Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-0-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descriere Planifică şi proiectează sisteme instalatii electrice pentru construcţii, utilizând programe de design computerizat şi instrumente de desen tehnic. Stabileşte soluţiile tehnice optime, realizabile în timpul cel mai scurt şi cu costuri minime. Întocmeşte detaliile de execuţie a proiectelor. Alege echipamentele necesare realizării proiectului. Întocmeşte contractul stabilind relaţiile şi obligaţiile părţilor care participă la realizarea proiectelor precizând obiectivele principale: termenele, calitatea şi costul. Se ocupă de verificarea, avizarea autorizarea proiectelor de construcţii. Stabileşte necesarul de timp pentru realizarea proiectului şi execuţia lucrărilor (timpii de realizare a părţilor de proiect). Colaborează cu alţi specialişti la realizarea proiectelor de construcţii. Întocmeşte liste de materiale rezultate in urma proiectarii Instalatiile ce le proiectam sunt urmatoarele: - detectie semanlizare si alarmare la incendiu; - control acces; - adresare publica si evacuare; - televiziune cu circuit inchis; - date voce si tv; - efractie, schema bloc; - distributie joasa tensiune; - instalatii de iluminat normal si de siguranta (simulare dialux); - instalatii de forta si alimentare; - scheme monofilare tablouri electrice; - protectie priza de pamant si protectie la trasnet; Cerinte minime: Cunostinte bune Autocad 2D Reprezinta un avantaj: Cunostinte de proiectare scheme electrice (tablouri automatizari, tablouri distributie energie electrica, tablouri pornire pompe si motoare) in Eplan sau WSCAD Detinere permis de conducere cat B Autorizatie ANRE 2A 2B Studii superioare in domeniu electric.
-
Promovat
Angajăm casier si lucrători comerciali pentru magazin Shop&Go sector 1,Banu Manta. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Prezentarea si comercializarea produselor; - Receptionarea marfurilor; - Etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Mentinerea unui mediu de lucru curat si organizat. Oferta noastra: - Contract de munca, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil; - Salariu atractiv - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si cunostinte - Prime de sarbatori Ce ne dorim de la tine: - Candidatii trebuie sa dea dovada de seriozitate si punctualitate la locul de munca, de buna organizare si de atentie; - Experienta anterioara in acest domeniu reprezinta un avantaj; - Disponibilitate pentru program în weekend
-
Promovat
suntem o echpa tanara in cauatare de coleg colega pentru postul de ajutor de bucatar programul este de luni pana vineri de la ora 14:00 la ora 22:00 contract de munca pe perioada nedeterminata salariul se negociaza la interviu pentru mai multe detalii :
-
Promovat
Restaurant Lake House angajează personal in bucatarie !!! Te vrem în echipa noastră! Dacă te consideri o persoană sociabilă, comunicativă, serioasă și responsabilă, atunci alătură-te nouă! Îți oferim un salariu motivant, program de lucru lejer, ușor de respectat, dar și un colectiv prietenos si profesionist! Sperăm că ți-am stârnit curiozitatea! Contactează-ne la numărul de telefon: ! Toate detaliile le primiti in urma unei intalniri , program 2 cu 2 (1 masa calda zi, cafea, transport seara acasa si bonusuri la salar la final de an in functie de comportament si performante.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DescriereCerinte: - persoana tanara, dinamica, increzatoare in propriile forte; - experienta in lucrul pe calculator(excel, word) si viteza de lucru; - comunicare foarte buna la telefon (fluenta in vorbire); - limba engleza cel putin nivel mediu; - persoana energica, comunicativa cu capacitate de relationare; - persoana capabila sa invete continuu lucruri noi; - persoana organizata, responsabila; Descriere: - gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente; - arhivarea documentelor; - mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare in departament; - operare diverse inregistrari in sistemul informatic; - program de lucru in ture luni-duminica; Oportunitati: - Sansa de a lucra intr-un mediu profesionist, intr-o echipa tanara si motivata - Perspectiva afirmarii intr-un domeniu dinamic si modern - Salariu motivant, pe masura realizarilor - Pregatire sustinuta si suport intern pentru atingerea obiectivelor Sunteti dispus/a sa lucrati in ture zi/noapte?
