Anunțuri
Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-03-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Promovat
Pozitie : Specialist marketing Responsabilitati : Stabileste si implementeaza strategia de promovare online si offline - promovarea firmei pe retelele de socializare Facebook, Linkedin, Tik Tok etc -realizeaza site ul firmei -Campanii de emailing -Promovare pe google ads si pe alte canale online -Realizeaza documentatia de promovare online si offline (cataloage) -organizeaza evenimente cu clientii Targeteaza si identifica noi clienti B2B atat pe plan local cat si european CERINTE: Persoana tanara, implicata, minima experienta 2-3 ani de zile in domeniu Abilitati pe partea de lucru online OFERTA SALARIALA SE DISCUTA IN CADRUL INTERVIULUI. Adresa sediu si depozit : str. GHETU ANGHEL 1 , sector 3, incinta parc industrial COMAT ELECTRO, punct reper Str. Bratarii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C. YOUNGER KAROM cu sediul in Bucuresti, sect. 2,angajeaza in conditiile legii Contabil Junior absolvent de studii superioare de specialitate. Responsabilitati : verifica si prelucreaza zilnic documente contabile; verifica solduri din balanta,casa si avansuri trezorerie; inregistrare NIR, bonuri de consum si verificare solduri de stocuri; verifica corectitudinea si legalitatea intocmirii documentelor fiscale cu care lucreaza; gestionarea, arhivarea documentelor contabile. Contract de munca perioada nedeterminata. Program de lucru luni-vineri, 9-17. Salarizarea se discuta la interviu. Relatii si programari interviu: tel. , de luni pana vineri intre orele 10-16.
-
Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.
-
Promovat
CANDIDATUL IDEAL: - Experienta anterioara pe o pozitie similara (identificare piese, intocmire oferte si vanzare de piese etc.) - experienta anterioara in lucrul cu sistemele de gestiune(facturi, NIR, stoc) - Experienta in utilizarea aplicatiilor de identificare ale pieselor de schimb - Abilitati bune de operare a calculatorului (MS Office- Excel, Word). - Orientare spre client, spre rezultat si spre calitate, atent la detalii, organizat si analitic. - spirit de echipa, spirit de initiativa - Studiile tehnice reprezinta un avantaj. - cunoștințe în utilizarea programului SAGA constituie un avantaj. - locul de munca este in Suceava; Beneficii: - mediu de lucru linistit - salariu motivant, corect pe cartea de munca - tichete de masa
-
Descrierea postului SUPERMARKET ( Partener Retailer Alimentar PROFI ) din IASI, Zona BASARABI-OLIMP, Parc VOIEVOZLIOR, Cartier Alexandru cel Bun, recruteaza personal pentru postul de casier-lucrator comercial. Cerintele postului: - studii: minim absolvent de liceu ( diploma de bacalaureat constituie un avantaj ) - comunicare/relationare cu toti clientii magazinului - respect fata de colegi si fata de clienti - spirit de echipa - seriozitate - disciplina profesionala Descriere job: - lucrul pe casa de marcat ( incasare prin cash & carduri bancare & tichete valorice, etc ) - participa activ la receptiile de marfa ( cand este cazul ) - aprovizionare zilnica cu marfa in magazin in functie de prioritati - verifica/actualizeaza/asigura preturi pe sala de vanzare, asigura curatenie la locul de munca ( interior/exterior - magazin, anexe, vestiare, etc ), efectueza inventare zilnice ( cand este cazul ), verifica termene de valabilitate pe toata sala de vanzare ( conform unei planificari stabilite ), se asigura de aspectul comercial al magazinului, participa la toate actiunile si activitatile din magazin, etc ) - consiliere/indrumare clienti Se ofera: - salariu ( se discuta la interviu ) - tichete de masa ( card ) - program full time - bonus in functie de performante si realizare indicatori *CV-urile se depun doar prin mesaj aici in aplicatie sau la adresa de email *Selectia se va face doar dintre candidatii care au atasat un CV la mesajul trimis si care corespund criteriilor job-ului.
-
Asiguram transport, cazare, masa, salariul atractiv.
-
EadGrup SRL, angajează INGINER PROIECTANT in Iași cu program Full-Time, experiența minima recomandata este de 1 an. Salariu este negociabil. Locul de munca este la birou + teren. Descrierea Jobului: - întocmește proiecte tehnice de instalații electrice curenți slabi (sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) conform standardelor in vigoare pentru toate fazele de proiectare; - elaborează soluții tehnice de proiectare; - propune si implementează soluții si echipamente moderne in documentația de proiectare; - întocmește listele de cantități, de lucrări si echipamente; - avizare interna si la beneficiar a documentației; - face vizite in obiective in vederea întocmirii documentațiilor tehnice pentru sisteme curenți slabi - verifica implementarea soluțiilor tehnice; - emite dispoziții de șantier pentru fiecare modificare apărută in proiecte din momentul începerii lucrărilor si pana la punerea in funcțiune a sistemelor tehnice. Cerințe: - studii superioare finalizate in domeniul ingineriei; - minim 1 an experiența in proiectarea specifica domeniului curenților slabi(sisteme detecție si avertizare la incendiu, control acces, detecție si avertizare la efracție, supraveghere video, detecție perimetrala, voce-date) - bune cunoștiințe AutoCAD, 2d 3d, Revit, Microsoft Office; - limba engleza (scris vorbit) nivel mediu; - spirit de observație si maxima atenție la detalii. - bune abilități de lucru in echipa. - constituie avantaj certificare PROIECTANT SISTEME DE SECURITATE; - constituie avantaj deținere permis auto CAT. B. Oferta: - salariu corelat cu nivelul pieței; - oportunități de dezvoltare a carierei într-un mediu profesional; - laptop, telefon si altele in funcție de rezultate; - participare la programe de instruire; Ne puteți trimite CV-ul pe adresa de e-mail
-
Locul de munca ELECTRO EUROSTAR SRL Functia ocupata INGINER ELECTROMECANIC Studii superioare Experienta 1-3 ani Cunostinte de limba romana engleza germana. Informatii tel. .
