Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2022-05-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
Căutăm croitoreasă care să își dorească să își depășească limitele și să își pună abilitățile la încercare, în cadrul unui nou atelier couture (rochii pentru evenimente, haine damă și bărbați) și a unei echipe tinere. Calități: - Atenția la detalii - Dedicarea - Lucrul în echipă - Adaptabilitatea Competențe - Nivelul de studii: calificat - Nivel de experiență mediu (min 2-3 ani) Atelierul se află în Iași, zona Copou, oferă un mediu de lucru plăcut, aparatura fiind nouă. Program de lucru full time, 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână. Salarizare negociabilă.
-
Promovat
Buna ziua! Cautam receptionar clinica stomatologica. Ne dorim un coleg o colega cu minima experienta intr-un post similar in mediul medical, cu abilitai excelente de comunicare verbala si scrisa, cunostinte de operare calculator si telefon si abilitatea de a invata aplicatii si softuri noi. Ne dorim sa aiba natural o atitudine prietenoasa, empatica si profesionala in intercatiunea cu pacientii si colegii, dar si abilitatea de a gestiona situatii stresante. Programul este de 7 ore, in ture de la 8-15 si 14-21, in perioade de concediu ale colegei programul se va prelungi. Sediul este in cartieri Aviatie ( aproape de Metrou Aurel Vlaicu ), sector 1 Bucuresti.
-
Promovat
Angajăm lucrător comercial, lucrător snack-bar benzinărie București, Rompetrol șoseaua Mihai Bravu, șoseaua Fundeni. Condiții de muncă avantajoase, program în tură tichete de masă. Persoanele interesate pot obține informații suplimentare la numărul:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
BRATISLAVA Industria auto montaj Salariu de inceput: 1400 brut Salariu mediu: 1630 brut Se cere : limba rusa mediu (nivel B1) Se lucrează in trei schimburi. Cazare: asigurata Descrierea jobului: Executarea lucrărilor de montare și demontare Efectuarea de lucrări de manipulare Sunați pentru mai multe informații la numarul : 4 sau pe numarul gratuit : 373 800 61609.
-
Angajez lucrator comercial in incinta Aeroportului International Timisoara, cu sau fara experienta. Responsabilitati: - cautam o persoana activa, organizata si orientata spre rezultate cu focus pe client si vanzare. -deschiderea la timp a locatiei -curatenie in magazin -aprovizionarea si aranjarea produselor la raft in scopul unei bune vizibilitati Cerinte: -amabilitate fata de client si profesionalism la locul de munca -capacitatea de a lucra in echipa , insa si individual -aptitudini interpersonale si de comunicare -vorbitor de limba engleza Beneficii: -mediu de lucru prietenos -dezvoltare personala -sporuri de noapte weekend -bonuri de masa Mai multe detalii la nr de telefon
-
Operator mase plastice: ambalarea, etichetarea si depozitarea produsului finit conform Fisei Logistice, completarea documentatiei specifice postului de lucru Operator la masini de fragmentare: operatorul va desfasura activitatea de realizare de material fragmentat fara impuritati conform documentatiei, respectand fluxul de productie reciclare mase plastice. Distribuitor materii prime: alimentarea masinilor cu material, completarea documentelor destinate materiei prime, a instalatiilor de uscare si alimentare. Beneficii: pachet salarial motivant, tichete de masa, transport gratuit pe rute prestabilite, training, oportunitati de promovare, mediu de lucru placut si dinamic. Va rugam sa depuneti cv la adresa:
-
Angajăm Kinetoterapeut pentru laborator de analize medicale în Piatra Neamț. CV pe adresa ->
-
Cautam o colega pasionata, responsabila, cu drag de prajituri si sa stapaneasca tehnicile de lucru, dispusa sa invete stilul de manufacturare propriu. Experienta minim 1 an. Program 5 zile lucratoare cu 2 libere. Programeaza-te la un interviu sa povestim despre noi si ce viziune avem despre prajituri.
-
Imi place sa scriu, am experienta in acest domeniu si ofer continut de calitate, original si optimizat SEO Fac descrieri pentru produsele pe care doriti sa le adaugati pe site, atat meta descriere, meta titlu si la cerere pot incarca produsele pe diferite platforme. Respect tremenele de livrare. Am SRL si va pot oferi factura.
-
Angajez sofer pentru autoutilitara prelata, trasport international. Postul necesita experienta. Se lucreaza 20-24 zile cu 1 saptamana repaus.
