Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Persoane Disponibil din: 2022-02-28-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Mahanu Design - Producător de Mobilier la Comandă Suntem în căutarea unor noi colegi talentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică! Responsabilități: Utilizarea corectă, întreținerea și reglarea mașinilor Selectarea și pregătirea materialului de lucru, marcarea părților care trebuie lucrate Prelucrarea prin tăiere, măsurare, găurire sau îmbinare folosind unelte manuale sau electrice Croirea (debitarea) panourilor pe mașini unelte și agregate Livrarea și montarea mobilei la adresa clienților Cerințe: Seriozitate și implicare Capacitatea de a înțelege schițe tehnice Experiență minimă în producția mobilierului la comandă Atitudine pozitivă și dorință de muncă Beneficii: Loc de muncă stabil Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Zile libere în sărbătorile legale Condiții de muncă confortabile Salariu personalizat în funcție de cunoștințe și experiență în domeniu Trimite-ne CV-ul tău și hai să ne cunoaștem! Poziții disponibile: Operatori de producție, Tâmplari, Montatori mobilier, Proiectant, Designer, Agent Vânzări
-
Promovat
Pizzeria Bella Italia din Iulius Mall Timisoara Angajeaza: -lucrator comercial -pizzer Program: - 2 zile lucrate 2 zile pauză - 8 h (2 zile liber pe saptamana) Ce oferim: - pregătirea necesară pentru postul ales - salariul începând de la 3000 lei NET - doua mese gratuite pe zi - traininguri, bonusuri - posibilitatea de a avansa. Ai mai multe întrebări despre job? Cu mare plăcere putem comunica direct la telefon
-
Promovat
Daca ai experienta ca ELECTRICIAN in domeniul automatizarilor industriale, cunosti limba engleza la nivel conversational, detii permis Cat B si esti deschis sa lucrezi in deplasare, la sediul clientilor nostri, avand in acelasi timp posibilitatea de a descoperi tari si culturi noi, te asteptam la un interviu in care sa ne cunoastem si sa iti oferim mai multe informatii. PENTRU A APLICA LA ACEST JOB, ESTE IMPORTANT SA LOCUIESTI IN CLUJ-NAPOCA SAU IN PROXIMITATE DEOARECE ATUNCI CAND NU ESTI PLECAT IN DELEGATIE, LUCREZI ALATURI DE COLEGII DIN DEPARTAMENTUL ELECTRIC Hai sa iti detaliez care sunt responsabilitatile ca ELECTRICIAN ON-SITE: - Executi si instalezi echipamente automatizate pentru linii de paletizare si conveioare la sediul clientilor - Montezi pe pozitie conveioarele in timpul instalarii - Identifici problemele aparute in timpul instalarii si oferi feedback sefului de echipa/site managerului - Testezi instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii - Respecti standardele CSi Romania. Pe langa responsabilitatile specifice postului, avem si beneficii . Salariu raportat la experienta, bonus de performanta, diurna pe perioada delegatiilor, asigurare medicala privata si pensie privata. Pentru a aplica la acest job, este important sa locuiesti in Cluj-Napoca sau in proximitate deoarece atunci cand nu esti plecat in delegatie, lucrezi alaturi de colegii din fabrica, in cadrul departamentului electric.
