Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-02-09-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam pregatitor colete [pick & pack] manipulant marfa in depozit de accesorii si consumabile pentru motociclete Cerinte: studii medii, experienta minim 2 ani, corectitudine, atentie, cazier curat, punctualitate. Avantaje: permis cat A, B, abilitati PC. Descriere job: receptionare marfa de la furnizori si asezarea la raft, pregatirea comenzilor pentru livrare, impachetare, alte activitati specifice de depozit. Conditii: program luni-vineri 10-18:30, contract de munca pe perioada nedeterminata, salariu 3300 lei net (pe perioada de proba, de 3 luni) plus bonusuri de sarbatori, alte avantaje. Fiind vorba despre domeniul moto, activitatea este intensa in sezon (primavara vara) si lejera in extrasezon (toamna iarna) . Job ideal pentru un motociclist! Cei interesati sunt rugati sa trimita CV si scrisoare de intentie la numarul de telefon din anunt, pe Whatsapp.
-
Promovat
Descrierea jobului: -Inițierea apelurilor telefonice către debitori în scopul recuperării creanțelor. -Asigurarea unei comunicări profesionale și eficiente pentru a obține informații relevante și pentru a stabili acorduri de plată. -Identificarea soluțiilor de plată adecvate și stabilirea planurilor de rambursare în concordanță cu situația financiară a debitorilor. Va rog trimiteti CV-urile pe WhatsApp: .
-
Promovat
HOTEL EVIA*** din Eforie Nord angajează pentru sezonul estival : BARMAN, CAMERISTE, RECEPȚIONERI, AJ.BUCATAR AJ.OSPATARI, MUNCITOARE LA VASE, GRATARAGIU asiguram cazare și masă gratuit, contract de muncă, salarii f.bune.
-
Promovat
Angajam vopsitor industrial pentru fabrica din Baicoi . Salariu motivant, bonuri de masa, asiguram transport pe directiile: Moreni, Campina, Valenii de Munte, Ploiesti, Slanic Prahova.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salonul este situat in zona Cantemir-central la sosea. Detalii la numarul de telefon :
-
Societate de constructii drumuri angajeaza ingineri CFDP pentru birourile ofertare proiectare cu sau fara experienta. Se ofera: -bonus la angajare; -pachet salarial motivant; -decontare transport; -program flexibil.
-
Bună dimineața!angajăm fete la curățenie pentru o școală în sectorul 1,București,se lucrează în 2 schimburi de la :6-14 și de la 11 la 19,pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon .
-
Angajez sofer cu experiență pe camion cu semiremorca duba frig curse doar în țară. Pentru mai multe detalii sunați 0 7 4 2 0 5 0 5 5 6
-
Salon sector 5, angajăm coafeza, frizer, frizerița, tehnician unghii (acceptăm și începători)
-
Responsabilităţile importante: Contactarea potenţialilor clienţi ai companiei; Munca de teren-60% din program; Raportarea zilnică a rezultatelor obţinute; Îndeplinirea targetului lunar de vânzări; Promovarea imaginii şi prezentarea companiei în conformitate cu cerinţele şi standardele acesteia. Profilul candidatului: Foarte bune abilităţi de comunicare, orientare către client; Fără limită de vârstă! Oferta (bonusuri, beneficii): Recompensă financiară: salariu, bonuri de masă, comision si bonus din vânzări; Bonus vechime. Posibilitatea de promovare; Training pentru dezvoltarea abilitaţilor de vânzare şi negociere; Program flexibil; Mediu de lucru dinamic şi antrenant;
-
Cautam un nou coleg dinamic care sa ocupe postul de Inginer Santier pentru compania Invest. Care o sa fie responsabilitatile tale? - elaborezi tematica specifica instruirilor, instructiunile proprii si participi la cercetarea si raportarea accidentelor de munca; - completezi fisele de instruire individuala si efectuezi instruirea introductiv-generala de protectia muncii si PSI; - asiguri salariatilor echipamentul individual de protectie corespunzator scopului pentru care a fost acordat, cat si verificarea acestuia; - actualizezi si gestionezi documentatiile specifice prevazute de legislatia in vigoare; - acorzi masuri necesare pentru ca numai persoanele abilitate sa aiba acces pe santier; - stabilesti, in colaborare cu managerul de proiect si antreprenorul, masurile generale aplicabile santierului; - intocmesti planurile de securitate si sanatate pentru proiecte. Esti potrivit daca: - ai studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Ingineria Electrica, Electroenergetica sau domenii similare); - ai experienta anterioara de minim 3 ani in domeniu sau in gestionarea a 2-3 proiecte mari de constructii; - cunosti minim o limba de circulatie internationala (limba engleza, de preferat); - ai cunostinte bune de operare in programul AutoCAD; - ai disponibilitatea de a presta munca pe santier (indiferent de locatie). Ce iti vom oferi? - posibilitatea de a lucra alaturi de profesionisti si de a contribui la proiecte de amploare; - pachet salarial alaturi de beneficii care să reflecte angajamentul nostru fata de tine; - masina de serviciu pentru deplasari; - echipament special pentru munca. Program de lucru: 8 ore. Sediul companiei este la Dej, dar suntem in cautarea candidatilor din toata tara pentru a se alatura echipei noastre. Interviurile pot avea loc online, pentru cine are posibilitatea sau la sediile companiei din Dej, Cluj sau Bucuresti. Dacă doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere. Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe!
