Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Nivel de studii: Absolvent Disponibil din: 2021-04-22

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • angajam Economist

    S.C. CFR SCRL BRASOV SA, societate cu capital de stat, angajeaza economist. Obiectul de activitatea al societatii il constituie reparatiile de locomotive si modernizari ale acestora. Cerinte minimale: absolvent studii superioare in domeniu. Dosarul aplicantului va contine cel putin: copie diploma licenta in domeniu, copie CI, CV cu date de contact (email, nr. telefon), adeverinta medic familie - apt de munca. Dosarul se va depune la sediul societatii din municipiul Brasov, str. Fundatura Harmanului nr.2, jud. Brasov, pana cel tarziu la data de 12 aprilie 2024.

  • 2

    concurs ocupare post secretară

    Studii superioare filologie juridice economice, absolvite cu diplomă de licență în cadrul unei instituții de învățământ acreditate în condițiile legii; Vechime în specialitatea postului minim 4 ani; Cunoașterea temeinică a legislației, care reglementează activitatea în domeniul secretariat; Cunoștințe avansate de operare calculator (Microsoft Office, etc); Să cunoască limba engleză la nivel minim B2, conform Common European Framework of Reference (CEFR) ; Capacitate de analiză și sinteză, gândire logică; Personalitate puternică, bine organizată; Abilități de comunicare, planificare și coordonare; Corectitudine, seriozitate, atitudine principială în relațiile cu colaboratorii.

  • Angajam Asistenta Medicala stomatologie

    Se cauta un candidat, serios, cu studii in domeniul medical ( scoala de asistenti medicali, facultatea de asistenti medicali), sociabil, harnic. Jobul consta in asistarea unui medic la scaunul stomatologic si in realizarea sterilizarii si mentinerii curatenii in cadrul institutiei noastre, pentru un circuit cat mai sigur pt pacientii nostrii. Colectiv tanar dispus sa instruiasca si sa ghideze orice candidat. Nr de contact .

  • 7

    Angajare Agent Vanzari

    Societatea METCONF FERALLA IMPORT EXPORT angajeaza agent vanzari: - pachet salarial atractiv Societatea are ca obiect de activitate comercializarea de produse metalurgice si fasonarea otelului beton, inclusiv executia pentru carcase de piloti forati, pereti mulati.

  • inginer devize constructii

    intocmesc devize constructii, oferte financiare pentru licitatii, situatii de lucrari, program propriu devize

  • 3

    Angajam Ing. cu sau fara experienta

    angajam pt bucuresti si zonele limitrofe ing, cu sau fara experienta , pentru lucru la birou , cunostinte in a lucra in program Autocad si alte programe de proiectare , ofertare program de lucru 8 ore

  • Disponibil online

    Proiectant NX CatiaV5

    Proiectant NX CatiaV5 (m w) EXTERIOR INTERIOR AUTOMOTIVE Noi acționăm în cadrul oportunităților internaționale ca OEM independent combinând structurile suple cu cel mai scurt feed-back al companiilor medii. În vederea extinderii potențialului echipei noastre căutam membri noi care se disting prin motivație (determinare), gândirea și mod de a acționa independent. Scopul echipei este acela de a construi cele mai bune mașini de performanță din lume - pentru drum, precum și pentru pista de curse. Sarcinile tale: Intrați în echipa noastră ca Proiectant de Detaliu (suporter), iar apoi în funcție de experiența si aptitudinile dvs după circa nouă pană la optsprezece luni vă veți dezvolta ca Responsabil de Produs. În acest răstimp veti fi sprijinit îndeaproape de un Proiectant experimentat ca Mentor. În plus, în anii ce vor urma, veți trece prin diverse programe de formare care să vă ajute să vă atingeți potențialul maxim și pentru a vă îndeplini cu succes atribuțiile ce vă revin. Profilul tău: Studii superioare încheiate în domeniu technic (de preferință Mecanică) cu experientă în domeniu proiectării. Dvs (m w) sunteți entuziasmat pentru domeniul auto. Utilizați cu siguranță un software de proiectare 3D de preferință NX sau CatiaV5 (sau un alt software de proiectare 3D). Aveți o foarte bună imaginație spațială, creativitatea și munca în echipă sunt printre punctele tale forte. Dispuneti totodată de initiativă și dorintă de a încerca lucruri noi. Dorința de a călători, precum și un nivel conversațional de limbă engleză și sau germană întregesc profilul tău. Vă rugăm să aplicați, detaliat și veridic, și să atașați CV-ul ca fișier PDF sau DOC (cu max. 10 MB). Va recomandăm să atasati și o scrisoarea de intenție și să includeți și eventualele referințe pe adresa de e-mail:

