Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Persoane Disponibil din: 2022-01-10 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 38

    Lucrator in depozit anvelope/ Operator receptie si pregatire marfa Piatra Neamt

    Responsabilitati - asigura activitatea depozitului zonal (experienta in domeniul anvelopelor si/sau a materialelor de constructii pentru amenajari interioare reprezinta un avantaj); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita; Cerinte - seriozitate; - corectitudine; - disponibilitate pentru a invata modul de lucru si a efectua atributiile postului; - harnicie. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Piatra Neamt la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata.

  • 19

    Lucrator in depozit anvelope/ Operator receptie si pregatire marfa Cluj-Floresti

    Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal din Cluj-Floresti (NU este obligatorie experienta, deoarece oferim posibilitatea noilor angajati sa invete totul de la zero); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita. Programul de lucru este L-V: 08.30-17.00 cu pauza de masa de jumatate de ora inclusa. Transportul angajatilor din Cluj la locul de munca este asigurat cu masinile societatii. Contractul de munca se semneaza pe perioada nedeterminata. Detalii la tel

  • 15

    Angajam Cameriste! Complex Club D'or din statiunea Vama Veche.

    Complexul Club D'or din statiunea Vama Veche angajeaza bucatar,ajutor de bucatar! Se ofera: -salariu atractiv -contract de munca 6 luni pentru a putea beneficia de somaj -transport asigurat celor din Mangalia si imprejurimi. -decontare transport -masa -cazare si masa in cadrul Complexului daca este cazul. Se cere: experienta,seriozitate. Relatii la numarul de telefon:

  • 6

    Loc de munca!instalator,inginer,tehnician instalatii si electronist

    Societatea XIC INSTALATII SRL ANGAJEAZA Angajam instalator pentru instalatii apa, canal, termice, sanitare, hidranti ; electrician, inginer( cu experienta in domeniul instalatiilor ), electrician, tehnician instalatii, electronist automatizare Salar : 3150-4500 lei ! Detalii la telefon

  • 51

    ANGAJAM Ospatari, Barmani, Cofetari

    Angajam personal pentru lucru intr-o echipa flexibila si performanta. Ospatari, Barmani, Cofetari - salariu atractiv, bonusuri, tichete de masa. Tel:

  • SC Avemics unu SRL angajeaza Manager de Magazine

    SC Avemics unu SRL, o companie în creștere cu sediul în Tulcea, angajează un Manager de Magazine dedicat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre. Suntem mândri să operăm două magazine în prezent - un supermarket și un minimarket - și avem planuri de extindere a rețelei noastre de magazine. Dacă sunteți o persoană cu experiență în gestionarea magazinelor și sunteți gata să faceți parte dintr-o echipă dinamică, vă invităm să aplicați pentru această oportunitate unică. Cerințe cheie: Experiență anterioară în gestionarea magazinelor este un avantaj. Abilități de leadership și capacitatea de a motiva și coordona personalul. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. Abilități de organizare și gestionare a stocurilor. Permis de conducere valabil. Cunoștințe solide de Microsoft Excel pentru analiza datelor și raportarea performanței. Responsabilități principale: Gestionarea operațională a magazinelor existente. Coordonarea echipei și asigurarea atingerii obiectivelor de vânzări. Gestionarea stocurilor, aprovizionarea și controlul inventarului. Implementarea strategiilor de marketing și promovare pentru a atrage clienți noi și a menține clienții existenți. Extinderea rețelei de magazine, identificând și evaluând noi locații potențiale pentru deschiderea de noi supermarketuri și minimarkete. Raportarea periodică a performanței și a problemelor cheie către conducere, inclusiv utilizarea Microsoft Excel pentru analiza datelor. Beneficii oferite: Masină de serviciu pentru deplasările legate de muncă. Telefon și laptop de serviciu. Salariu atractiv, negociabil în funcție de experiență. Bonuri de masă și bonusuri de performanță. Dacă sunteți pasionat de industria de retail, aveți experiență în gestionarea magazinelor și sunteți gata să vă asumați o poziție de lider într-o companie în creștere cu planuri de extindere, vă încurajăm să aplicați la această poziție. Trimiteți CV-ul prin intermediu platformei de angajari sau sunati la numarul afisat pentru mai multe detalii. Vă mulțumim pentru interesul acordat postului de Manager de Magazine la SC Avemics unu SRL, și așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații potriviți pentru această oportunitate.

  • 10

    Sofer livrator

    SC Avemics unu SRL este un depozit de produse alimentare (dulciuri) care face livrari pe raza judeltului Tulcea, postul vacant este cel de SOFER LIVRATOR, program: luni - joi (program normal) vineri (program scurt) , sambata - duminica liber. Daca sunteti interesat/a va rog sa ne contactati la numarul afișat lângă anunț.

