Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-02-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Candidatul Ideal Studii medii, calificare electrician sau instalator; Experienta in administrare de imobile - constituie avantaj; Atestat ANRE, gr. I B II B - constituie avantaj; Permis auto categoria B; Disponibilitate pentru deplasari in Bucuresti si Ilfov; Seriozitate. Descrierea jobului Responsabil de supravegherea, intretinerea si reparatiile instalatiilor si echipamentelor tehnice ale cladirilor administrate; Mentine echipamentele din imobile in parametrii functionali; Efectuaza mentenanta conform programului anual de intretinere si interventie preventiva, predictiva si corectiva; Intervine rapid pentru remedierea si eliminarea defectiunilor; Beneficii Salariu net 4.500 lei; Tichete de masa de 30 lei; Masina de serviciu; Prima de Paste, Craciun, bonusuri pentru performanta; Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie. Descrierea companiei Global Vision Property Management este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale. Pentru mai multe detalii accesati site-ul companiei: www.globalvision.ro
-
Promovat
Candidatul ideal: are experienta in domeniul alimentar in hala de productie la impachetare si etichetare . Angajarile se impart in categoriile: muncitor calificat sau necalificat pe un salariu care începe de la 13 -Euro la ora și care poate crește în funcție de experiență sau in functie de rapiditatea de a invata sarcini noi la locul de munca. Nu ezita să ne scrii un mesaj în privat pentru informații suplimentare sau sună direct la numărul din anunț ca să afli tot ce ai nevoie. Transparență prin documentarea întregului proces de angajare, inclusiv actele necesare pentru alocatie copii, sprijin pentru scoala de soferi, cursuri de limba germana si multe altele; Cazare (270 de lunar) și transport (naveta de la serviciu la cazare si de la cazare la serviciu 120 lunar contracost), dacă este nevoie. Pentru mai multe detalii si depunerea candidaturilor asteptam apelul dumneavoastra cu mare drag! Telefon si WhatsApp Email
-
Promovat
Restaurant semicentral din Iasi angajeaza doamna pentru ajutor in bucatarie (curatenie si in timpul ramas ajutarea bucatarului). Veniturile sunt intre 3500 si 5000 lei net, in functie de numarul de evenimente. Programul obisnuit este de la ora 10 la ora 22 si a doua zi liber, iar la evenimente in functie de programul evenimentului. Restaurantul se afla la cateva minute de Podul Ros, aproape de Casa Sindicatelor. Va rog sa trimiteti SMS cu textul OK la numarul si veti fi sunati, atata timp cat inca nu s-a semnat contractul de munca. Preferam doamne care au mai lucrat in restaurante sau in activitati domenii apropiate si care isi doresc sa invete meseria de bucatar. Multumesc
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șofer taxi cu atestat valabil Program flexibil(part-time full) Salarizare motivantă Alba-Iulia
-
Join our TINY TOES EDU team! Ești o persoană energică, empatică, jucăușă, pasionată de educația cu respect? Ai mai lucrat alături de copii mici și știi care sunt provocările unei zile alături de ei? Ai muuuuult drag de copii simpatici și curioși, răbdare la toate curiozitățile lor și încredere că pot face singuri multe activități? Ești în căutarea unui loc de muncă stabil și îți dorești să lucrezi în cadrul unei echipe deosebite? Dacă DA atunci hai să ne cunoaștem! :) OFERIM: Creștere profesională în direcția educației cu respect sub îndrumarea unor oameni cu experiență. Un mediu unde munca îți va fi apreciată și respectată în fiecare zi, încurajând creșterea profesională și personală. Participarea la evenimente pe teme de educație, psihologia copilului și creștere personală. Cursuri de prim ajutor. Masa de prânz asigurată zilnic. TINY TOES - aproape de metroul Ștefan cel Mare, în sect. 2 București.