  • Angajam vânzătoare program in ture

    Suntem în căutarea unei vânzătoare dedicate și pasionate sa se alature echipei noastre într-un mediu dinamic și plin de energie .Daca îți place să lucrezi cu oamenii , să oferi servicii de calitate și să atingi obiectivele de vânzări atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine . Kaufland icil. Ce vei face. Consilierea clienților și oferirea de asistență în alegerea produselor . Intocmirea comenzilor și gestionarea acestora în sistem . Mentinerea curățenie și a aspectului plăcut al magazinului. Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări. Ce oferim . Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de provocări . Training și suport pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare. O echipa prietenoasa și sprijinitoarea Pachet salarial motivant direct pe card. Experienta anterioare în vânzări poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie.

  • Responsabil ssm

    Candidatul ideal - Capacitate de lucru și integrare în echipe; - Capacitate decizională, abilităti de comunicare si relationare; - Adaptabilitate la situatii noi si flexibilitate. - Abilităti de organizare si planificare a timpului; - Initiativa si perseverenta in atingerea obiectivelor. - Curs de Securitate si sanatate in munca Descrierea job-ului: - Efectuarea controalelor interne zilnice în scopul constatării neconformitatilor si deficientelor din cadrul santierului si transmiterea acestora către managerul de proiect și coordonatorului ssm în vederea stabilirii solutiilor pentru remediere. - Intocmire de rapoarte zilnice privind activitatea de prevenire și protecție în cadrul unui santier situat în municipiul Iasi; - Efectuarea instructajelor de securitate si sanatate in munca si situatii de urgenta pentru salariatii antreprenorilor din cadrul santierului; - Colaborarea cu managerul de proiect și coordonatorul ssm; Contact: office.intersafety gmail.com

  • 18

    Adison Company angajeaza operator facturare si contabilitate primara.2

    Daca ai experienta in distributie,esti comunicativ,organizat,ai prezenta de spirit,esti obisnuit cu lucrul in echipa,te asteptam la Adison Company,firma in plina expansiune,importator si distribuitor regional de produse de uz casnic,menaj,papetarie,jucarii,detergenti si cosmetice(distribuitor SANO). Principalele sarcini sunt: -introducerea facturilor de la furnizori,in contabilitate. -intocmirea de documente de aprovizionare, livrare, insotire marfa, retururi. -listarea zilnica a comenzilor primite de la agenti si intocmirea corecta a facturilor. -arhivarea facturilor,avizelor exemplarul 2 in ordinea de pe jurnale,raportarea catre conducere a eventualelor probleme (lipsa doc.,lipsa stampilei). -executarea rapoartele cerute de conducere,intr-un timp cat mai scurt,acestea avand prioritate fata de toate celelalte activitati. -participarea la procesele de inventariere. Cunoasterea programului Neomanager poate constitui un avantaj. Deplasarea din zona de domiciliu(raza orasului Iasi),la depozitul firmei aflat in zona Metro si retur se face cu mijloacele de transport ale firmei. Candidatii trebuie sa posteze CV-ul in anunt.

  • 4

    Angajam receptioner

    Suntem in cautarea unei persoane pozitive, cu spirit de echipa, capabila sa stabileasca relaţii optime cu clienţii. Program full time in ture. Ce asteptam de la tine? studii de calificare în domeniu; experienţă de minim 1an pe un post similar; cunoştinţe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); aspect fizic plăcut, prezenţă agreabilă, amabilitate, solicitudine; abilităţi foarte bune de comunicare şi negociere; capacitate de a lua decizii rapide, eficiente şi responsabile; foarte bune abilităţi de planificare şi organizare. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la nr. de telefon.

