Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-02-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Centrul de aritmetică mentală SmartyKids Constanta Sud își mărește echipa!!!! CINE SUNTEM NOI ? - SmartyKids este o organizație internațională de centre educaționale pentru copii, de aritmetică mentală. - Avem peste 320 de parteneri cu centre proprii în 12 țări - SmartyKids combină cunoștințele vechiului ABAC cu tehnologia și primul manual de realitate augmentară (AR) din România - Avem o abordare complet diferită a cursurilor pentru preșcolari și școlari RESPONSABILITĂȚILE DUMNEAVOASTRĂ - Desfășurarea de cursuri de dezvoltare în conformitate cu metoda și planul didactic elaborat de centru - Construirea relațiilor, comunicarea cu părinții și formarea graficului grupelor - Respectarea procesului de învățare și a regulilor interne ale centrului SmartyKids CANDIDATUL IDEAL - Persoană zâmbitoare , pozitivă și energică , care dorește să se dezvolte în predarea și lucrul cu copiii - Motivat să ajute copiii în procesul de învățare - Crede în potențialul de dezvoltare al fiecarui copil CERINȚELE NOASTRE -Absolvent sau în curs de absolvire a învățământului superior, de preferat în Psihologie sau Pedagogie, PIPP, Sociologie - Experiență în lucrul cu copii de vârstă școlară și preșcolară - Abilități excelente de comunicare și lucru în echipă OFERIM - Salariu motivant - Formare și certificare ca profesor de aritmetică mentală, introducere și susținere în poziția de profesor de aritmetică mentală - Formare suplimentară participare la forumuri și seminarii pe parcursul dezvoltării - Flexibilitate în funcție de programul de lucru al centrului Te așteptăm în minunata familie SmartyKids Slobozia!! Tel: Mail:
-
Promovat
Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren. Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare. Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta: Craiova Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate electronică, hidraulică pentru divizia de utilaje; Cunoștințe și experiență în domeniul electro mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren); Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice); Cunoştinţe minime de limba engleză domeniul tehnic; Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă; Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate; Bună capacitate organizatorică; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru deplasări in zona alocata (deplasări de maximum 2-3 ore dus, 2-3 ore întors); Program de lucru Luni - Vineri, 08.00 - 17.00 cu 1h pauza de masa. Descrierea jobului Efectuează, în locaţia clientului, activităţi de reparare, revizie şi întreţinere a utilajelor sau a motoarelor Caterpillar și Perkins și a grupurilor electrogene Caterpillar și Olympian (din punct de vedere mecanic, electric si hidraulic - pentru utilaje); Pune diagnosticul de stare tehnică şi realizează analize de anomalii; Identifică piesele de schimb necesare intervenţiilor; Realizează puneri în funcţiune şi expertizări; Întocmește rapoarte de intervenție după fiecare misiune de lucru (in format electronic); Studiază literatura de specialitate, îmbunătăţindu-şi permanent abilităţile profesionale, are acces la documentatia tehnica in format electronic si la interfata de diagnoza; Anual participă la inventarierea pieselor și a sculelor din dotare; Păstrează o bună relaţie cu clientul. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize, recuperare medicala si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Mașină de serviciu pentru activitatea de teren, telefon, laptop. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Alege sa te dezvolti personal si profesional alaturi de noi #Harsha Engineers Europe, cautam colegi noi pe pozitia de Operator CNC, pentru locatia noastra din Parcul Industrial ICCO, Ghimbav Brasov. Candidatul Ideal - Cunostinte minime de desen tehnic - Studii medii - Cunostinte despre intrumentele de masurare: subler, micrometru, ceas comparator - Experienta pe un post similar constituie un avantaj - Calificare Operator CNC - constituie avantaj Descrierea jobului - Operarea masinilor unelte CNC - Intretinerea si mentinerea parametrilor optimi de functionare a masinilor unelte CNC - Stabilirea necesarului de materiale in functie de specificul lucrarilor pentru fiecare comanda - Identificarea si utilizarea SDV-urilor necesare executarii operatiei de prelucrare - Interpretarea desenului de fabricatie - Urmarirea pasilor de productie, respectiv a programului pentru piesele ce urmeaza a fi prelucrate - Prelucrarea pieselor mecanice conform desenelor tehnice - Utilizarea dispozitivelor de măsură pentru controlarea pieselor finite - Asigurarea functionarii masinii si pastrarea curateniei la locul de munca Beneficii - Instruire specifică postului, la nevoie, cursuri de specialitate; - Salariul negociabil in funcție de cunoștințe experiență; - Posibilitate de promovare și dezvoltare profesională; - Mediu de lucru profesionist; - Instrumente de lucru necesare desfășurării activității; - tichete de masă 33 lei zi - transport asigurat din Brasov si din imprejurimi decontat - prime de sărbători - primă de bun venit - 50% din salariu - primă de performanță prezență fidelitate - asigurare de viață si de sanatate - spor de noapte 25% - ore suplimentare plătite dublu Descrierea companiei Harsha Engineers Europe este o companie bazată pe tehnologie, cu un accent puternic pe cercetare și dezvoltare, ceea ce ne-a permis să dezvoltăm produse adaptate cerințelor clienților noștri. Avem expertiza necesară pentru a proiecta și dezvolta scule în avans in-house, ceea ce ne permite să fabricăm produse complexe. De la înființarea sa în 1986, Harsha Engineers International Limited* (Harsha) este cel mai mare producător pentru industria rulmenților cu role și bile prin turnare și produse de prelucrare în aliaje de cupru, bronz și alamă pentru multiple aplicații industriale. Grupul este unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul componentelor prelucrate din bronz și al componentelor din aliaje de alamă. Harsha Engineers Europe livrează piese finite complete pentru echipamente de construcții și silvicultură din întreaga lume.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
buna ziua am 24 ani de experiență in electrică electronicâ automatizări industriale reparații utilaje echipamente masinarii am nevoie de un loc de muncă sau colaborare colaborări
-
Cautăm persoane cu abilități de comunicare și vânzare, orientate spre client, cu spirit de echipă, care se pot adapta cu ușurință provocărilor, pentru a se alătura echipei noastre de freelanceri colaboratori pentru comercializarea de produse de investire și economisire. Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? -Ambițioși și dornici de afirmare prin performanță; -Cu abilități bune de comunicare, vânzare si negociere; -Dinamici; -Cu atitudine pozitivă, orientare către client și sociabili; -Răbdători și care pun pasiune in ceea ce fac; -Cu spirit de echipă și empatie; -Cu abilitatea de convingere și experiența in domeniu (reprezinta un avantaj). Așa că, îți propunem locul perfect, in care te vei integra pentru: - Indeplinirea obiectivelor de vânzări și dezvoltarea unei rețele de clienți cu care vei menține legătura; -Învățarea continuă pentru îmbunătățirea abilităților tale de vânzare; -Libera alegere a timpului de lucru -Îmbinarea activității part-time cu cea full-time, de la birou sau pe teren; -Multiple posibilități de dezvoltare prin performanță intr-o companie tânără și de viitor -Acces la orice informație legată de ofertele in curs ale companiei; -Participarea la training-uri de informare și specializare. -Posibilitatea realizării propriului obiectiv: dezvoltarea propriei afaceri EȘTI TU ACEA PERSOANA MOTIVATĂ, DETERMINATĂ, HOTĂR TĂ, CARE CAUTA O SCHIMBARE ACUM? Aplică și hai să analizezi oferta noastră!
-
Clatitaria Vrei Ceva Bun isi mareste echipa. Cautam persoana bine organizata, educata, dedicata, cu abilitati de comunicare, capabila sa interactioneze cu clientii in mod placut. Responsabilitati principale: prepararea clatitelor si ingredientelor necesare, vanzarea lor, gestionarea casieriei, curatenia la locul de munca. Daca exista indemanare si dorinta de invatare, experienta in domeniu nu este absolut necesara.