-
Va asteptam sa faceti parte din echipa noastra.Angajam bucatar cu experienta in catering.Programul este de 8 ore de la 6.00-14.00 L-V.Mediu de lucru placut. Va oferim un salariu motivant care incepe de la 4500 lei si bonusuri in functie de performanta. Detalii la interviu.
-
Căutarea unui job În domeniul ajutor bucătar spălător de vase domeniul curățeniei cu experiență de 12 doresc seriozitate și aștept să mă contactează cei care au nevoie de serviciile mele
-
CLUBUL RIDERILOR Angajam curieri Tazz Program flexibil Jobul își face programul după tine și nu invers . Ce mai, ești propriul tău șef și tu alegi orele pe care le lucrezi în fiecare săptămână Ai avantajul de a lucra și a genera profit cât dorești, de la spatamana la săptămână. BENEFICII: -Plata se face spatamanal -Plata la comanda +Km -Program flexibil, astfel încât aveți posibilitatea sa alegeți zilele și orele în care doriți sa lucrați -Bonus De Performanta Saptamanal -Bonus De Vreme Rea -Program Full-time Part-time Contract de munca Contract de colaborare PFA SRL Conditi avantajoase de colaborare HAI IN ECHIPA SI RIDCATI GHIOZDANUL Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de Telefon WhatsApp Inscrie-te accesand linkul pentru postul de curier atașat anunțului https: livratori.com sau prin Telefon
-
Salon Novia Str Teodosie Rudeanu nr 3 Banu Manta-Titulescu între Victoriei și Basarab angajaza manichiurista
-
Echipa muncitoare, cautam colegi muncitori si seriosi! FIRMA PARTENERA Tazz By Emag Suntem o echipa de oameni seriosi, cu chef de viata, cu multa experienta in domeniul FoodDelivery. Suntem perfectionisti, avem nevoie de oameni pe care sa ne putem baza. Iti oferim suport 24 7 NON-STOP, asa ca nu ezita sa ne contactezi. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? COMISION VARIABIL ÎN FUNCȚIE DE CÂȘTIGURI: - 1200-1799 RON săptămână - 10% - 1800-2199 RON săptămână - 9% - 2200-2499 RON săptămână - 8% - 2500 RON săptămână - 7% Bonusuri Saptamanale intre 200-1450 RON in funcție de numărul de comenzi livrate Bonusuri vreme rea. Tazz By Emag - BUCURESTI, CONSTANTA, TIMISOARA, PITEȘTI SI CLUJ-NAPOCA) Program flexibil ( poti sa lucrezi cat vrei, alegand orele de lucru din aplicatie ). Plata se efectueaza saptamanal, in cont bancar ( revolut sau orice alta instituție bancară ) Fara CV Fara experienta Inscrierea se face INSTANT, nu trebuie sa astepti saptamani intregi pentru a te angaja. Conditii : Minim 16 ani, un telefon de tip smartphone, vehicul propriu inchiriat ( bicicleta, trotineta, scuter, masina ) Suntem dornici sa ne marim echipa! La nevoie, avem parteneriat cu o firma de închiriat scutere ( cu preturi preferențiale ), ce poate emite și factura lunara. In cazul unui cont existent dar blocat sau închis, se poate debloca redeschide. Programator deschis pentru toată ziua. Contacteaza-ne doar pe WhatsApp, la numărul 077126258. Răspund doar la mesaje scrise. Mulțumesc.
