Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-04-24-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Urgent! Camerista de preferat cu Experienta pentru o pensiune, Piața romană, Bucuresti! Oferim cazare la locație! Preferam pe cineva care dorește și cazare! Se lucrează 6 zile pe săptămâna, zi liberă joi, weekendul se lucrează, program de la 11-6, salariul depinde de Experienta, și dacă este nevoie de cazare sau nu! Pentru început 3000RON LA FIECARE 3 luni salariul crește între 300-500RON,depinzând de eficiența
-
Promovat
-
Promovat
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15, 15-22. , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3200-3500lei, in functie de implicare si dedicare. Va rugam sunati la nr.din anunt nu raspundem mesajelor!
-
Promovat
Nume Kereszteș Valentin Bună ziua sînt pensionar militar fost jandarm cu drept de munca. Dețin atestat de securitate Vîrsta 49 ani. Lucrez în domeniu de aproape anii
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Căutăm personal feminin pentru a lucra de acasă la compania Oriflame ,pentru informații. Scrieți mi email sau mesaj
-
-
Angajam in conditii avantajoase de munca cu salariu motivant: OPERATOR MASINA TIPAR DIGITAL (FLATBED) OPERATOR MASINA ROUTER (OPERATOR CNC) LEGATOR MANUAL VA RUGAM SA NE CONTACTATI LA NR. DE TELEFON AFISAT DE LUNI-VINERI INTRE ORELE 09:00-16:00!
-
-
Centru îngrijiri persoane vârstnice cu sediul în Ghiroda , angajează infirmiera cu sau fără experienta. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la numerele de telefon : sau
-
Omv strada Ovidiu Densuseanu Căutam colegi care sa formeze un colectiv vesel, dinamic, dornic de performanța Beneficii : - mediu de lucru plăcut - card de masă - bonusuri - cursuri specializate de calificare - compensarea substanțială a orelor suplimentare și a programului de sărbători Poziții disponibile: - consultant vânzări și lucrător platformă Mai multe informații tel (
-
Angajam tamplar cu experienta pentru fabrica de mobila pe comanda si serie mica. Conditii avantajoase de lucru, salariu atractiv. Program: Luni-Vineri 08-17. Informatii la tel:
-
Exclusiv Cell Mobile isi mareste echipa!!! Posturi disponibile : asistent vanzari, tehnician gsm. Candidatul ideal: prezenta agreabila,studii medii superioare,experienta in vanzari constituie un avantaj,capacitatea de lucru in echipa. Descrierea jobului:promovarea si vanzarea produselor,intocmirea documentelor necesare vanzarii,gestionarea stocului. Se ofera salariu motivant+comision din vanzari!
-
Angajam personal pentru activitati teren si birou, cunoscator PC, pentru prelucrari in autocad, permis de conducere categoria B Relatii la telefon:
-
SC FERUCCIO CONSTRUCT SRL angajeaza MUNCITOR NECALIFICAT COD COR 931301 SUDOR MANUAL CU ARC ELECTRIC COD COR 721203 Anuntul este valabil pana la data de 04.04.2024
-
Firma de curățenie angajează operator curatenie program de lucru de luni pana vineri 6.30- 14.45, salariu 2400 _ 2600 lei. Locațiile sunt în Craiova)
-
ROLE DESCRIPTION SUMMARY The key role and responsibility of a Senior Accountant is to ensure the completeness and accuracy of the general ledgers for the companies assigned to you. This includes performance of financial analysis, application of any local regulations, and compliance with SES s policies and procedures for those companies. You will be able to fully close a significant entity autonomously and you have a good understanding of the processes feeding into the General Ledger accounting. You will be responsible for (this is not an exhaustive list): Completeness and documentation of financial records Ensure accuracy of the general ledgers for all assigned entities, including understanding revenue recognition, income taxes, etc. prepared by other departments Record manual journal entries, with appropriate supporting documentation Prepare or obtain account reconciliations so that all balance sheet positions are supported on a monthly basis Compliance of the financial records with SES policies and procedures Respect strict closing deadlines, including daily processing of bank transactions Ensure intercompany transactions are properly recorded and reconciled Complete central reporting package to allow timely consolidation of SES s results Fulfilment of regulatory obligations associated with each entity