-
S.c Uvertura com punctul de lucru Buzau angajeaza agent vanzari cu sau fara experienta.CV pe adresa de email sau personal str. Primaveri nr 5. Rel tel .
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Cautam un nou coleg pentru a se alatura echipei noastre si pentru a ocupa pozitia de Electrician Tehnician Electrician pentru compania Invest. Care sunt sarcinile tale? - esti responsabil de desfasurarea activitatii la locul de munca repartizat in cadrul punctului de lucru; - gestionezi materialele si uneltele luate in primire; - executi lucrari de montaj instalatii electrice pentru cladiri si obiective energetice; - raportezi zilnic evenimentele de la lucrari; - te asiguri ca toate sarcinile pe care le efectuezi respecta regulile de siguranta si protectie a muncii; - dai dovada de un comportament exemplar in relatia cu colegii de munca, dar si pentru promovarea imaginii si intereselor firmei. Acest post este pentru tine daca ai: - studii liceale, postliceale sau scoala profesionala; - experienta anterioara de minim 2 ani in domeniu (reprezinta un avantaj); - autorizatie ANRE (reprezinta un avantaj); - cunostinte despre sistemele de instalatii electrice; - aptitudini de a lucra la inaltime; - permis de conducere categoria B (reprezinta un avantaj). Abilitati minime: - citire planuri instalatii; - operatiuni de trasare dupa plan; - conexiuni electrice aferente instalatiilor si a tablourilor electrice; - lucrari electro-mecanice pentru instalatii electrice (reprezinta un avantaj); - utilizarea unui multimetru (reprezinta un avantaj). De ce aceasta companie? - iti oferim pachet salarial atractiv alaturi de alte beneficii; - ai posibilitatea de a lucra cu profesionisti si de a te dezvolta profesional; - primesti masina de serviciu pentru deplasari (daca este cazul); - primesti echipament specializat pentru munca si scule de mana. Adresa: INVEST SUD- Bucuresti, Soseaua Pipera, Cladirea Serico, Nr. 46 F, Et.2, Camera 212, Sector 2. Interviurile pot avea loc online pentru cine are posibilitate sau pot avea loc la sediul companiei din Bucuresti. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere sau suna la numarul intre orele 08:00-17:00 pentru a discuta mai multe detalii. Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe! In plus, ne poti scrie la adresa:
-
Dacă esti o persoana focalizata pe nevoile clientilor si ai talent in proiectare, locul tau este in echipa noastra! Cautam un nou coleg care sa ocupe pozitia de Inginer proiectare si ofertare celule medie tensiune pentru compania Invest, cu sediul in Dej. Ce responsabilitati ai in cadrul acestei pozitii? - analizezi documentele si datele de intrare (cererea de oferta, proiectul); - analizezi specificatiile primite de la client si propui solutii tehnice; - elaborezi oferta tehnico-economica conform specificatiilor primite pentru echipamente de medie tensiune; - acorzi cele mai bune solutii, din punct de vedere tehnico-economic, pentru elaborarea ofertelor catre clienti; - proiectezi circuite secundare pentru echipamentele ofertate; - precizezi materialele si echipamentele esentiale care intra in structura ofertei (specificatiile tehnice si cantitatile); - pregatesti extrasele de cantitati conform proiectului si bugetului aprobat in vederea comenzilor de materiale; - aduci idei de imbunatatire pentru reducerea timpilor de executie a circuitelor secundare. Cum iti dai seama ca acest post este pentru tine? - ai studii superioare absolvite cu diploma de licenta pe profil tehnic (Inginerie Electrica sau in alte domenii relevante); - ai experienta anterioara de minim 1-2 ani in proiectare si ofertare; - ai cunostinte bune de operare in programele AutoCAD si EPlan Electric; - ai cunostinte despre principiile de functionare a echipamentelor de medie tensiune (transformator de masura protectie relee etc); - ai o buna intelegere si interpretare a schemelor monofilare; - ai disponibilitatea de a calatori in scop profesional. De ce compania Invest? - pachet salarial motivant pentru a-ti recompensa contributia la succesul companiei; - mediu de lucru care stimuleaza dezvoltarea personala si profesionala; - sprijin continuu pentru cresterea profesionala; - primesti echipament special pentru birou (telefon, laptop, agenda); - oportunitati de a calatori in diverse localitati. Program de lucru: 8 ore. Adresa: Dej, str. 1 Mai, nr 186 A. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, aplica cu incredere sau suna la numarul intre orele 08:00-17:00 pentru a discuta mai multe detalii. Daca acest rol nu este de interes pentru tine, dar stii pe cineva care este interesat, ne-ar ajuta sa dai vestea mai departe! In plus, ne poti scrie la adresa:
-
Dna serioasa și responsabila ,caut job îngrijire batrani în Ploiești. Am experienta și recomandări. Mai multe detalii la telefon
-
S.C. Area Best Construct angajează muncitori calificați in construcții, interioare , finisaje, gresie , faianță persoane serioase care își doresc un loc de muncă stabil. Salariul in funcție de ceea ce știe să facă fiecare.
