Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Economista/contabila

    Efectuează înregistrări contabile: gestiune, clienți, furnizor, banca, revisal, declaratii, revisal, balanta, bilant. Experienta de lucru în domeniu este necesara Programul de lucru (poate fi și part time sau flexibil) și salariu se vor discuta la interviu

  • 13

    Disponibil online

    Coordonator Franciza zona Brasov

    Cautam persoane ambitioase din Brasov si judetele apropiate pentru colaborare part-time. Se fac Contracte cu Persoane Fizice si Juridice. Se lucreaza in timpul liber, pe langa serviciu. E necesar laptop, smartphone si abilitati de a intra in Conferite online, gen Zoom, Skype, etc. E necesar minim Liceul si sa mearga mintea, in plus sa fie dorinta de a invata si de a castiga ! Castigul e crescator si se dau bonusuri ! Nu e nevoie de experienta, va invatam noi !!! Se poate munci de oriunde este internet. Trimiteti pe whatsapp la numarul de mobil afisat, sau pe email, datele dvs. de contact : Nume si Prenume, orasul unde locuiti, varsta si ocupatia actuala.

  • 4

    Angajez Vanzatoare

    Angajez vanzatoare pentru magazin de haine, in Complex Jackson, minim 18 ani, program Luni-vineri 9-17, sambata 9-13, salariu 2500 lei.

  • Ing Proiectant structuri rezistenta

    Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna

  • Operator facturare Bucuresti

    Cautam o persoana organizata, dinamica, care sa se alature echipei actuale Studii medii, avantaj cunostinte contabilitate primara Bune abilitati de operare calculator Corectitudine, seriozitate, atentie pentru detalii Minim 6 luni într-o funcţie similară. Responsabilitati principale: Emite facturi, avize de insotire a marfii, NIR-uri. Introduce facturile de cumparare si preturile. Efectueaza reglarile de inventar conform indicatiilor primite. Asigura suport pentru intocmire AWB-uri Respecta toate procedurile si instructiunile de lucru specifice postului De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Prime de Paste si Craciun Se asigura transport la de la firma pana la statia de metrou Jiului tramvai 41 Casa Presei. Pansiprod Distributie are ca obiect de activitate : Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale. Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.

  • 3

    MANAGER de PROIECT- retele electrice, curenti slabi, date-voce

    Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp

  • 3

    Angajam soferi transport marfa

    - desfasoara activitatea in cadrul departamentului de transport intern - transporta marfa in baza documentelor de insotire - livreaza comenzile conform programului de distributie CV-urile se trimit la adresa de mail Relatii la telefon de luni pana vineri in intervalul orar 08:00 - 16:00.

  • 1

    Angajam reprezentant vanzari - divizia ROSHEN (ptr Suceava)

    Atributiile postului: - realizeaza planul zilnic de vanzari. - prezinta si promoveaza direct produsele - prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti - mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora - urmareste incasarea comenzilor - experienta in vanzari constituie avantaj Posesor permis de conducere categoria B Absolvent de studii medii sau superioare Domiciliul in Suceava. CV-urile se trimit pe adresa de mail: Relatii la telefon: de luni pana vineri in intervalul orar 8:00 - 16:00

  • 3

    Operator producție

    Recrutăm pentru producător fabrică de lactate Operator producție cu disponibilitate de lucru în 3 schimburi. Sarcinile postului implică coordonarea echipamentelor automatizate, observarea monitorului în vederea supravegherii funcționării corespunzătoare a echipamentelor. Se oferă transport pe rute prestabilite din împrejurimi, Bonuri de masă in valoare de 30 lei ziua lucrată, Subvenție cantină zilnică, Ore suplimentare plătite, Spor de noapte, Tichete cadou de sărbători, Asigurare medicală Medlife Se cer studii liceale, cunoștințe operare calculator, cunoștințe minime de limba engleză, disponibilitate pentru lucru în schimburi. Dacă prezintă interes, așteptăm un CV la @-. sau ne puteți găsi telefonic.

  • 13

    Manager internship cu experienta. Job 3 ore salariu 3500 lei lunar

    Salariu net lunar 3.500 Ron. Program 3 ore luni-vineri de la sediu orele 10 - 13 sau 14 - 17. Zona piata Unirii. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Pentru postul de manager internship trebuie să aibă cunoștințe despre marketing și vânzări. Să fie capabilă să selectioneze, să recruteze și deasemenea să coordoneze o echipă de 10 studenți de la marketing care vor face internship in firma noastră. Cerinte - cunoasterea legislatiei specifice aplicabile unei institutii de stat si a dispozitiilor legale ; - cunostinte de operare PC, in special Microsoft Office; - capacitate de atentie concentrata si distributiva experienta in recrutare - atentie interes pentru detalii, rigurozitate, acuratete; - abilitatea de a analiza informatii, abilitati de comunicare, abilitati de organizare si planificare; atitudine proactiva; diplomatie si tinuta corespunzatoare, rezistenta la stres si la program prelungit (daca este cazul). - persoana punctuala, pozitiva, flexibila, muncitoare, serioasa, onesta, loiala. Responsabilitati - verificarea documentatiei ; - analiza juridica a dosarelor de recrutare; - completarea rezolutiilor juridice pentru toate dosarele in lucru; - centralizarea situatiilor zilnice, periodice, lunare; - redactarea actelor necesare desfasurarii activitatii; - depunerea diverselor documente la Registrul Comertului fizic sau on line. După perioada de proba se face contract de munca pe perioadă nedeterminată. Trimiteți CV in limba română în format PDF

