Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2020-06-13

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Firma de constructii angajam lacatusi mecanici

    SC MBS GROUP SRL angajeaza lacatusi mecanici. Cerinte: - calificare confimata prin documente(diplome, certificate, etc.); - disponibilitate de desfasurare a activitatilor pe santierele firmei (se asigura transportul si cazarea); - detinerea permisului de conducere (min. ctg. B) constituie un avantaj. Oferim: - pachet salarial atractiv.

  • 4

    Firma Distributie produse alimentare angajeaza manipulant marfa

    Suntem firma de Distributie produse alimentare activa in 20 de judete.Postul este disponibil pentru depozitul din Targu Mures.Programul de lucru de luni pana vineri.Se lucreaza in doua schimburi.Salariul include bonurile de masa

  • 5

    Angajam spalatori vase - Restaurant Victoriei

    Daca esti in cautarea unui loc de munca, profită de șansa și alătură-te echipei noastre de bucatarie ca spalator de vase! Responsabilități principale: - Spălarea și igienizarea veselei, tacâmurilor și a ustensilelor de bucătărie. - Asigurarea unei organizări corespunzătoare a zonei de spălat și depozitarea curată a veselei. - Întreținerea echipamentelor și a spațiului de lucru din zona de spălat vase. - A fi capabil să colaboreze și să comunice eficient cu membrii echipei de bucătărie. Cerinte: - Experiență într-un rol similar este considerată un avantaj. - Capacitatea de a lucra în condiții de stres, într-un mediu rapid și aglomerat. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători legale. - Atitudine pozitivă și ambițioasă, cu o mare atenție la detalii și la igienă. - Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă. Beneficii: - Un salariu competitiv și beneficii atractive. - Program full-time, cu posibilitatea de a face ore suplimentare. - Un mediu de lucru prietenos și profesionist. - Asigurare privata de sanatate - Prime de Craciun si Paste

  • Oferta de munca

    Asociație de Proprietari angajează Administrator de Condominiu, cu atestat.

  • 12

    Educator Montessori

    Asociația noastră caută asistent Montessori pentru copiii de 6-12 ani. Dacă îți place să lucrezi cu copiii de vârstă școlară, dacă ai răbdare și ești curios curioasă de cum învățăm în Montessori, vino să ne cunoști! Ce căutăm? O persoană empatică, creativă, dinamică Cunoscătoare și vorbitoare de limba engleză. Constituie un avantaj dacă mai știi și altă limbă străină. E bine să îți placă să te plimbi în natură, pe orice vreme Ai cunoștințe despre educația Montessori sau dorești să înveți Ai cunoștințe minime de Office și lucrezi cu plăcere pe calculator Abilități de planificare și organizare, atenție la detalii Controlul propriilor emoții, calm și înțelegere în abordarea situațiilor. Ce oferim? Un loc de muncă plăcut, un mediu prietenos și zâmbete de copil în fiecare zi Posibilitatea formării ca Asistent si Educator Montessori 6-12 ani Pachet salarial în conformitate cu experiența, motivația și dorința de afirmare Prânz sănătos împreună cu copiii Participare la conferințe și seminarii cu temă în domeniul educației copiilor Mediu de lucru prietenos și motivant, o viziune deschisă și optimistă a echipei Respect și încredere Daca te potrivesti descrierii de mai sus, nu ezita sa programezi o intalnire cu noi la (Cami) sau sa ne trimiti un CV la

  • 1

    Economist/ Contabil

    Ce trebuie sa faci pentru noi: - înregistrări contabile si asistenta d.p.d.v. financiar-contabil la diverse tranzacții conform unei planificări individuale; - participare la lucrările de verificare contabila lunara, inclusiv declarații fiscale sau alte raportări lunare; - participare la toate lucrările de închidere de an (inventariere, ajustări, estimări, verificare/constituire provizioane etc.); - alte activități financiar contabile cerute de management; - întocmire situații financiare statutare interimare si anuale; - realizarea comunicării efective si eficiente in cadrul echipei si cu clienții; - alte activități financiar-contabile, analize si raportări. Proiectele in care vei fi implicat(a) sunt provocatoare si implica o dezvoltare profesionala continua. Daca: - ai studii superioare economice; - ai experiența de munca de minim 3 ani; - ai cunoștințe de contabilitate financiara si fiscalitate precum si cunoașterea legislației in vigoare; - ai cunoștințe bune/avansate de Excel, Word; - ai cunoștințe privind unul sau mai multe programe de contabilitate după cum urmează: SAGA, WinMentor, SmartBill, Ciel, SAP, Nexus, Navision (constituie un avantaj); - ești o persoana activa, responsabila si organizata, orientata spre calitatea taskurilor îndeplinite; - ai abilitați de comunicare foarte bune. Aplica cu încredere pe adresa Program -Full time de Luni-Vineri- 9-18 sau usor flexibil. Locatia este langa Mega Mall/ Vatra Luminoasa Se acorda salariu atractiv in functie de experienta, tichete de masa de 35 de ron/zi, vouchere de vacanta, prime, abonament medical