-
DESCRIERE Responsabilitatile job-ului sunt urmatoarele: Asigura o prima impresie pozitiva si profesionista despre firma si personal in relatia directa sau indirecta cu cei care iau contact cu ea, nu neaparat clienti; Intampina vizitatorii si informeaza personalul de sosirea acestora; Preia si gestioneaza corespondenta firmei: faxuri, scrisori, alte documente; distribuie in timp real corespondenta sosita. Beneficii: Mediu de lucru placut; Zile libere suplimentare în funcție de vechimea în muncă; Oferte speciale din partea colaboratorilor noștri; Asigurare medicala la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale; Program full time, se lucreaza in 3 ture.
-
Societate cauta pensionara pentru angajare la perdele Magazin in Centrul Remark in Arad - program part-time. Nu se cere experienta in domeniu. Se face consigliere si preluare de comenzi, nu se lucreaza fizic la metraje. Solicitam seriozitate si dorinta de lucru in echipa. DETALII
-
Angajez sofer (din zona de bucuresti sau împrejurimi) pe autobasculanta articulata ori 8x4 sau pe tir cu prelata pentru curse locale Salariul se discuta la telefon
-
Cerinte: -persoana majora -seriozitate si punctualitate -ambitie si perseverenta Responsabilitati: -preluarea comenzilor si incasarea lor -pregatirea bauturilor conform retetelor -mentinerea organizata si curata a zonei de lucru *mediu de lucru placut, posibilitatea de avansare Program de lucru: 2 zile lucrate, 2 zile libere Nr.de contact, CV-uri:
-
Cautam bona blândă, empatică, iubitoare, vesela, responsabilă, punctuala pentru 2 copii de 3 ani și 7 luni. Program part time: 13:30-19:30. Salariul 2000-2500 RON. Când se mai îmbolnăvesc și rămân acasă programul va fi de la 8:30-18:00 și plătim in plus pentru fiecare zi cate 50 RON..Copii merg la grădiniță până la ora 13:00. Momentan sunt și eu acasă și ne vom ocupa împreună. Locuim in Dr. Tab, langa statia de metrou Tudor Vladimirescu.
-
angajez zidar cu salariu atractiv pe perioada lunga pentru mai multe detalii sunați la nr de tel
-
Asistent manager operare pc localitatea gherla str dejului nr 540 e (MONDIAL) EXPERIENTA OBLIGATORIE INF TEL MUNCA DE BIROU program L-V 80,00-17,00
-
Angajam personal preluare comanezi, facturare și introducere recepții marfa pentru articole evenimente ( Complex Doraly Afumati Ilfov). Program -8.30 16.30 ( luni-vineri) -8.30-14 (sambata o sambata libera in luna) Salariu net 4000 lei plus masa de pranz asigurata. Conditii de angajare : -capacitate de conversatie si prezentare produse ( scris si vorbit perfect gramatical ) -cunostinte minime de calculator ( folosire de programe de facturare, scaner produse) - cunostinte de limba engleza nivel mediu - capacitatea de a stii sau invata program de receptie invoice si alte documente generate de programe de calculator utile firmei ( awb produse online, stocuri marfa) -studii superioare
-
Ofer ingrijire la domiciliu pentru persoane varsnice "menaj, gatit, administrare tratament" Sunt o persoana calma cu multa rabdare pt mai multe detalii ma puteti contacta. (sunt baiat)
-
Firma telemarketing angajeaza colegi, pentru vanzarea produselor naturiste prin telefon. Program de luni - vineri. Salar atractiv. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon: .
-
Angajam: Bucatar- 5.000 lei Pizzar- 3.500 lei + procent Barman Ospatar- 2.000 lei+ bonificație Spalator vase-2.200 lei Restaurantul este situat pe str. Crișul Repede 165 Program 09:00-23:00, doua cu doua Mai multe detalii la
-
Farmacia independentă Terrapharm angajează farmacist. Ce ne-am dori de la colegul a nou ă Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, avizat pe anul in curs; Experiența pe o poziție similară de minim 1 an de zile; Cunoștințe Microsoft Office la nivel mediu avansat; Bune abilități de comunicare; Să aibă spirit de echipă. Responsabilități Oferă consiliere pacienților cu privire la utilizarea medicamentelor și a potențialelor riscuri efecte adverse; Să ofere soluții pentru sănătate personalizate, în funcție de nevoile fiecăruia; Este responsabil ă de conservarea și eliberarea produselor farmaceutice; Să coordoneze activitatea operațională a personalului din farmacie pentru a asigura continuitatea și calitatea actului farmaceutic; Să gestioneze stocurile de produse pentru a evita lipsa medicamentelor, suprastocurile, pentru a reduce termenele de valabilitate critice și expiratele; Supraveghează activitatea asistenților de farmacie. Salariul 800-900 Euro Beneficii Bonuri de masă Asigurare privată de sănătate Prime de performanță Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: sau la numărul de telefon: . Așteptăm cu mare interes un semn din partea ta!