  • 4

    SALA DE CROIT - Angajam personal cu experienta in Onesti

    Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj

  • Atelier de croitorie angajeaza personal calificat in Onesti

    Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza personal cu experienta pentru croitorie si sala de croit. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - exerienta pe masini de cusut industriale, liniare, triplok, butoniera, nasturi - experienta la sala de croit - utilizarea sistemelor de taiat tip curis, banzic - este un avantaj. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj

  • 2

    Angajam sef atelier croitorie, in Onesti

    Atelier de creatie vestimentara, situat in cartierul TCR Onesti, Jud. Bacau, angajeaza sef atelier cu experienta. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Program de lucru: de luni pana vineri, de la 08.00 - 17.00. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. Va fi responsabila cu formarea si organizarea echipei de confectionere. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta la sala de croit reprezinta un avantaj. Cerinte: - experienta in coordonarea unei echipe in croitorie. - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - abilitati de lucru pe calculator - reprezinta un avantaj

  • 8

    Consultant vanzari bijuterii- SABRINI - Shopping City Timisoara

    - Ai spune despre tine ca esti o persoana amabila, atenta la detalii si ca iti plac lucrurile rafinate? - Iti doresti sa lucrezi intr-un domeniu estetic, in care sa poti oferi consiliere de stil, bazata pe preferintele clientilor? - Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile in vanzari si sa faci parte dintr-o echipa orientata catre rezultate? Daca ai raspuns cu DA, si ai: -Atitudine pozitiva și spirit de initiativa; -Capacitate de analiza si spirit de observatie; -Excelente abilitati de organizare și de creare a unei experiente placute de cumparare; -Un mod de lucru bazat pe punctualitate si promptitudine; -Orientare catre identificarea de solutii; -Experienta in utilizarea calculatorului; Vino in echipa noastra si vei beneficia de: -Contract de munca full-time, pe perioada nedeterminata; -Salariu competitiv, bonus de performanta si bonusuri suplimentare ocazionale; -Tichete de masa cu valoarea nominala de 30 lei; -Program de lucru flexibil, in ture (Programul de lucru este repartizat in ture, specific activitatilor desfasurate in spatiile comerciale tip mall); -Training-uri specializate care te vor ajuta sa te dezvolti profesional si personal; -Vouchere (tichete) de vacanta; -Tichete cadou acordate in diferite ocazii (8 Martie, Paste, Craciun); -Cadou pentru ziua ta de nastere; -Recompensare a vechimii in companie. Care vor fi responsabilitatile tale in calitate de Consultant vanzari - bijuterii? -vei consilia clientii in alegerea optima a produselor; -vei promova si prezenta produsele din portofoliul companiei; -vei efectua operatiuni de incasare si inregistrari in sistemul de management al vanzarilor; -vei efectua diverse operațiuni specifice activitatii de retail; -vei asigura nivelul optim de stoc in vitrine si vei verifica cu atentie integritatea produselor; -vei transmite feeback-ul primit de la clienti catre persoanele interesate din departamentele de suport. Te-am convins sa te alaturi echipei Sabrini? Trimite-ne CV-ul tau la adresa de email:

  • Inginer Constructii Ploiesti

    CERINTE: Diplomă de licență în domeniul constructiilor; Capacitatea de a analiza și interpreta datele tehnice; Abilități de comunicare; Disponibilitatea de a lucra suplimentar; Disponibilitatea de a lucra in schimburi; Program de lucru in schimburi (06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00). Ocazional se lucreaza si Sambata; Locatia se afla pe Soseaua de Centura a orasului Ploiesti; BENEFICII: Salariu motivant Tichete 40 lei zi Transport asigurat sau decontat; Asigurare de viata si sanatate; Bonus anual pana la un salariu lunar brut; Tichete de vacanta 3000 lei an; 26 zile concediu an; Prime sarbatori; Al 13-lea salariu

  • Director Magazin-Targoviste

    Cerinte Excel nivel avansat Experienta coordonare personal Cunoştinţe de gestionare arhivare documente Cunoştinţe de management Cunostinte limba engleza nivel mediu Responsabilitati Realizari Comunicarea permanentă cu personalul din subordine dar şi cu superiorii. Verificarea calităţii muncii reprezentanţilor furnizorilor. Gestionarea stocurilor. Menţinerea relaţiilor cu reprezentanţii brandurilor. Raportarea către sediu a oricăror evenimente ce influenţează sau pot influenţa desfăşurarea activităţii specifice. Menţinerea unui mediu de lucru plăcut. Alte informatii Locatie:Dambovita Mall-Targoviste Program : 5 zile din 7 (8:00-16:30 si 13.30-22:00) 4000 lei net 600 lei tichete de masa 500-1000 lei bonus lunar Al 13-lea salariu Contract perioada nedeterminata

  • 141

    Job part time

    Oportunitate de castig substantial fara nici o conditionalitate, constand intr-o colaborare bazata pe comision in domeniul despagubirilor aferente accidentelor rutiere sau de munca.

  • Angajam personal!

    Hyyge Pizza Crangasi ( incinta Auchan Constructorilor ) angajeaza lucrator comercial!!

  • 1

    Angajam lucrator comercial!

    Angajam lucrator comercial pentru magazin Fornetti Locatia se afla pe Calea Dorobantilor ( statia de autobuz Charles de Gaulle ). Programul va fi de Luni pana Vineri de la 05:30, 05:45 - 20:00, Sambata pana la 19:00, iar Duminica liber. Se lucreaza doua zile cu doua zile.

Salvează căutarea