  • Inginer Decontare Cost Control

    Pe cine căutam? Ne dorim sa aducem in echipa PRIMA un Inginer Decontare Cost Control care sa lucreze în departamentul comercial al companiei. Căutăm un coleg inteligent, energic, care are o baza de cunoștințe solide și care își dorește sa evolueze. Construim o echipa care sa faca performanta in domeniul constructiilor, avem planuri mari, de aceea dorim sa ni te alaturi doar daca esti un profesionist desavarsit si ne impartasesti valorile. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem dacă: Ai studii superioare in domeniul constructii civile sau inginerie economica Ai experienta anterioara de minimum 3 ani intr-un post similar sau intr-o companie de constructii Cunosti structura unui contract de executie de tip manopera sau material + manopera Ai experienta in realizarea si verificarea situatiilor de lucrari pe diverse pachete de lucrari in constructii Stii sa faci masuratori de cantitati pe baza proiectului si in santier, pentru lucrarile executate de subcontractori Ai cunostinte despre monitorizarea costurilor reale ale lucrarilor de constructii raportat la bugetul constructiei Cunosti procesul de licitatie si achizitie a pachetelor de lucrari in constructii: analiza economica a ofertelor, studii de pret, intocmire de comparative; Ai participat activ la selectarea subcontractorilor, negocieri si evaluari in functie de cerintele proiectului Cunosti tehnologiile din constructii, normele de lucru, articolele de lucrari si modul in care se compun costurile pentru lucrarile din constructii Ai abilitati bune de operare PC, cunosti MS Excel la nivel avansat. Contribuția ta in companie Vei lucra ca Inginer Decontare Cost Control în echipa Prima Development și vei raspunde de urmatoarele: Verificarea și urmărirea bugetelor proiectelor de la etapa de lansare până la închiderea proiectelor Pregatirea, verificarea, validarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor, in functie de situatie si in coordonare cu subcontractele incheiate pentru diverse pachete de lucrari Analiza si verificarea măsurătorilor lucrărilor in teren (la locul de punere în operă) și pe baza proiectelor de execuție, atit pentru verificarea situatiilor de lucrari ale subcontractorilor cit si pentru sutuatia de lucrari pentru Beneficiar Validarea facturilor aferente situațiilor de lucrări pentru prestatorii din proiect, înainte de a se înregistra în contabilitate Introducerea situațiilor de lucrări si facturilor subcontractorilor în aplicația interna de monitorizare costuri și asigurarea de corecta înregistrare pe capitolele bugetare definite Actualizarea bugetelor de cheltuieli in conformitate cu costul real al proiectului și repartizarea corectă a costurilor pe capitolele bugetare, conform politicilor interne a firmei Realizarea bugetului proiectului împreună cu directorul comercial Urmărirea permanentă a stadiului real al șantierului în raport cu programul de executie al proiectului Analiza costurilor planificate bugetate în raport cu costurile reale Calcularea costului final al proiectului și consumurilor specifice de materiale. Câteva cuvinte despre noi Suntem PRIMA Development Group, cel mai mare dezvoltator imobiliar din vestul tarii si unul dintre cei mai mari din tara. Iar in urmatorii ani vrem sa fim cel mai profesionist dezvoltator si constructor de locuinte din Romania. In Bucuresti am intrat in 2017, cand am inceput proiectul Boemia Apartments, in 2020 am finalizat proiectul Core Timpuri Noi, iar anul trecut am finalizat proiectul Prima Vista. Avem in plan constructia a inca 3.000 de apartamente in urmatorii 5 ani. Avem resursele si organizarea sa atingem nivelul de performanta pe care ni l-am propus si am construit cea mai peformanta echipa din domeniu. Daca simti ca te potrivesti, abia asteptam sa te cunoastem.

  • 1

    Locatie turistica de 5 * situata in Delta Dunarii, Crisan, angajeaza receptioner !

    Locatie turistica de 5 * situata in Delta Dunarii, Crisan, angajeaza receptioner. Cautam colegi entuziasti, dornici sa lucreze in echipa, cu o prezenta si tinuta agreabila, proactivitate, flexibilitate, capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme, abilitati de comunicare, Cunoasterea limbii engleze nivel incepator-mediu constituie un avantaj; Se ofera salariu motivant, cazare si mese asigurate. Mai multe detalii la . Va invitam sa ne cunoastem trimitand CV-ul dumneavoastra la

  • 4

    Anagajez asistent manager

    Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.

  • 4

    angajam farmacist/asistent farmacie

    farmacist /asistent farmacie,experienta minim 1 an,

  • Consultant strategii proiecte

    Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.

  • 6

    Angajez asistenta manager

    Angajez Astistenta manager. Cerințe: cunoștințe de bază în utilizarea calculatorului, organizată, capabilă de a asimila și pune în practică informații noi. Experiența în întocmirea contabilității primare constituie avantaj. Program L-v 10:00-17:00. Rog contact în scris pe WP. Mulțumesc.

