Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam: Sef de tura si lucrator comercial pentru magazin Profi Magazinul este situat la 10 minute de statia de metrou Grozavesti, sector 6. Magazinul este deschis in intervalul 07:00am 22:00pm de Luni pana Duminica, iar programul este in ture, prin rotatie (2 ture). Pentru mai multe informatii, puteti suna la nr. de telefon:
-
Promovat
ANGAJAM PAZNIC FERMA CU PROGRAM FULL TIME IN LOC ILEANA JUD CALARASI LA 45KM DE BUCURESTI,ASIGURAM SALARIU ATRACTIV ,CAZARE PENTRU MAI MULTE DETALII TEL
-
Promovat
caut doamne pentru curatenie spatii birouri cladiri noi zona Gara de Nord. Program 6-14, salariu atractiv, asigurare medicala, bonuri de masa, prime, etc
-
Promovat
Hotel Cometa din statiunea Jupiter jud Constanta , incepind cu data de 01.06.2024,angajeaza urmatorul personal: --- receptionere --- cameriste --- barmani , ajutori de ospatari si debarasatori --- sefa de sala pt mic dejun Oferim salarii atractive(peste medie) , cazare , masa si transport Relatii suplimentare : tel ,
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Responsabilități: - Elaborarea soluțiilor tehnice pentru sistemul tehnic de detecție si semnalizare la efracție și control acces, incendiu și televiziune cu circuit închis (TVCI); - Proiectarea sistemelor de securitate: detecție si avertizare la efracție, control acces, supraveghere video și interfonie, detecție incendiu; - Proiectarea sistemelor de comunicații: voce și date; - Monitorizarea execuției și verificarea proiectului tehnic; - Întocmirea studiilor de prefezabilitate și de fezabilitate; - Întocmirea ofertelor tehnico-comerciale la proiecte; - Întocmirea bugetelor aferente proiectelor aflate în derulare; - Execută vizite on site și culege informații pentru procesul de ofertare; - Analizarea în permanență a pieței; - Întocmirea devizelor de ofertă și elaborarea proiectelor tehnice în vederea participării la licitații publice; - Studierea și întocmirea documentației pentru clienți: caiete de sarcini, fișe de date, planuri, memoriu tehnic, pentru sisteme integrate de securitate; - Programarea și organizarea echipamentelor demo cu producătorii; - Asigură, la nevoie, coordonarea derulării lucrărilor conform contractelor încheiate, normativelor în vigoare, urmărind buna gestionare a resurselor umane și materiale; - Elaborarea de proceduri de operare a sistemelor integrate de securitate: În relația cu clienții: - Oferă consultanță de specialitate clienților firmei pe toate canalele de comunicare; - În cazul solicitărilor venite din partea clienților, realizează clarificările tehnice. Cerințe: - Studii tehnice absolvite profil electric: inginerie electrică, electronică, electrotehnică, electroenergetica, construcții; - Reprezintă avantaj - autorizare ARTS inginer sisteme de securitate / proiectant inginer sisteme de securitate; - Alte cunoștințe în domenii de activitate conexe (Ex. HVAC, automatizări, BMS, instalații electrice) sunt apreciate; - Minim 2 ani experiență în ofertare și derulare contracte; - Cunoașterea brand-urilor importante de pe piața sistemelor de securitate și incendiu (AXIS, Bosch, Honeywell, Schrack, Securiton, Dahua, DSC); - Abilitați foarte bune de comunicare și negociere; - Capacitate ridicată pentru analiză, sinteză și planificare; - Cunoștințe solide operare PC: MS Office, Autocad, MS Project; - Bune cunoștințe de limba engleză în special vocabular tehnic; - Spirit de echipă și de colaborare; - Personalitate energică, proactivă, cu atitudine pozitiva; - Permis de conducere auto categoria B. Beneficii: - Salariul motivant - Tichete de masă; - Pachet servicii medicale; - Abonament sala de sport - Participare la cursuri de pregătire; - Prime si tichete cadiu de sarbatori - Logistică și echipamente pentru buna desfășurare a activității. Locația jobului: București
-