-
Esti potrivit a daca: - experienta minim 1 an intr-un post similar - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - pregatirea oamenilor si evaluarea lor - efectuarea programului de lucru - mentinerea relatiei cu Mall cat si cu autoritatile - controlul calitatii produselor, servirea clientilor si atingerea indicatorilor planificati: - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate- inventare, registru de casa, livrari; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - stabilirea necesarului de materie prima - urmarirea calitatii preparatelor, cantitativ si calitativ
-
Ne marim echipa! Cautam agent de vânzări care va fi responsabil de vanzarea de sisteme de acoperisuri în localitatea Turda judetul Cluj, in segmentul persoane fizice. Cerinte: -Cunoștințe în domeniul construcțiilor - studii medii; - experienta de minim 1 an in vanzari, preferabil in industria materialelor de constructii; - spirit organizatoric, proactivitate, pasiune si abilitati pentru vanzari si negociere; - orientare spre client si rezultat; - permis de conducere categoria B. Descrierea jobului In calitate de Agent Vanzari vei avea urmatoarele responsabilitati: - dezvoltarea relatiilor de business; - atingerea obiectivelor de vanzari; - implementarea politicii comerciale si de marketing a companiei; - prospectarea pietei, identificarea de noi clienti si oportunitati de dezvoltare a business-ului, avand in vedere acoperirea deplina a zonei de vanzare; - efectuarea panotajelor si de executarea masuratorilor (lucru la inaltime); - intocmirea ofertelor comerciale pentru clientul final, in special persoane fizice, conform necesarului de material calculat in urma masuratorilor efectuate; - negocierea de contracte in limitele de competenta stabilite de companie; - incasarea sumelor pentru marfa vanduta Mai multe informații în privat! E-mail
-
Căutăm oameni faini și implicați,care sa lucreze in conditii moderne si intr-un mediu de lucru prietenos. E momentul pentru un job bun! Ai timp pentru tine, vei lucra o saptamana si cealalta vei fi liber sa te ocupi de tine si familia ta. Esti o persoana de incredere, punctuala, organizata si onesta; Studii medii finalizate Atitudine pozitiva Vei servi clienții de la raion prin: porționare, feliere si împachetare ; Vei afișa, obligatoriu, prețurile și termenele de valabilitate, pentru toate mărfurile expuse la vânzare; Vei retrage de la vânzare, în timp util, toate produsele nevandabile ( expirate, deteriorate ) și le vei depozita în spațiul destinat; Vei informa clienții cu privire la produsele și caracteristicile acestora; Vei respecta cerintele de frig pentru toate produsele cu temperatură controlată; Vei aranja marfa, conform procedurilor specifice; Vei incasa contravaloarea produselor achizitionate de catre clienti; Vei intampina clientii cu respect si cu zambetul pe buze; Vei aseza marfa in raft respectand termenele de valabilitate; Vei inventaria stocul din magazin; Vei receptiona zilnic marfa primita; Vei intocmi acte necesare desfasurarii activitatii (monetar, registru de casa, dispozitie de plata) Vei asigura curatenia in magazin; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Conditii de munca moderne; Program de lucru foarte flexibil ( lucrezi o saptamana iar urmatoarea esti liber)
-
Cautam o persoana care se va ocupa de un magazin. Magazinul se afla la o stație de tramvai de la Unirii, înspre parcul Carol. Programul va fi momentan de luni pana vineri de la ora 07:00 la ora 17:00. Salariul va fi de 3050 lei, la care se vor mai adauga și bonusuri în funcție de vanzari, iar dupa 3 luni (perioada proba) va mai fi o crestere salariala.Pentru mai multe detalii nu ezitați sa ne contactați la numărul de telefon: .
-
Locatie la strada principala* post disponibil la make-up si sprancene pentru o persoana de preferat cu experienta in domeniu, vesela, placuta si deschisa la lucrul in echipa . Vom lucra impreuna (par,make up, manichiura,pedichiura) pentru a usura munca si timpul clientei. Mai multe detalii telefonic. Rog seriozitate!
-
Oportunitate de carieră la Noblezza Beauty Clinique Vrei să faci parte din echipa noastră de succes la cea mai exclusivistă clinică de înfrumusețare din București? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office / Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea programărilor, confirmarea și reamintirea acestora. Asigurarea unui flux eficient de comunicare între departamentele interne ale clinicii. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou. Dacă ești pregătită să-ți construiești o carieră strălucitoare și să aduci zâmbete pe chipurile clienților noștri, trimite-ne CV-ul tău și o scurtă scrisoare de intenție la adresa de email !
