Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca doar cu poze Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-03-24

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 2

    Angajam operator magazin online in Sector 6 - Chiajna

    Magazin online angajeaza operator procesare comenzi, suport clienti si administrativ. Locatia este fixa, (NU se lucreaza de acasa) 8 ore zi + pauza, de la 08.00 - 17.00, este la intrare in Rosu (Chiajna-Ilfov), langa Bld. Uverturii, Sector 6, Bucuresti. Pentru interviu, te rog sa ne trimiti un CV si sa ne contactezi la telefon - de Luni pana Vineri, intre 10.00 - 17.00. Salariul incepe de la 500 euro net si se negociaza in functie de experienta si abilitatile avute. Cautam o persoana serioasa, descurcareata si cu multa energie pozitiva. De asemenea, atentia la detalii este foarte importanta si experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Cerinte: - abilitati de lucru pe calculator - MS Office Word, Excel - abilitati foarte bune de comunicare cu clientii si colegii - studii medii sau universitare Responsabilitati: - suport telefonic clienti, de confirmare a comenzilor online, de secretariat si administrativ - emiterea facturilor pentru clienti, de awb-uri sau alte documente necesare in procesul de desfasurare al activitatii - suport administrativ si logistic pentru alte departamente - consiliere clienti, suport online

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 10

    îngrijesc doamnă învărstă

    Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,

  • 19

    Angajăm manager pentru firmă pe perioadă full time, CV+ fotografie București.

    Angajă persoană prezentabilă cu știință de carte. Să poată comunica curent cu oamenii în societate.

  • 3

    MANAGER de PROIECT- retele electrice, curenti slabi, date-voce

    Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp DESCRIERE DESPRE NOI: CORIL este o companie privata cu 25 ani de activitate si experienta in Romania cu o prezenta puternica pe piata integratorilor de sisteme din zona solutiilor de infrastructua IT, retele electrice, telecomunicatii si a cablarilor structurate date-voce pentru spatii de birouri, spatii comerciale, industriale, data-center, recruteaza personal calificat cu experienta pentru postul de: -MANAGER DE PROIECT PENTRU OFERTARE SI IMPLEMENTARE PROIECTE DE RETELE ELECTRICE JOASA TENSIUNE, CABLARE STRUCTURATA DATE-VOCE, FIBRA OPTICA, CURENTI SLABI, ECHIPAMENTE ACTIVE DE RETEA-TELECOMUNICATII, UPS, AUTOMATIZARI. CONDITIILE DE MUNCA: Program de lucru flexibil de luni-vineri; Activitatea se desfasoara in Bucuresti la birou sau pe teren daca situatia o impune; Ritmul muncii este unul dinamic, antrenant, necesita abilitate si putere de organizare pentru incadrare in termene-limita. Activitatea poate fi planificata in general zilnic sau saptamanal, planificarea modificandu-se in functie de prioritatile aparute; Colectiv tanar, entuziast dinamic un mediu de lucru de profesionisti; ATRIBU II PRINCIPALE: Întocmește soluțiile tehnice și comerciale; Urmareste implementarea, derularea contractelor si respectarea termenelor contractuale; Menține și dezvoltă legătura cu clienții si furnizorii existenți; Identifică și contactează potențiali clienți noi în vederea lărgirii portofoliului de clienti; Identifică și contactează potențiali noi furnizori de solutii pentru creșteriea cotei de piață a companiei; Configureaza, oferteaza proiecte/retele electrice de joasa tensiune, retele curenti slabi, retele de date-voce, sisteme de cablare structurata, echipamente active de retea, UPS, etc; Coordoneaza si monitorizează cheltuielile realizate în implementarea proiectului; Promovează i comercializează produsele si serviciile companiei; Propune si coordoneaza activită i i metode de lucru, SSM, etc; Gestioneaza resursele necesare pentru finalizarea proiectelor aferente fiecarui proiect; CERINTE: Experiență minim doi ani în domeniu de preferinta pe o pozitie similara; Permis de conducere categoria B; Operare PC (MS Office); Cunostinte de lucru in programe de grafica si desen (constituie un avantaj); Cunoasterea limbii Engleze (nivel mediu); Aptitudini/cunostinte de project management, ofertare solutii tehnice, presales; Experienta in ofertare si/sau vanzari (constituie un avantaj); Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii; Cunostinte tehnice de nivel mediu; (exemplu: retele electrice, voce-date, curenți slabi, fibră optică, automatizari, echipamente active, solutii complementare); Atitudine serioasă, placută, profesionistă, cu încredere în sine; Abilități de comunicare si negociere, fire intreprinzatoare; Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare, la situații de criză; Punctualitate, seriozitate; Responsabilitate fa ă de munca proprie i orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Capacitate de concentrare, analiza și sinteză; Capacitate de a stabili relații, toleranță, calm, perseverență; Capacitate de decizie și asumarea responsabilității; Disponibilitate pentru activitati ocazionale de teren; Deținerea de certificari/atestate, autorizari sau recomandari in domeniu (constituie un avantaj); NIVEL DE STUDII: Studii medii cu diploma de absolvire: Calificari, certificari; Studii superioare (prezinta un avantaj); PREZINTA UN AVANTAJ PENTRU PACHETUL SALARIAL (punctual): Studii superioare; Experienta pe un post similar mai veche de 2 ani; Certificari in domeniu /atestate / recomandari sau autorizari; Certificari si experienta pe echipamente de verificare PRAM si LAN; Certificare ANRE sau in proiectare instalatii electrice, automatizari; Cunostinte avansate de lucru in programe software de grafica si desen; Experienta si certificari pe echipamente complementare, proiectare, auditare; OFERTA (bonusuri, beneficii): Pachet salarial atractiv la nivel specialist, motivant, negociabil la interviu (vezi prezinta un avantaj ); Angajarea are loc pe baza de contract individual de munca; Bonus de performanta; Laptop, telefon și mașină de serviciu; Dotari si instrumente de lucru performante; Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelen ă; Acees la cursuri, certificari si specializari pentru dezvoltare prfesionala; Traininguri de specializare; Puteti aplica la acest job pe email: whatsapp