-
Promovat
Esti o persoana responsabila, calda si vesela? Ai experienta in ingrijirea copiilor si esti in cautarea unei oportunitati? IQ-EST, o institutie de invatamant prescolar de inalta calitate, angajeaza o ingrijitoare dedicata pentru sediul sau din Strada Sfantul Gheorghe nr 5B, Popesti-Leordeni, jud. Ilfov. Asteptam cu drag aplicarea ta si pregatim oportunitatea pentru a face parte din echipa noastra minunata! Cerinte obligatorii: Minim studii medii; Prezenta calma si placuta; Persoana responsabila; Atenta la detalii; Organizata; Punctuala; Serioasa; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Descrierea jobului: Ingrijire si supraveghere copii; Ajutor la servirea mesei; Curatenie in toate spatiile din interiorul si exteriorul gradinitei; Igienizare bai. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Diverse alte beneficii. Pentru alte detalii, cat si pentru stabilirea unui interviu, te rugam sa ne contactezi prin una dintre metodele de mai jos: Telefon mobil: E-mail: Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem si sa discutam cum poti contribui la cresterea si dezvoltarea micutilor nostri! Va multumim!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Administratorul biroului este responsabil pentru asigurarea funcționării eficiente a biroului prin furnizarea de suport administrativ, gestionarea procedurilor biroului și supravegherea personalului administrativ. Acest rol implică gestionarea diferitelor sarcini pentru a menține un flux de lucru fluid și pentru a sprijini obiectivele organizației. #### **Responsabilități cheie:** - **Suport administrativ:** - Oferiți suport administrativ conducerii și personalului, inclusiv programarea întâlnirilor, gestionarea calendarelor și gestionarea corespondenței. - Pregătiți și editați documente, prezentări și rapoarte după cum este necesar. - **Management de birou:** - Supraveghează operațiunile și procedurile biroului pentru a asigura eficiența și conformitatea cu politicile companiei. - Mentine inventarul si echipamentele de rechizite de birou si coordoneaza intretinerea si reparatiile. - **Supravegherea personalului:** - Supraveghează personalul administrativ și oferă îndrumare și sprijin după cum este necesar. - Delegați sarcini și asigurați-vă că termenele limită sunt respectate. - **Păstrarea înregistrărilor:** - Menține și organizează înregistrările biroului, inclusiv evidența angajaților, contractele și facturile. - Asigurarea confidentialitatii si securitatii informatiilor sensibile. - **Comunicare:** - Servește ca punct de contact pentru părțile interesate interne și externe. - Coordonează întâlniri, conferințe și evenimente și asistă cu logistica după cum este necesar. #### **Calificări:** - **Educație:** Se preferă o diplomă de licență în Administrarea Afacerilor, Managementul Biroului sau un domeniu similar. - **Experiență:** Experiența anterioară în administrarea de birou sau un rol similar este de obicei necesară, cu experiență de supervizare de preferat. - **Aptitudini:** - Cunostinte in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). - Abilitati puternice de organizare si multitasking. - Excelente abilitati de comunicare si interpersonale. - Atentie la detalii si abilitati de rezolvare a problemelor. --- Această descriere detaliată a postului subliniază responsabilitățile și calificările principale pentru un administrator de birou, punând accent pe suport administrativ, managementul biroului și supravegherea personalului *** Număr WhatsApp: +1(209) 587-8368 Mulțumesc pentru înțelegere Managementul resurselor umane.
-
Sudor ATRIBUŢIILE PRINCIPALE (ŞI SARCINILE AFERENTE): Raspunde de organizarea si desfasurarea corespunzatoare a activitatii la locul de munca repartizat in cadrul societatii Executa suduri pentru diferite lucrari in conformitate cu proiectele desenele si specificatiile aferente Pregateste si verifica starea de functionare corespunzatoare a echipamentului de sudura Se asigura ca piesele sunt pozitionate corespunzator pe dispozitivele de lucru Curata si controleaza rosturile de imbinare de eventuale defecte sau impuritati Regleaza in mod corespunzator parametrii aparatului de sudura de accord cu specificatiile de sudare Realizeaza autocontrolul operatiilor efectuate, vizual si cu ajutorul echipamentelor de masurare si control Respecta intocmai sarcinile si indicatiile primite de la superiorul direct cu privire la procesul tehnologic si materialele folosite (calitate, cantitate) La terminarea programului de munca are responsabilitatea de a lasa postul de munca organizat iar echipamentele utilajele scoase din functiune Respecta tehnologiile de executie si Instructiunile de lucru pentru operatiile executate(ex: tehnologii de sudare, specificatii de sudare, utilizare placute tehnologice, inchiderea cordoanelor de sudura); Cerinte CUNOSTINTE : Studii medii Cursuri calificare In domeniu (structuri metalice). Sudor - Posibilitatea citirii unui desen tehnic reprezinta un avantaj. In cazul in care nu detin cursuri de calificare, candidatii vor fi evaluati in functie de experinta cunostinte pe posturile respective. CALITĂTI, APTITUDINI SI DEPRINDERI NECESARE: rezistentă la efort fizic în conditii de temperatură ridicată; spirit de observatie, memorie vizuală; stabilitate si mobilitate a atentiei; rezistentă la sarcinile de lucru repetitive; rigurozitate în respectarea regulilor si instructiunilor; capacitate de comunicare interactivă si de lucru în echipă; disponibilitate de a lucra în ture.
