Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Disponibil din: 2020-06-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Atributii Lucrator Comercial Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru si a depozitului - aprovizionarea rafturilor cu marfa - scanarea produselor la casa de marcat cu grija si atentie Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Oferim salariu intre 2500 - 3500 lei, full time, lucru in ture, Pentru progamari interviuri sunati la nr afisat in anunt !
-
Promovat
ANGAJAM cu contract de munca permanent, Vanzatoare ( Casier lucrator comercial)Cluj Napoca ( lombului )Magazin mic Norma 8 ore, 2schimburi un wechend da unul nu . Pachet salarial 3200net salariu + bonuri de masa550lei decont transport - contract de munca, salariu atractiv, Cei interesati sa lase un mesaj pe whatsapp, de telefon
-
Promovat
Nu este necesara experienta, operatiunile pot fi invatate pe parcurs. Cerinte obligatorii : indemanare si viteza in efectuarea operatiunilor adaptabilitate rapida la sarcini noi aparute in fluxul tehnologic organizare in lucru atentie la detaliile foarte mici ale broderiei, vedere buna Program de luni pana vineri de la 7 la 15.30, cu posibilitatea de a se lucra si peste program sau sambata, cu plata extra. Activitatea se va desfasura in Bucuresti, zona metrou Costin Georgian, B-dul Basarabia, Morarilor. Salariul net 3000 lei Detaliile suplimentare se stabilesc in cadrul unui prim interviu. Va rugam trimiteti cv pentru stabilirea interviului.
-
Promovat
restaurant Crama Unicom din Alexandria angajeaza: pizzar cu sau fara experienta barman ospatar personal bucatarie livrator la domiciuliu
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam colegi pentru postul de florist decorator floral pentru magazinul IMOD Flowers din AFI Cotroceni. Daca esti o persoana vesela si comunicativa careia ii plac florile si lucrul cu florile te asteptam sa ne cunoastem ! Apreciem initiativa, responsabilitatea si recompensam implicarea, inovatia si lucrul bine facut. Totodata sustinem si incurajam creativitatea in lucrul cu florile. Punctele forte : - persoana organizata - atenta la detalii - pasionata de flori - persoana sociabila si comunicativa Reprezinta un avantaj : - Experienta in domeniul floristic si sau vanzari - Permis de conducere Descrierea jobului Principalele responsabilitati : - realizeaza buchete si aranjamente florale in cadrul magazinului - serveste clientii magazinului si ofera consultanta in alegerea unui buchet sau aranjament floral - intretine plantele si florile taiate cat si vasele sau alte elemente de decor - curata florile in zilele de aprovizionare - realizeaza comenzile in vederea livrarii - preia comenzile in magazin - asigura decorul vitrinei si a magazinului - pastreaza si intretine curatenia in magazin Beneficii : - training la locul de munca - program de lucru flexibil - salariu fix + comision in functie de atingerea targetului - bonusuri pentru disponibilitate in perioadele aglomerate - bonusuri pentru initiativa si creativitate Descrierea companiei Iubim florile in toate formele lor si de ani de zile incercam sa desenam cu ele tablouri memorabile. La IMOD Flowers, florile sunt adevarate vedete, pe care le punem in valoare in buchete colorate si parfumate. Atunci cand vrei sa oferi un buchet de flori uimitor, este suficient sa intri la noi pe site www.imodflowers.ro pentru a gasi zeci de optiuni, care mai de care mai interesante. Daca vrei sa te conectezi cu povestea pe care o spune fiecare floare in parte si sa ii simti delicatetea si mireasma, te invitam sa ne cunosti fizic, in noua noastra locatie din Afi Cotroceni. Este locul in care iau nastere cele mai frumoase buchete si in care poti veni cu idei pentru a transforma cateva simple fire colorate in buchete personalizate. www.imodflowers.ro | |
-
Responsabilitati: Asigura inregistrarea cronologica si sistematica a operatiunilor financiar-contabile in evidentele contabile ale clientilor Intocmeste si inregistreaza contracte de munca, state de plata salarii. Tine evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; Tine evidenta contabila a mijloacelor fixe, calculul amortizarii; Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar,registrului fiscal, a jurnalelor de TVA Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea altor situatii sau rapoarte cerute de legislatia in vigoare; Intocmirea, verificarea balantei de verificare lunara si a bilantului contabil; Partea de cunostinte in Revisal constituie un avantaj principal. Cerinte: Cunostinte SAGA ERP (PLURIVA, CIEL, Winmentor etc.) Experienta WORD EXCEL cunostinte de contabilitate salarizare nivel mediu resurse umane
-
Comerț ,vânzări accesorii PVC ,zona Tineretului , perioada nedeterminată , 8 ore zi ,salariu 2800 plus bonuri de masă . Suntem în căutarea unui vânzător comercial ! Dacă ești o persoană cu abilități excelente în comunicare și o pasiune pentru vânzări , este locul potrivit pentru tine! Responsabilități : Interacționează cu clienții și oferă asistență în selectarea produselor potrivite . Monitorizează stocurile și asigură reumplerea rafturilor cu produse .