  • 7

    Art Therapy Center angajează recepționeră!

    Oportunitate de angajare la Art Therapy Center! Poziția: Recepționeră Se oferă: Mediu de lucru confortabil cu o echipă profesionistă care susține învățarea continuă Program de lucru - 8 ore pe zi în două schimburi Salariu fix cu posibilitate de creștere semnificativă. Cum să aplici: Trimite CV-ul tău la adresa de e-mail regasita in fotografia anuntului. sau depune-l personal la sediul nostru din strada Traian, nr. 136. Pentru mai multe informații, sună la numărul de telefon din anunt. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență profesională de succes la Art Therapy Center!

  • 1

    Atestat manager transport marfă

    Detin atestat manager transport marfă. Ofer servicii catre persoanele interesate pt. obtinerea licentei comunitare si a copiei conforme, cât și pt. colaborare pe termen cât mai lung 500 lei.

  • 1

    Inginer sisteme de securitate

    Suntem în căutare de coleg Inginer de sisteme de securitate sau curenti slabi, care să se alăture echipei noastre dinamice. Dacă sunteți o persoană proactiva, motivată, cu abilități tehnice solide și pasionată de domeniul securității, dornică să se alăture unei echipe de profesioniști, vă invităm să aplicați pentru poziția oferita. Așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem. Candidatul ideal: Studii in domeniul tehnic, electric, electronic, instalatii telecomunicatii; Experiența profesională: minim 1 an pe un post similar; Cunostinte de instalare si service sisteme de securitate si detectie incendiu constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Electrician autorizat constituie avantaj; Detinerea unui Certificat de Inginer sisteme de Securitate constituie avantaj; Cursuri/atestări specifice postului pot fi realizate si in urma angajarii; Experiență în întocmirea ofertelor (estimare costuri execuție și punere în funcțiune de cerințe, documentare și gestionare); Permis de conducere - categoria B; Apt pentru lucru la inaltime; Disponibilitate deplasări in tară; Persoana responsabila, organizata, comunicativa; Limba engleză - nivel mediu/avansat. Responsabilitati: Coordoneaza activitatile de instalatii sisteme electrice curenti slabi aferente proiectelor companiei; Răspunde pentru documentele emise (soluția tehnică propusă, configurații tehnice, oferte etc); Asigura suportul necesar pentru realizarea in bune conditiii a lucrarilor si respectarea termenelor convenite cu beneficiarii; Realizeaza rapoarte zilnice pentru lucrarile realizate in cadrul proiectelor atat pentru beneficiar cat si pentru angajator; Instruiește beneficiarul cu privire la echipamentele instalate; Întocmește proceduri și instructiuni de asigurare servicii tehnice de operare și mentenanță; Participă la diagnosticarea și rezolvarea defectelor apărute în zona de responsabilitate, folosind aparatura de măsura și control; Participă la revizii şi lucrări de mentenanţă preventivă si corectiva; Respecta pe tot parcursul lucrarilor calitatea executiei si proiectul tehnic; Realizeaza intreaga gama de lucrari electrice de curenti slabi in instalatii industriale, civile; Menține