-
ATRIBUŢIILE PRINCIPALE ŞI SARCINILE SPECIFICE Asigura recepția tehnica a materialelor; Realizeaza inspectii si controale pe fluxul de productie; Realizeaza inregistrari pentru inspectiile si controalele realizate; SPECIFICAŢIILE POSTULUI: NIVEL DE STUDII: studii medii EXPERIENŢĂ: în funcţie de cerinţele firmei. CUNOŞTINŢE NECESARE: operare calculator - tehnoredactare; CALITĂŢI, APTITUDINI ŞI DEPRINDERI NECESARE : bune abilităţi de inter relaţionare şi comunicare; deprinderi de culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor; capacitate de planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
-
Icredit deschide un nou birou in Ianca Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal Ce cautam la tine? Experienta de preferat minim 1 an in coordonare echipe,dar acceptam si fara experienta Experienta de preferat anterioara in industria creditelor de consum; Disponibilitate pentru deplasari pe teren (pozitia presupune 50% activitate de teren) Abilitati de operare PC (Word, Excel, Powerpoint); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Fire proactiva, care preia initiativa; Abilitati de organizare si planificare; Orientare catre atingerea obiectivelor. Descrierea jobului Ce urmeaza sa faci? Recrutarea, coordonarea si controlul echipei; Indeplinirea obiectivelor lunare de vanzare si colectare; Organizarea si controlul activitatilor echipei; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliul alocat; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Organizarea activitatilor de marketing; Ce iti oferim ? Mediu de lucru dinamic; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Programe de training si dezvoltare personala; Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei; Salariu fix +bonuri de masa +bonusuri lunare,trimestriale si anuale de performanta; Asigurare medicala Zile de concediu de odihna suplimentare in funtie de vechime. card de vacanta masina de serviciu Descrierea companiei Din 2011, cu mult entuziasm, efort reciproc, munca in echipa si respect, marea familie iCredit continua sa creasca si sa se dezvolte stabil si constant. iCredit este o companie consacrata si responsabila, care isi pastreaza promisiunile fata de angajatii, partenerii si clientii sai. iCredit beneficiaza de experienta de peste 10 ani a Management Financial Group si ofera servicii financiare pentru mai mult de 50.000 de clienti. iCredit are o strategie clar stabilita pentru selectarea, formarea si dezvoltarea tuturor angajatilor din companie. Credem cu tarie ca angajatii iCredit sunt in cheia succesului tuturor operatiunilor desfasurate. iCredit pune la dispozitia angajatilor programe motivationale menite sa stimuleze si dezvolte potentialul acestora pe termen lung. Fiecare nou coleg este intampinat in familia iCredit si are parte de indrumarea si suportul tuturor colegilor. Echipa dedicata de Business Traineri sustine fiecare angajat intr-o pozitie din structura de vanzari in primele sale zile, cu indrumari specifice si instruire practica pentru a-l ajuta in insusirea tuturor procedurilor.