-
Firmă de transport în Germania cauta șoferi cat.B pentru livrare marfă.Salariu 1800-2000 euro net pe luna. Se asigura transport de la și pana la cazare și locul de munca. Concediul de odihna plătit, contract de munca legal pe perioada nedeterminata cu toate taxele plătite. Candidatul ideal:varsta-18-25 ani,cunoștințe minime engleza sau germana, cazier judiciar curat,seriozitate. Persoanele interesate pot lăsa un CV sau date de contact la numărul de whatsapp: Disponibilitatea postului:urgent..Nu se percep costuri sau taxe de recrutare, suntem direct firma angajatoare.
-
Meseria de sudor este căutată peste tot în lume, inclusiv în Belgia. Angajăm un profesionist care să sudeze cu precizie cu MIG-MAG/TIG diferite tipuri de materiale metalice. Cerințe: Experiență relevantă ca sudor (Mig - Mag/ TIG); Să cunoști limba engleză sau franceză la nivel conversațional; Permis de conducere categoria B - este un plus. Beneficii: -Contract belgian de muncă și salariu în funcție de experiența ta -Decontarea primului drum din România în Belgia în valoare de maxim 150 euro, în funcție de costul transportului ales de dumneavoastră -Al 13-lea salariu -Bani de vacanță -Asigurare medicală -Zile legale libere plătite -Suport administrativ în limba română. Fiind o țară nouă pentru tine, te vom ajuta cu procesul de recrutare, cu stabilirea ta în Belgia și cu informațiile necesare pe parcursul șederii tale, pentru a ne asigura că ești mulțumit de noua schimbare.
-
Caut muncitori in constructii si muncitori necalificati pentru Jurilovca, Jud. Tulcea. Se ofera cazare! Salariu intre 4000-5000 lei.
-
Cabinet stomatologic de închiriat 250 euro, căutăm medic stomatolog Timișoara, zona Girocului, Pentru detalii sunați
-
Angajez (doamna/domnisoara ) pe postul de asistent manager pentru Depozitul de lenjerie - Serena Exim SRL cu punctul de lucru Adunatii Copaceni _ Giurgiu - Cunostinte excel - Permis de conducere - obligatoriu Salariul intre 3.500 - 4.000 lei
-
Responsibilities Helping customers and provide assistance on chat, mail, social media Assisting customers with solutions, counselling and information about the company s policy and services provided Gather data and add data from both the customer and the company Having a friendly attitude and being proactively involved in assuring the happiness of the customers To respect the company s rules and regulations regarding the handling of data Requirements Language: Advanced language skills in German with medium advanced English (EN for training) Fast thinker and ability to resolve situations as they come on the spot with focus on attention to details. Excellent analytical skills as well as desire to improve data. Team player: Being comfortable collaborating with the team. Being proactive is a big plus (people skills is also a nice touch) IT skills: Knowledge of IT programs as well as fast fingers for typing Punctuality and attention to details; Veteran: Previous experiences in customer support is a big plus Being ok with a flexible schedule Alte detalii: o Bonuri de masă în valoare de 21 RON zi; o Bonus de performanță pana la 400 lei net o Abonament medical privat la rețeaua Regina Maria; Acces la platforma de lectură online, Bookster; Diverse reduceri la partenerii noștri (Lensa, Therme, Hard Rock Cafe etc.) Programul este 24 7, flexibil, cu mai multe shifturi, insa la inceput echipa fiind mica o sa fie in intervalul 7:00-02:00 luni duminica. Training 2 saptamani Start-date: 01.04
-
-
Angajăm sofer profesionist doar cu EXPERIENTA minim 1-2 ani pe Basculanta articulata bena piatra 40t ATENTIE SE DOARME SI LA CABINA IN FUNCTIE DE ZONA DE LUCRU. Cerinte; varsta intre 20-55 ani, cu categoria C+E pentru ansamblu basculabil 40t, bena Piatra, cu atestat marfa si card tahograf. Aviz medical si psihologic +cazier judiciar. SE DOARME SI LA CABINA. Salariu oferit incepe de la 6000 ron + bonusuri in funcție de performante!!