-
Se lucreaza in 3 schimburi: sch 1: ; sch 2: 15:00 - 23:00 sch 3: 23:00 - 07:00 BENEFICII: bonuri de masa de 30 de lei zi lucrata; subventie la cantina fabricii de 15 lei zi, practic este o masa calda asigurata; asigurare medicala privata la MedLife; spor de noapte 25%; spor de ore suplimentare 200%; tichete cadou de sarbatori 500 lei; asigurare medicala privata la MedLife;
-
CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.
-
Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:
-
Angajam instalator. Angajam persoana serioasa , muncitoare și care vrea sa se perfecționeze. Reprezintă un avantaj experiența . Salariul pleacă de la 5000 Ron in funcție de performanțe. Pentru mai multe detalii va rog a ne contacta .
-
Căutam un coleg frigotehnist care sa se alature echipei noastre pentru montaj și service instalații frigorifice comerciale (ac-uri, instalații frigorifice, vitrine frigorifice, pompe,vcv-uri). Pentru postul de ajutor Frigotehnist cautam o persoana cu aptitudini tehnice care vrea sa invete meseria de frigotehnist. Cerințe: -Studii medii in domeniul tehnic; -Autorizația AGFR reprezintă un avantaj; -Persoana serioasa, responsabila, cu spirit de inițiativa; -Capacitate de munca in echipa; -Disponibilitate; -Permis de conducere Cat. B. Responsabilități: -Participa la montajul echipamentelor frigorifice si monitorizeaza functionarea acestora; -Efectuează mentenanța tehnica periodica; -Efectuează service la instalatiile frigorifice; -Se ocup de punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice. Condiții: -Salariu peste limita de piata -Bonuri de masa; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Mediu de lucru sigur și plăcut Descrierea companiei: Societate înființată în 2019, având ca principal obiect de activitate instalarea, mentenanța si service-ul instalațiilor frigorifice comerciale.
-
Magazin Online cu peste 8 ani experienta! Vino si alatura-te echipei noastre, si vom creste impreuna, pe toate planurile! Daca te regasesti in majoritatea frazelor de mai jos, te invitam sa ne contactezi : - Am cunostinte peste mediu intr-un program de editare photo; - Sunt o fire perfectionista, ma imbunatatesc constant; - Imi doresc un job stabil; - Sunt o persoana adaptabila si atenta la detalii; - Vreau sa invat cat mai multe lucruri, sa evoluez pe plan profesional; - Asimilez foarte usor informatii, si pot tine cont de mai multe aspecte deodata. Conditii: Program de lucru full-time; 8 ore + pauza Contract de munca ; Concedii conform legislatiei; Concedii si weekenduri adevarate , fara telefoane de serviciu, fara e-mailuri, fara noi deloc in perioada de odihna . Echipa tanara si motivata; Posibilitate de a lucra ore suplimentare; Bonusuri in functie de experienta si performanta; Punem foarte mult accent pe implicare si seriozitate. Despre noi : Suntem o echipa tanara, cu o vechime de peste 8 ani pe piata. Ne place ceea ce facem, si consideram ca doar asa putem avea rezultate dorite. Cautam o persoana pentru a ni se alatura si a creste odata cu noi, atat personal cat si profesional. Sediul se afla langa statia de metrou Dimitrie Leonida. ( 5 minute de mers pe jos ) - este bine sa tii cont de locatie si timpul necesar pentru a ajunge, deoarece vei face acest drum zilnic. Te rugam sa trimiti un CV prin intermediul publi24 . Dupa primirea CV-urilor , vei fi contactat pentru programarea unui interviu. Mesajele fara CV atasat , nu sunt luate in considerare .
-
Echipa Bistro Market își mărește echipa! Suntem in cautare de vânzătoare casierița, pentru locația din sectorul 3, strada Câmpia Libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon . Te asteptam!