Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Disponibil din: 2022-01-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
VEJA TRANSPORTES din Bistrita Nasaud, angajam soferi profesionisti, cu experienta. Dispunem de baza moderna la Girona(Spania), dotata cu dusuri, toalete, masini de spalat uscat, inclusiv masina pentru cumparaturi. Detalii si informatii despre job: Camion Sofer Anglia ADR 3100 Sofer Anglia NO ADR 3000 Sofer Europa ADR 2900 Sofer Europa NO ADR 2800 ASIGURĂM TRANSPORTUL Alte bonusuri: 1.Pauzele de 45 in afara bazei se platesc cu 60 , maxim 2 pe luna. Nu se schmba camionul Curse Spania-Italia, Spania- Belgia, Olanda,Germania si Anglia Perioada de lucru o stabilim de comun acord Activitatea se desfășoară pe vehicule euro 6 VOLVO Dispecerat in limba română Baza este in Girona (Spania) unde va oferim toate condițiile necesare Oferim seriozitate,intelegere si respect maxim! Telefon : sau Costică Veja
-
Promovat
Mexican restaurant located in the city center of Timisoara has opened new positions. We are looking for front person (waiter). Schedule is part time (morning-afternoon OR afternoon- 10pm OR weekend) or full time
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Constanta Sud își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 320 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie sau Pedagogie, PIPP, Sociologie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Slobozia!! Tel: Mail:
-
Promovat
Cautam Muncitori depozit pentru Punctul de Lucru Timisoara Responsabilitati principale: Isi desfasoara activitatea in cadrul depozitului ; Ajuta la incarcarea si descarcarea marfurilor ; Aranjeaza marfurile in depozit conform instructiunilor oferite de catre gestionar. Cerintele noastre : Persoana responsabila,muncitoare,rezistenta la efort fizic; Oferta noastra (bonusuri, beneficii) : Pachet salarial atractiv : 2500 ron + tichete de masa ; Decont de transport ; Contract pe perioada nedeterminata; Un loc de munca stabil; Program de lucru intr-un singur schimb ; Cresteri salariale in functie de performanta. Descrierea companiei Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro/termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam doamna serioasa pentru efectuarea curateniei in cadrul unitatii de cazare si a anexelor. Program de lucru 3 zile lucratoare cu 2 zile libere, 08-20:00. Oferim contract de munca, masa de pranz. Salariu 3500 lei
-
Tehnician Service Stivuitoare - Buzau Ploiesti Cautam o persoana serioasa, ordonata, punctuala si cu spirit de echipa Jobul presupune desfasurarea activitatii de intretinere, reparatie si asigurarea mentenantei stivuitoarelor si altor echipamente de ridicat la sediile clientilor. Activitatea se va desfasura la sediile clientilor din zonele Buzau Ploiesti Cerinte: -Studii medii superioare in domeniul electromecanic, mecanic, intretinerea masinilor -Experienta in repararea utilajelor (reprezinta un avantaj experienta in repararea stivuitoarelor) -Cunostinte tehnice de baza in instalatii electrice masini industriale, mecanica, hidraulica; -Aptitudini tehnice teoretice si practice -Abilitatea de a citi si intelege scheme electrice si documentatie in limba engleza; -Experienta anterioara service-ul pe teren -Cunostinte minime de operare calculator MS Office -Detinerea permisului de conducere cat.B ( jobul presupune deplasari interventii service la sediile clientilor -Cunostinte de limba engleza constituie avantaj Responsabilitati: -Constatarea defectelor aparute si repararea echipamentelor cu propulsie electrica sau termica; -Efectuarea verificarilor si a operatiilor de intretinere a echipamentelor; -Identificarea pieselor de schimb necesare reparatiilor. Oferim: -Oportunitatea de a lucra intr-o companie dinamica si serioasa -Salariu atractiv -Bonuri de masa -Bonus lunar in functie de performanta -Al 13-lea salariu in decembrie incepand cu anul urmator celui de angajare