Suntem o companie românească ce furnizează soluții complete de telecomunicații și servicii de tip B2B, prezenți pe piața telecomunicațiilor din 1992. Angajam : - tehnicieni sisteme de curenți slabi pentru proiectele din București și județul Ilfov Responsabilități - Instalarea și punerea în funcțiune a sistemelor de curenți slabi (antiefracție, control acces, supraveghere video, detecție incendiu) - Instruirea beneficiarului asupra utilizării și întreținerii soluției instalate - Mentenanță preventiva și service pentru sistemele instalate la sediul clienților - Operațiuni tehnice de extindere a sistemelor existente la beneficiari - Realizarea documentației tehnice si asigurarea suportului tehnic pentru intervențiile de service executate - Colaborează cu Dispeceratul de service pentru gestionarea și rezolvarea solicitărilor de intervenție Cerințe - Minim studii medii cu diploma de Bacalaureat; - Experiența minim 2 ani în domeniul instalarea și întreținerea sistemelor de curenți slabi (efracție, incendiu, control acces, CCTV, sonorizare etc.) - Experiența în lucrări de cablare structurata și curenți slabi, conectare și configurare echipamente, etc - Cursuri de specialitate, certificări și autorizări în domeniu reprezintă avantaj - Disponibilitate pentru anumite deplasări și intervenții în afara orelor normale de lucru și pentru deplasări la sediul clienților - Carnet de conducere: categoria B Beneficii - Pachet salarial motivant, - Asigurare medicală privată - Participare la cursuri de pregătire - Lucrul într-o echipa dinamica - Oportunități de promovare Adresa jobului: București - zona metropolitană,
-
Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne, post de lucru în abator, la banda. NU PERCEPEM COMISION DE ANGAJARE AJUTAM CU TRANSPORTUL POSIBILITATE DE AVANSARE INVATAREA UNEI MESERII Drumul din România pana în Germania este 160 euro achitat la plecare, sau 190 euro daca este suportat de către firma și vi se va retrage din primul salariu. Plecările sunt săptămânale din următoarele orase: Sibiu- Brasov-Deva-Timisoara-Arad. BENEFICII: - Salariu între 1600-2000 euro, bani rămași după retinerea cazării și a utilităților. - Cazarea în camere de 2 persoane cuplu - Contract de munca - Asigurare medicala - Spor de noapte 25% - Duminica și zilele de sărbători legale plătite cu spor de 25% - Alocații copii minori - Concediu plătit 24 zile pe an - Al 13-lea salariu - Prima de Crăciun - Instruire și formare profesionala - Echipament de lucru gratuit. DESCRIEREA POSTULUI: - Post la banda, prelucrarea produselor din carne. - Programul de lucru este de 6 zile pe săptămână, 8 ore cu posibilitatea efectuării de ore suplimentare. Orele suplimentare sunt contorizate si sunt platite. - Se lucrează în doua ture, de zi și de noapte. CERINTE: 1. Varsta 18-55 ani 2. Cazier judiciar curat 3. Apți de munca Firma se ocupa de toate actele și formalitățile necesare pentru angajare: - Cont bancar - Asigurare de sănătate - Anmeldung - Aplicare pentru obtinerea alocatiei pentru copiii minori aflati sub intretinere. MODALITATE DE PLATA: Plata salariului se efectuează în cont bancar deschis în Euro pe data de 10 a fiecărei luni. Salariul este de 12,41 euro brut pe ora efectiv lucrata. Fabrica este in orasul Rheda-Wiedenbrück, in partea de N-V a Germaniei. Avem plecări săptămânale din BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD Pentru informații suplimentare sunați la nr de telefon de Luni pana Sâmbătă Orele 9:00-19:00
-
