiv de compensatii si beneficii; >tichete de masa: >bomusuri prime periodice; >suport financiar pentru evenimente speciale; >oportunitati de dezvoltare.
-
Promovat
HOTEL EVIA DIN EFORIE NORD ANGAJEAZĂ: AJ.OSPATARI PIZZER . OFERIM CAZARE SI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Destine Holding caută colaboratori în domeniul brokerajului în asigurări! Vrei să lucrezi în asigurări? Vrei un venit în plus ? Să lucrezi de acasă fară program fix, șef sau target impus? Atunci postul de broker în asigurări este pentru tine! Aplică acum! Descrierea Postului: Intermediere asigurări de orice tip RCA, CASCO, VIAȚĂ, SĂNĂTATE, MALPRAXIS și altele, rezervări vacanțe sau intermediere credite/leasing. Colaborăm cu toate firmele de asigurări! Se lucreaza remote (de acasă), fără program fix sau target, fără șef. Remunerația este sub formă de comision din polițele încheiate. Descrierea companiei: Destine Holding a fost înființată în anul 2007 având doar un obiect de activitate și anume acela de intermediere asigurări de orice tip. În prezent, este numărul 3 în top firme de brokeraj la nivel național, iar domeniul de activarea a fost lărgit astfel în prezent poți intermedia : credite, leasing sau rezervări de vacanțe. Pentru mai multe detalii poți vizita site-ul nostru: https://destine-holding.ro/. Ce îți oferim: Platformă de lucru operaționala 24/24 Traing-uri permanente Comision în funcție de performanțe Bonusuri și premii Posibilitatea de a lucra de acasă Program flexibil Suport din partea echipei Sistem de carieră transparent Posibilitatea de a activa și în alte domenii precum: turism sau domeniul bancar. Cerințe: Absolvent minim 12 clase, examen de bacalaureat Cunoștințe operare calculator, browser, mail Dorință de învățare și dezvoltare profesională Persoană responsabilă, organizată și atentă la detalii ! Experința în domeniu NU este necesară.
-
Angajam persoane calificate si necalificate pentru lucru in Belgia. Obligatoriu limba engleza sau franceza . Oferim contract de munca, cazare gratuita, transport local si salariu avantajos. Mai multe detalii la telefon : .
-
Angajam operator facturare . Salariu in functie de experienta cu posibilitatea de crestere ! Se ofera si tichete de masa 880 lunar. Program 8.30-17.00 samba, duminica si sarbatori legale sunt libere. Transportul este suportat de companie. Tel : si Str. Al. Moruzzii nr.27A
-
-
Grădiniță particulară angajează îngrijitoare copii. Zona Cluj, Complexul Studențesc. Dacă ești serioasă, empatică și iubești copiii te așteptăm în echipa noastră. Informații suplimentare la numărul de telefon:
-
Ela Salon - (Bucuresti, Sector 4, Piata Resita) angajeaza FRIZER cu experienta. Oferim salariu atractiv si un mediu de lucru placut. Salonul are o vechime de peste 9 ani cu clientela deja formata. Program de lucru: Se lucreaza in ture de o zi cu o zi, un weekend cu un weekend. Luni-Vineri: 09:00 - 21:00 Sambata: 08:00 - 19:00 Duminica: 09:00 - 14:00 Pentru detalii contactati-ne la nr de telefon .
-
Societate comerciala angajeaza urgent : EXCAVATORIST SI INGINER CONSTRUCTOR Relatii la adresa Sos. Baldovinesti,nr.40D, Braila ,telefon -
-
Caut femeie serioasă, interna, fără obligații,nefumătoare pentru a îngriji și socializa cu o bătrână de 77 de ani care locuiește în orașul Iași, la bloc. Are nevoie de companie, ingrijire ( administrare tratament oral ), supraveghere, menaj și preparare hrana. Este deplasabilă, liniștită, cooperantă și are nevoie de suport emoțional.
-
Îmi măresc echipa! Ești timid și ai vrea să lucrezi din confortul casei tale? Eu îți sunt alături pentru a te ajuta să devii un om de succes! Pentru detalii mă poți contacta pe whatsapp .
-
SC AUTOMOBILE BAVARIA SRL punct de lucru Ghiroda, dealer autorizat BMW, angajeaza in conditii avantajoase electrician auto sau ucenic electrican auto. Se cere: - studii medii sau superioare tehnice - cunostinte operare PC - flexibilitate, seriozitate, - permis de conducere categoria B Se ofera: - pachet salarial atractiv - bonuri de masa, asigurare medicala - scolarizari interne si externe
-
-
SC FAIMAR SA angajeaza: -ceramisti -muncitori necalificati Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt de luni pana vineri intre orele 7-15.