relația cu furnizorii din punct de vedere tehnic (cursuri de specialitate, noutăți tehnice, tehnologii noi, participări la târguri de specialitate); Respectă deciziile în vigoare în ceea ce priveşte lucrul cu documente confidenţiale şi secrete. Beneficii: Contract de munca incheiat pe perioada nedeterminata; Pachet salarial motivant si negociabil in functie de experienta in domeniu; Bonusuri de performanta; Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu professional; Lucrul intr-o echipa dinamica si tanara.

  • 6

    Angajam ingineri constructori

    Cerințe: Absolvent studii superioare de profil construcții civile și industriale; Cunoștințe tehnice temeinice ca inginer construcții civile și industriale; Experiența de minim 3 ani pe o poziție de sef santier project manager Familiar cu lucrul in Microsoft Excel, Word si MS Project, AutoCAD ar fi un plus. Planificarea, organizarea, conducerea si coordonarea activitatii in santier, in vederea incadrarii in termenele si graficele de executie Tinerea riguroasa a evidentei si intocmirea volumului complet de documentatie specifica; Bune abilități de comunicare și relaționare; Energic, proactiv, cu atitudine pozitivă. Permis de conducere categoria B. CV - urile vor fi trimise la adresa de email: ;

  • 3

    Agent Vanzari rame pentru ochelari

    Firma producatoare de rame pentru ochelari de corectie angajeaza REPREZENTANTI VANZARI (pentru fiecare dintre zonele Ardeal / Moldova / Oltenia). Cerinte obligatorii: - experienta in vanzari; - disponibilitate pentru deplasari in tara si capacitate de organizare; - permis auto categoria B. Beneficii: salariu fix + COMISION DIN INCASARI, telefon si masina de serviciu. Activitati principale: - reprezentantul de vanzari se ocupa de vanzarea si promovarea produselor in zona arondata - identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale - preia comenzile si se ocupa de incasarea soldurilor - raporteaza activitatea zilnica si saptamanala.

  • 3

    Operator producție

    Recrutăm pentru producător fabrică de lactate Operator producție cu disponibilitate de lucru în 3 schimburi. Sarcinile postului implică coordonarea echipamentelor automatizate, observarea monitorului în vederea supravegherii funcționării corespunzătoare a echipamentelor. Se oferă transport pe rute prestabilite din împrejurimi, Bonuri de masă in valoare de 30 lei ziua lucrată, Subvenție cantină zilnică, Ore suplimentare plătite, Spor de noapte, Tichete cadou de sărbători, Asigurare medicală Medlife Se cer studii liceale, cunoștințe operare calculator, cunoștințe minime de limba engleză, disponibilitate pentru lucru în schimburi. Dacă prezintă interes, așteptăm un CV la @-. sau ne puteți găsi telefonic.

  • 4

    Angajam tehnician sau electrician automatist.

    Angajam tehnician automatist. Conditii de munca excelente cu un program flexibil. Deplasari ocazionale in judetul cluj cu mijloc de transport asigurat. Activitate curenta la punctul de lucru in Turda si la beneficiarii locali si din judetul Cluj. Posibilitate de invatare si adaptare in domeniul automatizarilor industriale.