-
Angajez mecanic auto pentru service ASIMANDEA AUTO. Salariul in functie de experienta,poate fi (50 50). Programul este cuprins intre 08:00 si 17:00. Sarbatorile bisericesti sunt libere Mai multe detalii va pot oferi telefonic :
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerinte - Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și ambițioși, indiferent de varsta, sex, studii sau experiență. Responsabilitati - Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit; - Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate; - Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informatii Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit? poti sa castigi, in functie de efortul depus, un venit suplimentar de 500 de RON sau un venit intreg de pana la 4000 de RON in fiecare luna, sau chiar mai mult totul depinde de tine iti faci singur programul de lucru beneficiezi de credite in conditii exclusive, avantajoase participi la programul de training in vanzari te poți dezvolta profesional in cadrul companiei esti ajutat sa iti formezi un portofoliu de clienti, care sa iti aduca castiguri
-
Descrierecurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Responsabilitati Ce va trebui sa faci ? Sa tii corect si la zi evidenta primara privind activitatile de incasari si plati prin casierie; Intocmesti corect si la zi chitantele pentru sumele incasate; Incasezi sumele de bani, prin numarare faptica in prezenta persoanelor care platesc; Intocmesti zilnic Registrul de Casa; Raspunzi cu exactitate calculelor din documentele intocmite; Esti responsabil cu fluxul documentelor la nivel de sucursala; Oferi suport, prin activitatea ta, colegilor si clientilor; Activitati administrative; Alte informatii Mediu de lucrur dinamic; Contract de munca pe o perioada nedeterminata; Traininguri; Posibilitati de dezvoltare plan de cariera Salariu fix+bonuri de masa+extra beneficii periodice card vacanta
-
Total Electroconstruct VG, compania care activează în domeniul electric selectează în vederea angajării în cadrul compartimentului Vânzări a unui nou coleg în postul de Agent Vânzări D2D. Ce ne dorim de la noul coleg: să fie activ, organizat, cu spirit de echipă și disponibilitate pentru activități de teren și promovare (door to door, 70% din timpul de lucru), să aiba studii superioare în domeniu sau domenii conexe. ‼️Responsabilitățile specifice activității de vânzări cu dezvoltarea portofoliului de clienți și colaboratori, încadrarea în targetele stabilite, respectarea deciziilor și a programului, definite și detaliate în fișa postului. Pentru detalii și informare accesați pagina de web www.tec-vg.ro sau Tel. 0348402616☎️ Scrisoarea de intenție și CV-ul personal se pot transmite pe e-mail sau pe canalul unde a fost publicat anunțul.
-
Se executa operatii de stantare prin actionarea preselor hidraulice . Se produc parti componente destinate mecanismelor de inchidere . Locul de munca este in Orasul BUCURESTI Se cere obligatoriu ; - Cunostinte de desen tehnic - Experienta in montajul stantei pe presa si calibrarea sa - Abilitate si cunostinte in a folosii dispozitive de masurare EMM ( subler , etc) Se asigura ; - Cazare si utilitati ( gratuite ) - Decont abonament transport in comun - Un PACHET SALARIAL cu un castig net de 5100 ( salariu plus prime si diurna ) Imi puteti lasa un CV pe whatsapp la numarul afisat .
