Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2020-11-10 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam vanzatoare pentru stand în Complex comercial Egros. Minima experienta. Detalii la tel.
-
Promovat
SC EXPEDITION SANMAIA SRL cu sediu in Timisoara angajeaza soferi profesionisti categoria C+E pentru comunitate - Baza se afla in Barcelona ( Spania ) unde dispunem de toate conditiile ( dusuri + masini spalat + bucatarie etc.) - Salariu este de 2850 compus din salar + diurna - 50 se adauga la salar pentru transport si 100 pentru cei ce detin ADR - Cursele sunt in regim tur retur la Barcelona - Se ajunge la garaj saptaminal -Se respecta timpi de condus si odihna - Perioada de munca o stabilim de comun acord - Camioane Scania E6 - Cerem si oferim seriozitate - Pentru mai multe informatii
-
Promovat
Detin cat b,c,e card tahograf și atestat marfa nu am experiență am domiciliul în Cioranii de Sus dar locuiesc în Târgsorul nou dacă mă poate ajuta cineva vă rog contactați-mă mulțumesc!
-
Promovat
Angajam lucrator depozit-ingrijitor curti contructii ,responsabil cu descarcarea marfii,sortare,etichetare ,inventariere,pregatirea marfii si ambalare in functie de comenzi, curatenie si ordine in curte si in depozit. Cerinte: -sa fie dornic de invatare -implicare -efort fizic -cazier curat Program de lucru :8 ore :8.30-16.30 intr-un schimb Oferim initial venit lunar brut 5000 ron . Daca doriti sa lucrati in cadrul unei echipe bine motivate ,va rugam sa ne contactati la nr de tel .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:
-
-
Angajăm Agenți de Pază, pentru București, transport asigurat, mai multe detalii la tel sau
-
-
Angajam STIVUITORISTI și Manipulanti Locatie Chiajna, jud. Ilfov Cerinte: Minim studii medii Cunostiinte scanner si echipamente tehnice specifice unui depozit; Preferabil experienta anterioara intr-un depozit; Atestat valabil de Stivuitorist (ISCIR) si experienta. Responsabilitati: Participarea activa la incarcarea si descarcarea marfurilor din depozit; Efectuarea comenzilor de marfa conform instructiunilor primite; Utilizarea echipamentelor in mod corespunzator; Respectarea procedurilor operationale la nivel de depozit. R spectarea normelor ISCIR; Verificarea starii tehnice a stivuitorului la inceputul si sfarsitul programului de lucru. Program de lucru: Luni Vineri: 2 schimburi, 06:00 - 14.30 respectiv 13:30 - 22.00 Salariu: 3050 lei - 3300 lei net (- impozit tichete) + tichete de masa de 30 de lei tichetul Prima Paste & de Craciun Bonus anual acordat in Decembrie (cat inca un salariu net); Prima de 1 Iunie (pentru copii sub 14 ani ai angajatilor); Transport asigurat de la metrou Pacii din Bucuresti; Asigurare medicala la clinica medicala privata. (inclusiv WhatsApp)
-
angajam stivuitorist Brașov parc industrial VGP tipuri de stivuitoare frontale și laterale program în 3 schimburi autorizatie iscir decont transport salariu 3500 lei net bonuri de 30 lei pe zi alte beneficii .
-
Societate are nevoie de sofer pe comunitate,8 2,fără Anglia,se oferă diurna plus salariu pe țara ,pentru mai multe detalii,sunați,va rog,multam
-
Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; studii liceale sau scoala profesionala constituie avantaj; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48; doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. RESPONSABILITATI: Respecta retetele de productie si modul de prezentare a produsului finit conform instructiunilor companiei; Verifica specificatia de meniu si detaliile de preparare a alimentelor; Se asigura ca produsele alimentare corespund permanent si pe deplin cererii clientului, in ceea ce priveste cantitatea, calitatea, costul si timpul de productie; Se asigura ca toate produsele utilizate sunt in conformitate cu procedurile si standardele companiei si legislatiei in vigoare. BENEFICII: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.
-
-
Mister Kebab isi mareste echipa cu salatier. Program 5 cu 2, CM, masa gratuita, tips, bonusuri. Bd. Aerogarii 17A-Baneasa;
-
Închiriez tură cab stomatologic în zona medicinei ,compus din sală așteptare,3cabinete,vestiar 2grupuri sanitare.sterilizarea se efectuează cu autoclav.acte la zi.tel
-
Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; lucru pe casa de marcat; au studii liceale sau scoala profesionala; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48 (ore zi noapte); doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. Responsabilitati: Respectarea regulilor de servire; Cunoasterea meniului; Preluarea si servirea comenzilor; Satisfacerea cererilor clientilor prin standardele solicitate de companie; Verificarea termenelor de garantie a produselor conform procedurilor; Realizarea incasarilor. Beneficii: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Firma de construcții din București angajează electricieni și ajutoare de electrician. Program 7:30-17, luni-vineri, salariul începând de la 150 lei zi.
-
Cerinte: - Indemanarea de a utiliza unelte de mana (pila manuala) - Disciplina personala si capacitate de organizare Responsabilitati: - Efectueaza operatiuni de curatare si debavurare a componentelor din plastic pentru tablouri electrice Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Loc de munca stabil - Salariu variabil in functie de performanta individuala - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare Program de munca: 06:00 14:40 (luni vineri) Baia Mare, str. Topazului Nr 4
-
Firma de securitate cauta agenti de securitate in Hunedoara. Program: in ture de 12 ore, program de zi. Cerinte: - cazier curat - studii: minim 8 clase - cu sau fara atestat Pentru mai multe detalii, va rog sa sunati la numarul de telefon: ..zero sapte opt sase cinci noua zero zero noua patru..
-
Angajez Sef de Tura pt magazinul Profi,situat in cartierul CFR,Str Vasile Pirvan nr 28. Pt mai multe detalii iti sta la dispozitie nr de tel Vino si tu in echipa Profi!
-
SC Decomar Logistic angajeaza controlori calitate in domeniul automotive. Se ofera: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Pachet salarial atractiv - Bonusuri - Tichete de masa - Scolarizare, formare profesioanala -Transport asigurat decontat