  • 14

    Manipulant marfuri / ambalator

    Cerinte: - Minim 10 clase - Scris/citit - Rezistenta la efort fizic - Disponibilitate de a lucra in ture Ce vei face: - Vei ambala produse (mixuri si fainuri) - Vei raspunde de greutatea sacilor/pungilor - Vei respecta consumul specific de materiale si ambalaje - Vei raspunde de intretinerea corecta a utilajelor care deservesc ambalarea (masina de cusut, banda transportoare, masina de ambalat mixuri, liza electrica) - Manipulare ( incarcare, descarcare, stivuire saci). Ce iti oferim noi: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Tichete de masa in valoare de 30 lei - Transport decontat integral (bilete sau abonament) - Concediu de odihna (min 21 zile - max 25 zile) in functie de vechimea totala in munca - Ajutoare financiare acordate pentru evenimente deosebite - Posibilitataea de suplimentare a venitului prin accesarea de proiecte interne

  • Sofer cat D,persoana desemnata caut job

    Experienta 15 ani pe un microbus de scoala.Varsta 57 de ani,

  • Angajam reprezentant vanzari

    Compania noastra distribuie aparatura in domeniul horeca Cautam numai persoane cu vasta experienta in vanzari, de preferat horeca Candidatul trebuie sa detina permis categoria B

  • 5

    Tehnician intretinere si reparatii

    Candidatul ideal: - Studii medii - Permis de conducere cat. B. - Bun spirit organizatoric. - Cunostinte tehnice solide. - Familiarizat cu echipamentele liniei de productie (masini cu comanda numerica), cunoștințe de echipamente electrice Principalele responsabilitati : - executarea mentenantei corective (repararea echipamentelor) conform cererilor productiei - executarea planului de mentenanta preventiva (revizii) - imbunatatirea continua a planului de mentenanta preventivea conform evolutiei starii echipamentelor (in urma analizei rezultatelor din fisele de verificare) - urmarirea si verificarea modului de functionare al echipamentelor - elaborarea necesarului piese de schimb - asigurarea si mentinerea curateinei la locul de munca - remedierea oricaror defectiuni de natura mecanica, pneumatica si hidraulica survenite asupra masinilor - folosirea stivuitorului - operare PC - prezinta avantaj - permis categoria B - disponibilitate la program prelungit

  • 3

    Inginer Calitate

    Candidatul Ideal - Studii superioare tehnice.Cunostinte solide de desen tehnic; - Experienta in utilizarea dispozitivelor de masura si control; - Limba Engleza nivel mediu (Franceza reprezinta un avantaj), - Cunoștințe solide în domeniul sistemelor de management al calității; - Cunostinte avansate PC - pachet office; - Abilitati comunicare Descrierea jobului 1. Planificarea și implementare a sistemului de control al calității. Monitorizarea și evaluarea proceselor de din companie pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate. 2. Realizare audituri interne. Emiterea si urmarirea rapoartelor de actiuni corective. 3. Documentare și raportare: Întocmirea și menținerea documentelor de control al calității, rapoarte de inspecție și non-conformități. 4. Efectuarea anchetelor de calitate in cazul produselor neconforme.

  • 1

    Angajez personal bucatarie

    Caut pentru angajare o persoana la bucatarie fast food, in incinta berariei " La Stuf", zona piata Astra. Munca consta in pregatirea si vanzarea de mici, hamsii si cartofi prajiti. nu necesita mare experienta, doar vointa de lucru.Sa stie sa lucreze cu casa de marcat fiscala.Salariu intre 2800-3000 lei net.