-
Statie Distributie Carburant Bacau, angajeaza lucrator comercial. Oferim contract de munca pe perioada nedeterminata , tichete de masa , spor noapte weckeend sarbatoare. Cerem seriozitatae si comunicare. CV se depun pe str Cronicar Ion Neculce nr 1, Bacau, SC SOCAR Petroleum SA. Publi24_1687239930
-
Firma de constructii cladiri civile si industriale cu sediul in orasul Moinesti, judetul Bacau angajeaza o inginera pentru intocmiri situatii de lucrari, devize, ofertare lucrari. Oferim salariu atractiv. Mediu de lucru placut in colectiv prietenos:) Relatii la numerele de telefon:
-
Suntem în căutarea de colegi noi pentru a se alătura echipei noastre în rolul de: Controlor calitate Reglor Operator CNC Tehnician mentenanță Șef de schimb Beneficii: Salariu atractiv, negociabil în funcție de experiență Bonuri de masă în valoare de 600 lei Asigurare medicală privată Al 13-lea salariu Transport asigurat din Sacele, Fagaras, Codlea, Zarnesti, Brasov Pentru mai multe detalii sunați la numerele de tel sau
-
IRMA PREF CONSULT SRL recruteaza candidati pentru ocuparea pozitiei de OPERATOR INCARCATOR FRONTAL pentru Statiile de betoane din Bucuresti. RESPONSABILITATI: - Opereaza incarcatorul frontal pentru incarcarea si descarcarea materialului - Conduce, intretine si supravegheaza utilajul - Intretine statia de betoane CERINTE: - Experienta in operarea cu incarcatorul frontal - Atestat masinist terasamente - Abilitati tehnice solide - Cunostinte sau interes pentru a invata operare statie betoane, prelevare probe laborator - prezinta avantaj
-
IRMA PREF CONSULT SRL cauta candidati pentru postul de Operator Statie Betoane din Bucuresti. Sarcini si responsabilitati: -Productia betonului, respectand programul zilnic de livrari -Introducerea retetelor de fabricatie in sistem pentru produsele din comanda primita -Intocmirea avizului de expeditie -Furnizeaza persoanelor in drept informatiile referitoare la activitatea instalatiei -Participa la verificarile tehnice zilnice si la intretinerea instalatiei conform registrului de mentenanata -Efectueaza curatarea utilajelor la terminarea programului de lucru Educatie -Studii medii Cunostinte si abilitati - cunostinte interes pentru cunoasterea altor atributii din cadrul unei Statii de Betoane -Abilitati tehnice -Abilitati de comunicare -Abilitati de organizare -Abilitati foarte bune de lucru in echipa -Capacitate de analiza -Gandire structurata -Cunostinte operare PC (Windows), Microsoft Office
-
Ofer servicii de sofer personal și garda de corp în București Ilfov, pe diverse tipuri de mașini (la alegerea dumneavoastră) . Cu o experienta de peste 12 ani de condus în București și extern! Educat, aspect îngrijit cu aptitudini de auto-apărare, îmi ofer serviciile pentru oameni de afaceri, familii, etc. -Transport la mare, munte,aeroport, puncte turistice și alte tipuri de excursii -Însoțitor la întâlniri de afaceri, cluburi, restaurante și alte localuri.
-
-
Servicii de consultanță în domeniul managementului resurselor umane și salarizării. Consultanța în Resurse Umane este un serviciu esențial pentru managementul de personal și constă în dezvoltarea și punerea în aplicare a unor practici de gestionare a resurselor umane care să ajute organizația în găsirea și implementarea celor mai eficiente soluții în timpul întregului proces de angajare, de la determinarea nevoii de angajare, recrutarea resursei umane și până la părăsirea companiei. Domeniul resurselor umane reprezintă o provocare, aceea de a demonstra că experiența acumulată în 25 de ani de activitate în acest domeniu poate fi pusă în slujba dumneavoastră la un nivel maxim de profesionalism care implică cele mai avantajoase costuri. Pachetul serviciului de resurse umane con ine următoarele activități: Întocmirea Regulamentului de Ordine Interioară și a Regulamentului de Organizare i Func ionare; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă i asisten ă în negocierea acestuia cu salaria ii; Întocmirea Ofertei de Angajare personalizată pentru fiecare pozi ie, respectiv pentru fiecare viitor angajat; Întocmirea Fi ei de Post pentru pozi iile din companie în conformitate cu specificul activită ii clientului; Întocmirea Contractului Colectiv de Muncă și a Contractului Individual de Muncă (cu diferitele sale componente: perioada determinată, nedeterminată, perioada de proba, clauze speciale: neconcurenta, fidelitate, formare profesională, confiden ialitate, alte clauze în func ie de profilul companiei client); Întocmirea Panificării concediilor de odihnă; Întocmirea Actelor Adi ionale (modificări de salariu, de func ie, clauze, delegare, deta are, schimbare a locului de muncă); Întocmirea de Decizii (de sanc ionare; de suspendare în cazul concediului de maternitate, cre tere copil; de încetare a activită ii; de concediere individuală colectivă omaj); Întocmirea Evaluărilor profesionale ale angajaților; Întocmirea Fi ei de Lichidare. Transmiterea tuturor documentelor prin aplicația REGES REVISAL. Pachetul serviciului de salarizare con ine următoarele activități: Preluare i verificare date primare; Calcul salarial (calculul orelor zilelor de orice tip standard, suplimentare, de noapte); Calcul bonus concedii de odihnă; Eviden ierea absen elor nemotivate sau a concediilor fără plată; Înregistrarea modificărilor de natură salarială (salariul de bază, prime, deduceri personale de bază, deduceri suplimentare, etc.); Înregistrarea re ineri avansuri propriri; Calculul îndemniza iei pentru concediile medicale sau pentru concediile de cre tere îngrijire a copilului; Întocmire stat de salarii i generare flutura i de salariu; Întocmire fi ier pentru plata salariilor prin bancă card; Generare i depunere declara ie D112 privind obliga iile de plată a contribu iilor sociale, impozitul pe venit i eviden a nominală a persoanelor asigurate; Întocmire listă tichete de masă i plasarea comenzii către furnizorul de tichete; Asistență în cadrul controalelor efectuate de organele abilitate ale Ministerului Muncii După caz, la preluarea activității, înregistrăm serviciul externalizat la Inspectoratul Teritorial de Muncă de care aparțineți și ne asumăm răspunderea privind corectitudinea datelor declarate în REVISAL. Externalizarea serviciilor de resurse umane reprezintă atât reducerea substanțială a costurilor, dar și un grad ridicat de eficiență și profesionalism în rezolvarea problemelor ce implică administrarea personalului pentru dumneavoastră, cu prețuri negociabile.