Angajam muncitori necalificați pentru prelucrarea produselor din carne, post de lucru în abator, la banda. NU PERCEPEM COMISION DE ANGAJARE AJUTAM CU TRANSPORTUL POSIBILITATE DE AVANSARE INVATAREA UNEI MESERII Drumul din România pana în Germania este 160 euro achitat la plecare, sau 190 euro daca este suportat de către firma și vi se va retrage din primul salariu. Plecările sunt săptămânale din următoarele orase: Sibiu- Brasov-Deva-Timisoara-Arad. BENEFICII: - Salariu între 1600-2000 euro, bani rămași după retinerea cazării și a utilităților. - Cazarea în camere de 2 persoane cuplu - Contract de munca - Asigurare medicala - Spor de noapte 25% - Duminica și zilele de sărbători legale plătite cu spor de 25% - Alocații copii minori - Concediu plătit 24 zile pe an - Al 13-lea salariu - Prima de Crăciun - Instruire și formare profesionala - Echipament de lucru gratuit. DESCRIEREA POSTULUI: - Post la banda, prelucrarea produselor din carne! - Programul de lucru este de 6 zile pe săptămână, 8 ore cu posibilitatea efectuării de ore suplimentare. Orele suplimentare sunt contorizate si sunt platite. - Se lucrează în doua ture, de zi și de noapte. CERINTE: 1. Varsta 18-55 ani 2. Cazier judiciar curat 3. Apți de munca Firma se ocupa de toate actele și formalitățile necesare pentru angajare: - Cont bancar - Asigurare de sănătate - Anmeldung - Aplicare pentru obtinerea alocatiei pentru copiii minori aflati sub intretinere. MODALITATE DE PLATA: Plata salariului se efectuează în cont bancar deschis în Euro pe data de 10 a fiecărei luni. Salariul este de 12,41 euro brut pe ora efectiv lucrata. Fabrica este in orasul Rheda-Wiedenbrück, in partea de N-V a Germaniei. Avem plecări săptămânale din BRASOV-SIBIU-DEVA-TIMISOARA-ARAD Pentru informații suplimentare sunați la nr de telefon de Luni pana Sâmbătă Orele 9:00-19:00
-
Firma in domeniul Piese auto angajeaza lucrator depozit - ambalator marfa
-
Firma in domeniul piese auto angajam lucrator depozit - ambalator. Se ambaleaza marfa din depozit pentru a fi trimisa clientilor in tara.
-
Centrul medical situat in sectorul 2 zona centrala cauta: Medic Medicina Muncii, Medic Specialist, Medic Generalist, Medic cu competente limitate. Iata ce ne dorim: Sa detina studii de specialitate- Medicina Generala; Sa detina Certificat de membru de la Colegiul Medicilor, Avizul de libera practica și Asigurare Malpraxis valabile; Sa detina excelente abilități de comunicare, empatie si orientare spre nevoile pacientului; Persoana pozitiva, prompta in realizarea sarcinilor, colaborativ, proactiv, implicat; Sa detina cunoștinte de Microsoft Office la nivel mediu. Descrierea jobului Efectuarea anamnezei, a examenului clinic general si al investigatiilor suplimentare corespunzator legislatiei de medicina muncii Efectuarea examenelor medicale complementare, a explorarilor paraclinice necesare in functie de riscurile profesionale Informarea pacientului in legatura cu afectiunea de care sufera, evolutie, prognostic Completarea documentatiei de examinare a pacientului (dosar medical, trimiteri, retete) Forme de colaborare: contract de prestari servicii sau contract individual de munca. Program flexibil. permisul de conducere reprezinta un avantaj. Descrierea companiei Centrul Medical situat in zona Stefan cel Mare la 3 minute de metrou statia Stefan cel Mare. Centrul medical are ca activitate principala servicii de medicina muncii. Se cauta si forme de colaborare sau inchiriere pentru specialitati medicale. Va rugam sa transmiteti candidatura dvs (CV) la adresa Detalii la telefon
-
-
Compamie de distributie de material;e de amenajari interioare si exterioare angajeaza sofer distribuitor pe perioada nedeterminata pentru autoutilitara de 1,5T . Este necesar permis cat B Se cere seriozitate dorinta de munca si atentie la livrarea marfurilor. Se ofera salariu fix si bonuri de masa in valoare de 35 lei zi lucratoare. Program de luni pana vineri de la 8 la 16:30
-
Ofer servicii de transport marfă duba 3,5t Zonele: București, Ilfov, Giurgiu si adiacente Tel:
-
Căutăm doamnă care să ajute la menaj 2 zile pe lună în Fălticeni, jud. Suceava. Casa e nouă, îngrijită, avem nevoie de puțin ajutor să o păstrăm așa. Plata cash sau virament, se discută la fața locului. Pe scurt, un job nu foarte solicitant și flexibil. Mulțumesc! P.S. În eventualitatea unei colaborări fericite, avem și alte cliente interesate.
