Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-05-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant sector 4, angajam ospararita si casiera, de preferat cu experienta si sa locuiasca in sectorul 4.Programul este de 2 zile cu 2 libere, sau 1 zi cu 1 libera. Contract de munca,masa asigurata. Pentru detalii va rog sa ma contactati. Pentru postul de casiera se poate lucra si part time.
-
Promovat
HOTEL EVIA DIN EFORIE NORD ANGAJEAZĂ: BARMAN, AJ.OSPATARI, GRATARAGIU. OFERIM CAZARE SI MASĂ GRATUIT, CONTRACT DE MUNCĂ SALARII F.F.BUNE.
-
Promovat
Societate comerciala din Slatina, Olt, specializata in PANIFICATIE angajeaza agent vanzari, soferi livratori. Pt. detalii va rugam sa ne sunati la nr. de telefon din anunt sau sa ne trimiteti mesaj cu nr. dvs. de tel. si va contactam noi. Pt.interviu, de Luni-Vineri, dupa ora 14 la adresa B-dul Sf.Constantin Brancoveanu nr.3, Slatina (intre stadion si podul Olt)
-
Promovat
MAGAZIN CU PROGRAM NON STOP Angajează vânzătoare cu sau fara experienta Ture 12 cu 24 12 cu 48 Salariu atractiv + prime de sărbători Magazinul se afla in Popesti Leordeni Str.Biruintei nr 31 bloc 8 Mai multe detalii la numărul de telefon Va asteptam cu drag
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Salutare! Pentru luna mai si luna iunie, comosion doar 7% din net! Vrei sa iti organizezi timpul dupa bunul plac, sa iti faci propriul program, sa muncesti cand si cat vrei? Atunci acest anunt este pentru tine! Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Contabilii firmei noastre agreate de Uber si Bolt se vor ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Tot ce ai nevoie pentru a începe sa castigi bani sunt următoarele: -Minim 21 de ani; -Permis de cel puțin 2 ani; -Autoturism an fabr. minim 2009; -Cazier judiciar; -Atestat transport persoane. Nu le ai? Nu este nici o problema! Noi te ajutam sa le obtii! Consultanta in vederea obtinerii oricarui document necesar. Ne dorim colaborare cu persoane serioase si de incredere. Pentru detalii contactati-ne la numarul de telefon - sau Haide sa devenim colegi!
-
Firma autorizată și licențiată ARR pentru transport alternativ oferă spre chirie: * Dacia Logan - 2016 || Motor 0,9 Tce(cel mai bun de la Dacia) * Benzină și Gaz * Copie conformă * Ecusoane * Casă de marcat Totodată cautăm șoferi de ridesharing în colaborare cu Uber și Bolt, iar cerințele sunt următoarele: - 21 de ani minim; - permis de cel puțin 2 ani; - autoturism an fabricație 2009 minim; - cazier judiciar; - atestat transport persoane. Avem cele mai mici taxe pentru partenerii noștrii: 10 % din NET, nu din BRUT! Plata se face săptămânal! TAXELE NU SE SCHIMBĂ, NU APAR ALTELE ÎN PLUS SAU MAI MARI. ID: 250100416 Vizualizări: 0
-
Salutare! Vrei sa iti organizezi timpul dupa bunul plac, sa iti faci propriul program, sa muncesti cand si cat vrei? Atunci acest anunt este pentru tine! Daca ai permis si masina poți deveni șofer partener Uber si Bolt fără bătăi de cap cu firma , acte , taxe și impozite. Contabilii firmei noastre agreate de Uber si Bolt se vor ocupa de absolut tot ce ai nevoie pentru a lucra fără nici o grija si în condiții 100% legale. Tot ce ai nevoie pentru a începe sa castigi bani sunt următoarele: -Minim 21 de ani; -Permis de cel puțin 2 ani; -Autoturism an fabr. minim 2009; -Cazier judiciar; -Atestat transport persoane. Nu le ai? Nu este nici o problema! Noi te ajutam sa le obtii! Consultanta in vederea obtinerii oricarui document necesar. Ca si BONUS - Avem cateva beneficii de care te poti bucura, iar una dintre acestea este : * 5% reducere la orice tip de asigurare daca colaborezi cu noi! * reducere la service partener! Ne dorim colaborare cu persoane serioase si de incredere. Pentru detalii contactati-ne la numarul de telefon : Auto disponibile pentru inchiriere! Haide sa devenim colegi!
-
Cerinte : - experienta de min 4 ani , - certificate de sudura - cunostinte de limba germana , nivel mediu - permis conducere B , - masina personala este un avantaj Se ofera : - salariul BRUT - 30 - 37 CHF ora ( 31 - 38 Eur ora ) , in functie de experienta - proiect pe termen lung - posibilitate angajare permanenta , Persoanele interesate , pot trimite o sccurta prezentare sau CV , prin mesaj sau aplicatiile siteului . Numai persoanele , care indeplinesc cerintele anuntului , vor fi contactate .