-
Firma germana angajeaza soferi profesionisti cu si fara card adr in Germania din data de , Va cerem: - experienta in domeniu minimum 1 an - limbi straine: germana sau engleza, nivel incepator, A1 - munca se desfasoara de luni- vineri pe teritoriul Germaniei , - pe siloz cursele sunt fara retur zilnic la cazare, cursele se repeta - veti dormi in cabina de luni-vineri - veti transporta carbune praf - varsta 25- 55 ani - sa fiti responsabil,civilizat si flexibil - permis de conducere profesionist - card adr, cartela tahograf, atestat e95, - Pe Tir , cap tractor si semiremorca, tandem, cursele sunt cu retur zilnic la cazare - lucrati si in schimburi - 2 persoane in camera Va oferim: - contract de munca german pe o perioada nedeterminata - asigurare medicala, Anmeldung la Primarie dupa 1 sapt de proba - va decontam transportul din Romania - Germania, 150 eur - avans saptamanal ptr alimente, 150 eur in fiecare vineri - 28 eur diurna pentru fiecare zi petrecuta in camion, 840 eur luna - salariu brut: 2861 eur brut - salariu net cl imp 1: 2850 - 2900 euro - salariu net cl imp 3: 3050 - 3100 euro - pentru detalii suplimentare contactati-ne telefonic de L- V intre orele 09:00 - 18:00 Va multumim!
-
Firma germana angajeaza direct muncitori necallificati la pensiune in zona Frankfurt din 27.05.2024 : - Daca sunteti seriosi si dornici de munca va asteptam sa faceti parte din echipa noastra. - va oferim un loc de munca stabil remunerat corespunzator cu munca depusa. Angajam urgent doua cupluri ca ajutor de bucatar la o pensiune langa Fulda. - curatati legume, spalati vase, - ajutati bucatarul la pregatirea meselor - nu sunt necesare cunostinte de limba germana - o persoana din cuplu trebuie sa detina permis conducere cat B Va oferim: -- decontare bilet transport din Romania - Germania -- contract de munca german pe o perioada nedeterminata -- veti lucra DIRECT penru angajatorul german, fara firme de intermediere romanesti -- asigurare medicala ,Anmeldung( luare in evidenta la Primarie) dupa o saptamana de proba -- conditii bune de cazare la casa, 2 pers in camera -- masina de serviciu pentru deplasare la munca ,internet nelimitat -- salariu atractiv, platit punctual, conform contractului de munca -- salariu net: 1500- 1700 eur ptr necalificati (13,50 eur h brut) -- posibilitatea de a lucra ore suplimentare -- pentru detalii suplimentare va rugam sa ne contactati telefonic de L-V intre orele 09:00 - 18:00
-
Angajam persoane calificate si necalificate din 13.05.2024 pentru munca in depozit in Germania ,zona Frankfurt: 1. Vulcanizator: 2 Locuri 2. Personal necalificat :10 locuri depozit haine si depozit cauciucuri 3. Stivuitorist : 2 locuri 4. Lacatus mecanic :2 locuri Cerinte: -- sa aveti experienta pentru una din categoriile de munca de mai sus -- se lucreaza 8-9 h zi -- experienta in munca din depozit sau in productie, ajutor lacatus mecanic,stivuitor -- rezistent din punct de vedere fizic --permis de conducere cat B este un avantaj la angajare dar nu este obligatoriu --seriozitate,flexibilitate,punctualitate,responsabilitate -- se incarca descarca cutii cu haine, anvelope, se eticheteaza ,scaneaza, comisioneaza Va oferim: -- contract german pe o perioada nedeterminata -- va asiguram transportul din Ro - De -- cazare la casa , 2 persoane in camera -- conditii decente: incalzire centrala,internet,2 bai in casa -- camerele sunt utilate cu frigider, paturi si saltele noi, -- autoturisme proprii pentru naveta la munca -- Anmeldung la Primarie -- asigurare medicala -- salariu net: vulcanizator ,ajutor lacatus mecanic si necalificati: 1500-1650 Euro net, 13.50 h brut -- salariu stivuitorist: 1700 eur -1800 eur net, 14,50 -15,00 eur h brut Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic la nr din anunt de L-V intre orele 09:00 - 18:00
-
tehnician service dozatoare de apa cu sistem de filtrare.canditatul sa aiba abilitati tehnice , nu conteza studiile ,permis categoria b reprezinta un avantaj dar se poate si fara,disponibilitate de deplasare in tara.nu este necesara experienta.salariul 3000 net +bonuri de masa
-
Angajez șofer autobuz microbuz-categoria D Transport salariați ( cursă specială )
-
Cautam personal pentru restaurantul nostru 1: Director general 2: Supraveghetor 3: Casier 4: Agent de securitate 5: șofer ușor și greu 6: Bucătar șef 7: Ospătar și chelneriță 8: Masculin și femeie mai curați 9: Ajutor de bucătărie 10: Depozitar 11: Menaj Cerințele pentru locul de muncă Bune abilități interpersonale și capabil să ofere servicii excelente clienților. Abilitatea de a lucra cu puțină supraveghere și de a menține un nivel ridicat de performanță. Orientat către client și prietenos. Menține inventarul hotelului, curățenia și rotația alimentelor. Abilități de prioritizare și de gestionare a timpului.