-
SC CALIP ROMANIA SRL, cu sediul in Oradea, punct de lucru Simian, Mehedinti, angajeaza inginer mecanic specialitatea programare si reglare CNC-uri. Conditii: cunostiinte in prelucrari mecanice, desen tehnic, operate calculator, intelegerea proceselor mecanice, adaptabilitate. Se ofera stagiu de pregatire la sediul firmei din Oradea, salariu motivant, bonuri de masa, prime de sarbatori, bonusuri de productie, mediu de lucru placut, posibilitate de promovare, siguranta locului de munca. CV-urile se pot trimite pe adresa de e-mail
-
DESCRIERE Sarcini si responsabilitati Realizare descriere produse pentru site Realizare poze produse pentru site Incarcare produse in site Incarcare produse pe platforme de e-commerce ( emag, olx ) postare produse pe facebook, instagram, tik-tok primire comenzi telefonic si email impachetare produse, realizare awb-uri si pregatire pentru expediere expediere comenzi mentinere stoc preluare produse noi si introducere in stoc emitere facturi si documente garantie consiliere clienti Abilitatile si calificarile necesare Studii medii superioare Cunostiinte generale in comertului online Experienta in vanzari de minim 6 luni Cunostiinte de limba Engleza mediu Cunostiinte operare PC si pachet Office Abilitati de comunicare, relationare, negociere Capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic Abilitatea de organizare si planificare a activitatii Salariu si beneficii Salariu net incepand de la 2500 lei, cu posibilitatea de crestere in functie de abilitatile si rezultatele obtinute Bonusuri de performanta si comision din vanzari Program flexibil - ore - 8:00 - 17:00 Loc de munca stabil, posibilitatea unei cariere pe termen lung Training si suport continuu pentru dezvoltarea abilitatilor in domeniu Discounturi la toata gama de produse vandute de magazinul nostru
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Inginer proiectant retele electrice Competente: Bună cunoaștere a normativelor de proiectare și a prescripțiilor tehnice din domeniul energiei electrice; Experien a în domeniul re elelor electrice reprezintă un avantaj; Un nivel ridicat de etică de lucru i integritate morala; Cuno tin e solide de utilizare PC; Posesor permis de conducere categoria B; Disponibilitate la deplasări în teren. Responsabiliati: realizarea proiectelor de instalații electrice, dimensionarea instalațiilor aferente proiectului, întocmirea documentației necesare, verificarea proiectului, oferirea de asistență tehnică pe parcursul execuției acestuia, și realizarea modificările de rigoare. Oferim salariu negociabil in functie de competente, bonusuri de perfomanta si seriozitate. Pentru detalii si C.V.: Email: Tel:
-
sc angajeaza ing structurist metal pt firma de constructii din iasi se ofera si cere seriozitate maxima si experienta minim 2 ani ,cunostinte de uzinare si montaj structura metalica, permis cat b remuneratie 7000 net ,se ofera si masina de servici
-
Detin atestat manager transport marfă. Ofer servicii catre persoanele interesate pt. obtinerea licentei comunitare si a copiei conforme, cât și pt. colaborare pe termen cât mai lung 500 lei.
-
Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea. Experiența în suport este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic ă să înveți. Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 09:00 - 17:00. Descrierea jobului: - oferirea de răspuns și soluționarea ticketelor de suport - prioritizarea ticketelor si solutionarea acestora in maniera optimă și eficientă - verificarea calității anunțurilor pe site și moderarea acestora - identificarea conturilor și anunțurilor false, inadecvate Ce ne dorim de la tine: - Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții - Să fii o persoană disciplinată - Atenție la detalii și meticulozitate - Să ai răbdare și să fii un bun ascultător - Să aibă capacitatea de a-și stabili și organiza prioritățile - Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris - Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) - Cunoștințe de operare în baze de date Așteptăm CV-ul tău Publi24 tău aplicând direct, sau ca atașament la mesaj aici.
-
Nume Kereszteș Valentin Bună ziua sînt pensionar militar fost jandarm cu drept de munca. Dețin atestat de securitate Vîrsta 49 ani. Lucrez în domeniu de aproape anii
-
Centrul de Refacere si Recuperare Medicala Fiziolife Campineanca angajeaza asistent medical bfkt-masaj (absolvent) cu aviz OAMGMAMR si asigurare malpraxis la zi. Relatii la receptia clinicii , sau depunere cv pe mail
-
Angajam ingineri in proiectare ( instalatii gaz, instalatii apa-canal, instalatii electrice, sanitare, termice). Program de lucru 8 ore zi 5 zile saptamana. Conditii de salarizare atractive. Dorim seriozitate si profesionalism.