-
Simmit MPwr caută ELECTRICIENI calificați, loc de muncă în ȚĂRILE DE JOS Denumirea postului: Electrician industrial, medie și înaltă tensiunoe și sau infrastructură Denumirea postului: Electrician naval (schepen) - nave maritime și iahturi Denumirea postului: Electrician construcții locuințe (woningbouw) Denumirea postului: Electrician utilități Data de începere: cât de curând posibil - depinde de disponibilitatea candidatului. Durata proiectului: termen lung CERINTE: - posesor BSN, certificat VCA și certificat NEN 3140 Putem ajuta pentru obținerea BSN, VCA și NEN dacă este necesar. - Experiență ca electrician în domeniul respectiv de instalații electrice. - Limba engleză: cel puțin B2 mediu. DETALII JOB: Angajatorul va aranja un contract de muncă olandez și veți fi tratat la fel ca personalul olandez. Alocația de pensie, asigurarea de sănătate, impozitele și alte plăți impuse de legislația UE vor fi aranjate de către angajator. CONDIȚII CONTRACTUALE Salariu NET pe săptămână: 660 - 745 Euro cu mașina proprie incluzând Km până în Țările de Jos.. 600 - 640 Euro cu mașina angajatorului. - Orele suplimentare (efectuate peste 40 de ore) sunt plătite la un procent mai mare. - Plata se efectuează în fiecare săptămână, următoarea după cea lucrată. CAZAREA este aranjată de către Angajator, singur în cameră + bucătărie disponibilă. Dacă sunteți disponibil și interesat, trimiteți CV în Engleză -adus la Zi prin E-mail sau prin WhatsApp! Ori aplicați direct pe Website-ul nostru: simmitmpwr.ro Echipa Simmit MPwr Constanța
-
Angajez șofer camion prelata 40 tone, curse pe tara. Se circula în program, doar ziua, parcări plătite. Salariu 6000 ron
-
Disponibil online
Lecții private de limba germană
Sunt vorbitor nativ de germană și țin cursuri de limbă pentru românii care doresc să învețe limba germană pentru viața profesională și privată. Vă rugăm să trimiteți informații despre starea dvs. de limbă pentru a găsi obiectivele de învățare.
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :
-
Firma CPS SECURITY angajeaza Șef de Obiectiv pt magazinul Carrefour Orhideea program 8 ore de la 10-18 de Luni pana vineri, sărbătorile legale libere, Salariu 2700 Limita vârstă 40 ani
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon
-
Firma de paza CPS angajeaza agenți și agente de securitate. Locuri disponibile în mai multe obiective din București. Pentru mai multe detalii apelați numărul din anunt.
-
Angajam agenti de securitate pt obiectiv select zona Floreasca program de 24 cu 48. Tarif de 12 lei pe ora
-
Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte. Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.
-
Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.
-
Candidatul ideal ; -bune abilitati de comunicare si negociere; -bune abilitati de planificare si organizare; -cunostinte de operare pc (Word,Excel,PowerPoint); -permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare; -orientare catre rezultate,capacitatea de a asimila noi informatii; -capacitatea de a mentine bune relatii cu colaboratorii si clientii companiei. Descrierea jobului Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor comercializate de companie; -promovarea imaginii companiei catre medici si alte cadre medicale din institutii publice sau private conform planului de marketing si vanzari stabilit; -realizarea obiectivelor individuale si ale companiei; -crearea unei bune relatii cu colaboratorii,mentinerea si dezvoltarea acesteia; -participarea la evenimente,congrese simpozioane; -participarea la traininguri specifice activitatii desfasurate; Beneficii: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune; -pachet salarial motivant format din parte fixa si multiple bonusuri; -posibilitati reale si rapide de promovare pe baza rezultatelor; -masina, telefon si laptop de serviciu.
-
-
Societate angajeaza in conditii legale drujbist la taiere arbori si defrisare terenuri forestiere in judetul TIMIS Salariu negociabil , in functie de calificare si realizari . Se asigura cazare , unelte si utilaje , echipament de protectie si lucru . Relatii la tel
-
Echipa PROFI își caută colegi noi.Daca ești o persoană ambițioasă cu bun simt și punctuală, te așteptăm la un interviu în cadrul companiei noastre. Magazinul este situat pe strada Speranței Bragadiru Dacă doriți mai multe detalii ne poți apela la . Ce veți face: - veți așeza marfa la raft respectând normele comerciale și de valabilitate -veti scana produsele puse pe bandă de către clienți și veți încasa contravaloarea lor. Ce așteptăm de la Dvs : -dinamism , seriozitate și plăcerea de a lucra cu oamenii într-o echipă devotată cu disponibilitate de lucru în 3 schimburi program de 8h. CE VĂ OFERIM : - SALARIU FIX + BONURI DE MASĂ -BONUS LUNAR DE FIDELITATE ȘI PERFORMANȚĂ -DECONT TRANSPORT
-
Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Nu este obligatorie limba germana, dar vorbitori au prioritate. Detali suplimentare la tel sau Wapp. zilnic între 8-17
-
Angajam personal pentru azil bătrâni Germania. ASISTENȚI ASISTENTE Detali la tel sau Wapp. zilnic între 8-17