Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-04-12 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Angajam lucrator comercial in Iasi

    FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.

  • 13

    Angajam merchantizor Constanta

    FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipei.

  • 13

    Angajez sofer cu categoria B

    Angajez șofer cu categoria B pentru distribuție rețeaua Profi la depozitul Profi din Român jud. Neamt. Ofer seriozitate și continuitate ! Cer seriozitate! Pentru mai multe detalii vă rog să ne contactați!

  • Angajam frizer

    Angajam frizer. In incinta Garii de Nord. Mai multe detalii la interviu. Va asteptam sa ne sunati la numarul de telefon: - Domnul Marica

  • 22

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • 17

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • 17

    Personal calificat necalificat Taiere, transare, fasonare, impachetare porc vita vitel-Olanda

    Abator Vita Porc Olanda Calificati salariu de la 1600 euro net pana la 2560 euro net. Necalificati salariu de la 1250 euro net pana la 1500 euro net. Salariul este socotit la 40 de ore saptamana ( Luni - Vineri ) 8 ore Cazare si transport ( munca - cazare ) asigurat. Avans dupa 2 saptamani. Plata la luna. Incepere imediata. Contact:

  • Angajez constructi

    Angajez muncitorii calificați și necalificați Pitești detalii la

  • 1

    Angajăm Agenții de Pază

    Angajăm Agenți de Pază, pentru București, transport asigurat, mai multe detalii la tel sau

  • 3

    angajez sofer categ B

    angajez sofer categ B , termen lung , (duba 3,5 t) . Detalii la:

  • angajam stivuitoristi si Manipulanti

    Angajam STIVUITORISTI și Manipulanti Locatie Chiajna, jud. Ilfov Cerinte: Minim studii medii Cunostiinte scanner si echipamente tehnice specifice unui depozit; Preferabil experienta anterioara intr-un depozit; Atestat valabil de Stivuitorist (ISCIR) si experienta. Responsabilitati: Participarea activa la incarcarea si descarcarea marfurilor din depozit; Efectuarea comenzilor de marfa conform instructiunilor primite; Utilizarea echipamentelor in mod corespunzator; Respectarea procedurilor operationale la nivel de depozit. R spectarea normelor ISCIR; Verificarea starii tehnice a stivuitorului la inceputul si sfarsitul programului de lucru. Program de lucru: Luni Vineri: 2 schimburi, 06:00 - 14.30 respectiv 13:30 - 22.00 Salariu: 3050 lei - 3300 lei net (- impozit tichete) + tichete de masa de 30 de lei tichetul Prima Paste & de Craciun Bonus anual acordat in Decembrie (cat inca un salariu net); Prima de 1 Iunie (pentru copii sub 14 ani ai angajatilor); Transport asigurat de la metrou Pacii din Bucuresti; Asigurare medicala la clinica medicala privata. (inclusiv WhatsApp)

  • 2

    angajam stivuitorist

    angajam stivuitorist Brașov parc industrial VGP tipuri de stivuitoare frontale și laterale program în 3 schimburi autorizatie iscir decont transport salariu 3500 lei net bonuri de 30 lei pe zi alte beneficii .

  • 1

    Sofer C-E comunitate

    Societate are nevoie de sofer pe comunitate,8 2,fără Anglia,se oferă diurna plus salariu pe țara ,pentru mai multe detalii,sunați,va rog,multam

  • Ajutor de bucatar preparator - Aeroport Otopeni

    Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; studii liceale sau scoala profesionala constituie avantaj; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48; doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. RESPONSABILITATI: Respecta retetele de productie si modul de prezentare a produsului finit conform instructiunilor companiei; Verifica specificatia de meniu si detaliile de preparare a alimentelor; Se asigura ca produsele alimentare corespund permanent si pe deplin cererii clientului, in ceea ce priveste cantitatea, calitatea, costul si timpul de productie; Se asigura ca toate produsele utilizate sunt in conformitate cu procedurile si standardele companiei si legislatiei in vigoare. BENEFICII: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.

  • 3

    angajez barmana

    Angajez fată la bar în apropiere de gară Bistrița!

  • Angajam taietor salate

    Mister Kebab isi mareste echipa cu salatier. Program 5 cu 2, CM, masa gratuita, tips, bonusuri. Bd. Aerogarii 17A-Baneasa;

  • Încheierea tură cab stomatologic

    Închiriez tură cab stomatologic în zona medicinei ,compus din sală așteptare,3cabinete,vestiar 2grupuri sanitare.sterilizarea se efectuează cu autoclav.acte la zi.tel

  • Lucrator Comercial Bufetier Ospatar - Aeroport Otopeni

    Candidatul Ideal Dorim sa angajam persoane care: au experienta in HORECA; lucru pe casa de marcat; au studii liceale sau scoala profesionala; sunt deschise la comunicare si lucru in echipa; sunt sincere si statornice; sunt energice si orientate catre client. Descrierea jobului Program de lucru: 12 24 si 12 48 (ore zi noapte); doua zile lucratoare cu doua zile libere (in ture:7 - 19); 9 ore 5 zile consecutive. Responsabilitati: Respectarea regulilor de servire; Cunoasterea meniului; Preluarea si servirea comenzilor; Satisfacerea cererilor clientilor prin standardele solicitate de companie; Verificarea termenelor de garantie a produselor conform procedurilor; Realizarea incasarilor. Beneficii: Pachetul salarial cuprinde: Salariu fix + spor vechime totala in munca + spor de noapte + spor de weekend+tichete de masa+prime+asigurare medicala; Spor sarbatoare legala; Masa calda, ceai, cafea, apa; Alte facilitiati conform Contractului Colectiv de Munca; Uniforma; Contract de munca pe perioada nedeterminata: Garantia corectitudinii contractuale; Planuri de dezvoltare profesionala si training, Activitati sociale in cadrul companiei; Oportunitatea de a lucra alături de colegi cu experienţă semnificativă în domeniu. Descrierea companiei dnata Catering din Romania furnizeaza pe Aeroportul International Henri Coanda servicii de catering la bordul aeronavelor si servicii de alimentatie publica inTerminalul Plecari din AIHCB prin unitati de tip: fast-food, snack-bar, cafenele si restaurant.

  • 69

    Icredit Constanta angajeaza consultant credit part time-full time

    Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri

  • 13

    Icredit Constanta angajeaza functionar administrativ

    Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta

Salvează căutarea