-
Cautam o persoana serioasa, ordonata, punctuala si cu spirit de echipa Jobul presupune desfasurarea activitatii de intretinere, reparatie si asigurarea mentenantei stivuitoarelor si altor echipamente de ridicat la sediile clientilor. Activitatea se va desfasura la sediile clientilor din zona Arges Dambovita Cerinte: -Studii medii superioare in domeniul electromecanic, mecanic, intretinerea masinilor -Experienta in repararea utilajelor (reprezinta un avantaj experienta in repararea stivuitoarelor) -Cunostinte tehnice de baza in instalatii electrice masini industriale, mecanica, hidraulica; -Aptitudini tehnice teoretice si practice -Abilitatea de a citi si intelege scheme electrice si documentatie in limba engleza; -Experienta anterioara service-ul pe teren -Cunostinte minime de operare calculator MS Office -Detinerea permisului de conducere cat.B ( jobul presupune deplasari interventii service la sediile clientilor -Cunostinte de limba engleza constituie avantaj Responsabilitati: -Constatarea defectelor aparute si repararea echipamentelor cu propulsie electrica sau termica; -Efectuarea verificarilor si a operatiilor de intretinere a echipamentelor; -Identificarea pieselor de schimb necesare reparatiilor. Oferim: -Oportunitatea de a lucra intr-o companie dinamica si serioasa -Salariu atractiv -Bonuri de masa -Bonus lunar in functie de performanta -Al 13-lea salariu in decembrie incepand cu anul urmator celui de angajare Publi24_1692529841
-
Închiriez mașini Uber Bolt (București) Fără obligații - Dacia Logan 0.9, 2014-2020 benzina și gpl -Dacia logan 1.2 ,2015-2017 benzina și gpl Variantele cu toate opțiunile : GPS,navigație, Ac ,fumuri etc Masinile se prezintă mecanic și electric ca și noi ,mentenata la zii ! -Pretul chiriei este de 550 lei + 6% +50 lei Fără alte costuri detalii contactați-mă în privat Sau 450 lei +10% + CM obligatoriu! -La închiriere se percepe garantie 600 lei!
-
Candidatul Ideal Fire activă, dinamică, deschisă, dar mai ales pozitivă Deschis la noi provocări Cunoașterea tehnicilor de vânzări și a bunelor practici în domeniu Echilibrat, dispus să investească în propria dezvoltare Motivat de dorința de a reuși prin propriile forțe Abilități de comunicare, negociere, organizare, planificare și convingere Cu ce te vei ocupa? Preluarea sau inițierea apelurilor telefonice de la către potențiali clienți Oferirea serviciilor de informare și consultanță beneficiarilor Identificarea celor mai eficiente soluții în vederea rezolvării problemelor semnalate de beneficiari Reveniri cu apeluri către clienți cu scopul de a obține informații despre nivelul de satisfacție în legătură cu anumite produse sau servicii Înregistrarea și completarea de rapoarte despre apelurile telefonice, comenzi sau interacțiunile cu clienții Oferim Salariu fix Comision în funcție de realizări Bonusuri de performanță Mediu de lucru profesionist și plăcut Absolut toate echipamentele pe care le punem la dispoziție pentru a-ți face treaba bine, sunt noi și de ultimă generație Training gratuit specializat pe activitatea companiei din care vei învăța elemente foarte folositoare Colectiv tânăr și prietenos, pasionat de aceleași obiective ca tine Locație centrală aproape de principalele mijloace de transport în comun Oportunitate excelentă pentru carieră
-
Angajam hairstylist coafeza, frizeri, makeup artist, tehnicieni gene micropigmentare, cosmeticieni si manichiuriste cu experienta si portofoliu de clienti. Oferim 50% din incasari. Salonul este situat intr-o zona cu trafic stradal intens, are o vechime de 5 ani, fiind cel mai mare salon din zona. Va asteptam sa va cunoastem!
-
Vorbitoare lb.germana si engleza, vasta experienta in office management si secretariat, contabilitate primara, HR, caut loc de munca in Ploiesti.
