Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Disponibil din: 2022-02-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant Soseaua Berceni angajam : Ajutor de bucatar, persoane serioase pt intregirea echipei. Oferim masa, bonificatii si tips. Venit total 3500-4000 lei in functie de aptitudini. Femeie la vase+curatenie Salariu 2700-3000. Oferim masa + bonificatii. Program 2 cu 2 zile. Domiciliu de preferat in sectorul 3,4,5 si Popesti Leordeni.
-
Promovat
Daca pasiunea ta este sa faci cafeaua buna de specialitate beneficiind de cele mai noi echipamente in domeniu , ai experienta in vanzari in cadrul unui magazin , ne-am dori sa te alaturi pentru un nou inceput . Vrem sa formam echipa KREM cu persoane responsabile, profesioniste si dornice de implicare. Cerinte: minim de experienta pentru acest post. Avem flexibilitate pentru cerinte salariale si dorim sa cream o atmosfera destinsa impreuna. Pentru detalii, suna la numarul din anunt
-
Promovat
RPG Security angajeaza Agenti Securitate VA OFERIM: Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture de zi; Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Aspect fizic ingrijit; Pentru programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0790.684.222
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Slobozia își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 350 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie, PIPP, Sociologie sau Pedagogie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Tel: Mail:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Restaurant trattoria Adagio Romana , angajeaza , ospatar, cu experienta Program 2-2 10-22 Salariu 3000 ron
-
DESCRIERE Firma, angajam paznic la Aerodrom Ilfoveni Dambovita. Relatii intre orele 9 - 17:00. Obligatoriu cu domiciliul in zona obiectivului (Băleni Nucet (zonă) Varsta cuprinsa intre 30 - 50 ani Obligatoriu permis de conducere. Program in ture, inclusiv noaptea si in weekend; Locatie de munca stabila; Contract de muncă pe o perioada nedeterminata de timp și salariu discutat în cadrul unui interviu. Cerințe: - atentie distributiva, responsabilitate, capacitatea unei bune comunicari, aspect fizic ingrijit; - diploma adeverinta de absolvire liceu; - disponibilitate de a lucra în ture și în weekend; Beneficii: - salariu; - program flexibil; - mediu de lucru plăcut; Relații la telefon.
-
Vino in #kynesysteam ! Căutăm colegă pentru frontdesk(secretariat si receptie) la cabinetul Kynesys! Ce fel de persoană căutăm? -energică și căreia îi place să se implice în activități diverse -organizată și conștiincioasă -dornică de a învăța lucruri noi -cu memorie bună -comunicativă, empatică-căreia îi face plăcere să îi ajute pe cei din jur -înfățișare plăcută Care vor fi îndatoririle tale? -primirea și comunicarea cu pacienții clinicii -programarea pacienților -încasarea contravalorii tratamentelor -oferirea de informații către diferite persoane, telefonic sau în scris -sprijin pentru echipa medicală pentru diferite activități -trimiterea/ primirea/ urmărirea coletelor -înregistrarea de informații în calculator sau în scris -diferite activități de secretariat. NU conteaza daca ai experienta sau esti absolventa promoția 2023 de studii superioare, atitudinea face diferenta! Trimite CV-ul la: Abia așteptăm să te cunoaștem!
-
Cautam un profesionist cu experienta in gestionarea echipelor, intr-un business care isi deruleaza activitatea in multiple locatii din Timisoara Mai precis cautam un manager care sa consolideze business-ul Kynesys. Cum stii daca esti potrivit? 1. Apreciezi cultura Kynesys, caractarizata prin dinamism, profesionalism si implicare 2. Ai experienta anterioara in dezvoltarea business-urilor cu mai multe locatii 3. Comunici bine si stii cum sa dezvolti relatii pe termen lung 4. Coordonezi si motivezi echipe de dimensiuni medii 5. Intelegi cum functioneaza un model de business construit pe o franciza 6. Sistematizezi procesele de lucru interne si interactiunea cu pacientii 7. Ai focus pe directiile strategice si masori continuu progresul 8. Iti este usor sa creezi partenerate cu companile medii si mari Daca ai citit pana aici, inseamna ca mare parte din lista de mai sus este despre tine si probabil ca doresti sa afli mai multe lucruri despre noi. Te invit sa le gasesti pe website-ul Kynesys, in review-urile lasate de clienti nostri pe recenziile Google si in postarile de pe retelele sociale (Facebook, Instagram). Cum aplici? Trimite un email la ... si raspunde la urmatoarele intrebari: Ce experienta si ce abilitati ai pentru acest rol? Ce te-a convins sa aplici? Ce urmeaza dupa ce aplici? Condidatii potriviti vor fi contactati in maxim 3 zile pentru planificarea, de comun acord, a unei discutii.