  • 11

    Angajam Lucrător Comercial

    SC Avemics Unu SRL angajează LUCRATOR COMERCIAL pentru magazinul aflat pe Str Gradinarilor nr 9 (zona monument). Program 8 h zi și se lucrează în ture, tura 1 (06.00 - 14.00) trupa 2 (10.00 - 18.00) tura 3 (14.00 - 22.00). Salariu de început 2300

  • executăm lucrări

    Bună ziua executăm lucrări în arad și județul Arad dat tencuiala Jos spart betoane turnat betonate dat cu lavabil hidroizolați și multe altele vă dăm toate detaliile în privat despre preț

  • Angajam electrician

    Societatea comerciala ALEXMIH TRANS ELECTRIC SRL angajează electrician autorizat. Oferim salariu motivant și mediu de lucru atractiv . Salariul porneste de la 3000 de lei pentru electricienii care detin autorizatie A/B. Programul este flexibil in functie de lucrari. Va rog sa ne contactați la telefon pentru mai multe detalii: zero șapte patru patru trei cinci șapte opt opt noua

  • 24

    Firma catering angajează fata la vase sectorul 2

    Firma de catering angajam fata la vase sectorul 2

  • 18

    Remote receptie hotel, freelancer, doar cu experiența in domeniul hotelier

    Nu deranjați dacă nu știți ce înseamnă freelancer. Trebuie să aveți experiență în domeniul hotelier. Vârsta maxima 35 ani. Căutam o persoană: -dedicată, energica si entuziasta, flexibila, creativa -responsabila pentru preluarea apelurilor si asistenta cu clienții noștri -care sa prezinte informațiile cu privire la check-in check-out către clienti -să rezolve situatii care pot apărea, găsind soluții noi si inovatoare. De asemenea vei fi un colaborator, freelancer, de-al nostru si vei fi răsplătit in condiții de munca plăcute, inclusiv remote (de acasă) si remunerare in funcție de competențele tale.

  • 5

    Transport Manager

    As European leader and part of well-known own companies froup we are looking to hire experienced, passioned, hands-on, and customer-centric Transport Manager to continue building a logistics network in Hungary to deliver on time the highest quality product and meet the growing Customer's needs. The selected candidate will be in charge of managing and developing network of logistics partners and will become a part of an experienced team of colleagues, where knowledge-sharing and team work is key to meet satisfaction and continued further dynamic development of the company. POSITION: TRANSPORT MANAGER LOCATION: Distribution Centre in Satu Mare, Romania MAIN TASKS: Responsible for overall transport processes and development; Responsible for Driver s team, fleet and service; Lead negotiations with the suppliers of transport service; Build the transport schedule on his her allocated geographical perimeter; Lead and motivate Team, including staffing, shift planning, performance monitoring, etc. for an optimal cost effective transport; Maintain close relations with carriers, working with them on the optimization of transport operations; Ensure a detailed activity reporting (costs, service quality, etc.) and propose improvement plans in collaboration with counterpart at HQ in Poland; Define the strategy and transport plans according to the Business Unit needs; Recruit, manage and develop his her team taking care of the transfer of know-how; Preparation of documents for the broker in order to liquidate damages; Control and Supervise the company's property (trucks, semitrailer); Information exchange with other departments; Cooperation with local offices; Assistance in the implementation and supervision of the IT system modules; Organizing of driver s training. PROFILE: Bachelor s degree or equivalent; Have at least 2 years of experience with a similar position; Effective communication with good oral and written communication skills in English and local language as a must; Transport and logistics knowledge of relevant and specific legislation and how to comply with local regulation is a must; Have a good knowledge of the transport Romanian International market and especially the Transport Providers; Experience in dynamic or start up type environments; Prior experience in using a variety Management and GPS vehicle monitoring programs; ERP system and advanced Excel skills; Demonstrates openness to new ideas; comes up with useful ideas to improve the way we do things. BENEFITS: Full-time job; Dynamic working and friendly environment; Freedom and independence in action; Attractive salary appropriate to previous experience and competences; Bonus and incentives system adequate to the effects of work; Necessary working tools at the workplace; Comfortable working environment in a newly built facility; Reporting Directly to Operations Director Romania.

  • 27

    Angajam personal ingrijire batrani

    Angajam personal la azil bătrâni în germania. Asistenți Asistente Infirmieri Infirmiere Fete la curatenie Detalii suplimentare la tel sau wapp.

  • 35

    Personal ingrijire batrani

    Angajam personal îngrijire bătrâni germania. Mai multe detalii la tel sau wapp

  • 21

    Angajam personal pentru azil Germania

    Personal pentru azil bătrâni germania angajam. Detalii suplimentare la tel sau vapo

  • 20

    Cautam fete pentru curatenie

    Căutăm fete pentru curățenie în azil bătrâni Germania. Pentru mai multe detali va rog să mă sunați sau WhatsApp.

Salvează căutarea