-
Companie din Bucuresti angajeaza Ingineri, Sef santier, Instalatori și Electricieni cu experienta si disponibilitate deplasari în țara. Salariu bi-lunar, Tichete de masa, cazare gratuita, diurna pentru deplasari. Detalii la numărul de telefon
-
Angajăm Tehnician Dentar Ceramist Locație: Florești, Județul Cluj Descriere: Laboratorul nostru dentar din Florești caută un tehnician dentar ceramist experimentat și autonom pentru a se alătura echipei noastre. Candidatul ideal va avea o experiență solidă în domeniu și va fi capabil să lucreze independent pentru a produce lucrări de calitate într-un mediu dinamic. Responsabilități: Confecționarea de lucrări dentare ceramice de înaltă calitate, conform specificațiilor și cerințelor clinicienilor Lucrul în colaborare strânsă cu echipa noastră pentru a asigura satisfacția și confortul pacienților Respectarea standardelor de igienă și siguranță în conformitate cu reglementările în vigoare Cerințe: Experiență anterioară în confecționarea de lucrări dentare ceramice Abilități excelente de comunicare și colaborare Capacitatea de a lucra autonom și de a gestiona sarcini multiple legate de partea fizionomică și funcțională Oferta noastră: Mediu de lucru profesionist și dinamic Oportunitatea de a lucra într-o echipă dedicată și prietenoasă Posibilitatea de a colabora prin contract de colaborare sau angajare Program flexibil Salarizare atractivă Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la crearea de zâmbete frumoase , vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail crewdentpro gmail.ro sau să ne contactați la numărul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună pentru a oferi servicii de înaltă calitate pacienților noștri!
-
Descrierea postului - Angajam asistent medical generalist in stomatologie Cerințele postului - absolvent al unei scoli de profil-abilitati de a executa proceduri medicale la standard de perfomanta stabilit-personalitate calda,orientare catre pacient ,disciplinata,ingrijita,responsabila si dornica sa lucreze in echipa Responsabilitățile postului - Să dețină cunoștințe teoretice și practice care să îi permită să identifice nevoile pacientului, să ofere suport medicului și, împreună cu acesta, să asigure atât reușita tratamentului
-
Suntem o societate de contabilitate si consultanta cu o experienta de 20 de ani in domeniu si dorim sa ne marim echipa. Oferim 2 posturi de economist contabil in cadrul companiei noastre, posturi in care puteti acumula cunostinte in domeniul contabilitatii.
-
Esti atras de nanostiinta nanotehnologie? Vrei sa lucrezi in timp ce studiezi? Vino la CSSNT-UNSTPB!
Vrei sa lucrezi in timp ce studiezi? Esti pasionat de stiinta, tehnnologie, inginerie si vrei sa lucrezi intr-un mediu de top, impreuna cu o echipa de tineri cercetatori? Esti interest de domenii precum Advanced Engineering sau Nanotechnology? Atunci CSSNT-UNSTPB este locul perfect pentru tine! CSSNT-UNTPB isi concentreaza cercetarea in domeniul stiintei suprafetelor si interfetelor, al nanomaterialelor si al nanotehnologiei si nano-dispozitivelor. Laboratoarele CSSNT-UNSTPB sunt dotate cu echipamente state of the art , unele dintre acestea fiind unice in Europa. CSSNT-UNSTPB controleaza cateva tehnici avansate de investigare a materialelor, la nivel atomic. (www.cssnt-upb.ro) Ce iti oferim? Daca esti student, masterand sau doctorand ai posibilitatea de a lucra in timp ce mergi la cursuri si chiar posibilitatea de a-ti pregati teza in timp ce lucrezi! Posibilitatea de a lucra inca de la inceputul carierei intr-un domeniu de interes, in continua crestere si de a fi sprijinit permanent de o echipa tanara si dinamica. Pentru a aplica sau pentru orice alta informatie, va rugam sa ne contactati.
-
Disponibil online
Proiectant NX CatiaV5
Proiectant NX CatiaV5 (m w) EXTERIOR INTERIOR AUTOMOTIVE Noi acționăm în cadrul oportunităților internaționale ca OEM independent combinând structurile suple cu cel mai scurt feed-back al companiilor medii. În vederea extinderii potențialului echipei noastre căutam membri noi care se disting prin motivație (determinare), gândirea și mod de a acționa independent. Scopul echipei este acela de a construi cele mai bune mașini de performanță din lume - pentru drum, precum și pentru pista de curse. Sarcinile tale: Intrați în echipa noastră ca Proiectant de Detaliu (suporter), iar apoi în funcție de experiența si aptitudinile dvs după circa nouă pană la optsprezece luni vă veți dezvolta ca Responsabil de Produs. În acest răstimp veti fi sprijinit îndeaproape de un Proiectant experimentat ca Mentor. În plus, în anii ce vor urma, veți trece prin diverse programe de formare care să vă ajute să vă atingeți potențialul maxim și pentru a vă îndeplini cu succes atribuțiile ce vă revin. Profilul tău: Studii superioare încheiate în domeniu technic (de preferință Mecanică) cu experientă în domeniu proiectării. Dvs (m w) sunteți entuziasmat pentru domeniul auto. Utilizați cu siguranță un software de proiectare 3D de preferință NX sau CatiaV5 (sau un alt software de proiectare 3D). Aveți o foarte bună imaginație spațială, creativitatea și munca în echipă sunt printre punctele tale forte. Dispuneti totodată de initiativă și dorintă de a încerca lucruri noi. Dorința de a călători, precum și un nivel conversațional de limbă engleză și sau germană întregesc profilul tău. Vă rugăm să aplicați, detaliat și veridic, și să atașați CV-ul ca fișier PDF sau DOC (cu max. 10 MB). Va recomandăm să atasati și o scrisoarea de intenție și să includeți și eventualele referințe pe adresa de e-mail:
-
Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com
-
Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.