  • 4

    Oportunitate- -Afacere la cheie ,,Broker in Asigurari ,,

    Salutare Ești uneori în postura sa nu îți ajută banii și nu știi cum să îți suplimentezi venitul Despre ce este vorba ? O afacere la cheie in care vei putea intermedia PRODUSE FINANCIARE si servicii conexe ,precum : * toate tipurilrde asigurari (RCA, viata, travel, locuinte,etc) * credite( Leasing auto sau imobiliar, Prima Casa, Nevoi Personale) * pachete turistice (vacante, croaziere, bilete de avion) * tranzactii imobiliare Care sunt beneficiile ? Formare profesionala, PLATFORMA PROPRIE,plan de cariera meritocratic si transparent , suport continu, networking de calitate,etc. . Daca ti-am starnit curiozitatea si iti doresti un venit suplimentar pe langa jobul de baza , te invit sa mă contactezi la nr ZERO SAPTE PATRU OPT OPT SASE CINCI SAPTE PATRU NOUA

  • 1

    Căutăm Montatori Tâmplărie PVC și Aluminiu!

    Ești o persoană harnică, meticuloasă și cu abilități practice? Vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică și să te dezvolți profesional într-un domeniu stabil? Atunci te așteptăm să te alături echipei Famma! Cautam: Montatori Tamplarie PVC și Aluminiu cu experiență (minim 1 an) Persoane atente la detalii, cu simț tehnic și abilități manuale Persoane organizate, capabile să lucreze independent și în echipă Persoane cu abilități bune de comunicare și relaționare Persoane cu permis de conducere categoria B (avantaj) Oferim: Salariu motivant, adaptat experienței și performanței Primă de performanță lunară Condiții de muncă decente și echipamente moderne Oportunități de dezvoltare profesională prin cursuri de specializare Un mediu de lucru prietenos și o echipă dinamică Te așteptăm să ne trimiți CV-ul la adresa de email [adresa de email] sau să ne vizitezi la sediul nostru din [adresa sediu]. Contactează-ne și fă parte din succesul echipei Famma.ro! De ce să alegi Famma? Suntem o companie cu o experiență vastă în domeniul tamplariei PVC și Aluminiu Oferim produse și servicii de înaltă calitate Avem o echipă de profesioniști dedicați Ne pasă de satisfacția clienților noștri Oferim oportunități de dezvoltare profesională angajaților noștri Alătură-te echipei Famma și construiește o carieră de succes!

  • 2

    Angajam livratori Bringo

    Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,telefon Android Punct de lucru: Bucuresti si zonele limitrofe Oferim loc de munca stabil cu oameni profesionisti si cu program flexibil asa cum iti doresti! Tip job: Full time sau part time Se livreaza produse food si non food din magazine specializate parteneri Bringo(90% din Carrefour) Program flexibil, salariu intre 2500-6000 lei net in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Bonusuri în funcție de comenzile livrate Cerintele postului : permis de conducere minim 2 ani,amabilitate,seriozitate Beneficii: asigurarea unui loc stabil de munca prin intocmirea unui contract de munca pe perioada nedeterminta Un venit net lunar intre 2500-6000 pe masura eficientei muncii tale Oferim suport cu orice problema referitoare la aplicatie Va punem la dispozitie POS pentru cumparaturile efectuate prin card Veti avea un card cu o suma disponibila pentru achizitionarea comenzilor Ce ne dorim? Sa ai o atitudine pozitiva si sa lucrezi eficient impreuna cu colegii tai ca sa ne poti reprezenta cu succes in fata clientilor Va asteptam in echipa noastra!

  • 9

    ASISTENTA MARKETING-PROMOVARE (Parc Ind. Tetarom varianta Grigorescu-Baciu)

    Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 5

    Ai cod RAF?

    "A fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes." - Henry Ford Alatura-te celor mai buni! Da valoare maxima abilitatilor tale, intr-o companie care recunoaste valoarea individuala. Hai sa ne cunoastem si sa te convingi ca-ti oferim cele mai complete beneficii din industrie... Un simplu telefon te propulseaza in lumea celor care conteaza! Program flexibil, full-time...part-time...remote...tu alegi cat te implici....si cat vrei sa castigi!

Salvează căutarea