  • * Opportunit di Crescita Personale e Professionale nel Cuore di Bucarest *

    Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.

  • 27

    Secretara

    Suntem un atelier de mobilă și tapițerie cu o pasiune puternică pentru design și o tradiție de calitate în servicii. Cu o echipă dedicată și o creștere constantă a afacerii noastre, căutăm o secretara pentru a se alătura echipei noastre din Bistrița.

  • 3

    Top Rezidential Vision Imobiliare angajeaza Secretara si Agent Imobiliar cu sau fara experienta

    Top Rezidential Vision Imobiliare, agentie imobiliara ce activeaza in sectorul 3 al capitalei, angajeaza secretara Cerinte: - Cunostinte de operare a calculatorului; - Nivel mediu de cunoasetere Exel si Word; - Cunostinte de operare Social Media; - Abilitati de comunicare și relaționare interpersonala; - Aspect fizic placut si ingrijit; Beneficii: - Salariu atractiv compus din parte fixa plus comision; - Mediu de lucru placut la sediul firmei; - Suport in desfasurarea activitatii din partea conducerii; - Birou propriu dotat cu toate facilitatile; - Stabilitate si Predictibilitate; - Carte de Munca.

  • 7

    Loc de muncă

    Caut o doamnă fără nici o obligație, care să aibă grijă de un domn în etate (86 ani),în Grecia,pe perioadă nedeterminată.De preferat să cunoască puțin limba și să aibă vârstă cuprinsă între 50-65 ani.Doar persoanele interesate și care îndeplinesc condițiile pot suna la numărul de telefon pentru mai multe detalii.

  • 3

    Referent marketing international

    Realizarea i actualizarea permanentă a bazei de date cu poten iali clien i i furnizori interni si externi. Contactarea de noi poten iali clien i si culegerea de informa ii despre concuren ă. Realizarea de lucrări pentru reprezentarea imaginii firmei. Realizarea de proiecte de programe de promovare. Întocmirea de rapoarte de analiză a eficien ei ac iunilor de promovare implementate. Colaborarea serviciul tehnic referitor la posibilită ile de execu ie a diferitelor sortimente cerute. Colaborarea serviciul tehnic referitor la pregătirea de fabrica ie a produselor . Analazarea cererilor de materiale Realizarea de rapoarte i statistici referitoare la: valoarea contractelor noi încheiate pe lună valoarea vânzărilor pe lună la contractele încheiate în acel an valoarea comparativă a vânzărilor pe 2 ani,

  • 3

    Noi și voi echipa ideală Livratori București

    De ce sa alegi Bolt Food ? Pentru că această Aplicație e singura care Nu ia Pauză!! Deschizi și Primești comenzi!! Închizi și mergi la Odihnă! La noi poți găsi și Biciclete Electrice. Comisionul e 15 la sută.

  • 1

    Angajăm cosmeticiana

    Beauty Tailor își mărește echipa! Angajăm cosmeticiana cu experiență ! Suntem în căutare de o persoană serioasă, dornică de a se dezvolta într-un mediu plăcut, curat și tânăr. Oferim carte de muncă plătită, diverse beneficii în cadrul salonului, precum și posibilitatea de dezvoltare pe plan profesional . Salariu atractiv, în funcție de experiența și procent. Ne puteți contacta la numărul afișat

  • 2

    Angajez HR Agent Vanzari

    Compania noastra este in cautarea unui nou membru pe pozitia de HR Agent de vanzari (experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj) Daca esti o persoana empatica, sociabila si descurcareata te asteptam in echipa noastra! Ce oferim: Training complet Program de lucru: de luni până vineri, între orele 10:00 și 19:00. Salariul intre 3500-5000 RON NET, acesta variaza in functie de experienta. Crestere salariala inca din prima luna Comisionare reala, adecvata fara targhete nerealizabile Oportunități rapide de avansare în carieră. Condiții de lucru excelente. Canditatul ideal: - cunoasterea a una sau mai multe limbi straine (engleza, spaniola, rusa) - persoana pozitiva - dorinta de autodepasire - persoana receptiva la nou - punctualitate - capacitatea de gestionare a situatilor neprevazute Se lucreaza de la biroul nostru din sector 6, Gara de Nord. Asteptam CV-ul tau pe Whatsapp

Salvează căutarea