Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2021-08-06

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Loc de munca

    Societate Comerciala angajează urgent Vanzatoare , carte de munca , salariu atractiv si prime de sărbători . Nu este obligatorie experiența . Rog seriozitate . Doraly -pavilion P 6

  • Manager de echipa Galati

    Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor.

  • Consultant de credite

    Se cauta Consultant de credite! Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Poti lucra part time sau full time,poti fi student,activ in campul muncii sau pensionar! Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri Daca esti interesat a astept un cv pe

  • Functionar administrativ

    FUNCTIONAR ADMINISTRATIV CASIER Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte Ce cautam la tine? Experienta anterioara in industria creditelor de consum; Abilitati de operare PC; Abilitati excelente de comunicare; Atentie la detalii; Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare; Salariu fix; Cv pe adresa de email :

  • 36

    Angajam Livrator Marfa

    Principale responsabilitati: - primire distribuire marfa in reteaua existenta de furnizori clienti; - respecta cu strictete procedurile de lucru ale companiei; - direct responsabil de distribuirea livrarea comenzilor catre clienti; Cerinte: - permis conducere cat. B; Cei interesati pot depune C.V. la adresa de mail , sau pot suna la numarul de contact afisat mai jos. Numar de contact:

    Repostat automat
  • 33

    Angajez sofer 3.5t

    Angajez sofer pe autoutilitara 3.5t Mercedes Benz Sprinter prelata cu experienta pe comunitate de minim 2-3 luni. Plata la km sau la zi (la alegere) + salariul pe tara. Se lucreaza prin dispecerat propriu, Cerinte: -experienta de minim 2-3 luni la o firma de transport marfa - referinta de la locul de munca anterior - operare GPS - GPS actualizat - analize medicale , cazier auto si judiciar. - fara interdictii in spatiul intracomunitar - posibilitatea de deplasare 3-4 saptamani cu 5/7 zile acasa - rog si ofer seriozitate, mai multe detalli la telefon.

  • Contabila asociatii de proprietari

    Firma de administrare blocuri angajeaza contabila pentru asociatii de proprietari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oameni - cunoastere softuri specializate pentru asociatii de proprietari. Program de lucru 9-17. Sediu aproape de metrou. Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.

  • Firma de transport angajează șofer camion 40 tone curse în regim grupaj tur retur România-Italia

    S.C MEGA TRANS ALIN-COS S.R.L cu sediul in Poiana Lacului punct de lucru in Pitesti Angajeaza sofer profesionist cu experienta permis categoria C +E pentru curse in regim grupaj pe relatia Romania -Italia si retur (Incarcarile si descarcarile in zona de Pitesti,Bucuresti,Ploiesti in Romania iar in Italia pe zona de Nord) Se ofera loc de munca stabil destinat celor care vor sa isi petreaca timpul si cu familia efectuandu-se astfel 2 curse tur retul avand astfel un minim de 10 zile pe luna dedicate familiei Avem disponibil un camion marca MERCEDES EURO 6 CUTIE AUTOMATA echipat corespunzator traficului international respectiv aparate pentru plata taxelor de drum si respectiv card visa pentru plata parcare ,spalatorie si eventuale cheltuieli neprevazute Ore de noapte si incarcari suplimentare se platesc in plus fata de diurna si salariu Pauzele de 45 se efectueaza la sediul firmei ne fiind nevoie de recuperari. Se ofera cartela telefonica cu minute si roming inclus de la firma Diurna si salariu atractiv (astea se discuta la telefon) Persoana de contact :Constantin Cornel Numar de telefon: Va multumesc! 7 4 4 6 8 5 4 1 9

  • Angajez ajutor vanzatoare

    Magazin general,cartier 1mai

  • Angajez pentru construcții

    Angajez pentru construcții 3 oameni. Detalii despre activitate, salariu și tot ce este nevoie la tel

  • 1

    Angajez vanzatoare

    Angajez vânzătoare cu experiență în domeniu, magazin alimentar carne brânză lapte. Magazinul se află în Voluntari piața Gheața! Angajez vânzătoare cu fără experiență dozator de lapte ca si locație este în Piață Minis ! Pentru detalii vă rog să sunați la

  • Angajez bucatar cu experienta .

    Angajez bucatar cu experienta pentru fast -food cu mancare romaneasca si gratar situat in sectorul 2 ,zona lacul tei . Program 5 zile cu 2 zile liber .Salariu motivant . Detalii la Mihai

  • Angajez sofer categoria B+E

    Angajez sofer categoria BCE sau B-E pentru curse, tur-retur + semicomunitate din Romania -Olanda Belgia Franta Luxemburg.Se lucreaza pe transportor auto de 3 pozitii si se cere experienta in completerea actelor, manevrarea masinilor si condus.Va rog sunati . De preferat jud Giurgiu au Bucuresti

  • 2

    Medic stomatolog colaborator

    Clinica stomatologica in Deva, cauta colaboratori medici stomatologi, part-time sau full-time. Forma de colaborare PFA. Procent in functie de performanta 40-50-60%. Info pe whatsapp

  • angajez sofer cat c

    ANGAJEZ SOFER CAT C CAMION 18 PAL 16 T PENTRU LIVRARI IN BUCURESTI SI IMPEJURIMI PROGRAM DE LUNI PINA VINERI FARA PROGRAM DE NOAPTE SA DETINA CARD TAHOGRAF FARA ANTECEDENTE (CAZIER,ATESTAT MARFA GENERALA ,MEDICAL + PSIHOLOGIC ) CU SAU FARA EXPERIENTA SALARIU NEGOCIABIL . NU RASPUNDEM LA MESAJE !!!! CONTACT PREFERABIL DIN SECT 3

  • Deficit de personal ?

    Te confrunți cu dificit de personal ? Noi suntem soluția ,daca sinteti deschiși la a lucra cu personal asiatic va putem ajuta sa aveți angajați care chiar lucrează .Mai multe detalii la telefon

  • 17

    Angajez Barista

    -Angajez vanzatoare cafenea. Varsta maxima: 40 de ani relații la tel.

  • 32

    Start up - asistenta pe probleme tehnice si administrative

    Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".

  • 29

    Asistenta atelier montaj componente optice

    Caut studenta in an terminal sau absolventa studii tehnice pentru un program part-time de asistenta intr-un laborator/ atelier de analiza, pregatire si montaj componente opto-mecanice. Nu este obligatorie experienta, dar solicit seriozitate, devotament si disponibilitate pentru a invata. Rog CV atasat mesajului.

  • 6

    Inter-ship in tehnologii optice

    Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.

Salvează căutarea