-
Firma de constructii angajeaza meseriasi calificati cu experienta an montaje de gresie,faianta si regips cartón.Avem nevoie si de muncitori necalificati.Plata la saptamana.Se va realiza proba de munca.Pentru meseriasi calificati cu proba acceptata plata pe zi este antre 400 -450 lei la zi, pentru necalificati.plata va fi antre 250-280 lei la zi.
-
OPERATORI la MAȘINI UNELTE SEMIAUTOMATE ȘI AUTOMATE Salariul brut - 3820 lei, iar din luna a saptea de la angajare - 4100 lei Tichete de masă 40 lei zi Bonus 8 Martie- 150 lei Bonus Paști 300 lei Bonus Crăciun 300 lei Aniversare companie 150 lei Bonus 1 Iunie 150 lei O masa calda platita integral de companie Abonament servicii medicale Transport gratuit Salariul 13 Mai avem și alte beneficii de care te poți bucura alături de noi. Tel. de contact:
-
Atelier specializat in productie si montaj la comanda, angajeaza tamplar cu experienta pentru atelier productie mobilier din PAL MDF. Mediu de lucru placut. Contract de munca pentru perioada nedeterminata Salariu motivant, flexibilitate, seriozitate.
-
Salut !!! Descoperă frumusețea redefinită la noul nostru salon de înfrumusețare din Ploiești! Ești pasionat(ă) de industria frumuseții și cauți o colaborare într-un mediu dinamic și inovator? Vino și alătură-te echipei noastre la cel mai recent și inedit salon de înfrumusețare din Ploiești! Concept revoluționar Suntem mândri să prezentăm un concept revoluționar care îmbină armonios tehnici tradiționale cu cele mai noi tendințe în domeniul înfrumusețării. Oferim o gamă largă de servicii de înaltă calitate, personalizate pentru fiecare client în parte. Echipă de profesioniști dedicată Căutăm specialiști pasionați și dedicați, cu o înclinație către inovație și excelență. Alătură-te unei echipe dinamice, creatoare și deschise către noile tendințe din domeniu. Produse premium Lucrăm cu cele mai bune branduri din industrie, garantând astfel o experiență de înfrumusețare superioară pentru clienții noștri. Ambianță prietenoasă și relaxantă Atmosfera noastră este una primitoare, caldă și relaxantă, creând o experiență de înfrumusețare unică și plăcută pentru toți cei care ne trec pragul. Oportunități de dezvoltare și creștere Oferim oportunități excelente de dezvoltare profesională și personală, alături de programe de formare continuă, pentru a-ți îmbunătăți abilitățile și pentru a-ți atinge potențialul maxim. Dacă ești interesat(ă) să te alături unei echipe inovatoare și să aduci un suflu nou în lumea frumuseții, trimite-ne CV-ul tău in privat. Posturi vacante Ploiesti: - coafor - manichiura-pedichiura - make-up - cosmetica - stilist gene-sprancene Nu rata ocazia de a fi parte dintr-o echipă care redefineste standardele frumuseții!
-
Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul www.megazonetimisoara.ro inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!