-
Program 7 ore zi Cerinte: abilitati bune de comunicare -atitudine pozitiva -seriozitate -atentie distributiva -implicare si dorinta de a invata Magazin situat in localitatea Cârlig,jud Iași,parțial cu autoservire și dotat cu sistem de scanare coduri de bare. Salar:2500-3000 NET Relații la telefon:
-
Societatea comerciala Barter Port Operator, cu sediul in Agigea, Constanta cautam personal: 1. Macaragiu grupa A 2. Mașinist terasamente (utilaje cu cupa) 3.Electrician automatizari 4. Lacatus mecanic intretinere si reparatii universale Cerințe: Experienta de munca minim 1 an pe un post similar, certificate, atestari profesionale; Condiții: Oferim: - formare profesionala, echipament de munca; - contract de munca cu durata nedeterminata; - transport local asigurat; - pachet financiar + sporuri, la care se adauga si tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru in ture Responsabilități: - cazier curat; - disponibilitatea de a lucra in ture Pentru programare interviu, nu ezitati sa ne contactati !
-
Gradinita Sector 3, zona Metrou Mihai Bravu, angajeaza Educatoare. Profilul candidatului ideal: - Educator calificat (Liceu Pedagogic sau Facultatea Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar) - gradele didactice reprezinta un avantaj - experienta in lucrul cu copiii este obligatorie - persoana care isi doreste sa evolueze si careia in place arta - punctuala si onesta - open minded - iubeste copiii - cunoasterea limbii engleze (sau franceze) este un avantaj - fire rabdatoare, vesela si optimista Se asigura training continuu la locul de munca. - Echipa tanara - Program full-time, (09.00-18.00) - Pachet salarial motivant, negociabil in functie de experienta - Prime in functie de performanta Detalii
-
Este un job dinamic și provocator, potrivit doar dacă: @îți place munca sa ai activitate atat de teren dar si de birou ? @ești dornic d afirmare ? @ești deschis la informație și îți dorești să evoluezi? @ești dispus să fii responsabil pentru propriile câștiguri; te consideri sociabil și comunicativ? @îți doresti un program flexibil? @vrei să-ți dezvolți o carieră în vânzări precum sa si coordonarea unei echipe?
-
La Terasa cu Pitici angajează ospătar ospătăriță cu sau fara experiență. Locație -Oraselul Copiilor Brâncoveanu Detalii la nr de telefon: , disponibil între orele 11:00-21:00
-
Angajăm în Timisoara - Mesopotamia FUN SHOP TIMISOARA ! Un job nou pentru tine intr-o echipa tânără și dinamică : salariu motivant , 2 mese gratuite pe zi , un job stabil , posibilitatea de a avansa , pregătirea la locul de muncă . Sună-ne direct la (pentru mai multe informații)
-
Oportunitate de angajare: Manipulant Depozit Băuturi Alcoolice Suntem în căutarea unui manipulant de depozit pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre din cadrul depozitului nostru de băuturi alcoolice. Dacă ești o persoană energică, organizată și responsabilă, te invităm să aplici pentru această poziție. Responsabilități: -Manipularea și gestionarea stocurilor de băuturi alcoolice în conformitate cu standardele noastre de calitate și siguranță. -Pregătirea comenzilor pentru livrare și distribuție în timp util. -Etichetarea și ambalarea corectă a produselor conform cerințelor noastre. -Menținerea curățeniei și a ordinii în depozitul nostru. Cerințe: -Experiență anterioară în manipularea stocurilor sau într-un mediu de depozit (experiența în manipularea băuturilor alcoolice este un avantaj). -Abilități excelente de organizare și atenție la detalii. -Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic. Respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară. Beneficii: -Pachet salarial atractiv și beneficii adiționale. -Oportunități de creștere profesională în cadrul companiei. -Mediu de lucru dinamic și plăcut. Dacă ești interesat să te alături echipei noastre, te rugăm să trimiți CV-ul tău la adresa de e-mail [] . Vă mulțumim pentru interesul manifestat! Numai candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.