-
Esti o persoana energica, dornica sa accepte noi provocari si vrei sa lucrezi alaturi de o echipa dinamica? Ai toate sansele sa devii colegul nostru si sa fii tu cel care investeste in ceea ce conteaza pentru tine. Despre tine: Studii medii finalizate Atitudine pozitiva si orientare catre client; Abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti prezent la locul potrivit fie ca lucrezi in bucatarie, fie ca ești casier fie ca lucrezi in sala de mese , tu esti cel care ofera produsele preferate clientilor Zambesti mereu in interactiunea cu clientii; Asimilezi informatii si abilitati practice despre produse, materii prime si termene de garantie, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc. Beneficii Pachet salarial atractiv: 2930 RON net la norma de 8 ore (suma compusa din salariu fix , tichete de masa in valoare de 30 Lei /zi lucrata, Bonus 15% din salariu proporțional cu orele lucrate la îndeplinirea obiectivelor lunare) Abonament medical și acces la telemedicină. Studenții beneficiaza de Bonus lunar de 250 lei proporțional cu orele lucrate . Proces rapid de promovare. Spor de weekend 10% din salariul de baza pentru fiecare ora prestata in aceste zile; Spor de noapte 40% din salariul de baza; Ai 21 de zile de concediu de odihna si beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitate îți poți organiza programul de lucru în ture de zi, ture de noapte și în ture de weekend, în funcție de nevoile tale și de programul restaurantului în care vei lucra; Posibilitatea de a lucra in restaurantul McDonald s din apropierea casei (in limita posturilor vacante); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor de comunicare, lucru in echipa sau abilitati specifice industriei alimentare;
-
Căutăm lăcătuș construcții navale pentru firma IDAL GROUP EAST EUROPE SRL ce-și desfășoară activitatea în domeniul construcțiilor navale pe platforma VARD Tulcea. Cerințe: - Experiența anterioară - Îndemânare - Sarcini și responsabilități: - Să execute sarcinile trasate - Execuție conform schita desen tehnic - Polizare structuri metalice - Asigură buna funcționare și conservare a echipamentelor utilizate - Anunță superiorul ierarhic în legătură cu orice aspect care îi depășește aria de activitate - Sa lucreze la înălțime Beneficii: - Salariu negociabil la interviu - Tichete de masă - Cazare Relatii la telefon:
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane energice, organizate și orientate către dezvoltare profesională, care să se simtă confortabil într-un mediu de lucru profesionist și dinamic, pentru a se alătura departamentului de Logistică. Asistentul Logistică este responsabil de primirea, depozitarea, manipularea și distribuirea pieselor conform cerințelor interne și a standardelor de calitate și securitate. Monitorizează stocul, întocmește rapoarte și efectuează inventare periodice pentru a menține o evidență precisă a disponibilității stocului. Vei aduce plusvaloare profesională dacă deții: Experiență anterioară în logistică sau domenii conexe, ce poate reprezenta un avantaj; Studii medii sau superioare; Abilități bune de operare a PC-ului, inclusiv Microsoft Excel și Word; Capacitate de a efectua activități fizice în depozit; Ținută morală și etică impecabilă; Excelente abilități de organizare, comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă; Atenție la detalii, proactivitate și orientare către rezolvarea problemelor; Permis de conducere, categoria B. Descrierea jobului De ce te vei ocupa în echipa de Logistică: Gestionarea și manipularea coletelor si pieselor în depozit; Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate în timpul manipulării echipamentelor; Verificarea calitativă și cantitativă a echipamentelor recepționate; Înregistrarea corectă a datelor în sistemul de gestiune; Pregătirea echipamentelor pentru livrare și instalare; Manipularea, depozitarea și organizarea echipamentelor în depozit; Menținerea curățeniei și ordinii în depozitul de echipamente; Organizarea documentelor si arhivarea acestora; Configurarea si testarea dispozitivelor electronice; Crearea AWB-urilor in aplicatia de curierat; Deplasarea în diferite locații din țară, la nevoie, pentru a instala echipamentele la locurile desemnate. Descrierea companiei CINE SUNTEM? SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.000 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare. VALORILE NOASTRE? Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi: ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza; ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel; APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie; CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară; AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii; PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.
-
Firma de transport internationala cu activitatea in Spania (frig / prelata - singuri pe cabina sau in echipaj) Cu o experienta de 9 ani in domeniul transportului, angajam soferi C+E atat titulari cat si incepatori. Se ofera: -Post de lucru stabil -Dispecerat in limba Romana -Baze cu conditii Huelva, Irun, Barcelona (chirie gratis in zona Huelvei) -Bonusuri de performanta -Transport decontat de firma -Respectarea timpilor de condus / pauze -Salariu atractiv bazat pe experienta / colaborare -Analizele se deconteaza dupa primul an daca se continua cu noi -Camioane Volvo E5 si E6 echipate corespunzator -Tari de tranzit Spania, Franta, Belgia, Olanda, Anglia, Germania, Italia -ADR nu este obligatoriu (insa reprezinta un avantaj) Cerem si oferim seriozitate!