-
Angajăm Tâmplar cu sau fără Experiență Căutăm o persoană dornică să învețe și pasionată de tâmplărie pentru a se alătura echipei noastre. Experiența anterioară este un avantaj, dar nu este obligatorie. Oferim salariu competitiv și oportunități de dezvoltare profesională. Alăturați-vă unei echipe dinamice într-un mediu plăcut!Dacă te pricepi sau ești doar curios să înveți tainele tâmplăriei, ești exact ce căutăm! Benefici: -veniturile salariale se acorda din doua in doua saptamanii.(14 salarii pe an) -orele suplimentare platite. -sambata se plateste 300 lei program normal. -prime sarbatori,prima concediu. Scrie-ne si pe WhatsApp!
-
SC TDT Trans Logistic Srl angajeaza soferi profesionisti pentru transport national/intern pentru camioane de 40 to . Informatii la tel de luni pana vineri intre orele 9-17 .
-
SC TDT Trans Logistic Srl angajeaza sofer profesionist , pentru transport international , in regim tur-retur , pentru camion de 40 to. Informatii la tel de luni pana vineri intre orele 9-17 .
-
Societatea SQB (struct quality and building) cu birourile de proiectare in Afumati Ilfov, doreste sa isi mareasca echipa cu noi colegi in domeniul arhitecturii si al ingineriei (inginer drumuri) . pe scurt, suntem o echipa tanara cu multa experienta in special pe implementatul proiectarii din fonduri europene , ceea ce se poate observa accesand site ul societatii www.sqb.ro asteptam CV ul dvs , considerand ca ne putem ridica in beneficii peste societatile care sunt in domeniul proiectarii
-
Suzuki Ignis model 2020 ,Benzina- Gpl full option de inchiriat pentru Uber si Bolt Brasov Chirie 550 lei saptamana+ 600 lei garantie,masina urmeaza sa fie colantata(ofer 50%),comision 10% din Brut + carte de munca. Ofer maxima seriozitate . Mai multe detalii la telefon
-
Daca esti in cautarea unui loc de munca stabil, te astept in echipa noastra. Pentru mai multe informatii va rog sa sunati la numarul de telefon.
-
"La Cafenea" angajează barman-ospătar cu sau fără experiență. Dacă ești în căutarea unui loc de muncă și crezi că acesta ar putea fi potrivit pentru tine, te așteptăm la sediul nostru din Sinaia, str. Octavian Goga nr 27, spațiul nr. 2. Nu oferim cazare.
-
Poți fi chiar tu următorul manager pregătit prin Sales Management Academy! Metropolitan Life este una dintre cele mai mari companii de asigurări din lume și ne dorim să creștem în continuare. Numai împreună putem să ne dezvoltăm exact așa cum ne dorim. Căutăm oameni dornici să devină din ce în ce mai bine pregătiți pentru a avansa constant. Prin programul Sales Management Academy pregătim următorii manageri care își doresc tot mai mult de la parcursul lor profesional. Vei avea oportunitatea să te dezvolți îmbinând activitățile de învațare cu cele practice. Înțelegerea rolului de Consultant de Asigurări de Viață practicând această activitate o perioada definită de timp va fi punctul de plecare al călătoriei noastre în lumea managementului performant al vânzărilor. Ulterior, provocările rolurilor manageriale vor fi din ce în ce mai complexe datorită activităților pe care vei fi instruit să le implementezi. Beneficii Program de dezvoltare profesională cu rezultate dovedite Oportunitatea de a promova, pe baza unor criterii clare Îmbinarea metodelor de învățare pe platforme online cu aplicabilitatea practică imediată Posibilitatea accesării unor poziții cheie în Managementul Distribuției de Vânzări Mediu de lucru dinamic, adaptat contextului Resursele necesare dezvoltării unei colaborări de lungă durată alături de Metropolitan Life Pachet de beneficii pentru un nivel motivațional ridicat Cerințe Dorința pentru a învăța de la zero un domeniu nou de activitate Comunicare eficientă în discuțiile față în față și online Perspicace in gândirea de afaceri, fără impunerea unor limite sau prejudecati Implicare în dezvoltarea noilor colegi Motivație pentru a oferi întotdeauna servicii de calitate Deschidere în fața schimbărilor si adaptare cu ușurință la idea de nou Descrierea companiei Metropolitan Life este parte din MetLife, Inc., una dintre cele mai mari companii de asigurări de viață din lume. Înființată în 1868, MetLife oferă, la nivel global, asigurări de viață, planuri de pensii, beneficii pentru angajați și servicii de administrare a activelor. Cu aproximativ 100 de milioane de clienți, MetLife are operațiuni deschise în peste 50 de țări și deţine poziţii de conducere în piețe din Japonia, America Latină, Asia, Europa şi Orientul Mijlociu. În România, Metropolitan Life are 21 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. 2.5 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local. Daca este de interes pentru tine ataseaza CV-ul.