-
Închiriez post de lucru , sau angajez, cu procent ,persoana cu minim de experiență de doi ani în salon. Suntem un colectiv de trei persoane , salonul e deschis de 17 ani, posibilitate de a-ți completa clientela .
-
Descrierea jobului: * primirea comenzilor si identificarea loturilor de semifabricate necesare executiei; * alimentarea utilajului cu materie prima si manevrarea acesteia in conditii de siguranta; * operarea liniei automate de productie conform instructiunilor de operare si a specificatiilor tehnice; * supravegherea functionarii liniei de productie; * verificarea periodica a starii componentelor liniei automate si a dispozitivelor folosite. Cerinte: * studii medii; * experienta de lucru cu masini automate in mediu de productie (abkant) reprezinta un avantaj; * acuitate vizuala si auditiva, reactii rapide, dexteritate manuala; * persoana organizata, responsabila, punctuala, serioasa, * adaptat muncii in echipa.
-
Caut persoană serioasă,pe care să mă pot baza în sezonul de nunți 2024. Salonul are vechime, clientela Aștept propuneri de colaborare!
-
Angajez consultant vanzari pentru insula parfumuri arabesti in Dambovita Mall. Cautam o persoana cu experienta in vanzari, care sa aiba cunostinte despre operarea casei de marcat, POS, registru de casa etc. CV-urile se pot transmite pe whatsapp la numarul de telefon . Program de lucru in ture. Abia astept sa ne cunoastem!
-
Angajam vanzatoare, magazin paine și patiserie. Program de 8 ore pe zii, contract de munca pe perioada nedeterminata, Strada Mărgeanului.
-
Angajăm Vânzătoare! la program de 8 ore in sector 5 Strada Mărgeanului . Cerem și oferim seriozitate !
-
Hotel Hawaii Mamaia , angajeaza personal pentru sezonul estival: -receptioner a, de preferat cu experienta pe un post similar, cunostinte de utilazare a programelor de gestiune hoteliera si PC, cunostinte de limba engleza sau alte limbi straine constituie un avantaj -cameriste. -ospatari -ajutori de ospatar -ajutori de barman -beach boy beach girl :servire clienti pe sectorul de plaja -bucatar -ajutori de bucatar zona montaj preparate -ajutor de bucatar zona calda tigai grill -preparator salate - spalator vase Pentru mai multe detalii, telefon
-
Restaurant Terasa Taraneasca zona Cazino Mamaia angajeaza pentru sezonul estival : bucatari ajutori de bucatar ajutori de bucatar zona montaj preparate ajutor bucatar zona calda tigai grill bufetiera, preparator salate ospatari, ajutori de ospatari, ajutor barman, hostess- intampinare clienti. Oferim cazare persoanelor din afara locatlitatii. Pentru mai multe detalii telefon
-
Cerințe Ești o fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă? Îți plac noile provocări? Cunoști tehnicile de vânzări și a bunelor practici în domeniu? Ești echilibrat, dispus să investești în propria dezvoltare? Ești motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe? Îți dorești să lucrezi într-un mediu energizant care să te susțină să te perfecționezi și să avansezi în carieră? Ai abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere? Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți; Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor; Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari; Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii; Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții; Oferim: Salariu fix; Comision în funcție de realizări; Bonusuri de performanță; Mediu de lucru profesionist și plăcut; Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație; Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare; Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine; Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun; Oportunitate excelentă pentru carieră;