  • Angajam inginer constructor pentru constructii civile-rezidentiale Bucuresti-Ilfov

    Angajam, in conditii deosebite (ne marim echipa), inginer constructor, specializare constructii civile, responsabil de coordonarea si conducerea tuturor activitatilor dintr-un santier. Se ofera: Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, cu venit real inregistrat; Salariu atractiv si bonusuri in concordanta cu pregatirea profesionala, experienta dovedita, atitudinea si implicarea aratate si in functie de rezultatele obtinute; Program de lucru fix: 7:45: - 12:00 si 13 -17:15, de luni pana vineri si 8:00 -14:00 sambata, alternativ cu zile de sambata libere, indiferent de anotimp; Colectiv bine inchegat de colegi tineri, ambitiosi, deschisi, ce asigura un cadru propice pentru lucrul in echipa si cu rezultate profesionale de exceptie Birou propriu, calculator (laptop), telefon mobil, auto si cazare (dupa caz); Se cere: Pregatire profesionala (studii superioare, finalizate cu licenta) si experienta relevanta in domeniul constructiilor civile pentru cladiri rezidentiale; Experienta in coordonarea echipelor de muncitori si in lucrul cu oamenii, comunicare eficienta cu beneficiarii; Seriozitate si corectitudine, responsabilitate, implicare, atitudine proactiva; Disponibilitate pentru relocare in cazul santierelor noi deschise in tara; Utilizare computer (min. pachet Office, inclusiv Project Management, AUTOCAD, soft-uri de tip ERP); Permis de conducere categoria B; Limba engleza nivel conversational. CV-urile se transmis pe emailul companiei sau se ataseaza anuntului. Vor fi contactati pentru interviu si detalii aplicantii ce indeplimesc minimum de conditii. Firma de constructii civile cu activitate specializata pe domeniul rezidential, avand in portofoliu multe lucrari realizate in cadrul unor proiecte mari, deja finalizate (Siena, Top Class, Astrelor, Young City etc.), si alte contracte de executie aflate in derulare, in zona Bucuresti si in tara, inclusiv proiecte proprii, oferim servicii profesionale complete pentru construirea de proiecte imobiliare de tip rezidential, inclusiv consultanta, consiliere si management de proiect.

  • 2

    Angajam gestionar piese auto

    SC Reteaua Auto SRL, Angajeaza gestionar piese auto din dezmembrari Daca ai experienta in domeniul gestiunii sau nu, daca iti doresti sa activezi in domeniul de piese auto, si vrei sa castigi experienta in acest domeniu te asteptam la un prim interviu. Descrierea postului gestionar piese auto din dezmembrari: Fotografiaza piese auto din dezmembrari; Aranjeaza piesele la raft; Culege piesele de la raft in vederea vanzarii; Inregistreaza piesele in aplicatia Hybrid-S; Documentare cu privire la piesele si autoturismele din stoc. Activitatea se va desfășura la sediul din Bragadiru, Ilfov. Veți lucra sub îndrumarea și cu suportul colegilor cu experiență în domeniul pieselor auto. Veti beneficia de training la sediul companiei, unde veti invata totul despre aplicatia Hybrid-S, precum si despre gestionarea pieselor auto din dezmembrari. Veți beneficia de o perioadă de acomodare în care vi se va asigura un venit minim garantat, ulterior veniturile dvs. se vor majora proporțional cu rezultatele obținute. Cerinte: Abilități de comunicare, organizare, implicare, spirit de echipă; Stabilitate emoțională; Experiență în utilizarea PC-urilor, Windows, Word, Excel, Internet; Studii medii superioare; Permis conducere categoria B; Experienta in gestiune minim 2 ani; Constituie un mare avantaj experienta in domeniul pieselor auto; Punctualitate, responsabilitate, seriozitate. Beneficii: Pachet salarial motivant ( salariu net garantat 4000 lei + comision atractiv); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Mediu de lucru profesionist, intr-un colectiv tanar; Program de lucru: Luni - Vineri: 09:00-18:00 Sambata si Duminica - Timp pentru Odihna.

  • 2

    Caut job șofer cat B

    Caut job șofer cat B,permis cat B vechime 16 ani, dețin 14 ani experienta pe 3.5 t (transport marfa intern, distribuție marfă, transport persoane 8+1 locuri etc).

Salvează căutarea