-
Societate operare si procesare date, cauta economist. Cerintele de baza ale postului: -studii superioare absolvite -cunostinte bune de operare PC, software contabilitate -experienta de minim 1 an pe un post similar -cunoasterea legislatiei financiar-contabile -responsabil si atent la detalii Conditii de lucru: -timp de lucru flexibil -cafea ceai apa la birou -echipa multidisciplinara si empatica -birou scaun ergonomic -posibilitatea de a lucra out of office
-
Promovat
Angajam Femei si Barbati pt curatenie in magazine haine din Timisoara. Salar: 1.600 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 sau 8-12 dimineata), doar cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Informatii doar la telefon.
-
Recrutam consultanti credite pe P.F.A sau cu C.I.M, posibilități de promovare, program flexibil, venituri incepand de la 1000 lei pe luna. Postul este doar ptr. ZONELE : OBOR, COLENTINA, TEI, PIPERA, VOLUNTARI, AFUMATI, STEFANESTII de JOS, STEFANESTII de SUS, PETRĂCHIOAIA, GANEASA, MOARA DOMNEASCA, PASAREA, NUCI,LIPIA.
-
Vrei sa castigi un venit suplimentar? Te vrem in echipa noastra! Easy Asset Management este o Instituție Financiara Nebancara fondata in anul 2005, care activeaz in 6 tari: România, Bulgaria, Polonia, China, Macedonia si Ucraina, in prezent, compania este unul dintre liderii de piata in industria de credite rapide din Europa Centrala si de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. in Romania, sub marca iCredit, compania detine un portofoliu in valoare de peste 12 milicane de euro, lar echipa din tara noastr este format din peste 1.000 de profesionisti, care activeaz in biroul central din Bucuresti si in cele peste 100 de biouri din intreaga tara. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient sa fiti comunicativi si ambitiosi, indiferent de varsta, sex, studii sau experient . Responsabilitati - Ofera consultanta clientilor in alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informeaza permanent clientii despre promotile curente, produse si servicii noi. Alte informații Care sunt beneficile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult, totul depinde de tine, iti faci singur programul de lucru ,beneficiezi de credite in conditi exclusive, avantajoase, te poti dezvolta profesional in cadrul companiei.Esti ajutat sa ti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri. Cautam consultanti de credit pentru Bucuresti sector 2, Afumati, Voluntari, Stefanestii, Gradistea, Piteasca, Moara Vlasiei
-
Vino sa te angajezi la fabrica din Timisoara care plateste cel mai bine din Romania. Salariu de incadrare 5074 lei Brut + bonus productivitate intre 100 si 1200 brut; Tichete de masa 40 lei zi, aprox 800 de lei luna. Suna acum!
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.
-
Descriere Suntem în căutarea unor profesioniști pasionați de comunicare, vânzare și negociere, cu orientare către client, spirit de echipă și abilitatea de a se adapta rapid la provocări. Dacă îți dorești să te alături departamentului nostru de Vanzari Directe, te invităm să aplici. Profilul Căutat -Studii medii superioare (avantaj minim diploma de bacalaureat); -Cunoștințe medii de utilizare a PC-ului; -Atitudine proactivă, persuasivă și perseverentă; -Abilități solide de comunicare, negociere și orientare către rezultate; -Experiență anterioară în vânzări (avantaj); Inițiativă și capacitate de lucru în echipă. Beneficii Oferite -Suport pentru autorizarea ca agent de asigurare (obținerea codului RAF RAJ); -Scheme atractive de comisioane și bonusuri; -Program de finanțare; -Posibilitatea de promovare în cadrul programului Trepte de cariera; -Cursuri de dezvoltare profesională și personală; -Oportunități de dezvoltare a unei cariere de succes în cadrul companiei; -Promovare profesională în funcție de performanțe și interes manifestat pentru activitatea desfășurată; -Program flexibil. Responsabilități -Prospectarea continuă a pieței și promovarea serviciilor financiare; -Menținerea și îmbunătățirea relației cu clienții; -Promovarea produselor de asigurare ale companiei: asigurări generale, asigurări de viață, asigurări de sănătate; -Analiză de risc pentru clienți, construirea de oferte și finalizarea vânzărilor; -Furnizarea de servicii post-vânzare clienților pe durata derulării contractului.