-
Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.
-
Angajez tinerii băieții ce au terminat studiile de contabilitate! Dacă sunteți un contabil talentat în căutarea unei noi provocări profesionale, vă invităm să aplicați la poziția noastră de contabil. Așteptăm cu nerăbdare să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun.
-
Se cauta sofer pentru lucru in Germania. Se cauta soferi din Timisoara Bucuresti sau imprejurari. Regim de lucru: 5-6 saptamani plecat cu 1-2 saptamani acasa. 5 zile lucratoare cu 2 zile weekend. Lucru pe prelata de 3,5t cu lift si cabina de dormit. Masina an 2020, dotata cu toate necesare unui serviciu confortabil. Se cere experienta de sofat de minim 3 ani, iar experienta de munca in strainatate reprezinta un bonus. De asemenea, este necesara cunoasterea minima a limbii engleze. Salariu lunar 10.000-11.000 lei
-
Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Cautăm absolvenți cu studii tehnice universitare pentru postul de Ilustrator tehnic operator print grafician DTP. Daca esti pasionat de design, grafica, print sau broderie, echipa noastra are nevoie de tine! Si noi suntem pasionati de ceea ce facem, asadar, te putem ajuta să îți dezvolti abilitatile în domeniul imprimarii si personalizarii echipamentelor de lucru, uniformelor, cadourilor corporate și produselor promoționale. Candidatul ideal ar corespunde următoarelor cerințe: Operarea PC-ului in platforma Windows sau OS Reprezinta avantaj experienta in utilizarea programului d grafica (Corel Draw) sau software similar. Daca nu ai experientă anterioară cu aceste programe de lucru, noi îți vom fi alaturi, este suficient ca tu să ai dorința de a învața. Personalitate: organizat, calm, calculat, un bun coechipier. Atenție la detalii pentru a asigura calitatea produselor finite. Capacitate de organizare si prioritizare eficienta a unui volum mare de comenzi, cu respectarea termenelor limita. Abilitati de comunicare si lucru in echipa. Pasiunea pentru a oferi clientilor companiei servicii de calitate. Dorinta de a invata lucruri noi. Descrierea jobului: Cu ce te vei ocupa ? Preluare comenzilor online si offline, monitorizarea acestora pe parcursul procesului de producție. Pregatirea fișierelor de print în formatele compatibile pentru echipamentele de Print Broderie Gravura (DTP) Activități de productie produse personalizate (Imprimare Gravura PrintDTF PrintUV Cutter-Plotter Sublimare) Verificarea calitatii lucrarilor pe tot parcursul fluxului tehnologic de Print digital. Pregatirea și finalizarea comenzilor (identificare si achizitie produse, personalizare, ambalare, predarea către curier) Comunicarea eficientă cu celelalte departamente în vederea realizării comenzilor. Verificarea stării echipamentelor şi efectuarea mentenanțelor zilnice și săptămânale. Achiziția și recepția materiei prime, înregistrarea acesteia în programul de evidență a stocurilor. Descrierea companiei: RICAMO este un atelier de personalizari echipamente de lucru, uniforme, cadouri corporate, decorațiuni evenimente și alte produse promoționale. Pentru personalizarea produselor utilizăm tehnici precum: - Broderie - Termotransfer - Sublimare - Print DTF - Print UV DTF - Print Uv - Gravura - Print Laser Beneficii: - Salariu fix - Sistem de bonusare de sarbatori - Program fix de lucru de luni-vineri: Suntem o echipă în plină expansiune si ne-am bucura să te alături in echipa noastră!
-
Sofer cat B cu experienta (poză) pe comunitate din Bacău fără incidente în trafic doresc angajare ca șofer cat B pe dubă 3.5t. Tel . Vă mulțumesc.