-
Cerinte: - Cunostinte de desen tehnic - Experienta in domeniu Oferim: - contract pe perioada nedeterminata - tichete de masa - tichete cadou - vouchere de vacanta - polita asigurare de viata - bonusuri de performanta
-
Companie in plina dezvoltare, cautam colegi pentru departamentul de service reparatii electronice si electrocasnice Canditatul ideal ar trebui sa se incadreze in urmatoarele situatii: -Abilități practice si de rezolvare a problemelor; -Pasionat de electronica si de reparatii; -Cunostinte solide în diagnoza și remedierea defecțiunilor electronice; -Experienta relevanta in electronica si reparatii -Experiență anterioară în domeniul electronicelor si electrocasnicelor - un mare avantaj!; -Disponibilitate pentru deplasari ocazionale in teren. Diploma de finalizare a studiilor (in domeniul electronicii) nu este obligatorie, dar poate constitui un avantaj la interviu! Responsabilitati Principale: -Diagnosticarea precisa si detaliata a defectiunilor in echipamentele electronice si electrocasnice; -Repararea si inlocuirea componentelor defecte conform standardelor si procedurilor stabilite; -Intocmirea rapoartelor tehnice (devize) detaliate privind interventiile de diagnosticare si reparatie efectuate; -Asigurarea ca echipamentele sunt conform cerintelor de siguranta si reglementari legale; -Monitorizarea si mentenanta preventiva pentru a evita defectiunile ulterioare ale echipamentelor. -Testarea si verificarea echipamentelor reparate. - Program full time sau part time! - Salariu avantajos! -Contract de munca perioada nedeterminata
-
Firma autorizata A.N.R.E. cu sediul in Mun.Constanta, angajam electrician in instalatii electrice, cu sau fara experienta. Salariul se negociază in functie de experienta, oferim si cerem seriozitate. Pentru mai multe detalii va rugam sa sunati la nr.de tel:
-
Service Auto House, lider în domeniul auto, caută un mecanic vulcanizator talentat pentru echipa noastră din Ploiești. Experiența anterioară este apreciată. Detalii despre poziție și beneficii vor fi discutate în cadrul interviului. Pentru a aplica, vă rugăm să sunați la [ ] sau să trimiteți CV-ul dvs. la []. Alăturați-vă echipei noastre și contribuiți la excelența noastră în servicii auto.
-
Angajăm electricieni cu experiență, electricieni debutanți și ajutoare de electricieni. Oferta salarială atractivă în funcție de abilități și calificare + tichete de masă de 800 ron. Executăm: -intalatii electrice interioare rezidențiale si industriale. -montaj instalații fotovoltaice rezidențiale și industriale. Pentru mai multe detalii, nu ezitati să ne contactati.
-
SC RED POWER CONS SRL cu sediul in Bucuresti, Str. Dezrobirii, nr.45, bl. P17, sc.4, ap.57, sector 6, Identificata cu cod de identificare fiscala - CUI 28322880, inmatriculara la Registrul Comertului sub nr. J40 4358 2011 angajeaza 5 electricieni in constructii cod COR-741101, 15 zugravi cod COR-713102, 15 fierari betonisti cod COR-711402, 15 zidari pietrari cod COR 711203, un inginer constructii civile, industriale si agricole cod COR-214201 si 2 muncitori necalificati la demolarea claditilor, captuseli zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet cod COR-931301. Candidatii trebuie sa aiba cunostinte in ceea ce priveste postul, cunostinte minime de limba engleza. Salariul oferit este salariul minim in constructii conform postului pentru care se aplica, norma de lucru 8 ore zi. Selectia se va face pe baza de CV si interviu sau video-interviu la sediu companiei in data de 15.03.2024.
-
Angajam în domeniul tapițeriei. Program normal, salariu motivant. Relații la tel
-
Dunemit Instalserv angajeaza instalator pentru instalații sanitare și gaz (cu sau fara experiență), detalii la telefonul afișat. Vă rog să nu sunați după ora 18.
-
Restaurant nou înființat in Focsani, Zona Teatru, angajează barman, chelner, ajutor bucatar. Salariu atractiv, carte de munca, cu începere din 1 Aprilie 2024. Telefon