Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-0-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Zona fundulea județul Călărași ofer și cazare gratuită
-
Promovat
Candidatul Ideal Ti-ar placea sa fii imaginea hotelului nostru? Sa fii o gazda buna, sa oferi informatii si sa oferi serviciile hotelului, totul cu buna dispozitie si zambitor... Te diferentiezi prin : Esti energic, organizat, corect si orientat catre nevoile oaspetilor; Vorbesti limba engleza; Iti place sa lucrezi in echipa dar in acelasi timp esti o persoana multi-tasking; Descrierea jobului Participa la efectuarea mise-en-place-ului Intampina clientii si efectueaza servirea oaspetilor conform normelor si procedurilor de lucru ; Cunoaste foarte bine continutul listelor cu preparatele si bauturile oferite oaspetilor ; Promoveaza hotelul si serviciile oferite oaspetilor; Incaseaza contravaloarea serviciilor oferite de catre hotel; Intocmeste si inregistreaza corect comenzile oaspetilor si notele de plata; Colaboreaza strans cu echipa de la bucatarie a hotelului. Programul de lucru de luni pana duminica, 8 ore zi, in ture de zi si de noapte, respectand liberele legale. Descrierea companiei Oferim urmatoarele beneficii : - abonament servicii medicale - tichete de masa - decontare transport - cantina - prime si beneficii de performanta, prima anuala de vacanta etc. Descrierea companiei: La doar cativa pasi de Aeroportul Henri Coanda, Vienna House Easy by Wyndham Bucharest Airport ar trebui sa se afle pe itinerariul oricarui turist ce ajunge in zona si cauta o primire prietenoasa, camere linistite si WIFI rapid. - Receptie deschisa 24 de ore - 177 camere si apartamente la standarde internationale - Camere Easy, Executive si camere destinate persoanelor cu dizabilitati; - Restaurant cu terasa si bar; - 4 sali de conferinte cu capacitate de pana la 190 persoane; - Sala de fitness si sauna ; - 80 locuri de parcare supravegheata video si prin serviciul de paza; Situat la doar 300 metri de Aeroportul International Henri Coanda cu acces facil de la catre aeroport in doar 5 minute; Acces catre de la Bucuresti prin intermediul autobuzului 783 si 784 (cu statie de autobuz la 15 metri, respectiv 2 minute de hotel); Acces catre statia de tren ce uneste Aeroportul Henri Coanda de Gara de Nord (cu statie de tren la 50 metri, respectiv 5 minute de hotel). Traseul Aeroport - Gara de Nord in doar 20 minute. Transfer catre Aeroportul Henri Coanda in doar 2 minute prin intermediul trenului cu statie chiar langa hotel, statie mentionata mai sus.
-
Promovat
Angajăm personal (femei) in depozit de parfumuri. Salariul net 2300. Program L-V: 09:00-18:00 S: 09:00 -14:00
-
Promovat
Cappuccino căutăm domnișoară la vânzare pentru linie calda
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; studii liceale sau scoala profesionala constituie avantaj; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48; doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. RESPONSABILITATI: Respecta retetele de productie si modul de prezentare a produsului finit conform instructiunilor companiei; Verifica specificatia de meniu si detaliile de preparare a alimentelor; Se asigura ca produsele alimentare corespund permanent si pe deplin cererii clientului, in ceea ce priveste cantitatea, calitatea, costul si timpul de productie; Se asigura ca toate produsele utilizate sunt in conformitate cu procedurile si standardele companiei si legislatiei in vigoare. BENEFICII: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.
-
Am decis sa dau o mana de ajutor persoanelor care fie au intrat in somaj tehnic, fie au fost demise, fie isi doresc venituri suplimentare dintr-o activitate care poate fi realizata si part-time: Intermediar Consultant in Asigurari in Compania Destine Holding. De ce poate fi pentru tine: - 18 forme de profit (asigurari, leasinguri, pachete turistice, etc.) - poti lucra linistit de acasa - platforma de emitere este user friendly - nu ai sef, ai doar un coordonator care te ajuta - nu ai program fix si nici target, iar veniturile sunt in functie de implicare - cursuri gratuite, training gratuit Cerinte minime obligatorii: - studii minim 12 clase - cunostinte PC, browsere, mail - dorinta de invatare a unui domeniu nou Atentie! Salariu pe baza de comision!
-
-
Mister Kebab isi mareste echipa cu salatier. Program 5 cu 2, CM, masa gratuita, tips, bonusuri. Bd. Aerogarii 17A-Baneasa;
-
-
Închiriez tură cab stomatologic în zona medicinei ,compus din sală așteptare,3cabinete,vestiar 2grupuri sanitare.sterilizarea se efectuează cu autoclav.acte la zi.tel
-
Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; lucru pe casa de marcat; au studii liceale sau scoala profesionala; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48 (ore zi noapte); doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. Responsabilitati: Respectarea regulilor de servire; Cunoasterea meniului; Preluarea si servirea comenzilor; Satisfacerea cererilor clientilor prin standardele solicitate de companie; Verificarea termenelor de garantie a produselor conform procedurilor; Realizarea incasarilor. Beneficii: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.
-
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Firma de construcții din București angajează electricieni și ajutoare de electrician. Program 7:30-17, luni-vineri, salariul începând de la 150 lei zi.
-
Cerinte: - Indemanarea de a utiliza unelte de mana (pila manuala) - Disciplina personala si capacitate de organizare Responsabilitati: - Efectueaza operatiuni de curatare si debavurare a componentelor din plastic pentru tablouri electrice Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Loc de munca stabil - Salariu variabil in functie de performanta individuala - Tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare Program de munca: 06:00 14:40 (luni vineri) Baia Mare, str. Topazului Nr 4
-
Promovat
Angajam Femei si Barbati pt curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Firma de securitate cauta agenti de securitate in Hunedoara. Program: in ture de 12 ore, program de zi. Cerinte: - cazier curat - studii: minim 8 clase - cu sau fara atestat Pentru mai multe detalii, va rog sa sunati la numarul de telefon: ..zero sapte opt sase cinci noua zero zero noua patru..
-
Angajez Sef de Tura pt magazinul Profi,situat in cartierul CFR,Str Vasile Pirvan nr 28. Pt mai multe detalii iti sta la dispozitie nr de tel Vino si tu in echipa Profi!
-
SC Decomar Logistic angajeaza controlori calitate in domeniul automotive. Se ofera: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Pachet salarial atractiv - Bonusuri - Tichete de masa - Scolarizare, formare profesioanala -Transport asigurat decontat
-
SC Decomar Logistic angajeaza controlori calitate in BUFTEA, domeniul automotive. Se ofera: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant + tichete de masa + bonusuri; - Program de lucru in 2 schimburi; - Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pachet salarial incepand de la 3400 RON NET (salariu + alte beneficii)
-
Camin de batrani sector 2 Bucuresti ,angajeaza : Infirmier sau ingrijitoare full time Asistent medical full time Salariu între 5000 6000 Ron Mai multe detalii la telefon
-
SC Decomar Logistic angajeaza controlori calitate in BRASOV, domeniul automotive. Se ofera: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Salariu motivant + tichete de masa + bonusuri; - Program de lucru in 2 schimburi; - Contract de munca pe perioada nedeterminata. Pachet salarial incepand de la 3100 RON NET (salariu + alte beneficii)