-
Clinica medicala stomatologica, situat in Ploiesti, cauta pentru angajare o asistentă medicală. Solicitarile noastre sunt : responsabilitate, flexibilitate, capacitate de a lucra în echipă, iar experienta nu este neaparat necesara pentru dumneavoastra. Pentru angajare se solicita : Certificat de Membru in Ordinul Asistentilor Medicali. Dacă sunteți interesați pentru aceasta angajare, vă rugam sa telefonati sau să trimiteți CV-ul cu poză, pe tel. afisat, care poate fi comunicat pe platforma de WhatsApp. Pozele afisate, sunt din clinica noastra stomatologica, fiind construita pe 2 etaje. Vă mulțumim si vă asteptam !
-
Aldo Service angajeaza cu carte de munca mecanic auto cu experienta,salariu 5000 ron,facilitati multiple,detalii la telefon! Anuntul se adreseaza celor ce doresc un loc de munca permanent,cu predare spatiu personal de lucru(Elevator,carut cu scule,etc) Service-ul este situat in sectorul 3,Str,Fizicienilor,in curte la Bega Utilaje. Tel.
-
Angajez spălător auto, cu sau fără experiență!!! Salariu motivant!!
-
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
-
Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000
-
Suntem in cautarea pentru clientul nostru, un centru educational de limbi straine, un Asistent administrativ. Program de lucru : L-V, in intervalul orar 11:00-19:00 sau 12:00-20:00. Cerinte: - Bune abilitati de comunicare si relationare; - Competente digitale; - Organizare; - Limba engleza- B2 Responsabilitati Realizari - Sa ofere suport clientilor atat fata in fata cat si pe email; - Sa sprijine coordonatorul departamentului de vanzari si relatii clienti; - Gestionarea reclamatiilor venite din partea clientilor; - Oferirea de informatii privind produsele centrelui de predare. - Realizarea de campanii telefonice catre clienti sau potentiali clienti. Beneficii Training-uri Cursuri
-
BMF Security, angajează agenţi securitate femei și bărbaţi cu domiciliul doar in București, pentru zona retail-magazine haine. - Tariful se discuta la interviu - Decontare abonament STB lunar. - Ture de zi de 12 ore de la 10:00-22:00. - Ture de zi de 10 ore de la 12: zile la muncă și 2 zile libere. - Se oferă contract de munca pe perioada nedeterminată, locaţie stabilă fără mutări și chemări din timpul liber, posibilitate ture suplimentare doar la cererea dvs. pentru venituri mărite. - Salariul se oferă de 2 ori pe lună, pe 15 și în ultima zi, bonurile între 5 si 10 ale fiecarei luna făra nicio excepție sau întârziere, toate taxele platite la stat. - In timpul programului, se ofera pauze de 10 minute la fiecare 2 ore, plus pauza de masă de 30 de minute, care se poate servii in bucătăria magazinului care este utilată complet. Se lucrează în mediu plăcut, elegant, climatizat, se oferă şi se cere corectitudine și punctualitate.
-
Suntem in cautarea unui lucrator depozit pentru clientul nostru, o companie specializata in distributia de componente IT. Locatia depozitului este in Popesti-Leordeni, iar programul de lucru este de 8 ore pe zi, in intervalul orar 10:30-19:00. Printre responsabilitati, se enumera: receptia corecta a marfurilor; ambalarea si securizarea marfii in vederea livrarii, privind transportul in provincie a coletelor; completarea si verificarea pe calculator a documentelor de transport pentru coletele care urmeaza a fi livrate. Cerinte: Seriozitate; Responsabilitate; Implicare; Cunostinte de baza operare PC; Pachet salarial: Salariu net de 3162 ron net; tichete de masa in valoare de 30 ron zi lucratoare; bonus de performanta dupa primele 3 luni; decontarea transportului sau transport asigurat de angajator; Pentru mai multe detalii, ne puteti scrie pe WhatsAppp, la numarul de telefon .