-
Angajăm lucrător comercial în depozit, se oferă condiții bune de muncă,oferim și cerem seriozitate.Pentru detalii, contactați-ne la (inclusiv WhatsApp).
-
Angajez curier in Craiova pentru încărcare easybox,salariu atractiv Pentru mai multe detalii la numărul de telefon
-
SC ASCENSO SRL cu o experienta de peste 20 de ani in domeniul ascensoarelor angajeaza intretinator/montator ascensoare. Cerinte: Absolvent liceu/ scoala profesionala cu specializare tehnica: mecanica, electromecanica, instalatii electrice, etc. Este necesara o experienta minima in domenii in care sunt necesare cunostinte de mecanica, electrica, curenti slabi, electromecanica, mecanica hidraulica etc. Experienta in domeniul ascensoarelor, platformelor sau a sistemelor de parcare ar fi un avantaj. Capacitatate de a lucra in echipa Disponibilitate de a se deplasa intre punctele de lucru ale companiei Apt pentru lucrul la inaltime Limba engleza la nivel incepator ar constitui un avantaj permis de categoria B ar consitui un avantaj experienta in domeniu ar constitui un avantaj dar acceptam si persoane fara experienta in domeniu dar cu cunostinte in domeniul electric/mecanic. Oferim: tichete de masa decontare de transport prima de sarbatori bonusuri in functie de exeperienta si performanta mediul de lucru placut salariu motivant
-
Căutăm un barista pentru Coffee Shop Căutăm un barista pasionat și talentat pentru a se alătura echipei noastre. Responsabilități: - pregătirea și servirea de cafea, băuturi calde și reci, sandwich, etc - Întreținerea și curățarea echipamentelor de cafea - Respectarea standardelor noastre de calitate și igienă - Interacțiunea plăcută și profesională cu clienții Program de lucru luni - vineri Pentru detalii și informații (telefon WhatsApp)
-
Hotel Union Plaza 4****angajează băiat pentru curățeniea și întreținere spațiilor hotelului. Lucru în ture program flexibil. Posibilități de promovare. Experiența constituie un avantaj. Contract pe perioada nedeterminata. Salariu atractiv. Hotelul este situat in centrul Bucureștiului pe bv. Unirii Pentru detalii va așteptăm la un interviu
-
Scopul postului: Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. Descrierea rolului: La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. Iată ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. Candidatul Ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Iată beneficiile pe care le vei avea Venit lunar alcatuit din parte fixa+commission Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.
-
Scopul postului: Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. Descrierea rolului: La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. Iată ce vei face: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. Candidatul Ideal Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! Ce ne dorim de la tine: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! Iată beneficiile pe care le vei avea Venit lunar alcatuit din parte fixa+commission Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de programe de dezvoltare personală și profesională: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor.
-
Angajez vânzătoare în Drobeta-Turnu Severin, magazin alimentar, program de lucru 8 ore, carte de muncă. Pentru detalii nr.contact
-
strada Praporgescu , nr.1 , salon M&M Beauty , mai multe detalii la :