Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-01-22-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Caut doamna cu experienta, pentru ingrijirea in regim intern a mamei in varsta de 85 ani ,detalii in privat
-
Promovat
suntem o echpa tanara in cauatare de coleg colega pentru postul de ajutor de bucatar programul este de luni pana vineri de la ora 14:00 la ora 22:00 contract de munca pe perioada nedeterminata salariul se negociaza la interviu pentru mai multe detalii :
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Restaurant Lake House angajează personal in bucatarie !!! Te vrem în echipa noastră! Dacă te consideri o persoană sociabilă, comunicativă, serioasă și responsabilă, atunci alătură-te nouă! Îți oferim un salariu motivant, program de lucru lejer, ușor de respectat, dar și un colectiv prietenos si profesionist! Sperăm că ți-am stârnit curiozitatea! Contactează-ne la numărul de telefon: ! Toate detaliile le primiti in urma unei intalniri , program 2 cu 2 (1 masa calda zi, cafea, transport seara acasa si bonusuri la salar la final de an in functie de comportament si performante.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Serioasa, vrednica si iute. Fac curatenie. Va plimb cainele, ma joc cu el si ii dau sa manance. La fel si cu pisica sau orice alt prieten patruped. Ma pliez orariului dvs. Eu sunt Madalina.
-
Societate Comerciala angajează urgent Vanzatoare , carte de munca , salariu atractiv si prime de sărbători . Nu este obligatorie experiența . Rog seriozitate . Doraly -pavilion P 6
-
Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.
-
Se cauta Consultant de credite! Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Poti lucra part time sau full time,poti fi student,activ in campul muncii sau pensionar! Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri Daca esti interesat a astept un cv pe
-
FUNCTIONAR ADMINISTRATIV CASIER Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte Ce cautam la tine? Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Abilitati de operare PC; Abilitati excelente de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare; Salariu fix; Cv pe adresa de email :
-
Angajez pentru construcții 3 oameni. Detalii despre activitate, salariu și tot ce este nevoie la tel
-
Angajez sofer categoria BCE sau B-E pentru curse, tur-retur + semicomunitate din Romania -Olanda Belgia Franta Luxemburg.Se lucreaza pe transportor auto de 3 pozitii si se cere experienta in completerea actelor, manevrarea masinilor si condus.Va rog sunati . De preferat jud Giurgiu au Bucuresti
-
Te confrunți cu dificit de personal ? Noi suntem soluția ,daca sinteti deschiși la a lucra cu personal asiatic va putem ajuta sa aveți angajați care chiar lucrează .Mai multe detalii la telefon
-
Fii fața SERENITY Cafe: Căutăm barista si ospătari plini de entuziasm! Descriere: SERENITY Cafe, noul punct de atracție pentru pasionații de cafea din Botoșani, este în căutarea de colegi noi barista si ospătari, cu sau fără experiență, care să se alăture echipei noastre. Cerințe: * Abilități de comunicare și lucru în echipă. Disponibilitate pentru ture flexibile. O atitudine pozitivă și orientată către client. Experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Oferim: Condiții salariale atractive. Un mediu de lucru inclusiv și susținător. Formare profesională pentru dezvoltare continuă. Aplică acum! Trimite-ne CV-ul și WhatsApp la menționând în subiect Barista sau Ospatar
-
Societatea CNM Account Factor membra CECCAR, ofera servicii de contabilitate complete, pentru firme mici si mijlocii. Intocmirea si transmiterea on line a declaratiilor fiscale, certificarea bilanturilor, servicii de personal (contracte de munca, acte aditionale si decizii, Revisal). Preturi accesibile si negociabile in functie de volumul de activitate si de complexitatea operatiunilor economice.
-
Caut bucătar secția caldă locația lângă Parlament Pentru mai mult detalii vă rugăm să sunați la nr de telefon
-
Ne dorim, alături de noi, o persoană educată, entuziastă și cu bune abilități de comunicare, pentru magazinul de cadouri din Centrul Comercial Zimbrul. Oferim un salariu net începând de la 3000 lei, pentru program full-time, după perioada de training. Asteptăm un CV sau o scurtă prezentare , deasemeni poți suna sau trimite un mesaj aici sau pe WhatsApp. Persoanele care scriu doar ,,detalii , nu demonstrează că sunt educate, entuziaste și nicidecum cu bune abilități de comunicare.
-
Firma de curierat din Constanța angajează curieri. Activitatea constă în sortare colete în depozit, preluare din depozit și livrare pe teren.Salariu avantajos.Mai multe detalii la nr
-
Sunt în căutarea unui loc de muncă ca șofer categoria B Am 31 de ani și permis de 12 ani Vălenii de Munte, județul Prahova Oriunde în țară
-
Clinica Dentară Dr. Maleki din orașul Mioveni, județul Argeș angajează asistentă medicală cu sau fară experientă. Pentru mai multe detalii sunați la nr. de telefon sau trimiteți cv-ul pe mail:
-
Ofer servicii consultanta sau contract prestari servicii ca si Consilier (ADR) si Manager Transport. Detin certificat Manager Transport cat si de Consilier de Siguranta ADR pentru clasele 3-6 & 8-9. Ofer informatii cu privire la transportul ADR cat si intocmirea raportului anual obligatoriu pentru raportare la Ministerul Transpirturilor si ARR. Pentru alte informatii referitoare la acest anunt nu ezitati sa ma contactati. Se poate face si contract de prestari servicii. Disponibilitate pentru orice judet din tara. Tarif negociabil in functie de flota auto.
-
Societate comerciala din Sighetu Marmatiei angajeaza sofer profesionist cu experienta pentru curse Romania - Grecia. Cerinte: permis conducere categoriile C+E, card tahograf si atestat. Cursele sunt cu o incarcare si o descarcare. Se transporta marfuri generale. Camioanele sunt Euro 6 cu prelata mega. Se respecta programul de lucru. Plata la 2 saptamani. Mai multe detalii la telefon.
-
Angajez agent imobiliar de preferinta cu ceva experienta, obligatoriu permis de conducere cat B + constituie avantaj cunoasterea limbii maghiare.
-
Candidatul ideal: - dornic de afirmare, serios, avand capacitatea de a lucra in echipa intr-un mediu de lucru placut. Te asteptam sa te alaturi echipei Burger Island. Descrierea jobului Responsabilitati: - furnizarea de produse si servicii de cea mai inalta calitate clientilor companiei Beneficii: Pachet salarial motivant Training oferit de companie Tichete de masa Program flexibil de lucru Decont transport Masa asigurata Bonusuri salariale in functie de performanta
-
Angajez meserias in construcții interioare-exterioare , cu carte de muncă, salariu între 4.000-6.000 lei , program de lucru 8:00-17:00 cu pauza de masă de 1 h.