Prepare annual statutory financial statements on a legal entity basis, and prepare any other tax filings or other reporting obligations Ensure compliance with intercompany recharging mechanisms, required profit margins, and the like Financial analysis over the entity, or subgroups of entities On a regular basis, prepare a formal review of the assigned companies results, including analysis of variances to prior, budget, and forecast, and proof of compliance with intercompany recharging mechanisms and required profit margins Support monthly reviews of results for aggregated groups of companies by the local accounting manager Oversight over external accounting service providers (if required) Review monthly reports from external providers, ensuring accuracy, including correct use of SES s standard chart of accounts and cost centres Maintain reconciliation between IFRS consolidation ledger and local ledger (in SAP), as well as be-tween local ledger (in SAP) and local ledger (in external provider s system) YOUR PROFILE: Must Have: Bachelor s Degree in Accounting or directly relevant professional qualification More than five years operational experience in a similar role, preferably in an international organisation SAP experience Fluency in English and German, both oral and written Nice to Have: Advanced professional qualification (such as ACCA) preferred Strong analytical skills and detail-focused Continuous improvement mindset Ability to plan own time carefully and to prioritise with limited supervision WHAT S IN IT FOR YOU Flexible working policy Bonus plan Comprehensive and competitive benefits plan A range of wellness activities and employee assistance programs An employer that values all aspects of Diversity and respects every individual s story GOOD TO KNOW SES is an Equal Opportunity Employer, committed to workplace diversity & inclusion. We do not discriminate on the basis of race, religion, color, national origin, gender, sexual orientation, age, marital status, veteran status, disability, or other characteristics protected by local, state, or federal law.
-
Societatea angajeaza personal pentru activitati de teren, absolvent liceu, cunoscator PC (autocad)
-
Caut colaborare fiziokinetoterapeut in Timisoara cu aviz de libera practica,lucru in functie de programari ,sub forma de contract de prestari servicii sau angajare cu contract de munca . Delatii
-
Angajam mecanic auto cu experienta. Salariul incepand de la 5000 de lei, urca in functie de cunostinte! Mai multe detalii la telefon
-
Service auto angajează VOPSITOR si PREGATITOR cu experienta. Detalii la telefon:
-
Salon Beauty 4M angajeaza Frizer. Salonul este situat în Badea Cartan are clientela deja formată. Se oferă carte de munca 8 ore ,procent program flexibil ,colectiv tânăr. Pentru mai multe detalii
-
caut pers curatenie ap 2 camere de doua ori pe luna ap bine intretinut
-
Angajez sofer categoria D cu experienta in transport persoane si domiciliul in Suceava sau zonele limitrofe, pentru curse interne.
-
Clinica medicala Premier multi-specialitate, zona centrala, angajeaza Receptionist(a), program full-time, de luni pana vineri. Cerințe: - Cunoștințe lucru calculator (Word, Excel, Internet, mail); - Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu; - Experiență într-o poziție similară reprezintă avantaj (call center, casierie, receptie, secretariat); - Aspect fizic placut. Condiții: - Minim studii liceale - Abilitati comunicare si amabilitate Responsabilități: - Preia apelurile telefonice, realizeaza programari si ofera informatii pacientilor; - Mentine arhivele, completeaza documentele specifice si le pastreaza in ordine; - Acorda asistenta personala, asistenta informationala pacientilor; - Este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a pacientilor, sau a reprezentantilor acestora, asigurand o atmosfera profesionala si competenta; - Verifica corespondenta intrari-iesiri (postale, fax, e-mail, note telefonice); - Atributii de casierie (transmite tarife, inregistreaza plati cash card, realizeaza inchiderea zilei). Clinica este multi-specialitate, dotari de ultima generatie, spatiul este central, generos, colectiv tanar, atmosfera relaxata si deschisa, program flexibil. Clinica Premier este situata pe Bld Unirii 55-57,Bucuresti,sector 3 Pentru detalii:Elisei Vlad