-
Loc de munca in Germania Bavaria Angajam soferi categoria B pentru servicii de curierat la firma GLS. DESCRIEREA JOBULUI: * Curier in Germania * Salariu 2000-2300 EURO NET * Contract de angajare: - perioada de proba 2 saptamani - dupa perioada de proba contract nedeterminat cu 30 zile de preaviz; * Asigurare de sanatate; * Concediu platit - 22 de zile pe an; * Transport de la cazare la locul de munca, dus-intors Detalii la telefon sau whatsapp Zero zero49172 56 zero199 zero
-
Promovat
Educatoare pentru învățământul preșcolar - anteprescolar Cerinte obligatorii: - absolventă a Liceului Pedagogic si sau a Facultății de Științele Educației; - experiență de minim 1 an în domeniu; - persoană entuziastă, dedicată, caldă, calmă, fermă, veselă, ordonată, pasionată de interacțiunea cu copiii și de dezvoltarea acestora la întregul lor potențial. - abilități de comunicare și organizare. - capacitate de a comunica cu părinții, colaborare cu personalul grădiniței. - capacitate de organizare, planificare și structurare a programului educațional. - creativitate și spirit de inițiativă. - abilități de creare a unui mediu plăcut și confortabil în sala de grupă. - capacitatea de a manifesta afectivitate pentru copii Descrierea jobului: - planificarea și proiectarea activităților instructiv-educative - organizarea activităților extrașcolare (serbări, evenimete, întâlniri cu părinții etc.) - monitorizarea, evaluarea și îmbunătățirea continuă a performanțelor preșcolarilor -responsabilități în cadrul comisiilor de lucru ale grădiniței Descrierea companiei: - suntem o grădiniță particulară acreditată de Ministerul Educației - vă oferim oportunitatea de a lucra într-o echipă tânără și profesionistă - va oferim un job care vă va ajuta să vă dezvoltați în această profesie, în care eforturile și implicarea dumneavoastră vă vor fi răsplătite Beneficii: Pachet salarial atractiv, competitiv Locatie: Str. Mariuca, nr 40, Sector 4, Bucuresti Va rugam sunati la nr de telefon afisat, pentru stabilirea interviului. Va multumim!
-
-
Caut ucenic pentru a mă ajuta in realizarea proiectelor de amenajari și decorațiuni interioare. Este de preferat cu ceva experiență în manevrarea uneltelor cu care se lucrează. O experiență mai mare in domeniu înseamnă un venit mai bun.
-
Descrierea jobului: Promovarea produse si servicii pe platforme de marketplace Postari pe retelele de socializare Preluarea comenzilor si a solicitarilor din partea clientilor Ofertarea de produse/servicii catre clientii firmei Pentru site-ul propriu avem nevoie de content si introducere produse noi, dar si de optimizare/promovare Creare de materiale de recrutare
-
Descrierea jobului: Are cunostiinte de MS-Office(Word, Excel, Outlook). Studii superioare in domeniul economic /tehnic reprezinta un avantaj. Este o persoană organizată, perseverentă, amabilă si flexibilă. Manifesta siguranta de sine, capacitati metodice de lucru. Este o persoana creativa, cauta mereu sa isi eficientizeze modul de lucru.
-
Compania: EUCOM Business Language Locație: București, Pipera (Posibilitate de lucru hibrid) Program: Luni - Vineri, 09:00 - 18:00 Descrierea Postului: EUCOM este în căutarea unui Office Manager entuziast și dedicat, care să gestioneze eficient activitățile zilnice ale biroului și să asigure un mediu de lucru plăcut și bine organizat. Persoana ideală trebuie să aibă abilități excelente de comunicare și organizare, să fie proactivă și să poată lucra eficient într-un mediu dinamic. Această oportunitate este destinată exclusiv persoanelor cu dizabilități, in conformitate cu prevederile legii nr. 448 2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap. Eucom urmareste acordarea de sanse egale reale persoanelor cu dizabilitati, in scopul insertiei profesionale a acestora. Responsabilități: Coordonarea activităților administrative zilnice și asigurarea bunei funcționări a biroului. Gestionarea corespondenței și a comunicațiilor interne și externe. Organizarea și supravegherea întâlnirilor și evenimentelor interne. Menținerea și actualizarea evidențelor și documentelor companiei. Suport pentru echipa de management și alte departamente în diverse proiecte administrative. Gestionarea furnizorilor și a achizițiilor necesare pentru birou. Asigurarea conformității cu politicile și procedurile companiei. Cerințe: Experiența anterioară în roluri administrative sau de Office Manager nu este obligatorie, însă reprezintă un avantaj. Abilități excelente de organizare și gestionare a timpului. Capacitatea de a comunica eficient atât verbal, cât și în scris. Cunoștințe solide de MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Atitudine proactivă și orientare către soluții. Abilitatea de a lucra independent și în echipă. Abilitatea de a face deplasări la sediul clienților. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Mediu de lucru dinamic și profesionist. Oportunități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, conform politicilor companiei. Pentru a aplica sau a recomanda un candidat potrivit, persoanele interesate pot trimite candidatura și la adresa de email:
-
Daca ai o pensiune,vila sau un hotel și nu te mai poți ocupa de el(sau nu ai timp),sau vrei sa il vinzi dar nu reusesti si vrei totusi sa produca bani.Apelati la un om de incredere care doreste angajare colaborare ca administrator(am o echipa faina cameriste ti,ospatari te,receptie si consumabile+guvernanta eu si sotia). Sau de asemenea ca Housekeeping Supervizor,Administrator Piscina sau Mentenanta(hotel,vila,pensiune).Sunt din jud.Buzau Ramnicu Sarat,am 48ani,stagiu militar satisfacut(sergent in rezerva),casatorit,fara vicii sau cazier patat.Prestez aceste posturi(total diferite intre ele),dar i-mi plac si ma reprezinta de 6 ani in domeniul horeca.ATENTIE (fara certificate sau diploma in domeniu),doar experinta dobandita(de la oameni vechi calificati si cu experienta),seriozitatea,loialitatea,onestitatea ma reprezinta (nu cred in hartii care nu prea au valoare,fata de fapte reale,practica...).Doresc angajare colaborare,seriozitate,cazare & masa dupa caz,ca locatii(litoral,munte sau inprejurimile jud.Buzau,Vrancea).Ma puteti contacta la nr.din anunt acelasi si pe whatsapp,sau mesaj aici sau pe mobil si va contactez imediat(in cazul in care nu pot prelua apelul).Exclus cei care nu ofera sau nu se tin de promisiunile facute.Poza reala de anul trecut.
-
Angajăm personal pentru restaurant cu linie de autoservire. Cerinte: atentie distributivă, disponibilitate de a lucra în echipă, experiența constituie un avantaj. Oferim salariu atractiv și bonuri de masă. Vă așteptăm la sediul nostru str. Martir Ioan Stanciu (Piata din Calea Girocului), nr. 2, Timișoara. Relații telefonice între orele 08:00-16:00 de luni până pana sâmbătă. Vă mulțumim și vă așteptăm! Restaurantul Dorna Tel: .
-
Angajam coordonator service auto cu experienta in domeniu reparatii si service AUTO. Cerinte : - studii tehnice sau in domeniu auto - permis categoria B - bun organizator si coordonator disponibilitate program prelungit Avantaje : telefon servici salar atractiv
-
I&M POLUX SRL angajeaza camerista in motel Vama Veche Postul poate fi permanent,in functie de necesitati. Salariu intre 3500-4000lei,oferim cazare daca este cazul si bonuri de masa. Program 8h zi
-
Firma Serstone Art din Turda cu domeniul de activitate în prelucrarea plăcilor de granit, marmură, etc. este în căutarea unei colege pentru postul de agent (consiliere) vânzări în showroom. Cerințe: - permis de conducere cat.b - Persoană amabilă, cu abilități bune de comunicare si negociere. - Motivată cu simț al responsabilității și orientare către rezultat. Experiența nu este necesară. Responsabilitățile postului: - Relația cu clienții: prezentarea portofoliului, consilierea clienților în alegerea produselor. - Întocmirea ofertelor și a documentelor necesare desfășurării activității. - promovarea produselor si servicilor noastre. Se oferă pachet salarial atractiv. Căutăm persoana dornică de a învăța și dispusă la colaborare pe termen îndelungat. Așteptăm persoanele interesate pentru acest job să trimită un CV la adresa de e-mail: sau telefonic la nr. .
-
Ne mărim echipa de oameni faini și harnici! Dacă ești în căutarea unui loc de muncă stabil și ai spirit de echipă te așteptăm în familia Lunchbox! Oferim: -pachet salarial motivant -bonusuri din vanzari -decont transport -masa de pranz este asigurata -discount de 20% la produsele noastre Program de lucru in ture. Trimite CV-ul tău la: Informații și detalii: sau